Suurin pudottaja

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Kumpi joukkue on suosikkisi?

Äänestys on voimassa 07 Maalis 2042, 04:25 asti

SININEN JOUKKUE
14
50%
PUNAINEN JOUKKUE
14
50%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20459
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Valkoinen joukkue ja Mikhael Vöntrella <3
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Onneksi edes toinen vihreä korppikotka lähti vaikka olisin toivonut sen vanhan pahanilmanlinnun lähtevän... Alkoi Melissakin vaikuttaa fiksulta heidän rinnallaan. Taitaa olla sen äiti-Miggyn syytä koko perheen pahoinvointi :eiei:

Hankala tehdä listaa, mutta kärkipäähän nousevat tietenkin ne jotka yrittävät parhaansa eivätkä hössötä turhia, kuten rauhalliset mustat ja hauskat pinkit. Samaten liila tyttö on kiva ja oranssi poika on edelleen semmonen, jonka haluan jatkavan :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mäkin oon nyt joutunut seuraamaan tätä sarjaa ja koukussa olen! Eilinen jakso on vielä näkemättä, mutta yritän tänään katsoa sitten molemmat jaksot. :heh: Suosikkini on varmaan ne harmaat, ovat aika sympaattisia ja aina niin tosissaan mukana. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jee koukussa :tapu:
Eilinen jakso kaikessa U.S.A. patrioottisuudessaan ja kaksi vuotta vanhassa olympia-huumassaan oli vähän ärsyttävä, mutta sitten kun päästiin treenaamaan ja haaste-tehtäviin, alkoi parantua :)
Michaelissa on minusta ilmennyt vähän gaymäisiä piirteitä :heh:
Tänään onkin jännät punnitukset - kohta jo alkaa :surrur:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Kiinnostavaa nähdä miten tuo laihempien joukkio pärjää. Kiero temppu. Edelleen suosikkini on lila tyttö. Kausi on selvästi neljää edellistä heikompi. Ei tämä silti ole ajantappoa, vaan ihana ohjelma jota on aina kiva seurata
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

LUOJAN KIITOS mustat voitti :tuuletus: Sai inhokki-Michael pitkän kuonon :hahaha: Harmi vain, että hänellä itsellään oli koskemattomuus... no onneksi kuitenkin Miggy-kotka sai lähtöpassit ja vähän siinä sivussa Michaelkin suolaa haavoihin, kun kerta paras kaverinsa joutui lähtemään... Sympatiani ovat kyllä mustien puolella jatkossakin ja sinisistä tykkään vain Kolista :ylppis: ...ja vähän Darisista :)
Gayepäilyni Michaelista vain vahvistuivat, kun kirjekin tuli joltain faghagiltä :heh: Ja se selittäisi muutenkin miehen dramaattisen luonteen :kaunis: Mitään ykkössuosikkia mulla ei oikeastaan ole vieläkään, mutta muutamia inhokkeja on kyllä Michaelin lisäksikin... mm. O'Neal ja Lance :nohyi:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä kyllä tykkään Michaelista, ja ymmärrän sen jaon oikein hyvin. Onneksi Miggy sai kenkää, oli kyllä niin ärsyttävä akka.

Ashley on kiva, samoin Stephanie ja Sunshine. Ei tuolla nyt enää ketään oikein ärsyttävää ole, kun molemmat vihreät ovat poissa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Viisulan viisua odotellessani eksyin tänne. Harmi, että Miggy tippui, hän toi kaivattua säpinää ihmisiin. Nyt sinne jäi vain nyssyköitä ja metullantoimeenkaikkienkanssa -tyyppejä. Itsestä pitää huolehtia eikä alkaa parkua.
Love shine a light

