Salatut elämät

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

Janne on mun uus suosikki. :ihana: Olevinaan niin kova jätkä, mutta ihanan järkevästi vei Talen apteekkiin ja vielä kysyi apteekkitädiltä neuvoa satiaisiin. :hihi:
What color is your life?

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Janne on aika kuuma pakkaus. :puna:

Anni-juonikuvio on ihan pimee! :eeek:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Jospa Anni onkin hoitanut siinä sairaalavuoteessa kuolleeksi luultua Aaroa tai Eeroa :shock:

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Jaalo kirjoitti:Jospa Anni onkin hoitanut siinä sairaalavuoteessa kuolleeksi luultua Aaroa tai Eeroa :shock:
Tätähän tässä nyt on jo jonkin aikaa vihjailtu - olis kyllä upea ja shokeeraava juonenkäänne.
Tosin kaikessa upeudessaan salkkarit menettäis osan arvostuksestaan mun kohdalla - oon aina tykänny siitä että Salkkareissa voi luottaa kuoleman olevan lopullinen ratkasu, siinä missä mikään muu ei oo varmaa ni kuolema kun sarjassa nähdään niin siihen loppuu sen hahmon tarina.
Ja vaikka yksi "kuolleista nouseminen" ei niin paljon syökään uskottavuutta, niin pelkään etten voi samaistua samalla tavalla kuolemiin enää jos tiedän, että ei se kuolema välttämättä olekaan ihan lopullinen päätös hahmolle.
Itse eläydyn sarjan mukana täysillä ja ihmettelen miten kukaan enää jaksaa välittääkään kun Päivien Viemässä Hope kuolee viidettäkymmenettä kertaa.
Sen sijaan Salkkareita katsoessa kyllä ne Annikan tms. kuolemat on mua oikeesti koskettanu - sanoi kuka mitä tahansa. :joojoo:

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Vilsku kirjoitti:Tätähän tässä nyt on jo jonkin aikaa vihjailtu - olis kyllä upea ja shokeeraava juonenkäänne.
Tosin kaikessa upeudessaan salkkarit menettäis osan arvostuksestaan mun kohdalla - oon aina tykänny siitä että Salkkareissa voi luottaa kuoleman olevan lopullinen ratkasu, siinä missä mikään muu ei oo varmaa ni kuolema kun sarjassa nähdään niin siihen loppuu sen hahmon tarina.
Salla?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja inomu »

Anni kuitenkin vieraili Eeron ja Aaron haudalla ja laittoi kynttilät molemmille, joten en usko että kumpikaan nousee eloon enää.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Tai jos se Anni on itseään siinä sängyssä lääkinnyt, jos sillä on joku sairaus mihin sen kohta tietää kuolevansa ja haluaa siks tutustua Severiin. Ite en kyllä jaksais tuota Aaro/Eero/Anni-kuviota enää hirveesti katella, tuntuu että se on jo melko loppuun lypsetty, että toivottavasti pysyisivät vaan kuolleina. Mutta joku toinen vanha hahmo, vaikkapa Aki tai Laura tms, olisi oikein tervetullut takaisin.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Samiasd kirjoitti:
Vilsku kirjoitti:Tätähän tässä nyt on jo jonkin aikaa vihjailtu - olis kyllä upea ja shokeeraava juonenkäänne.
Tosin kaikessa upeudessaan salkkarit menettäis osan arvostuksestaan mun kohdalla - oon aina tykänny siitä että Salkkareissa voi luottaa kuoleman olevan lopullinen ratkasu, siinä missä mikään muu ei oo varmaa ni kuolema kun sarjassa nähdään niin siihen loppuu sen hahmon tarina.
Salla?
No mä en nähny sitä kuolemisena ja haudasta nousemisena.
Onhan sarjassa aiemminki ja jälkeenkin vihjailtu hahmon kuolleen muutaman jakson ajan.
Mutta on eriasia tehdä hautajaiset ja suruajat ja se että aikaa kuluu pitkään kunnes paljastuu, että hahmo onkin elossa.
Kuten salkkareiden tuottaja sano haastattelussa pari vuotta sitten et siitä linjasta ne on pitäny kiinni, että kuolema on lopullinen ratkaisu.
Ja vaikka mua kiinnostaa toi Aaro/Eero kuolleista nouseminen ni toisaalta toivon et toi linja jatkuis vastaisuudessakin. :joojoo:

