Pakkeloori

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkini poikamiehistä? (Toistaiseksi Suomessa nähdyistä)

Alex Michel (Kausi 1)
0
Ei ääniä
Aaron Buerge (Kausi 2)
2
9%
Andrew Firestone (Kausi 3)
6
27%
Bob Guiney (Kausi 4)
0
Ei ääniä
Jesse Palmer (Kausi 5)
2
9%
Byron Velvick (Kausi 6)
2
9%
Charlie O'Connell (Kausi 7)
4
18%
Travis Stork (Kausi 8)
3
14%
Lorenzo Borghese (Kausi 9)
2
9%
Andy Baldwin (Kausi 10)
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TerMari. kirjoitti:Ed & Jillian <3 :rakkaus: <3 :rakkaus: <3
Eivät ole enää yhdessä :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

gentedimare kirjoitti:
TerMari. kirjoitti:Ed & Jillian <3 :rakkaus: <3 :rakkaus: <3
Eivät ole enää yhdessä :heh:

:eeek: :jupinaa: :vollotus: :paarit:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

14.kausi alkoi tuossa keskiviikkona & poikamiehenä tällä kaudella onpi Unelmien poikamiestytön viime kaudelta tuttu Jake Pavelka. Jake vaikutti ihan mukavalta tyypiltä, mutta valitettavasti meni valitsemaan jatkoon muutaman sellaisen tytön, joita en voisi kuvitella hänen kanssaan yhteen. Erityisesti Michelle jäi mieleen siitä, että hän oli jo tässä vaiheessa kisaa aikamoisen ''ihastunut'' Jakeen.. Ihan liian tunteellinen Michelle on Jakelle. Viennan, Gian & Rozlynin pääsyä 15 joukkoon en myöskään oikein tajunnut. Nämä kolme ovat kyl ihan kauniita naisia, mutta epäilen näiden kolmen tarkoitusperiä. Vienna vaikutti melkoisen hupsulta.. Jake pudotti sit tietysti itselleen muutaman potentiaalisen tytön jatkosta :jupinaa:. Saapi nähdä millainen kausi tästä mahtaa vielä kehittyä.

Oli kiva nähdä Jillian & Ed neuvomassa Jakea.. Jillian näytti tosi kauniilta :ihana:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Olipas dramaattiset cocktailjuhlat!! :draamaa: Rozlyn poistettiin kisasta, koska hänellä oli ollut sopimaton suhde yhden ohjelman tuotantoryhmään kuuluvan työtekijän kanssa & tämä oli rikkonut ohjelman sääntöjä :mitvit: :apuva:. Rozlyn oli saanut ryhmätreffeillä ruusun Jakelta, mutta se ei painanut tässä asiassa pätkän vertaa. Aikamoinen paukku tämä kyllä oli..

Lopulta ruususeremonia pääsi käyntiin dramaattisten vaihden jälkeen & Jake päätti pudotti Christinan & Ashleyn. Onneksi Christina putosi! Hän ei sit millään olisi sopinut Jakelle & hieman tuntui siltä, että hän oli liian tosissaan mukana.. Michelle se vaan jatkaa kisassa.. HUOH. Hän on niin sairaan rasittava & myös niin ärsyttävä, että pahaa tekee.. Michelle harkitsi muuten lähtevänsä pois kisasta, mutta muutti sit mielensä :niinpa:.. Olisi vaan lähtenyt pois. Muutama muukin tyttö myös hieman ärsyttää tällä hetkellä :heh:..

Omat suosikkini tällä hetkellä ovat Ella, Ali & Tenley. Mielestäni näistä kolmesta kuka tahansa sopisi Jakelle vallan hyvin. Alillä oli muuten aivan mahtavat treffit :ihana:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Suosikkini ovat;

Elizabeth, Ashleigh ja Michelle (sorry -kaitsu87-)

Kauniit silmät omaava Michelle on käsikirjoitettu hieman pelottavaksi, mutta tuo mielenkiintoa ohjelmaan.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun suosikki taitaa olla hassu, kierosilmäinen Vienna :heh: . Ella on myös kiva ja miksei Giakin. Inhokkini on Michelle, mutta draaman kannalta tarpeellinen tyyppi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

JES JES!! Michelle on pois kisasta :uujee: :tuuletus:. Hän olikin niillä ryhmätreffeillä aikamoinen tapaus & sanoi ihan ihmeellisiä juttuja muiden tyttöjen seurassa.. Kamalan ärsyttävä hän oli kautta linjan & eikä hän edes sopinut yhtään Jakelle. Oikean päätöksen Jake teki lähettäessään Michellen pois :joojoo:. Eipä Jake sit pystynyt antamaan ruusua kenellekään ryhmätreffeillä. Aika hauskat ryhmätreffit kokonaisuutena olikin :D.