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

O'Nealista on hyvää vauhtia kasvanut super-inhokki ohi Miggyn ja Migdalian! VOI HERRAN JESTAS se osaa ärsyttää kaikessa ylireagoinnissaan ja Sunshinen ylistyksessään. Vie yksinään ihan mukavan Sunshinenkin pisteet :eiei: Saisi Sunshine pudota ihan sen takia, kun haluaisin nähdä O'Nealin naaman :heh:
Lancestakin on tullut ihan jees, kun se Melissa-noita putosi, joten O'Nealin lisäksi en "inhoa" kuin Michaelia :miettii:
Suosikkeja ovat Sam & Koli ja Daris ja kaikki naiset paitsi Sunshine :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Toi O'Neal on kyllä mun makuun vähän liian kiintynyt tyttäreensä. :shock: Siis ihan käsittämätöntä roikkumista omassa tyttäressään. No kai se vähän kuuluu sit tohon amerikkalaisuuteen, mutta mulle toi on tosi vierasta ja vähän vaikeaa myös ymmärtää. Ihan täristään jännityksestä, että tuleeko oma tytär takaisin pudotushuoneesta... :draamaa:

Oma suosikkini on varmaankin Sam! :tapu: Onneksi tänään ei tullut lähtöpasseja, vaikka vähän pelkäsinkin. Hän vaikuttaa rehdiltä eikä turhaan juoruile kenestäkään, vaan keskittyy työntekoon! :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Tonywernerin viestit on kyllä ihan parhaita :tapu: Saatoin taas nauraa ääneen parille edellisviestille, vaikken kaikista tyypeistä samaa mielipidettä jaakaan. :heh: Hauskaa sanailua :peukku:

Mun suosikkejani ovat alkuperäiset pinkit ja Michael. Sam ja Koli taas ärsyttävät liialla kiljumisellaan ja ylitsevuotavalla "vain voittaminen merkitsee" -asenteellaan. Eiks siellä pitänyt olla myös tervehtymässä :draamaa: :heh: O'Neal on ka-ma-la :rofl: Miggy alkoi olla ihan ok ja melkein kivakin as the show went on. :puna:

Olipas muuten kiva idea tuo "työviikko". :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

tonywerner kirjoitti:O'Nealista on hyvää vauhtia kasvanut super-inhokki
No älä, on kyllä niin raivostuttava ukko. Ja kuvittelee vielä pääsevänsä sinisten johtajaksi, voi elämä. Putois nyt pian pois.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

riksa[ kirjoitti:Tonywernerin viestit on kyllä ihan parhaita :tapu: Saatoin taas nauraa ääneen parille edellisviestille, vaikken kaikista tyypeistä samaa mielipidettä jaakaan. :heh: Hauskaa sanailua :peukku:
:hihi: :hali:

Harmi, kun mustat hävisivät punnituksen :lohduton: Ne on kaikki niin kivoja, etten olis halunnut ketään lähettää kotiin :eiei: Onneksi eivät kuitenkaan Samia kotiuttaneet - ilman häntä haastetehtävistä ei tulisi mitään. Cheryl oli loppujen lopuksi ihan oikea valinta, vaikka Sherry olisi ollut vielä oikeampi, jos sillä ei olisi ollut sitä immuniteettia...

Mä ihan huusin raivosta yksin kotonani, kun O'Neal hehkutti heti sinisten voiton jälkeen, että "MINÄ JA SUNSHINE SAADAAN OLLA TÄÄLLÄ VIELÄ VIIKKO". No voi v***u :jupinaa: Siellä on muitakin!!! :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Yöllä päätin päästä tv tahtiin mukaan, ja pidinkin pienen yömaratonin näistä jaksoista :joojoo:
Täytyy sanoa että huonon alun jälkeen kausi on parantunut roimasti ja kilpailijatkin ovat ihan mukavia, eivätkä tunnu enään niin vierailta (vaikka pitkään siinä menikin)
Migdalian, Melissan, Miggyn ja Cherylin putoamisesta olen suorastaan ollut iloinen :uujee: :tuuletus:
Jamesin ja varsinkin Sheryn putoamiset harmittivat, varsinkin kun Shreyl oli niin sympaattisen, hauskan ja mukavan oloinen ihminen :ihana:

Suursuosikkini Stephenie on edelleen mukana, mikä taas on aivan loistavaa :ihana:
Ehdin pelätä jo hänen puolestaan :draamaa:
Samista on tullut myös yksi suosikeistani, vaikka en hänestä alussa oikein pitänytkään.

