Suurin pudottaja

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Kumpi joukkue on suosikkisi?

Äänestys on voimassa 07 Maalis 2042, 04:25 asti

SININEN JOUKKUE
14
50%
PUNAINEN JOUKKUE
14
50%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Mun puntari on tonywernerin puntari toisin päin. :heh:
Love shine a light

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ :hihi:

Eikö tuosta O'Nealista päästä ikinä :jupinaa: Nyt oli jo lähellä, että molemmat keltaiset olisivat olleet keltaisen rajan alapuolella ja "kunnon isänähän" hän tietenkin olisi uhrautunut tyttärensä puolesta :draamaa: Kai se voittaa kisan ja lahjoittaa rahat Sunshinelle :jupinaa:

Kahdesta ehdolla olleesta ihan oikea putosi. Mua alkoi parin viime jakson kuluessa jo rahtusen ärsyttää Drean jankutus. Enemmänhän hän olisi farmillaoloa tarvinnut, kuin Sam, mutta loppui ainakin se suunsoitto. Jos ei paino putoa kolmea paunaa enempää, niin sille ei mahda mitään. Ei se ole kenenkään syy - varsinkaan puntarin :roll:

Kisa kovenee... O'Nealista kun päästäisiin, niin alkaisi olla mukiinmenevä porukka koossa. Michaelkin oli tänään ihmisiksi :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun suosikkilista nyt:

1. Daris
2. Ashley
3. Sunshine
4. Sam
5. Michael
6. Koli
7. Victoria
8. O'Neal

Michael ei edelleenkään ärsytä mua yhtään, jotenkin jopa tykkään. Sunshine on sellainen hemmoteltu isin tyttö, mutta ilman ääliö-isäänsä varmasti ihan varteenotettava tyyppi. Hänestä tulee varmaan laihduttuaan huippukaunis. Daris on melkein ylisymppis, mutta ei ihan, joten pääsee listani ykköseksi. Ashley on kiva. Sam on serkuksista vähemmän tosikko ja aika hyvän näköinen :heh: . Koli taas on niin tosikko puurtaja ja Victoria jotenkin hukassa oleva pikkutyttö.

O'Neil on sanoinkuvaamattoman kamala. Jostain ihme syystä kanssakilpailijat näyttäisivät pitävän ukosta :shock: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Hazelin listahan on melkein kuin omani :ihana: :hali:

Minusta se Michael on vain itsekkään oloinen ja luulen, että jos siitä tulee hoikka ja hyvännäköinen, niin sitten hänestä vasta ääliömäinen tuleekin :sorivaan:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

The Biggest O'Neal Show'n perjantain jakso oli varsinaista tuskaa! Ei siitä äijänkäppyrästä päästä varmaan ikinä. Se varmaan rullailisi painottomalla pyörätuolilla puntarille, vaikka sen molemmat kintut napsahtaisi poikki tai sitten sille tilattaisiin joku special-helikopterikuljetus, jolla sen ruho laskettaisiin vaijereiden varassa vaa'alle :niinpa:
Nyt on mennyt maku jo harmaisiinkin - etenkin tosikko-Koliin - kun ovat niin tuon keltapaitaisen puolijumalan pauloissa :eiei: O'Neal on ihan pimeä! Meinasin rusikoida sen kuntopyöränkin atomeiksi! "Älä ryttyile minulle!" :shock: Samalla tavalla kun se aikoinaan hakkasi ruokapöydänkin solmuun, kun luuli Sunshinen pudonneen... Äkkiarvaamaton sekopää :eiei:
No kyllä se Victoria kuitenkin loppujen lopuksi oli oikeampi valinta putoamaan. Onhan Sunshine nyt kuitenkin loppujen lopuksi ihan o.k. kimma - isästään huolimatta.