Ellalla oli aivan mahtavat treffit! :ihana: Oli tosi hienoa, että Jake oli pyytänyt tuomaan Ellan pojan treffeille mukaan. Ella sopisi Jakelle vallan mainiosti & toivon hänen pysyvän tässä kisassa mahdollisimman pitkään. Ella on vallan upea nainen! Vienna se vaan tuntuu hieman feikiltä & muiden naisten keskuudessa hän onkin aika vihattu, joka ei mua sinällään edes yllätä. Viennan treffit Jaken kanssa oli kyl ihan hienot, mutta en vaan pysty kuvittelemaan häntä Jaken kanssa yhdessä.

Elizabeth on hieman outo tapaus.. Jokin hänessä tuntuu ärsyttävän mua & lisäksi hän on jotenkin ristiriitainen nainen. No lopulta Jake pudotti hänet.

Odotin Kathrynin putoavan, mutta hän saikin ruusun :roll:.. Hieman yllätyin tästä. Elizabeth & Valishia sitten putosivat. Jokseenkin en yllättynyt Elizabethin putoamisesta, kun sitä osasin odottaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

-kaitsu87- kirjoitti:
Odotin Kathrynin putoavan, mutta hän saikin ruusun :roll:.. Hieman yllätyin tästä.
Eikös Kathryn pitänyt sormusta sormessa kauden aluksi ja herätti ihmetystä, jopa Jakessa (?).

Ihana + kaunis Elizabeth pois ja myös tummahiuksinen Valishia sai lähteä.
En huomannut lainkaan upean Michellen lähtemistä ja ihmettelin, että minne katosi...
Pitänee kastsoa uusinta sunnuntaina, jos huomaisin lähdön paremmin. :parku:

Nyt mulla ei ole ketään suosikkia sarjassa, vaikka Ashleigh on ihan o.k.

Valitettavasti en jaksa uskoa, että Jake valitsisi Ellaa, kun 7v Ethan tulisi bonuksena.
Sen verran huonoja vaimoehdokkaita jäljellä, että silti Ella korkealla listauksessa.
Realisti olen, ettei tosirakkautta kyllä löydy Jakelle.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Mulla on ikävä Michelleä. :parku:

GIA oli yksilötreffeillä ihana. Mulla olisi mennyt jossain leirinuotiolla hermot (vaikka entinen
maalaispoika olen) ja grillata jotain vaahtokarkkeja... No, ehkä en olisi paleltunut ja se tuli
olisi lämmittänyt. Toiseksi olisin pimahtanut Jakelle, kun huijasi pullonpyörityksessä eli
varmaan mut olisi lähetetty kotiin hermoheikkona.

Ashleigh oli aikaisemmin mukava, mutta nyt ne epätoivoiset lähentely-yritykset ahdisti.
Laskussa on myös Vienna ja oikein Jake sanoi, että pitää miettiä sanomisiaan ja olla vaikka hiljaa.

Kathryn sormuksesta en pääse yli, joten hänet passittaisin kotiin... mutta jotenkin en näe
kemiaa ja yhteistä tulevaisuutta Jake & Ella parillakaan. Ali on ihan kauhea... Jessie keskittyy
myötäilemään muita, mutta ilmeisesti tänään toimii kantelupukkina tai mustamaalaa kilpasiskoaan.
Ei hyvä. Corriesta en osaa sanoa mitään ja tanssija-Tenleyn nenä (samoin Ellan!!!) häiritsi... minä joka en
yleensä missien kohdalla edes kiinnitä huomiota neniin. Ai niin, mutta nämähän ei ole missejä (paitsi Jessie). :heh:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Älä viitsi Jake... upeimmat daamit pois sarjasta. Aluksi en pitänyt pidättyväisestä Jessiestä,

mutta olikin lämmin + suloinen tapaus. Illan kuningatar oli upea ASHLEIGH, wautsi-wau... :rakkaus:

mielettömän kaunis ja ne hiukset. Todella aistikas ja sensuelli Nainen isolla N-kirjaimella !!!


