Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Euroviisut 2012 Bakussa

Loreen - Euphoria

*****
130
62%
****
35
17%
***
23
11%
**
15
7%
*
6
3%
 
Ääniä yhteensä: 209

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42014
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

JukkaV kirjoitti:Anteeksi, mutta olenko ainoa, joka ei pidä tästä? :shock:
Samiasd on selkeästi tuonut esiin ettei pidä.

Mutta ajattele nyt: Tätä esittää ihmisoikeusaktivisti, jolla on maahanmuuttajajuuret, ja joka tuo lavalle seurakseen lihavahkon tanssijan. Eikö siinä jo ole tarpeeksi perustetta pitää? Eikä edes paljasta pintaa vilautella, toisin kuin tanssikappaleissa yleensä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Olisikohan yksi syy pitämättömyydessä se, ettei Loreen laula "Eufori, evigt tills slutet av tiden"?

Ja itse en edelleenkään tykkää tuon tanssijan koreografiasta, vaikka kappaleesta olenkin oppinut viime aikoina pitämään. :eiei:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Rousku kirjoitti:Mutta ajattele nyt: Tätä esittää ihmisoikeusaktivisti, jolla on maahanmuuttajajuuret, ja joka tuo lavalle seurakseen lihavahkon tanssijan. Eikö siinä jo ole tarpeeksi perustetta pitää? Eikä edes paljasta pintaa vilautella, toisin kuin tanssikappaleissa yleensä.
No se riippuu siitä, pitääkö ihmisoikeusaktivisteista, maahanmuuttajataustaista ihmisistä tai lihavahkoista tanssijoista, obviously... :roll:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Biisi nyt ei todellakaan ole mikään forever lasting piece of art, mutta ihan ansaitusti mahtuu finaaliin. Toivon vain hartaasti, ettei tämä voita, ainakaan ylivoimaisesti.

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Maza »

Eiköhän tämä nyt Top 3:een pääse. Könttimummot todennäköisesti voittaa.

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 425
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Etäinen, kylmä, tekninen, laskelmoitu.
Anteeksi.

(Kun taas mummot on sellaisia kotikutoisen oloisia, lämpöisiä...)

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Sahara kirjoitti:Etäinen, kylmä, tekninen, laskelmoitu.
Anteeksi.

(Kun taas mummot on sellaisia kotikutoisen oloisia, lämpöisiä...)
Professionaalinen ≠ kylmä

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 425
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Alexander kirjoitti:
Sahara kirjoitti:Etäinen, kylmä, tekninen, laskelmoitu.
Anteeksi.

(Kun taas mummot on sellaisia kotikutoisen oloisia, lämpöisiä...)
Professionaalinen ≠ kylmä
Toki taidokas, mutta mulle jättää vaan sellaisen kalsean olon.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Ihmisoikeusaktivistit on ihan jees, maahanmuuttajajuuret on aina kivat, lihavahko tanssija ei mielestäni sovi esitykseen, mutta ihan kiva sekin, mutta mielestäni nuo ei saisi vaikuttaa siihen, pitääkö biisistä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42014
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

wulfila kirjoitti:No se riippuu siitä, pitääkö ihmisoikeusaktivisteista, maahanmuuttajataustaista ihmisistä tai lihavahkoista tanssijoista, obviously... :roll:
Sepä oli JukkaV:lle se vastaus ihan spesifisti. Käsitääkseni hän on vankkumattomasti sillä kannalla ettei ihmisiä saa etnisen taustan tai ulkonäön takia syrjiä, ja arvostaa ihmisiä jotka tekevät työtä sen eteen ettei syrjittäisikään. Ja kun minusta lisäksi on näyttänyt että hänen musiikkimieltymyksiinsä vaikuttavat jotkin ulkomusiikilliset tekijät, niin ajattelin tuoda niitä esiin jotta hänkin ehkä näkisi Euphoriassa jotain hyvää. (Ja miksi siinä pitäisi nähdä jotain hyvää - no koska kaikessa on mustaa ja valkoista, ja koska sitten on helpompi sulattaa tulokset finaalin jälkeen.)
Rise, angel, shine, love!

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Margot kirjoitti:
Piggybank kirjoitti:Mielestäni olisi todella ihanaa, jos ainoa artisti, joka on ottanut edes hieman kantaa Azerbaidzanin ihmisoikeustilanteeseen veisi voiton tänä vuonna. Olisi kiva näpäytys koko jutulle.
Täysin samaa mieltä! :joojoo:

Loreen on voittanut mut puolelleen ihan täysin. :ihana:
Täällä on päässyt käymään ihan samoin.

