X Factor - UK

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Mä uskon että Saara todella haluu voittaa ja niin moni meistä haluis nähdä myös Saaran voittajana mutta jos se kuihtuu typerään biisivalintaan niin pettymys on vielä suurempi :eiei:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tuskin ne mainostaa sitä biisiä euroviisuksi ja jos biisi kantaa yksinään, kuten nyt esim. Rise... tai Euphoria tekevät, miksi tuo olisi voiton este?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Joo tiedän että ollaan viisufoorumilla mutta ei toimi Xfactorissa kumpikaan biisi mutta jos Saara niin haluaa niin vetäkööt sitten :draamaa: :shock:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja tomato »

Hard rock hallelujah :mitvit:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Muistetaan sitten taas, että kilpailijat eivät nytkään todennäköisesti päätä itse yhtään mitään.
Like a monument to all the time we spent

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Joo ja Matt Terry vetää Adelen Hellon :heh: tarkoitit varmaan että Saara ei päätä :mitvit:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Hei se Rylanin mainitsema klassikko on huijausta. Mä olen nähnyt paljon eri yhteyksissä faneilta pyyntöjä että Saara vetäis Nofearin. Voisko se olla niin hullunrohkea ja antaisko tuotanto? En oo kyllä nähnyt missään fanien pyytävän vetää jotain loreenia tms. :mitvit: ja onhan noita ketjuja viimeviikkoina selailtu ihan urakalla :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ääk, toivottavasti ei No Fear. Eiköhän tuo biisi ole jo unohdettu ja kuopattu.

A-Studiossa Yle 1:llä keskusteltiin juuri Saarasta. Haastateltavana Saaraa opettanut laulunopettaja. Iäisyyskysymykseen, mitä vaaditaan ettei laulukilpailun jälkeen vaivu entiseksi tähdeksi hän tuumasi, että esiintyvän artistin täytyy löytää oikeat ihmiset taustajoukkoihinsa. Niinpä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41964
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hanhis kirjoitti: Se on musta hienoa, että on omaehtoisia kunnianhimoisia artisteja, jotka tekevät asiat itse. Onhan se ihan eriasia esittää kappaletta, jonka itse on työstänyt ja tehnyt kuin toisen tekemää. Se on luonnolista haluta saada vaikuttaa mahdollisimman paljon esittämäänsä musiikkiin. Se johtaa mun mielestä myös todennäköisemmin ns. "aitoon" musiikkiin, jonka laulaja saa helpommin jaettua kuulijalle. Mielummin kuuntelen minulle aitoa musiikkia kuin teknisesti hyvin laulettua musiikkia.
Meneekö se noin yksioikoisesti? Kerrankos sitä kuulee jonkun muun tekemän biisin, joka kolahtaa niin että sitä haluaa laulaa itsekin! Tai käy niin, että joku on osannut sanoilla ilmaista jonkin asian nasevammin kuin mitä itse olisi koskaan onnistunut - vieläpä jonkin sellaisen asian, jolle itse on kovasti koettanut löytää ilmaisua. Eihän kukaan muuten musiikkia kuuntelisi tai kirjallisuutta lukisi, vaan tekisi laulunsa ja runonsa itse.

Samoin voihan säveltäjä tietää olevansa surkea laulaja, ja ihan tyytyväinen vain jos löytää musiikilleen osaavan tulkitsijan.

En minä nyt tässä ole mitenkään kieltämässä biisinrustaamista laulajilta tai laulamista biisintekijöiltä, mutta en näe siinä automaattisesti mitään erityisen arvokasta.
Rise, angel, shine, love!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Se on no fear eikä sitä oo kuopattu Saara sai Dermotin luvalla vetää sen stadis :heh:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Ja voisko noi biisin rustaamisjutut olla jossain toisessa ketjussa on vähä evvk :draamaa:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Voisko yhden lauseen viesteille perustaa jonkun oman ketjun evvk :draamaa: :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tää on kaikille muille paitsi Ta1jalle :heh:

https://www.google.fi/url?sa=t&source=w ... SUlg3AhJoQ

Bohemian rhapsody :roll:

Muille ei oikein tahdo löytyy paria :heh:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Bohemian rhapsody, vau. Vaikea, vaikea biisi. :/
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Joo Rylan ei oo varmasti noiden aiempien paljastusjuttujen lähde ollenkaan. Eli voidaan toistaiseksi unohtaa se viisuklassikko. Varmaan ihan hyvä. Brittien suuri yleisö ei oikeen oo viisuhenkistä.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

JuliaS kirjoitti:Muistetaan sitten taas, että kilpailijat eivät nytkään todennäköisesti päätä itse yhtään mitään.
Tämä! Monet "omatkin valinnat" on jostain 15 biisin listasta napattuja mitä tuotanto on päättänyt. Tosin Saara ehkä saisikin valita itse siltä häneltä odotetaan hulluja ja hyviä laulusuorituksia. Muiden kilpailijoiden arvo tuntuu olevan vain viihdyttävien kokonaisuuksien luominen.
<3

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Nämä kuullaan lauantaina:

Saara Aalto:Everybody Wants to Rule The World/ Tears For Fears

Matt Terry: Take Me Home/Jess Glynne

5 After Midnight:Crazy in Love/Beyonce

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Edwina »

En ole lainkaan ihastunut tämänkertaisiin Saaralle valittuihin kappaleisiin. :mitvit:
Tuo Tears for Fearsin kappalekin on vain yhtä tasaista jumputusta, eikä vaadi kummoista laulutaitoa. Toivottavasti saavat taiottua siitä Saaralle sopivan version.
Voiko itseasiassa yhdentekevämpää biisiä ollakaan kuin tuo?

Femmina
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:31

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Femmina »

En nyt kovin tarttuisi siihen, että tästä Saara alkuperäisen version esittäisi. Moneen otteeseen ohjelma kuitenkin muokkaa biisejä, ja olisi hyvin outoa antaa Saaralle näin tasainen biisi finaalin. Tästä biisistä on tehty esimerkiksi näinkin eeppinen versio;


Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ näin juuri. Eiköhän Saara osaa pitää puolensa tarvittaessa, kun sai tahtonsa läpi myös Winner takes it all -esityksessä, jonka piti olla alunperin nopeatempoinen. En usko, että Saara alistuisi tylsään esitykseen. Vaikutusvaltaa ei tietenkään ole paljon, mutta Saara on pääosin maininnut olevansa tyytyväinen hänelle valittuihin biiseihin.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Siis tosi ihanaa että se euroviisuklassikko osoittautui uutisankaksi :tuuletus: Siis mä odotan tätä coveria melkein enemmän kuin duettoa :uujee: Siis Saarahan lempinimi brittifoorumeilla on "sing off assassin" ja tämä versio biisistä kyllä olis kunnianosoitus sekä lempinimelle että ylipäätään Saaran Xfactor matkalle joka on ollut tosi kuoppainen mutta vaiherikas :peukku:

Eli luvassa pitäis olla Lorden versio biisistä Everybody wants to rule the World :ihana: Ja Saaran lauluakrobatialla maustettuna...

https://www.youtube.com/watch?v=WwGNPtBX7Nk

Ja nimimerkille "ta1ja", tulipas kirjoitettua useita lauseita tällä kertaa :heh: (siis jos satut lukemaan :mrgreen: )

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja tomato »

aj1964 kirjoitti: Eli luvassa pitäis olla Lorden versio biisistä Everybody wants to rule the World :ihana: Ja Saaran lauluakrobatialla maustettuna...
Lorden versio on kauhia.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ tavallaan joo jos ajattelet että saatta mennä yöunet :heh: mutta tämä mieluummin kuin se alkuperäinen tasapaksu kasarisovitus ja todella isolla produktiolla :peukku:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja tomato »

^tarkoitan, että kauheaa kuultavaa.

Ehkä Saara saa siitä toisenlaisen version.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ hei nyt puhutaan kuitenkin Grammy palkitusta artistista :draamaa:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja tomato »

^Tarkoitin kyseisen artistin versiosta biisistä.
En koko tuotantoa ;)

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja kalonike »

rosetta kirjoitti:Huvitti muuten, kun Saara oli jossain haastattelussa sanonut ettei Suomessa ollut yhtään mitään ja sieltä oli pakko päästä pois; tiedän kyllä tunteen, mutta kannattaisivatkohan suomalaiset Saaraa yhtä intona toreille kerääntyen kun nyt, jos tämän tietäisivät... :hihi:
She said in Finland – population 5.5 million – there was “nothing there”, adding: “I had to get out.”
http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/simo ... gn-9398641
Luultavasti suurin osa tiesi tämän. Tästähän oli juttua kaikissa medioissa kuukausi sitten ja kova haloohan siitä nousi. Esim. Iltasanomien juttuun 826 kommenttia.

Hieman huolestuttaa tuo Tears for Fears-biisivalinta, tulee vähän Sound of the underground-vibat, Saara ei pääse esittelemään äänialansa vaikuttavinta osaa. Matalalla tummalla äänellä tästä saa ihan toimivan (Lorde ok), mutta Saaralle aika paha biisi. Toivotaan kuitenkin parasta.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Näissä pitäisi ottaa huomioon
a) Lehdet voivat väännellä alkuperäisiä sanomisia.
b) Markkinointi UK:ta varten.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Toki, selvähän se että sanomisia usein vääristellään, tosin tuo ei ollut ainut vastaava kommentti häneltä, joita olen nähnyt (netissä).
kalonike kirjoitti:Luultavasti suurin osa tiesi tämän. Tästähän oli juttua kaikissa medioissa kuukausi sitten ja kova haloohan siitä nousi. Esim. Iltasanomien juttuun 826 kommenttia.
Ok; en (tietoisesti ja tarkoituksella) seuraa tabloideja.

Ei kai tuo supertylsä Tears For Fearsin biisi ole ainut jonka Saara tänään esittää, en ole toista biisiä nähnyt missään nimettävän..?

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja Subculture »

rosetta kirjoitti: Ei kai tuo supertylsä Tears For Fearsin biisi ole ainut jonka Saara tänään esittää, en ole toista biisiä nähnyt missään nimettävän..?
Tietysti duetto Adam Lambertin kanssa Bohemian Rhapsody ja jos huomiseen finaalituloslähetykseen pääsee, niin huomenna jokin aikaisemmin esitetty biisi.

Vastaa Viestiin