Kuolin!Violette kirjoitti:Magnum kirjoitti: Toiseen voi kerätä kaikkien epäilyttävien hattivattimaiden leimoja![]()
![]()
Hattivattimaa! En kestä!

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Kuolin!Violette kirjoitti:Magnum kirjoitti: Toiseen voi kerätä kaikkien epäilyttävien hattivattimaiden leimoja![]()
![]()
Hattivattimaa! En kestä!
Totta kai!kais(t)a kirjoitti:Jos Leonardo haluaa nähdä ehkä maailman kimaltelevimman ostoskeskuksen niin suosittelen poikkeamaan Sahilin ostoskeskuksessa.
Matkustat siis ilmeisesti paljon töiden vuoksi - olen ymmärtänyt, että kahden passin saamisen vaatimuksena on se, että henkilö tarvitsee koko ajan passia - siis myös silloin, kun toinen passi on pidemmän aikaa esim. viisumianomuksessa kiinni (kuten omani tulee olemaan Azerbaidžanin viisumihakemuksen vuoksi, kun viisumin myöntää Tukholman suurlähetystö). Omat työmatkat pärjään henkilökortilla, joten ei tarvetta toiselle passille.Magnum kirjoitti:Mulla on kaksi passia. Se on kätevää. Toiseen voi kerätä kaikkien epäilyttävien hattivattimaiden leimoja ja toisella voi reissata sellaisissa maissa, joissa nuo leimat haittaavat.
Kuulun samaan joukkoon!kwak kirjoitti:Sama juttu, matkojen suunnittelu on ihanaa!Ti-ti-uu kirjoitti:Mun mielestä reissujen suunnittelu, aikataulujen tutkiminen ja hotellien katselu on aivan ihanaa!
Just näin.Leonardo kirjoitti:Matkustat siis ilmeisesti paljon töiden vuoksi - olen ymmärtänyt, että kahden passin saamisen vaatimuksena on se, että henkilö tarvitsee koko ajan passia - siis myös silloin, kun toinen passi on pidemmän aikaa esim. viisumianomuksessa kiinni.
Ai niin, suora lento oli oikeasti aivan mahtavan kätevä ja Wizzair kaikin puolin hyvä kokemus. Tuo Turun kakkosterminaali vain oli oikeastaan vielä kamalampi kuin osasin kuvitellakaan. Ei ikinä uskoisi, että Suomesta voi tuollaista "terminaalia" löytyäkään. Ymmärrän, että kuuluu osana halpalentokonseptiin, mutta kun ero on niin valtava verrattuna esim. Gdanskiin, jossa yhtiön lennot lähtevät samasta uutuuttaan hohtavasta terminaalista kuin kaikkien muidenkin yhtiöiden koneet. Toivottavasti Turkuun tulevat ulkomaalaisetkin ymmärtävät tuon halpalentokonseptin, etteivät ihan pöyristy, mihin neuvostoaikaan sitä palaavatkaan. Voisi sen ladon nyt edes pintamaalata. Nyt rappaukset tippuvat, maalit hilseilevät ja kaikki kyltit ovat kuin vuosikymmenten takaa. Kokemus se tämäkin.Leonardo kirjoitti:Tosi kätevää, kun Turusta pääsee suoralla lennolla Gdanskiin, tulee nyt sitten testattua WizzAirin kone ja ennen muuta tuo Turun kentän hienosti kakkosterminaaliksi kutsuttu kamala varastorakennus.