Ennen semiä tämä oli minulla vain yksi hyvä muiden joukossa, mutta eilinen nosti tämän ihan omalle tasolleen. Tämä on ainoa viisu (ehkä Albanian ohella), missä kamerakulmilla, valoilla ja liikkeellä on rakennettu taideteos. Jokainen elementti tukee viisun saundimaailmaa ja sisältöä.

Etenkin valot ihastuttivat minua. Se varjon ja valon leikki, mykistävä.

Koreografia oli kanssa hieno. Hyvin pienillä liikkeillä tehty näyttävä kokonaisuus.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

inomu kirjoitti:
Mansikka kirjoitti:Se, mikä yllätti oli se että tämä ei erottunut porukasta ollenkaan niin hyvin kuin olisi odottanut.
Juuri näin.
Mun silmään ja korvaa erottui. Ja ihan ensimmäisestä linesta lähtien. Why, why can't this moment last forever. Se tulee kohtalokkaasti, taustalla kylmä jylinä, kasvoilla pimeys. Luoja, miten upea alku.

Hävettää ihan miettiäkin Bulgarian emäntää, joka oli laitettu jammailemaan lavalle yksinään ainoana rekvisiittana ne kamalat kahluusaappaat.

Että eikö erottunut?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42014
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^OT: Eikun sillä Bulgarian emännällä on vain taustanaan ihan toisenlainen estetiikka, mihin ne kahluusaappaatkin liittyivät.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

UsvaAuer kirjoitti:
Että eikö erottunut?
Ei erottunut :eiei: . Eikä se toki tarkoita sitä, etteikö Loreen olisi ollut hyvä. Oli kyllä, mutta niin oli hyvin moni muukin. Nykyään kaikki artistit alkaa olla huippuammattilaisia (koulun kevätjuhlatasoisia esiintyjiä ei enää juurikaan näe) ja taustat niin upeita, ettei sieltä ihan noin vain erotutakaan. Kuvittelin etukäteen, että Ruotsin kohdalla tulee sellainen ruusu rikkaruohopenkissä- efekti, mutta eipä vaan tullut.
Tosin se, että tämä esitys on nähty jo liian monta kertaa, vaikuttaa toki asiaan. Yllätysmomentti puuttuu kun naapurit eivät ikinä muuta esitystään kv- kisoissa mitenkään.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Behira
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 12 Kesä 2010, 01:18

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Behira »

Pelkään että tämä voittaa... Itse sijoittaisin toki top vitoseen, mutta en ykköspaikalle.

En muuten ymmärrä miksi Loreen laulaa ensimmäiset säkeet kuin humalassa? "Waaaaai, waaai käään thhhhis momen las fo eeeevaaaaaaa?" Heti kun lähtee ne isommat nuotit, ääntäminen paranee. Onko tämä sitä kuuluisaa tulkintaa vai mitä?
זה קשה זה קשה כשגעגוע מול ירח כאן לרגע ובורח אחריו רודף הבכי

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Juryharkka ei ole tainnut mennä ihan putkeen :eiei: . Ainakaan ystävämme Keithin mielestä:

17. SWEDEN (11/8 favourite)
With so many songs being underpar tonight, things could be moving in Sweden's direction. Loreen was very poor this afternoon, but was clearly holding back, but this goes badly off the rails when she appears to swallow some of the snow effect and never fully recovers. Very disappointing. PREDICTION: 6th to 10th
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Speed »

^Uskottavuutta laskee roimasti se, että herra veikkaa Maltan sijoittuvan top5:een :heh:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Joo, huomasin saman :heh: . Ja Irlannille toki myös sijoitus viiden sakkiin :mrgreen: .

Ja siinähän sitten taas kakistellaan nolona kun se olikin oikeassa :draamaa: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Euphoria on jo nyt alkanut tekemään nousua muidenkin kuin Pohjoismaiden iTunes-listoilla. Ainakin Alankomaissa ja Kreikassa Loreen on noteerattu. :tapu: Taitaa tästä siis hitti tulla muuallakin, vaikka ei voittaisikaan. :peukku:

OhYEsIDid
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Touko 2012, 11:55

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja OhYEsIDid »

Minusta on jotenki huvittavaa, kuinka samat ihmiset jotka ei erota Euphoriaa muusta elektronisesta musasta itse fanittaa jotain mahdollisimman turvallista, ja yksinkertaista viisua jota kaikki muut pitävät yhdentekevänä rallatuksena. .. Tuli vaan semmonen ajatus, kun lueskelin joitain kommentteja. Ja kuulostakoon vaan ylimieliseltä, mutta totta se on! :joojoo:

