Kaija Koo

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Paras Kaijan sinkku:

Äänestys on voimassa 21 Marras 2039, 00:30 asti

 
Ääniä yhteensä: 0

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Joka puolella sanotaan, että Kaijalta tulee uusi sinkku nyt maaliskuussa ja cd kaiketi ensi kuussa. Tietääkö joku yhtään enempää? Minkä nimisiä nää uudet tuotokset on? Ja onko tarkkoja julkaisupäiviä? EN KESTÄ ODOTTAA!!!!!!!!!!!!!! :shock:
Viimeksi muokannut Robby, 10 Syys 2005, 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tarkkoja päivämääriä en ainakaan minä tiedä, mutta tässä keväällä kuitenkin pitäsi kaik ilmestyy!!!!! CAN'T WAIT!
Ihania tarinoita varmaan taas luvassa Rouva Impiöltä!! :D

Ihanaa Kaija, Ihanaa!

:eggface:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Onko "ihan erilaista, uudistunutta Kaijaa"....?! :wink:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Antsan ja Flyn kannattas varmaan ottaa tulpat korvista pois...... Mä ainakin kuulen ERILAISUUDEN Kaijan biiseissä. Jokainen kappale on oma tarinansa ja jokainen levy on oma kokonaisuutensa!

IHANA, AINA UUSIA TARINOITA KEKSIVÄ KAIJA KOO!!!!

Että olkaa HILJAA!!!!! Mä en jaksa enää...... :x

Antsa menee vaan kuuntelemaan sen Leena Vyötiäisen uuttaa levyä jossa kaikki biisit polkee samalla tempolla eteenpäin ja jokainen intro on kuin yksi ja sama!!!! Tosi MONIPUOLINEN levy hei!!! :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Tästä voinee tapella vaikka kuinka ja kauan! Kaijalla vain sattuu olemaan sellainen leima otsassa, että se ei osaa vääntää ko sitä yhtä ja samaa musaa. Rakas Vyötiäisemme, josta gentekin niin jumalattomasti tykkää (erityisesti grillijonossa) sentään uudistuu aina välillä! Ja esimerkiksi tää viimosin cd, mikä Lauralta tuli sisältää todella laajan skaalan erilaisia kappaleita! Ja jos joltain ne samat introt löytyvät niin Kaijalta...taas tää pauhas :wink:

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja manic »

Taitavat Kaijan kulta-ajat jäädä tuonne 90-luvulle... :roll:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Miten niin? Kaija on yhä rautaa ja levyt myy. Ei tietenkään niin paljon kuin se eka sillon vuonna 1993, mutta niinhän se on lähes jokaisella artistilla sama juttu. Jos ensimmäinen levy on jättipotti niin sitä on vaikea ylittää.... :) Mutta Kaija on yhä suosittu ja uskollinen kuulijakunta nauttii musiikista. Niinkuin minäkin. Kaijan parhaimmat levyt on nämä uusimmat!

Anyway, mä en jaksa enää...... Ei teitin päitä saa kääntymään sitten millään. Jos ei järkipuhetta uskota, niin ei sitten! :D
Mä meen valmistautumaan Shania Twainin konserttiin! See YA!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

gentedimare kirjoitti: Kaija on yhä rautaa ja levyt myy. Ei tietenkään niin paljon kuin se eka sillon vuonna 1993, mutta niinhän se on lähes jokaisella artistilla sama juttu. Jos ensimmäinen levy on jättipotti niin sitä on vaikea ylittää.... :)
Kuulepas nyt, kai sinäkin tiedät, että Kaija Koolla oli musiikkitoimintaa jo 1980-luvun puolivälissä? Eli vuoden 1993 levy ei ollut Kaijan ensimmäinen!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Juu, Kaijalta ilmesty YKSI SOOLO-levy 80-luvulla, Kun Savukkeet On Loppuneet, mutta rouva ei silloin tehnyt musaa itse eikä Markku Impiön kanssa. Mun ajanlasku Kaija Koon musassa alkaa vuodesta 1993 jolloin Kaija teki ensimmäisen levynsä miehensä Markku Impiön kanssa ja "The rest, as they say, is history" :D
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Mä todellakin arvostan Kaijaa suuresti ja omistankin muutaman Kaijan tuotoksen! Todella hyvää musaa ei siinä mitään, mutta jos joku on jäänyt paikoilleen niin Kaija. Laura on uudistunut sitä ei voi kukaan kieltää, se mihin suuntaan tämä uudistus on tapahtunut, siitä voidaan olla monta mieltä.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Lilli »

TOMItu kirjoitti:Mä todellakin arvostan Kaijaa suuresti ja omistankin muutaman Kaijan tuotoksen! Todella hyvää musaa ei siinä mitään, mutta jos joku on jäänyt paikoilleen niin Kaija. Laura on uudistunut sitä ei voi kukaan kieltää, se mihin suuntaan tämä uudistus on tapahtunut, siitä voidaan olla monta mieltä.
Samaa mieltä! Jossain vaiheessan tykkäsin Kaijasta ihan tosissaankin, mutta kunkolmas peräkkäinen ostamani levy oli sisällöltään samanlainen, niin mulle riitti ....ostaa nyt kolme samaa levyä ...älytöntä! Kaijan ulkoinen olemuskin taitaa olla aikalailla sama kuin alkuaikoina! Harmi!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Kyllä mun mielestäni Kaija ainakin viimeisimpään levyynsä oli ihan tarpeeksi muuttunut... Ja hittoako sitä hyväksi havaittua tyyliä sen kummemmin muuttamaan?

