Kauheimmat kiekujat

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Nata »

Täällä kun on paljon suosikkiartisteista keskusteltu, niin miten olisi oikein kunnon haukkutuokio inhokeille? ;) Eli ketkä ovat mielestänne kauheimmat artistit / bändit ja miksi? Kotimaiset ja ulkomaiset?
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Cher on mulla tämänlistan ykkönen AINA! :evil:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Miik »

Mulla inhokki listalta löytyvät ehdottomasti Celine Dion ja Mariah Carey. Ja jostain sarjasta (olisiko Ab-Fab?) onkin jäänyt lentäväksi lauseeksi: "Burn in hell, Celine Dion!" Molempien laulutyylit vaan kertakaikkiaan ärsyttää. Ja monesti olen epäillyt osaako Mariah enää edes laulaa, kun tuntuu huokailevan kaikki kappaleensa läpi.

Kotimaisista ei tule tällä hetkellä mitään erityistä mieleen, mutta onhan niitäkin..
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Celine ja Mariah ovat tosiaan ärsyttäviä!

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Violette »

J-Lo - Ärsyttävä mimmi keskinkertaisella lauluäänellä ja laulaa vielä uhinä-ähinä-r'n'b-kutumusaa, jota en yleensäkään voi sietää. Eikä se eukko ole edes hyvännäköinen, siis minusta ainakaan. Samaan sarjaan menee Britney Spearsin nykytuotanto ja Christina Aguilera. Hyh hyh.

Tiktak - oikeasti, siis aikuisten oikeesti, en tiedä mitään ärsyttävämpää. Itse musiikki on keskinkertaista poprokkia typerine sanoituksineen, eikä mimmit ole edes itse tehneet biisejään (jos minä olisin bändissä, jonka jäsenistä kukaan ei tee biisejä en ikinä kehtaisi esittää tuollaista skeidaa jonkun muun tekemänä :oops: ). Laulajan ääni on ärsyttävä.

Kai niitä vielä muitakin olisi, mutta ei nyt tule mieleen.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Treno »

Äkkiseltään tulee mieleen suomalaisista 'laulajista' Taneli Mäkelä! Olis vaan pysynyt kokonaan näyttelijänä. Aina kun kuulee hänen laulavan, niin alkaa ihan nolottaa. On sen verran aneeminen ja masentava ääni äijällä.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Minua yleisesti ottaen rasittaa se, että Suomessa lähes jokainen muusta yhteydestä tuttu D-luokan pikkujulkkis pääsee levyttämään, jos vaan tiedotusvälineissä vihjaa, että olsi kiva kokeilla siipiä laulu-uralla... :x
Tietysti jotkut laulavat missit jne. ovat ihan oikeasti hyviä, mutta paljon on myös näitä parin kerran levyttäjiä, jotka ovat ihan muista yhteyksistä tuttuja ja päättävät sitten ryhtyä myös laulajiksi.

Työkaveri osti mulle jonain outona vitsinä alelaarista 50 sentillä Kike Elomaan levyn, ja mun on todella vaikea käsittää, että hänkin on elättänyt itsensä laulajana 15 vuoden ajan. Kaipa sitä sitten joku tykkää kuunnella! Kas kun ei ole vielä duettoa Kimmo Elomaan kanssa.

Matin 2. vaimo Pia Nykänen levytti kai parikin levyä. Matista on kai turha puhuakaan...

Kuka muistaa Kikan laulavan siskon? Jossain vaiheessa näitä laulavia siskoja ilmaantui monellekin artistille :)

Helena Lindgrenin laulannasta kai joku pitääkin, mutta minun mielestäni hänkin on huomattavasti paremmin onnistunut meikkaajana. Ja onhan Uotisen Jormakin levyttänyt, mutta ei kai niin tosissaan.