Ja sitten itse asiaan... Omastakin mielestäni Loreenin esitykset ovat menneet huonompaan suuntaan (huom! johtuu osaksi huonosta kameratyöstä Bakussa) ja laulu on joko myöhässä, tai ei mene lainkaan niinku sen piti mennä. En siis uskalla väittää enää että Euphoria voittaisi. Veikkaan että joko tuo kammottava Amy Winehouse-kopio Italiasta, tai mummot Venäjältä saattavat yllättää. TOIVON kuitenkin olevani väärässä

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja wulfila »

OhYEsIDid kirjoitti:Minusta on jotenki huvittavaa, kuinka samat ihmiset jotka ei erota Euphoriaa muusta elektronisesta musasta itse fanittaa jotain mahdollisimman turvallista, ja yksinkertaista viisua jota kaikki muut pitävät yhdentekevänä rallatuksena. .. Tuli vaan semmonen ajatus, kun lueskelin joitain kommentteja. Ja kuulostakoon vaan ylimieliseltä, mutta totta se on! :joojoo:
Tuota noin, jos jokin on turvallista ja yksinkertaista niin tällainen ruotsalainen radiopoppis on. Tällaiseen meidän korvia totutetaan koko ajan ja pienestä pitäen (jos siis radiota kuuntelee). Mutta musiikkimaku voi laajentua vain jos altistaa itsensä uudenlaiselle musiikille ja antaa sille mahdollisuuden. Itsellä kävi raskaamman musiikin kanssa niin että lähinnä Backstreet Boysiin tottuneet korvani inhosivat ensin syvästi, kunnes melodisen ja hieman poppismaisen industrialin kautta päädyin pitämään aina vain raskaammista sävyistä. Nykypäivänä pidän jopa ihan muutamasta örinähevibändistä, vaikka sitä en olisi voinut ikinä uskoa silloin kun kyseisenlaista musiikkia ensi kertaa kuulin.

Itse pitäisin vähemmän turvallisena valintana tutustua ja jopa tykästyä, jos niin pääsee käymään, johonkin sellaiseen mitä ei täällä päin kuule radiosta tai mistään muualtakaan (paitsi tuurilla kerran vuodessa euroviisuissa) - kreikkalaiseen poppiin, balkanballadeihin, italoiskelmään, jne. (No OK italoiskelmä on kyllä Suomessa tehty käännösbiiseinä aika tutuksi. Eikä Italia näytä enää lähettävän viisuihin iskelmää. Mutta joo.)

Yhdentekeväksi rallatukseksi vältän sanomasta kenenkään suosikkiviisua. Mutta ehkä mulla on niin laaja maku että kykenen joka biisistä löytämään jotakin miksi joku muu siitä pitää, jolloin k.o. biisi ei ole aivan täysin yhdentekevä rallatus.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

OhYEsIDid
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Touko 2012, 11:55

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja OhYEsIDid »

wulfila kirjoitti:
OhYEsIDid kirjoitti:Minusta on jotenki huvittavaa, kuinka samat ihmiset jotka ei erota Euphoriaa muusta elektronisesta musasta itse fanittaa jotain mahdollisimman turvallista, ja yksinkertaista viisua jota kaikki muut pitävät yhdentekevänä rallatuksena. .. Tuli vaan semmonen ajatus, kun lueskelin joitain kommentteja. Ja kuulostakoon vaan ylimieliseltä, mutta totta se on! :joojoo:
Tuota noin, jos jokin on turvallista ja yksinkertaista niin tällainen ruotsalainen radiopoppis on. Tällaiseen meidän korvia totutetaan koko ajan ja pienestä pitäen (jos siis radiota kuuntelee). Mutta musiikkimaku voi laajentua vain jos altistaa itsensä uudenlaiselle musiikille ja antaa sille mahdollisuuden. Itsellä kävi raskaamman musiikin kanssa niin että lähinnä Backstreet Boysiin tottuneet korvani inhosivat ensin syvästi, kunnes melodisen ja hieman poppismaisen industrialin kautta päädyin pitämään aina vain raskaammista sävyistä. Nykypäivänä pidän jopa ihan muutamasta örinähevibändistä, vaikka sitä en olisi voinut ikinä uskoa silloin kun kyseisenlaista musiikkia ensi kertaa kuulin.

Itse pitäisin vähemmän turvallisena valintana tutustua ja jopa tykästyä, jos niin pääsee käymään, johonkin sellaiseen mitä ei täällä päin kuule radiosta tai mistään muualtakaan (paitsi tuurilla kerran vuodessa euroviisuissa) - kreikkalaiseen poppiin, balkanballadeihin, italoiskelmään, jne. (No OK italoiskelmä on kyllä Suomessa tehty käännösbiiseinä aika tutuksi. Eikä Italia näytä enää lähettävän viisuihin iskelmää. Mutta joo.)

