Suomen huippumalli haussa

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Voittajasuosikkisi?

Anna-Sofia
10
42%
Helen
7
29%
Minna
7
29%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Olin näkevinäni Jay Manuelin lisäksi Haffi Haffin seuraavan jakson klipissä. :shock: :rakkaus: :kups:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Vilma olisi saanut pudota viime jaksossa Katjan sijaan. En vaan tajua mitä tuomarit oikein näkee Vilmassa :roll:. Hänen kuvansa oli niin huono. Ei Katjan kuva nyt kauhean kaksinen ollut, mutta oli se nyt parempi kuin Vilman! Vilmassa ei ole mitään erikoista. Matleenan kuva oli jälleen kerran erittäin upea! <3 :rakkaus: Polinan kuva oli myös upea, mutta hänen asenteesta en oikein pidä. Ihmettelin kovasti, miksi Sanna oli putoamisvaarassa kun hänen kuvansa oli vallan hyvä. Jay Manuel oli aivan mahtava :ihana:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

-kaitsu87- kirjoitti:Vilma olisi saanut pudota viime jaksossa Katjan sijaan. En vaan tajua mitä tuomarit oikein näkee Vilmassa :roll:. Hänen kuvansa oli niin huono. Ei Katjan kuva nyt kauhean kaksinen ollut, mutta oli se nyt parempi kuin Vilman! Vilmassa ei ole mitään erikoista. Matleenan kuva oli jälleen kerran erittäin upea! <3 :rakkaus: Polinan kuva oli myös upea, mutta hänen asenteesta en oikein pidä. Ihmettelin kovasti, miksi Sanna oli putoamisvaarassa kun hänen kuvansa oli vallan hyvä. Jay Manuel oli aivan mahtava :ihana:
Tämän viestin voisin allekirjoittaa täysin. :joojoo: Vaikka Vilma olisi mielestäni ansainnut pudota, Polinan kommentit ärsyttivät.

Katjan kuva muuten oli siinä lopullisessa mainoksessa. Vilma ja Annika puuttuivat.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Minua häiritsi suunnattomasti se, ettei Mister Jayn puhetta ollut tekstitetty. Ei sillä, että olisin itse tekstejä tarvinnut, mutta kyllä ne siinä pitää olla niitä tarvitseville. :megafoni:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Viivi hoitamaan sikatarhaansa ja nopeaan vai mitä ikinä se halusikaan siellä maalla hoitaa. En vaan tajua, mitä Mister Jaykin hänessä näki :eiei:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Piggybank kirjoitti:Minua häiritsi suunnattomasti se, ettei Mister Jayn puhetta ollut tekstitetty. Ei sillä, että olisin itse tekstejä tarvinnut, mutta kyllä ne siinä pitää olla niitä tarvitseville. :megafoni:
Joo, ihmettelin itsekin tekstitysten puuttumista. Olikohan jokin moka, koska kyllä aiemmissa jaksoissa oli tekstitetty englanninkielinen puhe. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Harmillista, että suosikkini Katja putosi! Mutta olisiko sittenkin enemmän missityyppiä? Jo pituutensa (181 cm) puolesta olisi näyttävä tapaus. :ihana: Mulle tuli Katjasta hieman Anitra Ahtola mieleen.

Nyt on uusi suosikki hakusessa. :mitvit:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Darhen »

i wanna be a toy kirjoitti:Viivi hoitamaan sikatarhaansa ja nopeaan vai mitä ikinä se halusikaan siellä maalla hoitaa. En vaan tajua, mitä Mister Jaykin hänessä näki :eiei:
Viivi on vähän vetelän oloinen tytsy, mut kävelee hyvin ja on kuvissa onnistuu näyttämään upealta. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Anteeksi, mut miten hemmetissä se Vilma pääsi taas jatkoon ja vielä NELJÄNTENÄ?! :rofl: :rofl: :rofl: Se kuva oli tosi huono, Vilma näytti joltain metrin pituiselta. :rofl: Oliko sitten se Jayn ylistämä punainen tucca, joka siivitti Vilman jatkoon? :rofl:

Mielenkiintoinen muuten tuo Aintsun tieto, että Katjan kuva oli kuitenkin siinä lopullisessa mainoksessa. :miettii: Millähän perusteella ne valittiin sitten siihen?

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Mä olen ennenkin huomannut, että tuomarien mielipiteet eivät välttämättä osu yksiin näiden asiakkaiden kanssa. Olikohan se viime kaudella, kun Subwayn mainoskuvaan päätyi ihan eri tytön kuva, jonka tuomarit valitsivat parhaaksi. :mitvit: Varmaan sommittelun kannalta Katjankin kuva sopi parhaiten siihen Soneran mainokseen. Se oli näyttävästi Hesarin etusivulla maanantaina ja mielestäni näytti kyllä hyvältä. :joojoo: Vaikka Annikan kuvasta pidin silti enemmän kuin Katjan omasta.