:voitto: GIA

:hopea: TENLEY

:pronssi: ALI

4) CORRIE
5) VIENNA (mene kotiisi!) :roll:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Kaiken kaikkiaan mielestäni oli onnistuneet perhetreffit :peukku:. Viennan isä vaikutti hieman omistushaluiselta & oudolta. Vienna muuten vaikuttaa omaan mieleeni melkoisen feikiltä :/... Alin perhe oli tosi mukava kuten oli myös Tenleyn. Gian äiti oli aika hauska tapaus :D. Ali joutui tekemään vaikean päätöksen & hän lähti pois. Alillä oli kyl paljon tunteita Jakea kohtaan, mutta hän päätti valita mieluummin työnsä kuin jatkaisi mukana. Jakelle Alin lähtö oli iso isku, kun hän oli oikeasti erittäin kiinnostunut hänestä & ilmeisesti Ali olisi päässyt jatkoon. Ali oli yksi suosikeistani & hän olisi sopinut mielestäni tosi hyvin Jakelle. Petyin niin Alin päätökseen :lohduton: :parku: :parku:

Muuten tuskin maltan odottaa naiset kertoo kaiken jaksoa :heh:

Viime kerralla Jake sit pudotti Corrien, joka ei sinällään mua yllättänyt, kun hän avautui hitaammin kuin muut tytöt.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

-kaitsu87- kirjoitti:Ali joutui tekemään vaikean päätöksen & hän lähti pois. Alillä oli kyl paljon tunteita Jakea kohtaan, mutta hän päätti valita mieluummin työnsä kuin jatkaisi mukana.
NIIN VARMAAN NIIN :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:

Tai olisko ollu enemmin niin, että tajusi ettei tule valituksi lopulliseksi valinnaksi ja ajatteli vain itseään ja otti homman omiin käsiin :rofl:

Hirveä ihminen ja paha suustaan!!! ILKEÄ OLI :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

LIV-kanavalla alkaa syyskuussa Unelmien poikamiestyttö ja kukas siellä olikaan,
yksi tämän nykyisen Jake-kauden tyttöystäväehdokkaista.

Olin aivan kuulevinani 7. syyskuuta (mutta se olisi perjantai) ja en tiedä varmaksi alkamispäivämäärää,
kun häkellyin niin ennakkomainoksesta. Yllättävän nopeasti tulee jatkoa sarjalle, jee!!! :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jake sitten valitsi Viennan.. Aavistin Tenleyn treffien jälkeen, että Jake tulee valitsemaan Viennan & niin myös kävi :roll: :niinpa:. Vienna ei ensi alkuun tehnyt kauhean hyvää vaikutelmaa Jaken vanhemmille, mutta loppua kohden vanhemmat alkoivat pitää hänestä. Tenley oli sit Jakelle ilmeisen liian täydellinen. Oon päätyynyt siihen, että Jake valitsi Viennan intohimon vuoksi...

Eipä Jaken & Viennan suhde sit kauaa kestänyt, kun parin kuukauden yhdessäolon jälkeen erosivat. Itse en edes yllättynyt, ettei heidän suhteensa kestäisi :heh:.

Muuten seuraava poikamies on tuttuakin tutumpi Brad Womack.. Saa nähdä käykö toisellakin kerralla ensimmäisen kerran tavoin :D. Tämä kausi tullaan melko varmasti näkemään Nelosella ensi vuonna.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

-kaitsu87- kirjoitti: Eipä Jaken & Viennan suhde sit kauaa kestänyt, kun parin kuukauden yhdessäolon jälkeen erosivat.
Itse en edes yllättynyt, ettei heidän suhteensa kestäisi :heh:.
Ihanko totta eli vain KAKSI kuukautta kesti suhde. Ojdå, kiitoksia tiedosta. :peukku:
Sitä epäilin koko ajan, vaikka väitteeni parin epäsopivuudesta muutamien toimesta tyrmättiin.
Lienevät kumpikin omilla tahoillaan EHKÄ parisuhteessa nykyään (?).

Ei nyt vielä mitään Brad Womack -kausia mietitä eli nyt ensin unelmien poikamiestyttö Ali Fedotowsky
7. syyskuuta alkaen LIV-kanavalta.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

HÖPÖ HÖPÖ

Jake ja Vienna olivat yhdessä yli puoli vuotta! :joojoo:
Eli paljon enemmän kaksi kuukautta :joojoo:

Erosivat kesäkuussa 2010 ja tämä kausi kuvattiin jo vuoden 2009 lopulla :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Jasonin ja Mollyn häät :rakkaus:
Ihania olivat.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pakkeloori

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Rukouksiini on vastattu. :tuuletus:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/unelmien-p ... en-livilla

Unelmien poikamiestyttö Ashley Hebert etsii rakkautta 11. syyskuuta alkaen.
Sarja nähdään Livillä torstaisin kello 21 kahden tunnin mittaisina jaksoina.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Vastaa Viestiin