Jasmin Mäntylänkin voisi kai lukea näihin "laulajaksi tahtoviin muihin julkkiksiin". aika kamalaltahan sekin kuulostaa, sen mitä nyt olen kuullut, mutta toisaalta Jasu on ottanut työvoiton ja ihan tosissaan kuulemma keikkaillut ahkerasti tanssilavoilla. Tekisi mieli uskoa, että kehittyy ihan siedettäväksi tuossa genressä, vaikkei nyt mikään Maria Callas olekaan.

Arlene Kotala ja Petri Lehtinenkin vissiin levyttivät yhdessä jonkun hyväntekeväisyyslevyn.

Mietin jossain vaiheessa niitä "oikeita" laulajia, joiden kieunta ärsyttää, mutta enemmän mua ärsyttää nämä "Pim, olet laulaja!" -tyypit.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Violette »

"Pim! Olet laulaja"-tyypeistä mainitsisin vielä Janina Frostellin :roll: Hänen laulajauransa ei kuulemma ole päässyt kunnolla käyntiin (ts. levyt eivät myy, biisit tuskin soivat radiossa) koska hän on bikinimalli. Syynähän ei ole se, että hänen musiikkinsa on sellaista joka ei kerta kaikkiaan Suomessa myy...? Eikä kyllä juuri muuallakaan maailmassa, koska samanlaisen musiikin esittäjiä on tusinassa ainakin kymmenen. Sitä paitsi en itse laulamista harrastavana oikein arvosta ihmisiä, jotka laulavat keikoillaan playbackina. Janina on toki kehittynyt laulajana sitten alkuaikojen, mutta ei hänen äänensä siltikään mikään erikoinen vielä ole.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tuo Taneli Mäkelä kuuluu kyllä kammottavimpien listaan mullakin, lisätä voisi suomalaisista Erkki Junkkarisen. Siis Ruusuja hopeamaljassa saa mut edelleenkin voimaan pahoin... ja mikäs tämä yksi nyt olikaan... Äh, unohdin jo miten se biisikin meni. Ai niin, joo... Reijo Kallio, yäk mikä lipeäkala...

Mutta ehdoton ykkönen naisartisteista kiekujalistassa on Leena Vyötiäinen. Siinä ei ole sitten laulutaidosta tietoakaan... Se olis voinut jatkaa sitä sellonsoittoaan ja jättää laulamisen niille, jotka osaavat...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Jos ällötysten ällötystä haetaan, niin ainakin kotimaisessa miesten sarjassa voiton vie puhtaasti aina ah niin oksettavan kuuloinen J. Karjalainen, jonka pihiseminen ja vinkuminen käy kyllä maanpäällisestä helvetistä. Ja kun kappaleissakaan ei ole kummemmin sisältöä tai muutakaan niin paketti (p*skaa) on koossa.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Virosta löytyy paikallinen 'Matti Nykänen' eli Arnold Oksmaa. Arnold ei hyppää mäkeä, mutta on päässyt julkisuuteen tulemalla toiseksi kehitysvammaisten euroviisuissa Tampereella vuonna 2000. Arnoldista on tehty tv-dokumentti, kirja sekä elokuva. Elokuvassa on myös seksiä. Kyseessä on yksioikoinen ja ylienerginen touhottaja, joka osaa todella ärsyttää. Musiikki on ärsyttävää. Arnold on vasta 24-v, joten odotettavissa on vielä paljon kohua ja kuohuntaa.
Musiikki on makuasia.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Oi miksi, miksi emme, totalhki, katsoneet viime lauantaina Arnoldin musiikkivideota dvd:ltä? Hyllystä kun olisi löytynyt... :D Niin siis yksi video virolaiselta kokoelmalta...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ulkomaisista en äkkiseltään inhokkeja keksi mutta kotimaisista on pakko mainita Ripsipiirakka. :oops: Ensi kertaa jouduin tuon yhtyeen tuotantoa kuulemaan, kun joskus oli tapanani kuunnella sunnuntaisin silloiselta Radio Mafialta Suomen virallinen lista. Silloin singlelistalla debytoi tuon bändin debyyttisinkku Sanni, ja pakko on sanoa, etten ole huonompaa kappaletta varmaan koskaan kuullutkaan. Melodiassa (siis missä melodiassa? :roll:) tai soittamisessa ei ollut mitään omaperäistä, hohdokasta tai oivaltavaa. Laulajan ääni ärsytti mutta kaikista eniten kummastuttivat sanat, joissa lähinnä hoettiin: "Minä tahdon pimppirasiaa Sannilta" tai jotain sinnepäin. :roll: Tuo taisi vielä päästä singlelistalla kärkikymmenikköön. :shock:

Mielestäni siinä, että teinijätkät haluavat p*llua, ei ole mitään niin ihmeellistä, että sitä pitäisi levylle laittaa. Aivan liian aikaisin pääsivät pojat levyttämään, ja jos joskus aikovat tehdä edes puoliksi vakavastiotettavaa musiikkia, niin vaikeaa on tästä imagosta päästä eroon. Ne kappaleet, mitä myöhemmin olen tuolta yhtyeeltä kuullut, ovat kylläkin jatkaneet täysin samaa linjaa, ja ainoa edes jotenkin hyvältä kuulostava heidän levyttämänsä kappale on cover-versio Rafaelin enkelistä.

Mikään muu, minkä tiedän päässeen levylle asti (siis ihan oikean levy-yhtiön kustantamalle ihan oikealle levylle), ei ole läheskään yhtä huonoa musiikkia, joten en voi samassa kommentissa mainita yhtäkään muuta inhokkia, vaikka muitakin saattaisi löytyä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Anteeksi kaikki, mutta mun ikiaikaiset inhokit on Meiju Suvas ja Eini.... :oops:


HUOM NATA! Katsopa privaviestisi....
Viimeksi muokannut Nadi, 21 Touko 2004, 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Nadi, tuo oli sodanjulistus lharjulle... :roll:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Juupa juu Jvvv, mutta makuasioista onneksi SAA olla eri mieltä, eiköstä vaan kaikki ihanat viisulaiset :wink: !

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

...ja minä kun niin tykkään Celine Dion esityksistä ja ehkä joku muukin on kanssani samaa mieltä, kun levymyynti huippuluokkaa...

Omat inhokkini ovat: Aki Sirkesalo, Jope Marjaranta, Mikko Kuustonen, TOMMI LÄNTINEN, Popeda, Eppu Normaali, Kolmas Nainen, Pauli Hanhiniemen Perunateatteri (?), Kaija Kärkinen & Ile Kallio.

Siinä olivat vasta kotimaiset... lista jatkuu...
:oops:

Ulkomaisista en keksi nyt kuin raskaansarjan heavy-bändit, joilla ei biiseissä melodiaa sekä
YKSI NAINEN MUISTUI MIELEEN, JONKA ÄÄNI SAA MINUT VÄLITTÖMÄSTI SULKEMAAN RADION TAI TV:N
ELI DIDON ÄÄNI SAA MINUT VOIMAAN PAHOIN.

PIDIN VIELÄ SILLOIN,KUN KUULIN THANK YOU -KERTSIN EMINEMIN LAULUSSA... mutta liika on liikaa, joten ei enää ikinä DIDOa minulle, kiitos. :(

:oops:



[/b]
Viimeksi muokannut Fabrizio, 21 Touko 2004, 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Nata »

Ehkäpä tässä uskaltaa jo itsekin paljastaa, ketä inhoaa :)

Kotimaisista artisteista - niistä, joille laulu tuo leivän - karvani nostavat pystyyn ensimmäisinä Markku Aro ja Frederik sekä se hentoääninen nuori nainen, joka kiekuu koko ajan radiossa. "Anna mulle ne vastaukset" ja niin edelleen. Itse asiassa radiossa soi niin paljon biisejä, joita inhoan, etten yleensä viitsi radiota kuunnellakaan.

