Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Euroviisut 2012 Bakussa

Jedward – Waterline

*****
19
16%
****
25
22%
***
32
28%
**
27
23%
*
13
11%
 
Ääniä yhteensä: 116

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ En minäkään. Ja eikä sana myöskään ole mun mielestä sellaisessa yhteydessä tekstissä, että se kovin luontevasti voisi sitä tarkoittaa.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kun tuota tekstiä nyt katsoo, niin köyden varassa roikkumisesta, tulvaporteista ja aalloistahan tuossa lauletaan, joten eiköhän tuo Wikipedian selitys ole ihan pätevä tässäkin tapauksessa.
What color is your life?

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Harmi, että kappale on keskinkertainen, mutta menkööt mun pojat on niin ihania! Showelementit on ainakin kohillaan!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Tää nyt on sellanen biisi, että en ole edes pysähtynyt miettimään, mistä biisi muka kertoo. Onko tässä sanatkin vai? Tai biisi? Tärkeintä on nuo pojjat ja niiden hyperiys ja sillä pötkitään pitkälle! :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ne oli niin fidun seksikkäitä ihan oikeesti, mitä väliä jollain biisillä. :kuolaus:
LOBODA

muretu
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 359
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 13:35

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja muretu »

Minun tekisi mieli aina hyppiä kun nämä pojat tekee omia volttejaan! Poikien energia vetää mukanaan vaikka kappale olisikin vähän kehnompi. Edelleen Lipstick oli minusta paljon parempi ja tämän vuoden kappaletta on jopa vaikea muistaa. En ole kuunnellut muutenkaan Waterline kappaletta samalla tavalla tiiviisti kuin aiempaa poikien kisakappaletta.

Nämä pojat on söpöjä ja esitys on todellakin viimeisen päälle mietitty. Tykkäsin myös poikien hieman litistetymmästä hiuksistosta!

Näiden poikien söpöys menee jo siihen pisteeseen, että epäilen Jedwardien olevan tosielämässä hyvin vaativia ja oikukkaita, kaikkea muuta kuin söpöjä energiapupuja. :mrgreen:

Avatar
Taskumattijateppo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 02:42

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Taskumattijateppo »

Pojat eivät vedonneet minuun viime vuonna ja vielä vähemmän nyt. Tuo ylenpalttinen koikkelehtiminen ja koheltaminen on lähinnä ärsyttävää.

Jedward, pysykää ensi vuonna Irlannissa, jookosta. :joojoo:
Hooked on Wii

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Margot kirjoitti:Mä en ole kyllä ikinä kuullut, että englannin waterlinella olisi sama merkitys kuin suomen vesirajalla.
Yle oli kääntänyt waterlinen vesirajaksi. Mitä muuta se muka voisi tarkoittaa kuin veden rajaa? Lähinnä ihmettelin vesirajaa kielikuvana, mikä yhteys sillä on tekstiin (kun ei mielestäni mikään).

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja jamira »

Minulla on sellainen käsitys että vesiraja on eräänlainen sanonta. Tässä biisissähän Jedward on rakastunut ja lähellä vesirajaa. Vesiraja on sellainen vaihe rakkaudessa, että jos sen ylittää niin ei ole paluuta.

Jedward siis laulaa että ovat lähellä vesirajaa ja uhkana on että menevät sen yli ja rakastuvat totaalisesti :joojoo:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Margot »

UsvaAuer kirjoitti:
Margot kirjoitti:Mä en ole kyllä ikinä kuullut, että englannin waterlinella olisi sama merkitys kuin suomen vesirajalla.
Yle oli kääntänyt waterlinen vesirajaksi. Mitä muuta se muka voisi tarkoittaa kuin veden rajaa? Lähinnä ihmettelin vesirajaa kielikuvana, mikä yhteys sillä on tekstiin (kun ei mielestäni mikään).
Mun kommentti oli siis vastaus siihen, kun joku epäili, että tässä tarkoitettaisiin jotain tuhmaa (eli lyhyen hameen rajaa). Mielestäni englannissa sanalla ei ole sellaista merkitystä, vaikka sanat sinänsä toisiaan vastaavatkin.
What color is your life?

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Kyllä minä haluaisin nähdä nyt näiden duracellpupujen haastattelun :rofl: Varmasti olisivat paljon hiljaisempaa poikaa kuin yleensä.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja manic »

Vaikka olisivat tehneet sen lavalla kaikkien todistaessa, en olisi äänestänyt. Ei, ei... :rofl:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Speed »

Levi11fiche RT @frankieboyle: I think Jedward are inspiring a lot of people. Who're thinking about having an abortion #Eurovision
:repeilee: :repeilee:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Jesjesjes onneksi tää ällötys FLOPPASI :D Toivottavasti noita pellejä ei enää nähdä koskaan viisuissa. Kappale on myös tosi huono.. Hahahahah :D

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Robert »

Ehdoton suosikkini eli 5 tähteä.