Nyt meni lista uusiksi:

1. Daris
2. Ashley
3. Sam
4. Michael
5. Sunshine
6. Koli
7. O'Neal
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mulla on Brita-vesikannu!!!!! :rofl: mua on niiiiin paljon ärsyttäny noi kaikki mainokset ton ohjelman puitteissa, mutta siitä huolimatta menin ja ostin tän :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ :hihi:

Joo, ne on kyllä niin töksöjä... Sen aina arvaa milloin tulee mainospala, kun joku kisailija jää yksin ja sitten Jillian tai Bob alkaa tehdä tikusta asiaa... "Miten menee? Ai välipalaa oot tekemässä? No katsos kun täällä jääkaapissa on näitä uusia Yoplait-jogurtteja (eikä täällä tällä hetkellä muuta näytä olevankaan)..." :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Ihan hirveät kaksi jaksoa. :sekava: O'Neal O'Neal o'neal onealonealonealoneal..... :plop:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Mattan »

O'Neal on aliarvostettu. Vihatkaa vain, mutta sen kauheuden jälkeen, jonka nimi on Melissa Morgan, mikään ei saa minua hätkähtämään. Ei O'Neal kovin mielenkiintoinen mies ole, mutta eipähän kovin suuria tunteita herätä.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tuon O'Neilin suosio muiden pudottajien keskuudessa on häkellyttävää :shock: . Onkohan ukko sitten livenä kuitenkin ihan mukava, vaikea uskoa kyllä. Mutta miten ne siitä niin tykkää?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

O`neal on just aivan ihanan sympaattinen äijänkäppänä :ihana:
Viime kaudella sympaattisuudelalan lumosi Abby, tälläkertaa O`neal :uujee:
O`neal vaikuttaa vaan niin mukavalta ja hervottoman hauskalta tapaukselta, viihdettä :tuuletus:

Drean ja Victorian putoamisesta olin iloinen, aivan kamalan äsyttäviä molemmat. Victoria oli paljon siedettävämpi silloin kun ei ollut vielä farmilla :heh: taisi loppujenlopuksi oikea luonne tulla esille!

Puntarini:

1 - Sam *****
2 - Sunshine *****
3 - O´neal *****

4 - Michael ****
5 - Ashley ****

6 - Koli ***

7 - Daris **
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Voi herranjestas taas tuota O'Neilia tämänkinpäiväisessä jaksossa :roll: Luulee vissiin olevansa Gandhista seuraava hyväntekijä... "MINÄ levitän toivoa ja MINÄ MINÄ MINÄ...blaa blaa blaa"... Aluksi oli ihan kiva jakso, kun kaikki auttoivat muita apua tarvitsevia mutta sitten alkoi O'Neilin show taas pyöriä :eiei:
Ärsyttää, kun siellä on kaksi parivaljakkoa - harmaat ja keltaiset - vaikka on yksilökilpailu. Asetelma on epäreilu. Nytkin olisi haasteessa pitänyt olla sääntö, että vain omiin karsinoihin saa paimentaa karjaa :ylppis: Onneksi edes Daris pistää kampoihin :draamaa: Toivottavasti voittaa koko pelin :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Joo toi on kyllä typerää että parit auttavat toisiaan, ja että vielä sellainen säännöissä luvataan, sillä nythän kilpaillaan yksilöinä ja jokaisen pitäisi haasteissa kilpailla yksilönä ja säännöissä pitäisi kieltää toisten auttaminen.
En oikein ymmärrä suunnatonta O"neal "vihaa" täällä, kyseinen tyyppihän on aivan mainio :ihana:
Tulette vielä ikävöimään viihteellistä O`nealia viimeistään seuraavalla kaudella :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No minä olen yrittänyt perustella, miksi minä en pidä O'Nealista :miettii:
Tokihan joku muu saa tykätä hänestä, niin paljon kuin haluaa :joojoo:
Kuulisinkin mielelläni, mitä "hauskaa" O'Neal on tehnyt nimimerkki Happyn mielestä :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

No aina kun O´neal avaa suunsa, laittaa heti täällä ruudun takana hymyilyttämään, aina siinä on ripaus komiikkaa.
Nuo "minäminät ja kuinka Sunshine sitä ja tätä" ovat aivan hervottomia! :heh:
Vaikea perustella (kuten mulla aina) mutta O`neal on vaan viihteellinen tapaus lausahduksinaan, kyllä tuo herra joskus laittaaa ärsyttämään.. mutta hyvällä tavalla!
O`nealin kaltaista persoonaa en ole näistä tosi-tv ohjelmista ennen bongannut, ja en pistäisi millään pahakseni jos O`neal nähtäisiin ensikaudella jatkaen vaikka laihdus_urakkansa loppuun asti... :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Okei :mrgreen: Kiitos perusteluista kuitenkin! Hauskaa, että minua nuo asiat raivostuttavat, jotka sinua huvittavat :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Weewa »