Yhdentekeväksi rallatukseksi vältän sanomasta kenenkään suosikkiviisua. Mutta ehkä mulla on niin laaja maku että kykenen joka biisistä löytämään jotakin miksi joku muu siitä pitää, jolloin k.o. biisi ei ole aivan täysin yhdentekevä rallatus.
No tuota... Äläs nyt viitsi. Itse kuuntelin tyyliin Leila K:ta ja BSB:tä nuorena, sitten oli Marilyn Manson-vaihe, klassinen, takas poppiin ja sitten heviä ja nykyisin olen jämähtänyt elektroniseen ja klassiseen. Kummatkin kun nyt vain sattuvat olemaan äänimaailmaltaan monipuolisempia, kuin rock tai pop yksinään. Joten musiikkimakuni on ollut ja edelleenkin on varsin laaja. En myöskään maininnut ainuttakaan kappaletta, vaan totesin sen mitä olen itse huomioinut kommenteista ja tyypeistä, jotka haukkuvat Euphorian yhdentekeväksi teknojumpaksi ja tusinatavaraksi (=ihmiset jotka eivät ymmärrä elektronista musiikkia, ja sitä kuinka monipuolista se todellisuudessa on).

Ps. Olen asunut 8 vuotta Italiassa (josta käsin katselin viime vuoden viisut), ja 2 vuotta muualla Euroopassa ja tämän hetkiseen lempimusaani kuuluu The Young Professionals-bändi ja DJ Offer Nissim Israelista, jossa parasta elektronista musaa tänä päivänä tuotetaan..... Että kyllä, olen kuullut musiikkia maailmalta. Mitkään Lady Gagat ja Chisut eivät minua kiinnosta pätkän vertaa (Gaga jos joku on tusinahuttua). Ymmärrän ihmisiä, ihan kaikenlaisia ihmisiä ja jokainen tykkää mistä tykkää. Huomiotani ei kuitenkaan tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, tai hyökkäyksenä, eikä ole syytä alkaa oikeasti ylimieliseksi kun ei kerran minua tunne :)

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Myönnettäköön, sävyni oli ehkä turhankin terävä. Olen kyllä koko ajan ollut sitä mieltä että Euphoria on omassa genressään aivan oivallinen biisi. Se vaan ei kuulu mun suuremmin kuluttamaani genreen (kuuntelen tämäntyyppistä lähinnä jos pidän bileet, ja tietysti night clubeilla, jonne tämäntyyppinen sopii), ja ihan joskus harvoin vain fiilistelläkseni. En siis sinänsä kuulu niihin, jotka "ei erota tätä muusta elektronisesta musasta" saati niihin jotka haukkuvat "yhdentekeväksi teknojumpaksi". That said, mun korvaan tämä on kuitenkin aika geneerinen lajinsa edustaja, eikä lainkaan niin ylivoimaisen loistava kuin jotkut hehkuttavat. Neljän tähden viisu sentään.
OhYEsIDid kirjoitti:Kummatkin kun nyt vain sattuvat olemaan äänimaailmaltaan monipuolisempia, kuin rock tai pop yksinään.
Klassinen ehkäpä on aika lailla omassa sarjassaan soundimaailmaltaan, johtuen jo tyypillisestä soittimien määrästä per orkesteri. Muiden osalta sanoisin, että riippuu niin paljon biisistä. Lisäksi mulle laulajan äänen soundit ja sävyt on tärkeitä (soittimien äänimaailman lisäksi), ja monipuolisia laulajia löytyy kaikista genreistä. (Kuten myös huonoja.)
OhYEsIDid kirjoitti:Olen asunut 8 vuotta Italiassa (josta käsin katselin viime vuoden viisut), ja 2 vuotta muualla Euroopassa ja tämän hetkiseen lempimusaani kuuluu The Young Professionals-bändi ja DJ Offer Nissim Israelista, jossa parasta elektronista musaa tänä päivänä tuotetaan..... Että kyllä, olen kuullut musiikkia maailmalta.
Voi olla että kaivan nyt verta nenästäni, mutta muovista radiopoppia tehdään kyllä vissiin ihan kaikkialla, ei se musiikin alkuperämaa tee siitä välttämättä yhtään vähemmän sitä samaa angloamerikkalaista peruskauraa. Mainitsemiisi en ole tutustunut, joten obviously en välttämättä viittaa niihin, kunhan esitän yleisen huomion.
OhYEsIDid kirjoitti:Huomiotani ei kuitenkaan tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, tai hyökkäyksenä, eikä ole syytä alkaa oikeasti ylimieliseksi kun ei kerran minua tunne :)
Samat sanat toki :) Vaikka siltä taisi kuulostaa, en tarkoittanut olla ylimielinen tai että nimenomaan juuri sinulla olisi jotenkin suppea musiikkimaku (kun en kerta asiasta mitään tiedä, kun en sinua tunne). Tietysti kun kirjoitin vastauksena sinun kommenttiin, niin eihän se yleiseltä kommentilta vaikuttanut.