Viime ajoilta on jo niin luvattoman paljon totaalisia notkahduksia artisteilta, jotka ovat halunneet uudistaa tyyliään ja musiikkilajiaan (kuten juuri Laura, esimerkkinä).
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Siitä taitaa olla turha kättä vääntää, jos ihmiset ei erota Kaijan biisejä/levyjä toisistaan. Ei ainakaan ole levyissä vika. Ja Genten kanssa olen samaa mieltä, että nää uusimmat levyt on Kaijan parhaita. Vaikkakin on ihan mahdotonta laittaa niin hyviä levyjä paremmuusjärjestykseen. "Mikään ei riitä" on kuitenkin yks ehdottomasta kärjestä ja samanniminen sinkku yks Kaijan parhaita biisejä.

Sen sijaan siitä minäkin olen samaa mieltä, että toki Kaija vois vähän joskus vaihtaa ulkoista tyyliään, kun nyt kuitenkin paljon julkisuudessa näkyvä henkilö on. Ne pitkät samettiset takit ja paksupohjaiset kengät on nyt ollut kuvassa musta vähän liian kauan. Mutta makunsa kullakin tietty.

Milläköhän tässä jaksaa odottaa sitä levyä....

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Enpä tarkoittanut haukkua Kaijan Mjyysikkiä huonoksi. Siis kuten sanoin alussa tykkäsin hänestä kovastikin, mutta jollain tapaa tylsistyneenä (voin myöntää) olen jättänyt viimeisimmät levyt ihan kokonaan kuuntelemattakin! PItäis varmaan kuunnella! :oops:

Ja hyväksihavaittua tyyliähän ei tarvitse kokonaan muuttaa ....ei missään tapauksessa! Mutta aina voi tuoda jotain uutta lisämausteeksi vanhaan! :)
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Psylocce
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Maalis 2004, 22:40

Kaijan Remixit

Viesti Kirjoittaja Psylocce »

Ootteko kuullu Kaijan remixejä?
Kaija teki Maailman Tuulet Vie sinkusta 2 remixiä
toinen oli Moottorilinnuntie mix. se oli vähä sellanen reggae tyylinen.
Toinen oli Suihkumoottorilinnuntie remix, jonka tyylinä oli kunnon teknopaukutus :) Taivas sisälläni piisistä on myös Tähtien Rauhaa versio. todella kaunis. Tiedättekö muita ? Kaijan kaunein laulu on varmaan Seison vierelläsi, tuulten viemää albumilta.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kaijan Remixit

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Siipiveikosta ainakin on "Iltapunssiversio", Tule lähemmäs beibistä Ruutikellari-mix ja Antaa olla -biisistä löytyy Popniittimix. Kaksi ensin mainituistahan löytyvät Kaijan tuplakokoelmalta.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Kaija vs. Laura

Viesti Kirjoittaja lharju »

Sainpas Kaija Koon tuplan vihdoin lainattua (Tinakenkätyttöä on tullut kuunneltua nyt pari tuntia putkeen...) ja nyt uskallan jo osallistua tähänkin keskusteluun:
gentedimare kirjoitti:Mun ajanlasku Kaija Koon musassa alkaa vuodesta 1993 jolloin Kaija teki ensimmäisen levynsä miehensä Markku Impiön kanssa ja "The rest, as they say, is history" :D
Äläs nyt, onhan nuo 80-luvun biisit hienoja, itse asiassa toi Steel Cityn Seis on ihan loistava. Ja sitten tietysti Kaikki vanhat filmit (se oli laukaus!) ja Kun savukkeet on loppuneet, eli ei Kaijan 80-lukuakaan pidä skipata....
gentedimare kirjoitti:Antsa menee vaan kuuntelemaan sen Leena Vyötiäisen uuttaa levyä jossa kaikki biisit polkee samalla tempolla eteenpäin ja jokainen intro on kuin yksi ja sama!!!! Tosi MONIPUOLINEN levy hei!!! :roll:
Totta! Lauran uusi levy ihan suoraan sanottuna... No enpäs sanokaan suoraan. Mutta 90-luvun tuotokset KAKSI KARTTAA ja ETELÄN YÖSSÄ ovat kyllä oikeasti hyviä. (Jätän nyt tarkoituksella mainitsematta sen Hannele Laurilan julkaiseman esikoisalbumin, sillä TerMarin mielestä minulla ei pitäisi olla ihmisarvoa ollenkaan, kun tykkään myös niistä slaavilaishumpista :wink:)
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Jussi
Maistelija
Maistelija
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 15:52

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ei oo vielä kellään täällä tietoa noista julkaisuista? :) No mutta kertokaa sitten heti kun tiedätte, odotan nimittäin Kaijan levyä innolla, ennen kaikkea niitä lyriikoita!!
'Mission Completed'

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

HEI OIKEESTI!!!!! Eiks KUKAAN tiedä vieläkään mitään??!?!? Mulla loppuu kohta kärsivällisyys ja menee hermot ja palaa pinna ja kaikkee!!!!! Kaija nyt sitä sinkkua ulos niinkuin olis jo :evil:

Jussi
Maistelija
Maistelija
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 15:52

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Kaijan sivuille http://www.universalmusic.fi/kaijakoo on ihan viime päivinä ilmaantunut jonkinsortin outo teksti, ja sen perusteella voisi olettaa että ihan näillä näppäimillä alkaa matskua satelemaan kauppojen hyllyille, mutta ei siinä mitään päivämääriä saati muuta vastaavaa kerrota..

Ja welldonen sivuilla näyttää noita keikkojakin ihan kivasti olevan kesäksi tiedossa, joten jospa toukokuun lopulla/kesäkuun alussa se levy kauppoihin läsähtäisi, kun tuskin hän vanhaa matskuaan noilla kevään keikoilla esittää!
'Mission Completed'

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Kaijan uusi sinkku on sitten nimeltään "Kylmät kyyneleet" ja uusi cd tulee elokuussa. VASTA! Onkos joku kuullut jo tuon sinkun?

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tomato »

Radiossa ainaskin soi Kaijan uus biisi. Niin ja ihan kivaltahan tuo kuulostaa :)
Viimeksi muokannut tomato, 09 Kesä 2004, 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Was tomi...

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Olen sen Novasta jo jokusen kerran kuullut ja kuulostaa siltä kuin Kaija halajaisi uudeksi naikkariksi, niin on nasaalia. Joko lie pahemmanlaatuinen tuke ollut äänitellessä tai sit on tietoisesti haettu moista saundia. En kyllä ymmärrä miksi......aika kammoa..... :shock: . Biisi itsessään on melko ok....no jaa, ehkä ei kuitenkaan ihan entisenveroista lyriikkaa. No melodia sentäs on ihan jees..... :oops:

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Olenko nähnyt unta vai oliko jonkun lehden etusivulla juttua Kaijasta, että on vakavasti sairas...? Tuli vaan yht'äkkiä mieleen tuosta Nadin mainitsemasta äänenlaadullisesta seikasta...
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Aika peruskaijalta on vaikuttanut kun pari kertaa olen radiosta kuullut. Eli mielestäni pykälä taaksepäin edellisestä levyssä, tyyliltään siis. Jokohan singleä saisi levyosastoilta?
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Tässä Kaijassa on parasta Kaija Koon uimakoulu
(mikähän sketsi ohjelma seoli kun ei heti tuu mieleen???)
:lol: :lol:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Luin jostain Kaijan sairaskertomuksesta että uusi sinkku on ainoastaan radiojakeluun, eli kauppoihin ei tule ilmestymäänkään.

Mites tämän uutukaisen teksti (en ole kuullut), samaa vanhaa huttua vaiko?
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Kaija vs. Laura

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

lharju kirjoitti: Äläs nyt, onhan nuo 80-luvun biisit hienoja, itse asiassa toi Steel Cityn Seis on ihan loistava. Ja sitten tietysti Kaikki vanhat filmit (se oli laukaus!) ja Kun savukkeet on loppuneet, eli ei Kaijan 80-lukuakaan pidä skipata....
Ja Steel Cityn kappaleentekijähän on sittemminkin saannut vielä jokusen hittibiisin aikaan, hänhän oli muuan Risto Asikainen...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja lharju »

Mä en kyllä ymmärrä noita, jotka ovat sitä mieltä, että Kaijan musiikki on aina yhtä ja samanlaista. Siis eihän kahta uusinta levyä (Tinakenkätyttö, 1999 & Mikään ei riitä, 2002) voida edes verrata esim. Tuulten viemää (1993) albumiin. 90-luvun alussa Kaijan musiikki oli kuitenkin aika iskelmällistä, mutta näissä uusimmissa soi ihan varteenotettava radiopop, joissa on aika rokahtavakin sävy, eikä tämä ole ainakaan mitään tanssilava-iskelmää...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Toiset katsos vaihtavat myös ulkoista tyyliään, musiikkityyleillä leikkiessään. Kaija ei sitä tee. Mutta ihan kiva toi biisi on, tosin ei mikää erikoinen, mutta ihan jees.

Vastaa Viestiin