Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja Eldar

Euroviisut 2012 Bakussa
Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja E

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

Eräitä parhaista juontajista ikinä, viime vuoden ja vuoden 2008 ohella :ihana:
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja E

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Olipa mukavaa, että tähän on nyt tullut useampikin positiivinen kommentti juontajista, kun tuntuu, että Kuppilassa varsin monilla on tänä keväänä ollut periaatteena moittia ihan kaikkea Bakun viisuihin liittyvää ja ilmeisesti pitkälti vain sen vuoksi, että ne järjestettiin Azerbaidžanissa. Tiedän ja tiedostan ihmisoikeuskysymyksen, mutta ei siihen pitäisi kaikkea peilata ja suhtautua kaikkeen niin älyttömän negatiivisesti. Se on ongelma, mutta ei se tee juontajista huonoja tai hienosta areenasta surkeaa. :draamaa:

Järjestelyt onnistuivat hyvin, areena oli näyttävä ja juontajat oikein hyvät. Ainakin minä katselen ja kuuntelen mieluummin tällaisia tyylikkäitä ja kauniita juontajia, jotka hoitavat homman rauhallisesti, vaikka sitten ehkä vähän jäykästikin kuin Saksan viisujen kaltaisia muka hauskoja juontajia, joiden väkivallan humorisoinnit olivat vastenmielisintä viisuympyröissä ikinä.

Leylan, Nargizin ja Eldarin kielitaidot eivät varmaan olleet täydelliset, mutta riittivät tähän vallan mainiosti - eihän juontajien osuus nykyisin enää ole edes kovin merkittävä toisin kuin vuosia sitten, jolloin he oikeasti juonsivat jokaisen esityksen pitkin ja joskus monikielisin juonnoin. Eldarhan puhuu ihan sujuvaa saksaakin. Neljä tähteä antaisin minäkin. :joojoo:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja E

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Mä vielä tarkentaisin, että mua häiritsi nimenomaan näitten kisojen ulkokultaisuus. Se kiteytyi hyvin tuossa Eldarissa, kestohymy, robottimainen käsien asento, ja kun mies yllättäen puhkesi palavaan saksankieliseen suitsutukseen, tajusin, että mieshän on ilmetty C-3PO! :mrgreen:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
viisutar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 183
Liittynyt: 04 Touko 2008, 09:26
Paikkakunta: Sastamala

Re: Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja E

Viesti Kirjoittaja viisutar »

Valitettavasti munkin kyllä pitää kommentoida negatiivisesti juontajia. Laiskaa, mitäänsanomatonta, ulkoaopeteltua, eivät reagoineet yleisöön tai esityksiin.... Toistan näitä samoja mitä muutkin täällä aikaisemmin. Yleisönkään innostus ei oikein kuulunut ainakaan meidän tv:stä semeissä, finaalissa oli jo aavistuksen parempi meininki.

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3734
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja E

Viesti Kirjoittaja Zera »

Minusta juontajat olivat aika mieleenjäämättömiä. En hirveästi muista heitä enää, paitsi Eldarin, mikä sekin johtuu siitä, että on viisuesiintyjä, ei niinkään juontoansioistaan. Ei minulla mitään negatiivistä sanottavaakaan heistä kyllä ole, hoitivat hommansa hyvin.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja E

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Anna_M kirjoitti:Mä vielä tarkentaisin, että mua häiritsi nimenomaan näitten kisojen ulkokultaisuus. Se kiteytyi hyvin tuossa Eldarissa, kestohymy, robottimainen käsien asento, ja kun mies yllättäen puhkesi palavaan saksankieliseen suitsutukseen, tajusin, että mieshän on ilmetty C-3PO! :mrgreen:
Allekirjoitan.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Juontajat 2012: Leyla Aliyeva, Nargiz Birk-Petersen ja E

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Leonardo kirjoitti:Olipa mukavaa, että tähän on nyt tullut useampikin positiivinen kommentti juontajista, kun tuntuu, että Kuppilassa varsin monilla on tänä keväänä ollut periaatteena moittia ihan kaikkea Bakun viisuihin liittyvää ja ilmeisesti pitkälti vain sen vuoksi, että ne järjestettiin Azerbaidžanissa. Tiedän ja tiedostan ihmisoikeuskysymyksen, mutta ei siihen pitäisi kaikkea peilata ja suhtautua kaikkeen niin älyttömän negatiivisesti. Se on ongelma, mutta ei se tee juontajista huonoja tai hienosta areenasta surkeaa. :draamaa:

Järjestelyt onnistuivat hyvin, areena oli näyttävä ja juontajat oikein hyvät. Ainakin minä katselen ja kuuntelen mieluummin tällaisia tyylikkäitä ja kauniita juontajia, jotka hoitavat homman rauhallisesti, vaikka sitten ehkä vähän jäykästikin kuin Saksan viisujen kaltaisia muka hauskoja juontajia, joiden väkivallan humorisoinnit olivat vastenmielisintä viisuympyröissä ikinä.

Leylan, Nargizin ja Eldarin kielitaidot eivät varmaan olleet täydelliset, mutta riittivät tähän vallan mainiosti - eihän juontajien osuus nykyisin enää ole edes kovin merkittävä toisin kuin vuosia sitten, jolloin he oikeasti juonsivat jokaisen esityksen pitkin ja joskus monikielisin juonnoin. Eldarhan puhuu ihan sujuvaa saksaakin. Neljä tähteä antaisin minäkin. :joojoo:
Kyllä mä olen nyt taas sun kanssa samaa mieltä lähes kaikesta mitä sanot tässä!! :peukku: Juontajat petrasivat sitä paitsi koko ajan, finaali meni jo oikein hyvin. Ranskan kielellä vitsailun olisi voinut kyllä jättää pois siinäkin, mutta muuten oli mielestäni moitteetonta. Mitään sirkustemppuja tai hehkutusta ei tarvita.

Väitän sitäpaitsi, että esim. Nargiz puhuu hienostuneempaa englantia kuin suurin osa meistä täällä.
Like a monument to all the time we spent

Lukittu