En malta odottaa, että tonywerner tulee tänne kirjoittamaan tämänpäiväisestä jaksosta. :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
En kykene ees kirjoittamaan mitään hauskaa tai hulvatonta, koska olen niin ONNELLINEN!
OLEN NIIN O'NEALLINEN! OLEN NIIN O'NEALLITON!
Olen hauska vain, kun olen ilkeä, vihainen tai sarkastinen!
Nyt olen vain ONNELLINEN!
:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
Nauroin vain paskaista naurua, kun Sunshine murtui ja harmaat kivinaamat palvoivat O'Nealia! :hahaha:
Voi tätä onnen ja ilon päivää! Nyt alkaa kisakin muuttua tasaväkisemmäksi. :tapu:
Vielä kun harmaa kaksikko saadaan hajoitettua, niin päästään tositoimiin! :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tiesin, että minua tulee v*ttuttamaan tänne tulo O`Nealin putoamisen jälkeen :niinpa: . No joka tapauksessa väärä putosi jälleen ja siellä on yhä niitä ärsyttäviä tyyppejä

1. Sunshine *****
2. Sam *****
3. Ashley ***
4. Koli **
5. Michael *
6. Daris *
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tiesin, että minua tulee v*ttuttamaan tänne tulo O`Nealin putoamisen jälkeen :niinpa: . No joka tapauksessa väärä putosi jälleen ja siellä on yhä niitä ärsyttäviä tyyppejä

1. Sunshine *****
2. Sam *****
3. Ashley ***
4. Koli **
5. Michael *
6. Daris *
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mä oon kyllä pettynyt että O`neal putosi, mutta mielummin hän kuin Sunshine :lohduton:
Lupaan että tulette vielä ikävöimään O`nealia, jätti aika ison aukon nyt tuonne :jupinaa:
Texas jaksot oli jotenkin kamalia, enkä usko että tuolla visiitillä on edes myönteistä vaikutusta moneen :heh:

Nyt kilpailijoita on mukana enään kuusi ja finaali lähenee :ihana:
Miten voi olla muuten mahdollista että nuo ovat olleet tuolla jo 16 viikkoa, ja näköjään on vielä kaksi viikkoa edessä :draamaa: Eikös viimekaudella nuo päässet kotiin jo suunilleen viikolla 12?!

Puntari:

1 - Sam *****
2 - Sunshine *****

3 - Ashley ****

4 - Michael ***

5 - Koli **

6 - Daris *

Wilddance on suunilleen ollut aina samaa mieltä noista kilpailijoista kuin minäkin :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä oon ihan eri mieltä kuin Happy. Musta Texas jaksot oli kivoja, koska se osoittaa vaan miten suuri vaikutus tällä ohjelmalla on tavallisiin amerikkalaisiin. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Vihdoinkin se putosi!!! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:

Ei voi olla pahempia parkujia kuin nuo keltaiset, Auringonpaistekin on suurimman osan aikaa ihan pilvessä, aina lähes kaunis naama mutrulla :heh: .

Harmaatkin ärsyttävät mua nykyisin totisuudellaan, toivottavasti niistä lähtee seuraavaksi toinen. Ei ole yhtään kivaa, että parit pelaavat yhteen noissa haastetehtävissä. Toisaalta tietty linkkakoipi-O'Neil ei olisi yksin saanut yhtään vasikkaa aitaukseen, mutta Kolin auttaminen oli ihan peestä.

Finaalinelikkoon toivon Darisin, Ashleyn, Michaelin ja Samin, joista sitten Sam saisi lentää pois katsojaäänin finaalissa. Auringonpaiste on jo ihan pilvessä. Kolmesta ekasta kelpaa mulle voittajaksi kuka vaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jospa se Sunshinekin siitä muuttuisi edukseen, kun O'Neal lähti siitä lääppimästä :)
Joka tapauksessa yksi harmaa riittää finaalinelikkoon, mutta muuten on ihan kiva porukka loppujen lopuksi kasassa ja finaalinelikkoon on melkein tunkua :uujee:

Michaelilla olisi aika hyvät saumat suuriin lukuihin, kun on niin paljon sitä pudotettavaakin :shock: Päästäänkö yli 50 prosentin? :apuva:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Harmittaa hieman Samin putoaminen, mutta olen todella iloinen hänen ja yli-ihanan Stephanien puolesta :ihana:
Luulin heidän olevan vain tosi hyviä ystäviä, mutta näemmä farmilla tapahtui muutakin :ihana:
No toivon joka tapauksessa heille onnea ja pitkää suhdetta :joojoo:

Jos muuten Michael ei putoa seuraavaksi, niin luulen hänen voittavan koko ohjelman :shock:

Puntari

1 - Sunshine *****
2 - Ashely ****
3 - Michael ***
4 - Koli **
5 - Daris **
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mustakin oli kurjaa et Sam lähti, mutta ihanaa juuri tuo Stephanien ja Samin juttu :rakkaus: Muutenkin olen Happyn kanssa lähes kaikesta samaa mieltä mikä koskee tätä sarjaa. Eli järjestys miltein sama (paisi Koli ja Michael ovat toisinpäin puntarillani)
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

O'Nealin muisto elää :niinpa: Niinkuin painonpudotus omistetaan isälle :roll: "Tiedän että isäni on minusta ylpeä ja olen ylpeä että hän on minusta ylpeä, nyyh nyyh nyyh..." :rullaati:

Itseäkin vähän harmittaa Samin lähtö, mutta hän ei kyllä enää tarvitse farmilla oloa, jos sillä tavalla asiaa ajattelee. Hänestähän tuli jo tosi hyväkuntoinen, lihaksikas ja komeakin :peukku: Ja ihanaa, että löysi sieltä myös kumppanin :ihana: :rakkaus: Oikeudenmukaista oli myös, että harmaa parivaljakko hajosi vihdoin ja viimein, vaikka mieluummin olisin Kolin passittanut kotimatkalle, jos ihmisluonteista olisi kiinni. :miettii:
Uskon, että Ashley ja Michael ovat voitonsyrjässä kiinni, mitä painonpudotukseen tulee, jos he finaaliin pääsevät. Prosentit ovat varmaan aika kovaa luokkaa, kun lähtöpainot olivat niin valtaisat :shock: Jännä nähdä myös kuka lähtee viimeisenä kotimatkalle, ennen finaalitaistoja :apuva:

Tän hetkinen järjestys:
1. Daris
2. Ashley
3. Michael
4. Sunshine
5. Koli
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihme ruikutusta, valittelua ja ininää Michaelilta, vaikka hän jäi viimekerralla keltaisen viivan alle, ja sai silti jäädä kampukselle Samin pudotessa :draamaa:
Kun Michael alkoi kuntosalilla mesoamaan, niin suorastaan pisti vihaksi, menisi vaikka mielisairaalaan selvittämään päänsä, muutenkin vaikuttaaa epävakaalta henkilöltä :heh:
Michaelillahan on noista kaikista suurin todennäköisyys voittaa koko roskan, ja silti kitisee ja inisee kuin mikäkin :I
Luuliko Michael ohjelmaan mennessä laihtuvansa kampuksella yli 500 paunasta alle 200 paunaan? :rofl:

Jopa viimekauden uikuttaja Shay ärsyttää vähemmän kuin Michael :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Ärsyttävä uhoaja tuo Koli, tyyppi on raivostuttanut mua aivan alusta asti. Nauran räkäisesti, jos se tippuu loppunelikosta.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ & ^^ Samaa mieltä molempien kanssa :peukku:
Michaelin käytös on pöyristyttävää ja samaten Kolin uhoaminen alkaa ottaa jo pattiin! Saivatpahan Daris ja Ashleykin kyllä pitkän nenän (vaikka heistä muuten tykkäänkin), kun ei tulekaan enää äänestystä... Olen 100-varma, että tuotantoyhtiö muutti kolmikon juonittelun seurauksena sääntöjä viime hetkessä :mrgreen: Jos Sam olisi jatkanut kärkiviisikkoon, niin tuskin olisi ollut tällaista sääntöä, koska silloin olisi ollut melkein varmaa että hän on vähiten pudottava henkilö :joojoo:

Nyt onkin sitten jännä nähdä kuka pudottaa vähiten :shock: Toivon Maarushkan tavoin, että Koli, niin saadaan uhoajan turpa tukittua :heh:

Järjestys elää :surrur:

1. Daris
2. Ashley
3. Sunshine
4. Michael
5. Koli
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin