X Factor - UK

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja WildDance »

On kyllä ollut älyttömän tylsä kausi. zzz Brendan on huikea ja mielenkiintoinen artisti. Hänen matkaa on ilo seurata. Muuten tosi vaisua menoa. Gaiasta ta no... hänen tyttöbändistä tykkään lähinnä siksi, että Gaia on Maltalta. Malta on minun ystäväkansaa. Ärsyttää myös, että moni mielenkiintoinen artisti karsittiin kilpailusta pois ilman bootcamp-vaihetta. Ensin päästetään jatkoon, mutta sitten pudotetaan ilman minkäänlaista laulunäytettä. :heihaloo: Athena Manoukian esimerkiksi oli huikea ja häntä olisin katsonut mieluusti pidempääkin.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: X Factor - UK

Viesti Kirjoittaja jamira »

Happy kirjoitti: 10 Loka 2018, 01:11 Tämäkin kausi vaikuttaa ankealta.. loistavia laulajia & oikeasti hyviä artistipersoonia on niin vähän mukana tälläkaudella :lohduton:

Viisuista tuttuja nimiä oon kyl bongannu.. junnuviisuvoittaja 2013 Gaia Gauchi, Romanian Cezar sekä Irlannin Brendan, Brendan on kyl ollut ihan huikee täl kaudel .. harmi ettei saanut viisuissa ansaitsemaansa arvostusta :draamaa:

Nicolen heivaaminen tuomaristosta oli kyl totaallista typeryyttä.. esim toi Louis Tomlinson on vaan niin kuiva tyyppi
Oikeasti? :lohduton: :eeek: Minusta hän on ollut aivan valloittava ja aito. En ole häntä aiemmin oikein noteerannut, joitain bändikavereitaan olen kuunnellut. Paras tuomari aikoihin. :joojoo:

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että monet hyvät karsittiin pois liian aikaisessa vaiheessa. :roll: Se Nathan mikälie oli huikea ja Georgia. Onneksi tuolla on Brendan sentään. :draamaa:

Vastaa Viestiin