Olen aina pitänyt tätä kaksikkoa mielenkiintoisena pukeutusmistyylinsä kera. Tämä kappale on minun mieleeni ja eräänlaiset kiihtymiskohdat ovat mitä parhainta kuunneltavaa.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Nämä kauhukakarat sanoivat viime yönä haastattelussa " we can't wait to go to Sweden next year" . Eikai Irlanti lähetä kolmatta kertaa putkeen näitä :rofl:

Ox fan 4ever
Siemailija
Siemailija
Viestit: 128
Liittynyt: 01 Touko 2010, 19:48
Paikkakunta: Toijala, Akaa/Ackas
Viesti:

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Ox fan 4ever »

Haksis kirjoitti:Nämä kauhukakarat sanoivat viime yönä haastattelussa " we can't wait to go to Sweden next year" . Eikai Irlanti lähetä kolmatta kertaa putkeen näitä :rofl:
:eeek: En kestä enää kolmatta vuotta näitä :eiei: Luulin Euroopan pitävän edelleenkin näistä ja veikkasin jopa 4. sijaa, mutta onneksi floppasi :tapu:
Fatal moment when we lost our ground, two hearts corrupted by our feeble minds. Open up! See me now, and hold me one last time!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihan ehkä oikea sijoitus näille kuitenkin, vaikka näistäkin pidin.
Mielellään näkisin nämä ensivuonna Tukholmassakin, toivottavasti osallistuvat taas karsintoihin :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Happy kirjoitti:Ihan ehkä oikea sijoitus näille kuitenkin, vaikka näistäkin pidin.
Mielellään näkisin nämä ensivuonna Tukholmassakin, toivottavasti osallistuvat taas karsintoihin :uujee:
Ei. :niinpa: Näät on jo nähty. Nikki Kavanagh kehiin. :draamaa:

Avatar
Euroviisas
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 17 Touko 2012, 15:18

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Euroviisas »

Tontsa kirjoitti:
Happy kirjoitti:Ihan ehkä oikea sijoitus näille kuitenkin, vaikka näistäkin pidin.
Mielellään näkisin nämä ensivuonna Tukholmassakin, toivottavasti osallistuvat taas karsintoihin :uujee:
Ei. :niinpa: Näät on jo nähty. Nikki Kavanagh kehiin. :draamaa:
Jooo Nikki joo :uujee:

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja rewind »

Olisin kyllä toivonut pikkasen parempaa sijoitusta pojille, vaikka arvasin ettei tämä biisi voi pärjätä yhtä hyvin kuin Lipstick. Mutta on ne vaan lutuja otuksia, on ne! :ihana: Minun puolestani Irlanti saa lähettää Jedwardin ihan niin monta kertaa kuin vaan haluaa, ei haittaa :heh:
El Robocop!

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Liian alhainen sijoitus tuli, mutta en kyllä poikia viisuissa haluaisin (ainakaan seuraavaan kolmeen vuoteen) nähdä uudestaan.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Darhen »

rewind kirjoitti:Olisin kyllä toivonut pikkasen parempaa sijoitusta pojille, vaikka arvasin ettei tämä biisi voi pärjätä yhtä hyvin kuin Lipstick. Mutta on ne vaan lutuja otuksia, on ne! :ihana: Minun puolestani Irlanti saa lähettää Jedwardin ihan niin monta kertaa kuin vaan haluaa, ei haittaa :heh:
Mun puolesta myös! :heh: Kappaleen pitää vaan olla vähintään Lipstickin veroinen. :peukku:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja rewind »

Vaikka Waterline ei olekaan biisinä mikään erikoinen, oli kauhean hauskaa katsoa poikia lavalla :mrgreen: Synkronoidut ikiliikkujat :D
El Robocop!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Haksis kirjoitti:Nämä kauhukakarat sanoivat viime yönä haastattelussa " we can't wait to go to Sweden next year" . Eikai Irlanti lähetä kolmatta kertaa putkeen näitä :rofl:
Ei hyvää päivää! Jättäkää jo nää kekkerit, ei teitä enää tarvita (vaikka Lipstick ja Waterline ovat molemmat tosi hyviä kappaleita). :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kaksoset on ihanii :ihana:
Mutta ei Irlanti näitä kolmatta kertaa lähetä enää kisaan. Kun pojat viime vuonna toivat Irlannille taas menestystä, niin halusivat kokeilla uudestaan, mutta tulos oli se mitä oletin jo ennen kisoja. Eli he olivat ns. "Old news"

Finaalipaikka nyt oli selviö ja sinnehän he heittämällä menivät, mutta sitten itse finaalissa ei heitä enää äänestänyt muut kuin kovimmat fanit. Muulle Euroopalle nää oli niinku jo nähty juttu. Myös tuomareille.

Viime vuonna Jedward oli new, fresh, cute and interesting with a hip song.
Tänä vuonna yesterdays news with a weaker and more predictable song.

Siinä selitykseni tänä huonolle sijoitukselle


Mutta ihkuja ovat edelleen, sitä en häpäe myöntää :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Margot »

Yllätyin todella tästä flopista, kun jopa minä lämpenin kaksosille, vaikka olen pitänyt heidät bimboimagoaan todella ärsyttävänä.
What color is your life?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Pojille kyllä panostuksesta ja poppiprinsseilystä täydet kaksitoista pistettä. Veikkasin jopa karsiutumista nähtyäni ekat pukuharkat. Kun yksi maa oli ykkössemissä enää julkaisematta, toivoin finaalipaikkaa Itävallalle Irkkujen sijaan. Biisi ei vaan ollut poikien tasoinen. Harmi.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Olin ihan helpottunut, ettei tämä pärjännyt paremmin. Pojat ratsastivat finaaliin suosiollaan, eivätkä biisin ansiosta. Kiva kun kävitte piristämässä Irlannin viisuimagoa, mutta takaisin ei tarvitse tulla. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Irlanti 2012: Jedward – Waterline

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Olen varmasti tässäkin mielessä outo, mutten ole tavoittanut näiden ylivilkkaiden kaksospoikien "huumoria" ikinä. Eikä tämä biisinäkään kohonnut mihinkään svääreihin. Tasapaksua poppia.

Ensi vuonna powerballadia vahvan solistin esittämänä, jookos? :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Lukittu