Ensi viikolla tavis-Vilma nyt oikeasti ulos! :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kuva

Tämä lienee se kuva. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jee, "rukouksiini" vastattiin! :tapu: Vaikka Vilman kuva oli kyllä (ehkä) hänen parhaansa, oli jo aikakin, että hänet pudotettiin. :draamaa: Sannakaan ei kyllä vakuuttanut, hän on mielestäni kovin tasapaksu. Viivin ameebamainen asenne ärsyttää, mutta hän kyllä onnistuu kuvissa. Polinan asenteesta en pidä lainkaan. Meri, Annika ja Matleena ovat symppiksiä, toivottavasti joku heistää voittaa! Uskon Annikan olevan vahvoilla. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä rakastan Matleenaa. :ihana: Se on niin nätti, fiksu ja jotenkin ylväs. Kunpa se voittaisi! En vaan oikein usko, koska mun mielestä se ei ole sitä tyyppiä, joka Suomessa voittaa näitä kisoja. :miettii:

Meri on myös jotenkin todella suloinen ja onnistuu kuvissa hyvin.

Annikaa veikkaan voittajaksi.
What color is your life?

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jo olikin Vilman aika pudota! :uujee: :tuuletus: Eipä hänen kuvansa taaskaan ollut oikein mistään kotoisin & enkä oikein missään vaiheessa edes pitänyt hänestä. Kaiken kaikkiaan monen tytön kuva oli suoraan sanottuna huono poislukien Matleenan & Merin. Matleenan kuva oli taas kerran erittäin upea <3 <3. Tosi hienoa, että Merikin sai hyvän kuvan parin heikomman viikon jälkeen :ihana:. Polinan asenne on alkanut kyl ärsyttämään entistä enemmän..
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Mulle kelpaa voittajaksi ainoastaan Meri. Sexivau, mikä ylväs jumalatar! :vonkaus: :ihana: :kups:

Taavi pitäisi saada vakituomariksi, on sen verran hauska ja söpö tyyppi. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Sanna sitten putosi viimeksi. Viivi olisi saanut kyllä mieluummin pudota, kun hänen kuvansa oli omasta mielestäni huonompi kuin Sannan. Kaiken lisäksi Viivi ei ole missään vaiheessa oikein onnistunut kuvauksissa.. Vaikka Viivi on erittäin hyvä catwalkilla niin olisin halunnut hänen putoavan, mutta tietysti tuomarit antoivat hänelle vielä mahdollisuuden. Annika & Matleena olivat kuviensa perusteella ehdotonta parhamistoa! Molempien kuvat oli tosi upeat :ihana:. Matleena se tuntuu onnistuvan kuvauksissa joka kerta vallan hyvin & toivotaan, että tämä jatkuu jatkossakin :ihana:. Polina se vaan ärsyttää edelleen & lisäksi hänen kuvansa oli vähän liian roisi mun makuuni.

1. Annika
2. Matleena
3. Meri
4. Polina
5. Viivi
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Darhen »

-kaitsu87- kirjoitti: Kaiken lisäksi Viivi ei ole missään vaiheessa oikein onnistunut kuvauksissa..
:shock: Siis katsotaanko me samaa kautta?

Viivi on kuvissa upee. :kups: Polina ulos seuraavaksi toivottavasti, on liian yksiulotteinen. Kaunis tietty on, mutta se ei aina riitä. :mrgreen:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Heippa Sanna ja Viivi, en jää kaipaamaan. :mrgreen: Varsinkin Viivin ameebamaisuus alkoi ärsyttää viime jaksoissa. Nyt tyttöjä on enää neljä jäljellä ja täytyy sanoa, että kaikki ovat omalla tavallaan aivan loistavia! Annika on viaton ja herttainen, mutta onnistuu kuvissa törkeän hyvin. Matleena taas on ihan kuvankaunis, harmi vaan että tyyppinä liian "sporttinen" ja pelkään pahoin, ettei tämän vuoksi voita. Meri on puolestaan niin symppis ja persoonallinen, että toivon hänelle siksikin menestystä. Polina sen sijaan ei ole toistaiseksi vakuuttanut muissa kuin kaupallisissa kuvauksissa. Jokaisessa on siis aineksia, mutta huippumalliksi heistä en kelpuuttaisi muita kuin Annikan. Hänessä on eniten potentiaalia. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Jos en jo valmiiksi rakastanut Meriä ennen, niin viimeistään viime jakson jumalatar-kuvan myötä näin kävi. :rakkaus: :surrur: Tsiisus, mitkä kasvot ja sääret: :kups: Meri voittoon, muut ei kelpaa! Annika on hyvä kakkonen. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Annikan pudottua liputan Merin puolesta. :joojoo: Matleena on kylläkin klassisesti kaunein, mutta Merissä on enemmän huippumalliainesta. Polina puolestaan sopii parhaiten kaupallisiin kuviin.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Itse olisin pudottanut Annikan sijasta Merin, kun hänen kuvansa oli todella heikko. Ei Annikan kuvakaan ollut kauhean hyvä, mutta oli se nyt enemmän mun makuuni kuin Merin mitäänsanomaton kuva. Matleenan kuva oli ehdottomasti paras :ihana:. Polinan kuva ihan menetteli.

