en minäkään niinku tuolla liveketjussa jo asian ilmasin vissii 3 kertaainomu kirjoitti:Mä en kyl pitänyt tästä uudesta versiosta, pitäisi pysyä alkuperäisessä, jossa on mielestäni enemmän tunnetta.

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
en minäkään niinku tuolla liveketjussa jo asian ilmasin vissii 3 kertaainomu kirjoitti:Mä en kyl pitänyt tästä uudesta versiosta, pitäisi pysyä alkuperäisessä, jossa on mielestäni enemmän tunnetta.
Uskon, että pääsivät jatkoon juuri sillä, mikä sinusta on överiksi menoa.JuliaS kirjoitti: Ymmärrän, että olivat yrittäneet hakea vaihtelevuutta monotoniseksi arvosteltuun melodiaan, mutta överiksi meni.
Onneksi pääsi jatkoon silti!!
En nyt usko että ihan tuostakaan on kyse, sillä kyllä kappaletta jaksaa kuunnella jos se ottaa mukaansa. Ja vaikka itsekin sanoin että draaamallinen muutos ja voiman lisääminen toimi kappaleen eduksi, niin ristiriitaisesti se mitä kappaleesta minusta aiemmin puuttui kun sitä kotona kaikessa rauhassa kuunteli oli herkkyys, tai ainakin sellainen herkkyys, joka olisi itseni ottanut mukaan. Vaikutelma oli liian vastuuntuntoinen ja keskialueinen, siitä puuttui palon ohella hauraus, värisevä epävarmuus ... en osaa sitä paremmin kuvailla, mutta itselle on selvää mitä tarkoitanBoomboomchakachaka kirjoitti: Mutta ehkä näissä geimeissä ihmisillä ei ole kärsivällisyyttä kuunnella kappaletta, vaan kikkailu ja ylenmääräinen dramaattisuus tuo aina pisteitä. Mutta mulle henk. koht. se ei aina toimi.
Räty viskeli sitä keppiä eli keihästäOhYEsIDid kirjoitti:Meikä funtsii tyyliin Seppo Rätyä tän balladin aikana...........
Nonii, siitä tuli lisää pointseja mun vajauteenrewind kirjoitti:Räty viskeli sitä keppiä eli keihästäOhYEsIDid kirjoitti:Meikä funtsii tyyliin Seppo Rätyä tän balladin aikana...........![]()
Hyvä Ott!Poikaa kuulemma kovasti hermostutti eilen ja sen huomasi äänestä, mutta mitä siitä kun finaalipaikka tuli ja se on oikein se!
Ott laulaa hyvin mitä tahansa genreä ja miten tahansa. Monipuolinen henkilö!mariah kirjoitti:en minäkään niinku tuolla liveketjussa jo asian ilmasin vissii 3 kertaainomu kirjoitti:Mä en kyl pitänyt tästä uudesta versiosta, pitäisi pysyä alkuperäisessä, jossa on mielestäni enemmän tunnetta.tunne ja aitous puuttu nyt kokonaan ihanko ott haluis esittää kuinka komeesti osaa laulaa,menee just siihen esittämisen puolelle mistä se tunne ja aitous häviää..ryhdistäydy nyt mies ja esitä samalla tunteella mitä vedit viron finaalissa! onha tää kaunis balladi