P.S. Palatakseni aiheeseen Euphoria vielä: onhan se tämän vuoden viisuissa paras oman genrensä edustaja, vaikka keskiverto noin isossa mittakaavassa onkin.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20473
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

OhYEsIDid kirjoitti:En myöskään maininnut ainuttakaan kappaletta, vaan totesin sen mitä olen itse huomioinut kommenteista ja tyypeistä, jotka haukkuvat Euphorian yhdentekeväksi teknojumpaksi ja tusinatavaraksi (=ihmiset jotka eivät ymmärrä elektronista musiikkia, ja sitä kuinka monipuolista se todellisuudessa on).
Sinä siis pidät paljon tästä Loreenista sekä Euphoriasta? Samoin. Kuitenkin, sanon vaan, ettet voi saada kaikkia pitämään kaikesta mistä sinä pidät. Johan siinä olisi maailmanjärjestys sekaisin. Toisten musiikkimakuja pitää kunnioittaa, eikös vain?
Got a fire and a country heart 🔥

drowned
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:23

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja drowned »

BronZe kirjoitti:Euphoria on jo nyt alkanut tekemään nousua muidenkin kuin Pohjoismaiden iTunes-listoilla. Ainakin Alankomaissa ja Kreikassa Loreen on noteerattu. :tapu: Taitaa tästä siis hitti tulla muuallakin, vaikka ei voittaisikaan. :peukku:
Ruotsalaisen wikipedian mukaan yltänyt jo seuraavien maiden ykköseksi iTunesissa: Ruotsi, Suomi, Norja, Liettua, Viro, Kreikka, Kypros! :tapu:.
Sekä #2 Malta, #8 Alankomaat, #11 Tanska...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Euphoria_(låt_av_Loreen)
Viimeksi muokannut drowned, 26 Touko 2012, 01:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Sahara kirjoitti:(Kun taas mummot on sellaisia kotikutoisen oloisia, lämpöisiä...)
Mummothan ovat niin laskelmoitu esitys kuin voi olla. Vai ihanko oikeasti luulet, että 60-80-vuotiaat udmurtialaiset mummot ymmärtävät ainuttakaan sanaa niistä viidestä sanasta englantia, jotka he laulavat, kun samaan aikaan venäläisessä suurkaupungissa edes rahanvaihtopisteissä työskentelevät eivät osaa englantia? Venäjän tv-yhtiö on nyt vain päättänyt, että nyt voitetaan ja se tehdään leikkimällä kotikutoista ja raahaamalla muutama vähemmistökansan edustaja laulamaan omalla kielellään (+mediahuomio, +vähemmistökansafettarien äänet) ja sitten lisätään biisiin tarttuvahko ja yksinkertainen kertosäe (+kerran kanavalle kääntävät) ja heitetään vielä massasta poikkeava kokoonpano ja hauska koreografia ja lavasteet niin saadaan protestiäänestäjätkin mukaan. Venäläiset ovat valmiita aikamoisiin kikkoihin voittaakseen ja mummot ovat vain yksi niistä.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20473
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ :loppu:

Harkitsen Euphorian laskemista neljään tähteen.. En usko mutta.. No kai se siellä viidessä pysyy, on sen verran hieno kappa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 664
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mansikka kirjoitti:Juryharkka ei ole tainnut mennä ihan putkeen :eiei: .
Tuolla on video aiheesta:
http://eurovisiontimes.wordpress.com/20 ... -of-death/

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja jamira »

En usko että tuolla on isoa vaikutusta juryyn, kyllähän he tajusivat että feikkilunta meni vahingossa kurkkuun niin yritä siinä sitten laulaa. Jos biisi meni muuten hyvin en näe syytä miksi Loreen saisi juryilta huonot pisteet :joojoo:

Jokuvain
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 22 Huhti 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Jokuvain »

^ Feikkilumi meni suuhun :shock:

Ohhoh, en usko ton vaikuttavan, kyllä ne sen tietää et tollasta sattuu, ja onhan tollasta ennenki tapahtunu ja silti saanu jurylt paljo pistei

Lukittu