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

inomu kirjoitti:Anni kuitenkin vieraili Eeron ja Aaron haudalla ja laittoi kynttilät molemmille, joten en usko että kumpikaan nousee eloon enää.
Veikkaan että toi voi ihan olla vaan lipsahdus tekijöiltä - sitten kun on myöhemmin päätetty, että hei "tuodaanpas se Eero/Aaro takasin" ni on jääny unholaan toi kohtaus.
Niinku esim. Isabellan esittäessä raskaana olevaa ja kun se pyysi lääkäriä näyttämään Helin (Cindyn vatsassa) ultravideota (joka oli TYTTÖlapsi) ni lääkäri löysikin Isabellan oikean raskauden ja onnitteli POJASTA - jollon katsojille paljastettiin et Isabella oli oikeasti raskaana sillä lasten sukupuolet oli erit.
Myöhemmin kuitenkin ku haluttiin toi vauvojenvaihto kuvio toteuttaa ni kummatkin lapset oli POIKIA - eli hyvin unohdettiin toi pari kuukautta aiemmin esitetty kohtaus jonka avulla vaan haluttiin paljastaa Isabellan raskaus katsojille.
Saikohan kukaan mun viestistä selkoa, jos ymmärsitte? :mitvit:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

^ Olihan tuo niin tarkoitettu. Mutta kyllähän nyt sentään oikeassakin elämässä välillä yhä käy niin, että ultraäänikuvassa luultua lasta luullaan toiseksi sukupuoleksi. :joojoo:
Raipatirai

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Niin tai sitten kyseessä (tai käsikirjoittajien selityksenä) voi tuossa Aaro/Eero jutussa olla myös se, että Anni kävi Aaron ja miehensä (kaksosten isän) haudalla - sillä jostain kuvittelen muistavani että Aaro haudattiin isänsä viereen hautausmaalle? :mitvit:
Ihmettelen muuten suuresti, miksi Eero olisi haudattu Aaron viereen.
En mä ainakaan haluaisi tulla tollasen ihmisen viereen haudatuksi - vaikka se kuinka olis mun veljeni. :eiei:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mulla on vähän Aarot ja Eerot sekaisin, mutta eikös jompi kumpi pudonnut parvekkeelta? Nähtiinkö ruumista putoamisen jälkeen? :mitvit:
Raipatirai

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Robert »

Margot kirjoitti:Janne on mun uus suosikki. :ihana: Olevinaan niin kova jätkä, mutta ihanan järkevästi vei Talen apteekkiin ja vielä kysyi apteekkitädiltä neuvoa satiaisiin. :hihi:
Niinpä, minun suosikkini myös. Tulee kyllä väkisin mieleen Cheek.
Mulla on vähän Aarot ja Eerot sekaisin, mutta eikös jompi kumpi pudonnut parvekkeelta? Nähtiinkö ruumista putoamisen jälkeen?
Aaro putosi parvekkeelta ja nähtiin.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Olikohan siinä Moosen takahuoneessa olevassa patjassa vielä ne samat lakanat kuin Matukalla ja Talella, kun Jiri ja Heidi meni sinne!? :eeek: Kohta koko pihlajakadulla on satiaisia. :heh:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Voi ei, jokainen raapii haarojaan kevään loppujaksossa. :eeek: Tällaista ei ole töllössä aiemmin nähty! :shock:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mä en kestä! :sekava: Tää on niin jännää!! Ainoa asia, joka kismittää, on se, ettei Larias ole ollut tarpeeksi ruudussa.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

Onkohan Iida raskaana? :eeek: Kun se nyyhki siinä sen kalenterin äärellä.
What color is your life?

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Pidän Iidan näyttelijän näyttelijäntyöstä. :joojoo:

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Margot kirjoitti:Onkohan Iida raskaana? :eeek: Kun se nyyhki siinä sen kalenterin äärellä.
Itse ainakin kuvittelin, että Iida sai tietää Larista ja Eliaksesta. :miettii:

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

^ Mäkin, mutta toisaalta se olisi ehkä liian ennalta-arvattavaa. :miettii: Huomenna selvinnee. Olisipa Iida raskaana, niin siinä olisi Larilla sitten miettimistä.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jos se olis saanut tietää Larista ja Eliaksesta, niin mitä se sitä kalenteria siinä olisi selaillut nyyhkien? :raaps: Iida on paksuna! :uujee:
What color is your life?

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Löysinpä tällaisen... https://www.facebook.com/EliasLari
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

Elias ja Lari jäi ihan kesken, kolme pitkää kuukautta seuraavaan jaksoon! :eiei: Ja varmasti Anni kuolee, päästään helposti siitä eroon ja Severi pelastetaan viime hetkellä. :miettii:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Happy »

Severi pelastetaan viime hetkellä.
Severihän avasi turvavyönsä.., jos Anni kuolee, kuolee myös varmasti Severikin.
Lassen autossa taas Paulan päätä ei turvannut airbag, kuinkahan naiselle käy? :lohduton:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Happy kirjoitti:
Severi pelastetaan viime hetkellä.
Severihän avasi turvavyönsä.., jos Anni kuolee, kuolee myös varmasti Severikin.
Lassen autossa taas Paulan päätä ei turvannut airbag, kuinkahan naiselle käy? :lohduton:
Ellei Anni sitten ehtinyt laittaa sitä kiinni juuri ennen kuin lensivät sillalta.

Lari ja Elias on kyllä niin kuuma pari :surrur:

Paljon mielenkiintoisempaa tulevien juonien kannalta olisi jos Lasse tai Paula kuolisi, enkä yhtään ihmettele vaikka niin kävisikin. Tykkäsin erityisesti Annin näyttelijän suorituksesta, huomaa kyllä että on Eeron ja Aaron äiti :mrgreen: Loistavaa oli myös saada Kalle takaisin! Muutenkin oli onnistunut päätösjakso, paras sitten Kentaurin räjähdyksen :peukku:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Melkein vapisen. Ikinä en melkeinpä oo ollut näin jännittynyt, mitä syksyn jaksoissa tulee tapahtumaan. :kups:

Kalle. :ihana: Mielenkiintoista, miten käy Sievisten ja Annin... Elias ja Lari... Aah! :kups:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Eihän tätä odotusta nyt kestä koko kesää! :kups: Varsinkin toi Larias! Ja jos nyt Iida on vielä raskaana. Luulen että kaikki muut tosta Severin takaa-ajo joukosta kuolee paitsi Severi ja Paula.. Semmonen kutina on. Kallen paluu oli tosi positiivinen juttu! Itse äänestin salkkareiden sivuilla siinä "Kenet vanhan hahmon haluaisit takaisin?" -äänestyksessä juuri häntä. Ehkä Kalle rakastuu Eliakseen ja sitten tulee kolmiodraamaa! :draamaa: Alkais jo syksyn jaksot!!

Avatar
-Vika
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 31 Touko 2011, 17:27

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja -Vika »

Jakso oli hyvä, mutta ei kyllä yltänyt jännittävyydessään Kentaurin räjähdys- päätösjaksoon. Siinä sai silloin aikoinaan enemmän pohtia ja ihmetellä kuka jäisi eloon ja kuka ei, nyt hahmomäärä on niin suppea, että ihan kyllästyttää. :mrgreen:
Vähiten uskon Lassen, Paulan tai Joonatanin kuolemaan.. eniten tosin Severin, koska silloin Annille tulisi kovaa kyytiä poliisirintamalla. Saapa nähdä sitten syksyllä taas.

Ja olenko ainut, joka ei liiemmin välitä tuosta Elias ja Lari hommasta? :heh: Ei sillä siis, että mikään kaikkein huonoinkaan pari olisi Salkkareissa. Ei pahemmin vaan innosta.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Kalle Kalle Kalle Kalle Kalle! Mä hajoon ja kuolen onnesta ja pyörryn ja melkein itken! :kups: :surrur: :ihana: Mun kaikkien kaikojen suosikkihahmo! Kuulin kyllä aiemmin, että joku vanha tulee takaisin, mutta en uskaltanut toivoakaan, että se olis Kalle. Voi että! Katsoin jakson jo eilen ja tunnistin Kallen jo niskasta, tuli hysteerinen huutokohtaus. :heh: Pete Lattu on muutenkin i-ha-na! <3 Joo, ei mulla muuta. :heh:

Paitsi että... Lari ja Elias! Olipa kuumaa! :kuolaus:

P.S. Mikä takaa-ajo? :hihi:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Kuten jo eilen tuolla juonipaljastus keskustelussa kommentoisin:
Aivan mahtava päätösjakso :joojoo: !
Itse veikkaan, että Severin turvavyön avaus oli lähinnä hämäystä ja Severi ehtii nimenomaan paremmin ulos uppoavasta autosta - kun hänellä ei ole turvavyötä.
Paulan epäilen kuolevan tai hahmon muuten vaan poistuvan lähitulevaisuudessa (parin ekan viikon aikana syksyllä), sillä Paulan kuvaa salkkareiden "Mukana olevat henkilöt" galleriassa ei ole päivitetty vuoden 2010 versiosta uuteen 2012 maaliskuussa otettuun versioon.
Paulalla on siis tuossa galleriassa sama vanha punataustainen kuva, kun muilla on uudet sinertävätaustaiset kuvat (Mukaan lukien muut Sieviset ja Anni) - nämä kuvat on otettu siis maaliskuussa 2012 ja kauden päätös kuvattiin tammi-helmikuussa 2012. Lisäksi Lassen kohdalla henkilöt osiossa oli kuva, jossa oli Severi, Lasse, Jiri & Joonatan (ilman Paulaa). Voi toki olla että tämä on hämäystä, mutta ilmeisesti Paula on joko kirjoitettu ulos tai näyttelijä on halunnut lähteä. :eiei:

Vastaa Viestiin