Ulkomaisista äklöän Celine Dionia, Mariah Careyta, Whitney Houstonia (hemmetin tylsää musaa) ja Rolling Stonesia (bändissä on ikävän paljon samaa kuin Markku Arossa ja Frederikissä). Aiku täältä löytyy samanmielistä seuraa! 3some:

Kaikkein vähiten haluan kuitenkin kuunnella räppiä, hevimetallia ja punaniska-countrya.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja lharju »

Nadi kirjoitti:Anteeksi kaikki, mutta mun ikiaikaiset inhokit on Meiju Suvas ja Eini.... :oops:
Nata kirjoitti:karvani nostavat pystyyn ensimmäisinä Markku Aro ja Frederik
Tavataan huomenna kulman takana. Aseistus vapaa mutta järeä! 0_2_1: 0_7_5: duel: :snipersmilie:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Nadi »

HEH! Nuin nuori ja nuin väkivaltainen......mihin on tämä nuoriso menossa! Peräänkuulutan vastuullista kotikasvatusta!!!! APUA!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja lharju »

Se on myöhäistä jo tässä vaiheessa :shock:
Se voi myös johtua, että olen ollut liikaa viisuihmisten kanssa.

Joo, PALATAANPAS ASIAAN, JOOKOS kookos...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Nadi »

JUU!!

Mauno Antero Numminen on kamala!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Uutukaisessa City-lehdessä mallipoika Kim Herold kertoo:

"...kävellessäni kitarakaupan ohi päätin, että nyt mä ostan skeban. Mä olen aina rakastanut musiikkia, ja juuri nyt mun sydän kuuluu kitaralle. Teen biisejä ja yritän saada ne eteenpäin. Omaa stailia, vähän Ben Harperia. Mallintöitä teen kun huvittaa."

Että sieltä on vahvasti tulossa yksi potentiaalinen "pim, olet artisti!" -tapaus taas. Mutta noooh, ei kai kannattane hutkia ennen kuin on biisejä julkaistu ja kuultu. Mainittakoon potentiaalisena tässä ketjussa nyt kuitenkin.

Kuva
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Chris »

Va faaaan... :evil: ...menar du Katten-Gustaf - att Laura V. inte kan sjunga...? Är jag så jävla töntig att jag inte förstår vad du skriver - du kan inte mena allvar...! Jag anser att Laura är en av de främsta tjejerna inom finländska musikbranschen - en toppenröst och en toppenartist på scenen! Hon kan ju allt: sjunga och dansa...visst har hon ju en klassisk skolning i cello också...! Det medger jag nog att hon gjorde bort sig i Eurovisionen 2002 - men det var främst arrangemangen av sången och styleningen som gick åt skogen...! Inte var det nåt värre fel på Laura...

Sorry - piti vähän päästää ulos paineita...ruotsin kieltä taitamattomille tiedoksi...ja K-G - älä ota mua liian vakavasti...makuasiostahan ei voi kiistellä...!

:kodomagnam:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Siis Nylon Beatin kummatkin osapuolet saavat minun ihokarvani pystyyn kauhusta! (Tosin minä saan muutaman mielestä lauluäänelläni monet pyörtymään kauhusta... :roll: ) Miten muuten, muistatteko Janos Valmusen?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Meillä taitaa olla Janos-vainaan levy - tosin ihan vitsimielessä kirpparin laarista ostettu :oops:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Mitä, onko Janos poistunut keskuudestamme?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

"Vuonna 1999 Janos kuoli dramaattisesti Vehmaalla. "

Kai, ellei tuo ole jotain outoa huumoria...Aika vähänhän hänestä mitään netissä on. http://www.sunpoint.net/~karvis2/
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, niinpä näkyy... :cry: No, ehkäpä sitten joku muu saisi tuon kauheimman laulajan tittelin, en halua kuolleille sitä antaa. Nyt keksin: J. Karjalainen!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kauheimmat kiekujat

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Voi sentään - kaikkea sitä onkin missanut. Kuten Janos Suuren kuoleman. Siis ihan oikeasti: Busskipysäkillä on ehkä about kammottavin kappale mitä Suomessa on ikinä levytetty. Ja juuri sen vuoksi se toimii niin hvyin, kun sen pistää bileissä soimaan noin viideltä aamuyöllä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Vastaa Viestiin