Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Tätähän tässä nyt on jo jonkin aikaa vihjailtu - olis kyllä upea ja shokeeraava juonenkäänne.Jaalo kirjoitti:Jospa Anni onkin hoitanut siinä sairaalavuoteessa kuolleeksi luultua Aaroa tai Eeroa
Salla?Vilsku kirjoitti:Tätähän tässä nyt on jo jonkin aikaa vihjailtu - olis kyllä upea ja shokeeraava juonenkäänne.
Tosin kaikessa upeudessaan salkkarit menettäis osan arvostuksestaan mun kohdalla - oon aina tykänny siitä että Salkkareissa voi luottaa kuoleman olevan lopullinen ratkasu, siinä missä mikään muu ei oo varmaa ni kuolema kun sarjassa nähdään niin siihen loppuu sen hahmon tarina.
No mä en nähny sitä kuolemisena ja haudasta nousemisena.Samiasd kirjoitti:Salla?Vilsku kirjoitti:Tätähän tässä nyt on jo jonkin aikaa vihjailtu - olis kyllä upea ja shokeeraava juonenkäänne.
Tosin kaikessa upeudessaan salkkarit menettäis osan arvostuksestaan mun kohdalla - oon aina tykänny siitä että Salkkareissa voi luottaa kuoleman olevan lopullinen ratkasu, siinä missä mikään muu ei oo varmaa ni kuolema kun sarjassa nähdään niin siihen loppuu sen hahmon tarina.
Veikkaan että toi voi ihan olla vaan lipsahdus tekijöiltä - sitten kun on myöhemmin päätetty, että hei "tuodaanpas se Eero/Aaro takasin" ni on jääny unholaan toi kohtaus.inomu kirjoitti:Anni kuitenkin vieraili Eeron ja Aaron haudalla ja laittoi kynttilät molemmille, joten en usko että kumpikaan nousee eloon enää.
Niinpä, minun suosikkini myös. Tulee kyllä väkisin mieleen Cheek.Margot kirjoitti:Janne on mun uus suosikki.Olevinaan niin kova jätkä, mutta ihanan järkevästi vei Talen apteekkiin ja vielä kysyi apteekkitädiltä neuvoa satiaisiin.
Aaro putosi parvekkeelta ja nähtiin.Mulla on vähän Aarot ja Eerot sekaisin, mutta eikös jompi kumpi pudonnut parvekkeelta? Nähtiinkö ruumista putoamisen jälkeen?
Itse ainakin kuvittelin, että Iida sai tietää Larista ja Eliaksesta.Margot kirjoitti:Onkohan Iida raskaana?Kun se nyyhki siinä sen kalenterin äärellä.
Severihän avasi turvavyönsä.., jos Anni kuolee, kuolee myös varmasti Severikin.Severi pelastetaan viime hetkellä.
Ellei Anni sitten ehtinyt laittaa sitä kiinni juuri ennen kuin lensivät sillalta.Happy kirjoitti:Severihän avasi turvavyönsä.., jos Anni kuolee, kuolee myös varmasti Severikin.Severi pelastetaan viime hetkellä.
Lassen autossa taas Paulan päätä ei turvannut airbag, kuinkahan naiselle käy?