Epäilen, että joko Polina tai Meri voittaa. Polina on vahva catwalkilla & kuvauksissa. Merillä on ollut hieman vaihtelevaa kisan aikana. Loistoviikkoa on seurannut huono tai keskinkertainen viikko, kuten se tällä viikollakin nähtiin. Siitä huolimatta Meri taitaa olla aika paljonkin tuomarien mieleen. Matleenasta olen pitänyt alusta asti, mutta nyt on tullut sellainen tunne ettei hänestä ole voittajaksi vaikkakin hän on kuvauksellisesti erittäin loistava.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Meri voittoon! :peukku: <3 <3 <3 <3 <3

Matleena ja Polina voivat mennä hymyilemään Tarjoustalo-kuvastoon. :joojoo:

Haute couture voittaa ainaa misseilyt ja nätteilyt.
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja mariah »

ihanaa että mun suurimmat suosikit polina ja matleena pääsi molemmat finaaliin :tuuletus: :ihana:
polina voittoon ehottomasti ja matleena hyväksi kakkoseksi :joojoo:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Äh, eilinen jakso oli tosi ärsyttävä. Olisin halunnut jo pudotuksen. :draamaa: Onkohan ensi viikolla sitten luvassa finaali?

Voisiko tähän ketjuun muuten saada päivitetyn äänestyksen? :kaunis:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja mariah »

väärähän tää tosta kolmikosta tietty voitti mielestäni mut kyllä meri on sen näkönen ja olonen että menestyy varmaan hyvin maailmalla :joojoo: toivottavasti polinasta ja matleenastaki vielä kuullaan. :tapu:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Varmaan ekan kerran koskaan mun koko kauden suosikki Meri voitti! :ihana: Ihana ja hauska tyttö. <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihana Meri! :ihana: Olin jo varma, että Polina voittaa, joten lopputulos tuli yllätyksenä. Kyllä Merissä on eniten potentiaalia huippumalliksi, vaikka varmasti Polinalle ja Matleenallekin löytyy töitä. Tämä oli kokonaisuudessaan oikein viihdyttävä ja hyvä kausi! :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mun ehdoton suosikki oli Matleena. Ostaisin mitä tahansa, mitä Matleenan upeat kasvot mainostaisivat. :ihana: Mutta Merikin on hyvä. :peukku: Polinasta pidin vähiten. Ei mun mielestä sen kasvot edes mitenkään erikoisen upeat olleet vai näinkö väärin? :raaps: Matleenan kasvot sen sijaan...! :kups:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Matleena on kyllä todella kaunis, varsinkin ne silmät. :kups: Polina nyt oli "eksoottinen" ja varmasti hänellä asenne oli se tekijä, mikä toi hänet näin pitkälle.

Polina kertoi muuten FB-sivuillaan, että kaikki kolme saivat sopimuksen Paparazzin kanssa. Ei huono! :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7179
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomen huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Merin Max Factor -kuvan nähtyä tiesin hänen voittavan! Se kuva oli aivan upea :ihana:. Ei siinä Cosmopolitan kuvassakaan mitään valittamista ollut :). Meri oli myös vallan loistava siinä muotinäytöksessä. Matleenalla molemmat kuvat olivat myös erittäin upeat, mutta tiesin sen ettei tuomarit häntä valitse voittajaksi. Vaikka Matleenan kuvat oli kautta linjan kauden parhaita, mutta hän ei ole ehkä kauhean mieleenjäävä. Polinan voittoa en olisi kestänyt. Näin jälkikäteen pitää sanoa, että en tajunnut hänen suosiotaan vaikka muutamissa kuvauksissa hän oli erittäin hyvä.

Kokonaisuutena kausi oli ihan hyvä :joojoo:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Vastaa Viestiin