Keltaiset sitten palasivatkin peliin päihittäen Siniset, mikä oli aivan mahtavaa, sillä Keltaisista tuli alussa. 1.jakson perusteella suosikkejani. Sunshine on aivan yli-ihana, ja Oneal taas on varsin hauska tapaus ja nuo "minäminät" on mielestäni loistavaa viihdettä :ihana:

Inhokkejani taas ovat Darell ja Lance, suorastaan järkyttävän ärsyttäviä tapauksia :jupinaa: :niinpa:

Puntari jäljelläolevista:
__________________
1 - Stephenie *****
2 - Sunshine *****
3 - Sam *****

4 - O´neal ****
5 - Brea ****
6 - Michael ****

7 - Ashley ***
8 - Koli ***

9 - Lance **

10 - Darell *
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Olipahan taas verenpainetta nostattava jakso eilen... Että se Teksasin kauhukaksikko osaa sitten olla hirveä!!! Lance yksin alkoi jo menetellä, mutta kun se palasi noitavaimonsa luokse alkoi taas horrori! Melissa Morgan on kamala ihminen! Rahanahne ja ulkonäkökeskeinen! Miksi se laihduttaminen on NIIN tärkeää!? Eihän Lance nyt ainakaan enää mitenkään sairaalloisen ylipainoinen ole - verrattuna nyt vaikka Michaeliin tai O'Nealiin tai Ashleyhin? Oikein houkutteli popsimaan kuppikakkuja, että Lance voittaisi 10.000 dollaria!!! :jupinaa: Sitten se kamala show-meininki niitä kakkuja ahmiessa ja pyörää polkiessa! Ja se hampaaton sukukin alkoi etoa siinä sivussa! :niinpa: Mua ärsyttää jo niiden poikakin, vaikka on täysin viaton luontokappale (vielä) :draamaa:

Mutta sen verran täytyy todeta, että TOISAALTA ymmärrän Lancen kuppikakkujen syönnin, kun sillä on kuitenkin mahdollisuus voittaa kisa ja se kymppitonni MUTTA sitä en ymmärrä lainkaan, miksi Michael ahmi kuppikakkuja kun se pyörräillessä totesi muka-kunniakkaasti, että "minä haluan vain saada tuon matkan poljettua enkä tavoittele voittoa" :shock: Miksi sitten halusit tehdä muille hallaa, jos et itse tavoittele pääpottia :shock: Siinä sitä vasta on inhottava ihminen!

Suosikkeinani jatkavat suoraselkäiset Sam ja Koli ja toivonkin että Koli voittaa pyöräilyn, kun muut ovat vetäneet niitä kuppikakkuja Samin päänmenoksi niin paljon :eiei: Daris on myös ihana ja toivottavasti se saa pesää siltä tytöltä :ihana:

Superinhokkejani ovat O'Neal, joka siinä sivussa vetää Sunshinenkin mukanaan lokaan, sekä Lance ja Michael :jupinaa:

Ashley on aika kiva ja samaten Stephanie... muut ovat siinä välimaastossa aika värittöminä :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Mä oon niin samaa mieltä! :joojoo: Että alkoi veri kiehua, kun ruutuun tuli taas Melissa Morgan. Ja miksi se muuten hokee sukunimeään koko ajan, ilmeisesti tekee jotain omaa uraa tms? :draamaa:

Mutta ihanaa, että ihana KOLI voitti kisan! :tapu: :tuuletus: :rakkaus: Mua niin jännitti miten käy, että ei kai vaan toi Lance saa rahoja. Mutta onneksi ei! :tapu: Tää oli ehkä kaikkien aikojen paras jakso, koska 1. Koli voitti rahat, 2. Sam laihtui kotona ollessa niin paljon ja 3. jakso parani vaan kun Lance sai monoa! :moon: Entiset harmaat Sam ja Koli on mun suosikit, ne on niin reiluja eivätkä pelaa mitään pelejä!

Ashley on myös kiva. Vaikuttaa aidolta ihmiseltä. :peukku: Nyt vielä kun O'Neal saatais pihalle tuolta niin ei tuolla farmilla juuri ketään inhottavaa ole. :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Lance MORGAN sai monoa :tuuletus: :tapu: :tuuletus:
Ihan huippupudotus, kun liipasimella olivat Michael ja Lance MORGAN - kumman tahansa putoaminen olisi ollut ihanaa :ihana:
Ihan mahtavaa, että mustat voittivat :tuuletus: :tapu: :tuuletus:
Ihan superia, että Koli voitti kymppitonnin ja että Lance MORGAN ei voittanut :tuuletus: :tapu: :tuuletus:
Ihan ihanaa, että rääkyvä Melissa MORGAN sai pitkän noita-akan nenän :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Hahaa, Lancen putoaminen oli ihan parasta!! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:

Ja yhtä hyvä oli Kolin voitto, sama se kumpi serkuksista voitti, jakaa ne kumminkin rahat :heh: .

Kumpa se hirveä O'Neil nyt tippuisi äkkiä, niin lopuista saisi voittaa melkein kuka vaan. Minä en sitä Michaelia inhoa ollenkaan, vähän sellainen reppanahan se on, mutta toisaalta pirun sitkeä. Sunshinesta tykkään myös ja muistakin tytöistä. Ja Daris on tosi kiva.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Epäreilua, että kaikki hyvät tyypit tiputetaan ja ollaan siitä muka pahoillaan. Jäljelle jääneet ovat epäkiinnostavia itkupillejä, mutta hyvä että paino tippuu.
Love shine a light

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Harmi kun Stephanie äänestettiin väärin perustein ulos - tosin Samin putoaminen olisi myös ollut kurjaa, mutta Sam alkaa olla jo tosi hyvässä kunnossa eikä tarvitse niin paljon farmilla oloa. Tosin hyvinhän se Stephaniekin pärjäsi myös kotona :ihana:
Eniten harmittaa kuitenkin, että O'Neal ei joutunut pudotukseen vaikka ei kai ne sitä tekopyhää paskaa olisi ulos äänestäneet :niinpa: Kyllä taas kihisin raivosta aina kun O'Neal lässytti ruudussa... ja mitä draamaa oli saatu jostain vaa'alle johtavien portaiden kapuamisesta :jupinaa: Ei sillä ennen mitään ongelmia siinä ole ollut :roll: Ja sitten ne kehut puolin ja toisin Sunshinen kanssa :jupinaa: "Olen ylpeä että isukki pääsi lyllertämään pari porrasta vaa'alle"... "Olen ylpeä siitä että tyttäreni on ylpeä minusta" :jupinaa:
Jotenkin tuntuu että kaikki ovat sutjakoituneet ihan hujauksessa viime viikon aikana :shock:
Daris finaaliin :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

tonywerner kirjoitti:. "Olen ylpeä siitä että tyttäreni on ylpeä minusta" :jupinaa:
:rofl: Tälle mäkin nauroin ihan kippurassa. Mikä toope!! :rofl:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Lempparini pudotettiin :lohduton: . No eipä nyt oikein ole kakkos suosikkia. Sunshine, O´neal, Sam ja Ashley ovat ihan kivoja.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mä olen niin pettynyt kuinka kaltoin Stephanieta kohdeltiin, mustamaalattiin, juoruiltiin, yms ja kaupan päälle pudotettiin pelistä :draamaa: :jupinaa:
Koli on päässyt sepittämään vähän taruja ja muut lylleröt heti uskomassa :lohduton:
Arvostus Kolia kohtaan laski nollaan. Lisäksi luulen että Andrea on ollut mukana juoruilukerhossa ja paheksunut kuinka Stephanie pelaa kieroa peliä.. kukakohan niitä kakkuja siellä pyöräilyhaasteessa ahmi? :heh:
Lisäksi Ashley on ärsyttänyt monen jakson verran ja tämän päivän jakso oli kaiken huippu :niinpa:

Daris voi mennä takomaan rautaansa kotiinsa, kerttakaikkiaan raivostuttava tyyppi :draamaa:
Oneal taas onnistuu aina naurattamaan, hyvä että miehessä on komiikkaa :peukku:

Victorian paluu oli ihan hyvä juttu, kun tuo oikeasti näytti haluavan peliin mukaan, eikä saanut siihen mahdollisuuksia, osittain äitinsä heikkojen suoristusten takia. (osittain kyllä äitinsä ansiosta pääsi peliin mukaan, kun se onnistui vetämään niin vakuuttavat itkut vaa-alla)

Mellissa Morganin paluusta taas olen nyt iloissani, inhoon ja pidän Melissasta samaanaikaan ja se tekeekin hänestä juuri niin ihanan :ihana:
Olin ylpeä kuinka hyvin pärjäsi haasteessa ja todella halusi päästä taloon. Melissa on vaan niin hoikka, etten usko että enää paljoakaan putoo :roll:

Puntarini
________

1 - Melissa *****
2 - Sam *****
3 - Sunshine *****
4 - Victoria ****
5 - O`neall ****
6 - Michael ***

Sietokyvyn alapuolella:

7 - Ashley *
8 - Andrea *
9 - Daris *
10 - Koli *
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Odotin taas kieli pitkällä, että pääsen lukemaan tonywernerin tuomion O'Nealista, ja en joutunut pettymään :rofl: Totta joka sana, hirveää kuunneltavaa kaikki, mitä sen miehen suusta ulos pääsee :rofl:

Daris on kyllä tosi vahvoilla tässä kisassa. :miettii: Samin täytyisi varmaan keskittyä ainoastaan rasvanpolttoon, meinaan ne lihakset on jo kyllä ISOT! :shock: Siis jos haluaa laihtua hyviä määriä loppuaikana.

Melkein tuntui se naisten draama käsikirjoitetulta, niin omituinen oli se Ashley-Drea-Stephanie -kuvio ja sen käsittely.

Kamalinta tässä ohjelmassa on kyllä kaikki mainoskohdat. :rofl: Siis heti O'Nealin jälkeen.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

riksa[ kirjoitti:Kamalinta tässä ohjelmassa on kyllä kaikki mainoskohdat. :rofl: Siis heti O'Nealin jälkeen.
No niin ovat :rofl: Ne ovat niin noloja! "Hei kamut! Mitäs te täällä touhuatte? Ai teette ruokaa koko viikoksi? Katos tässähän on näitä käteviä Ziploc-pusseja, joissa on - ei vain yksi - vaan kaksi sulkijaa! Näihinhän voi pakata nuo ateriat valmiiksi ja sitten lämmittää niitä viikon mittaan" :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Taas ykkössuosikkini putosi, Melissaa :vollotus: :vollotus:
Pidetään sitten peukkuja Samille ja Sunshinelle.. muita kilpailijoita en voi enään edes sietää! :draamaa:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mun ykkösinhokki Melissa sai monoa, eikä tule enää takaisin! :tapu: Taitaa olla mun kaikkien aikojen tosi-tv inhokki. :synkka:

Toi O'Nealin ja Sunshinen suhde on pelottava. :apuva:

Toivon eniten Samin, Kolin tai Ashleyn voittoa! :riemu: Tai Darisin. Sunshinekaan ei yksin ole niin paha. :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Oli se Melissa vaan ketku akka - onneksi muut eivät langenneet sen metkuihin, vaikka sen punnituksen jälkeisen palopuheen jälkeen vähän pelkäsinkin. Michaelkin kehtasi sanoa "ettei tässä ole pelailtu pelejä joten emme ala nytkään". Terveisin: "toiseksi suurin peluri Melissan jälkeen" :heh: No pääasia että Melissa Morgan lähti :tuuletus:
Ja voi kun Michael oli leikkisä vaa'alla :roll: Nolo ukko. Toivottavasti ei voita koko hoitoa - sillä nousee neste päähän.

Naapuritkin sen sijaan saivat varmaan tuta raivoni, kun huusin ihan täyttä kurkkua kiukkua puhisten O'Nealin ja Sunshinen lääppimiskohtauksissa. Ei tommonen oo enää ees ihan normaalia! Varmaan Auringonpaiste ottaa O'Nealin mukaansa voittamalleen hotellilomalle :roll: Toivottavasti O'Neal putoaa sieltä ja pian!

Hiljainen ja sympaattinen ja kiltti Daris on noussut ykkössuosikikseni. Onneksi ei joutunut pudotukseen :ihana: Ashley on myöskin aika kiva, mutta harmaat serkukset ovat hienoisessa laskussa mun listallani tosikkomaisuutensa vuoksi... Kärkihaminoissa silti :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Että se O'Neal saa verenpaineeni nousemaan jatkuvalla mekastamisellaan! :jupinaa:
Mä niin toivoin, että sen auton voittaa KUKA TAHANSA MUU paitsi O'Neal. Vaikka Sunshine omin avuin! Mutta ei ... O'Nealille meni ja sitä kautta tietenkin Sunshinelle :niinpa: Olipas muuten sitten tyhjänpäiväinen jakso eilen, joten yritänpä sen kunniaksi tehdä puntarin ennen seuraavaa pudotusta :)

1. Daris :ihana: Tässä sitä on sympaattinen ja rauhallinen nuori mies, joka ei pidä turhaa meteliä itsestään, mutta on kuitenkin sopivan sosiaalinen ja mukava. Suomalaiseen makuun.

2. Ashley :peukku: Tämä tyttö on parantanut salakavalasti asemiaan, kun on muuttunut rohkeammaksi. Oli ihan alussakin suosikkejani, mutta sitten vähän petyin kun olikin niin vaisu ja nyt on noussut takaisin suosikikseni.

3.-4. Sam & Koli :heh: Tämä kaksikko pitää aina yhtä - niin mun puntarissanikin. Olin ihan varma että olisin inhonnut heitä, kun inhosin niitä edellisiäkin meuhkaavia filippiiniläisserkuksia, mutta nämähän ovatkin eri maata. Tosin ihan ykkössuosikin paikalta ovat vähän laskeneet totisuutensa vuoksi.

---finaalinelikon ulkopuolella---

5. Andrea :peukku: Vähän on vaisu hahmo, mutta ei kuitenkaan myöskään häiritse millään tavoin. Mukiinmenevää keskikastia.

6. Victoria :roll: Vähän yksinkertaisen oloinen tämä pullukkakatraan tuorein tulokas, mutta ihan selkeää kuvaa hänestä ei ole vielä syntynyt.

7. Sunshine :sorivaan: Sori vaan, Sunshine. Isäsi on pudottanut sinutkin mukanaan tänne puntarini pohjille, joten olisiko aika ihan oikeasti jo itsenäistyä - kuten lupasit!

8. Michael :niinpa: Itsekeskeinen läskipää, jolla on v-mäinen huumorintaju. Jos laihtuu vielä paunankin, niin kusi ei mahdu enää päähän.

9. O'Neal :jupinaa: Kaikkien aikojen kaamein hahmo Suurimmassa puottajassa!!! Heti kun ilmestyy ruutuun, alkaa käteni jo hamuamaan verenpainelääkkeitäni.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Voin vihdoin nöyrtyä puntaroimaan suosikkini putoamisen jälkeen

1. Sunshine
2. Sam
3. Victoria
4. Andrea
5. O'Neal
6. Koli
Selkeä häntäpää-------
7. Ashley
8. Michael
9. Daris
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Vastaa Viestiin