ESC 2013: lipunmyynti

Euroviisut 2013 Malmössä

Seuraan ESC-finaalia

seisomapaikolla areenalla
17
27%
istumapaikoilla areenalla
2
3%
pressikeskuksessa
1
2%
Folkets parkissa / baarissa Malmössa
5
8%
baarissa Malmön ulkopuolella
1
2%
yksityisissä viisubileissä
2
3%
kotisohvalla hyvässä seurassa
35
56%
 
Ääniä yhteensä: 63

Avatar
Mr_Vision
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 11 Heinä 2012, 17:39
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mr_Vision »

Ilman finaalilippuja jäi myöskin meidän viisihenkinen ryhmämme :jupinaa: Mutta eikös noita lippuja ole tulossa myöhemmin myyntiin lisää, myös finaaliin :mitvit: Mutta korjatkaa toki muistini jos se on tehnyt tepposet! Itse en vielä toivoani menetä ja maatani myy :roll:

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Liput ostettu molempiin semeihin ja finaalin jyry harjoitukseen perjantaille ja lauantaille. Finaali päätettiin muutenkin tänä vuonna skipata ja katsoa se jossakin Kööpenhaminan baareista. Semiliput irtosi helposti mutta tuntui siltä että suurin kysyntä oli tänä vuonna tietysti finaalilipusta mutta finaaliharjoituksetkin meni kuumille kiville. Emme saaneet kaikille launtaille harjoitukseen lippua ,joten osa katsoo jo finaalin perjantaina. Mut kaiken kaikkiaan lipun myynti sujui oikein mallikkaasti eikä systeemi kaatunut.

Täältä tullaan Kööpenhamina ja Malmö :tuuletus:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Kävin katsomassa lipputilanteen ja semifinaalilippuja oli vielä ihan hyvin saatavilla, mutta en kuitenkaan nyt ostanut. Haluan ensin tietää, milloin Abba-museon avajaiset on. Se nimittäin määrää sen, meenkö Malmöön ollenkaan. Jos museon avajaiset sattuu alle viikon päähän jostain viisulähetyksestä, niin samalla matkalla oon ehkä menossa Malmöönkin ja katson sitten, saanko vielä viisulippuja vai en. Mutta ei huvita matkustaa ensin Tukholmaan ja sitten parin viikon päästä Malmöön. Abba-museon avajaisethan on "huhti- tai toukokuussa 2013", sen parempaa tietoa ei vielä toistaiseksi ole. (Abba-museon avajaiset meni siis mulla tärkeysjärjestyksessä Malmön viisujen ohi. :surrur: )

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Ostin nyt sitten liput torstain semifinaaliin ja perjantain juryfinaaliin. Molempiin ostin liput samaan 100 kruunun katsomoon, lavan sivuun. Se katsomo on toiselta laidaltaan niitä halvimpia lippuja, toiselta laidaltaan toiseksi kalliimpia, ja kun meillä on paikat juuri siinä "vaihdekohdassa" rivin päässä molempina iltoina (to rivi 8 ja pe kyseisen katsomon eka rivi :joojoo: ) niin oletan, että edes jotain nähdään vilaukselta. Heihei, ei nyt mietitä mitä vilautuksia odotan... :peukku:

Aika moni jäänyt vaille finaalilippua, mitenkäs, kuinka moni kuitenkin Malmössä on sinä iltana? Sittenhän nähdään Folkets Parkissa seuraamassa finaalia, tunnelma varmasti korkealla sielläkin! Ihan omat viisubileet! :tapu:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Mr_Vision kirjoitti: Mutta eikös noita lippuja ole tulossa myöhemmin myyntiin lisää, myös finaaliin :mitvit: Mutta korjatkaa toki muistini jos se on tehnyt tepposet! Itse en vielä toivoani menetä ja maatani myy :roll:
Todennäköisesti joo. Ainakin lipunmyynnin uutisoinnissa on sanottu, että kunhan lavasysteemit selviää, miten paljon tilaa kaikkeen lava, valaistus, kuvaus ym. tarvitaan, saattaa katsomoista vapautua lisää tilaa yleisölle. Sitä odotellessa. :joojoo: Jos sitten kävisi parempi tsäkä.

Entäs miten sitten fanikiintiön liput, ovatko ne täyteen buukattu, jos ei, tuleeko niistä myymättä jääneet liput avoimeen myyntiin myöhemmin?
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Mr_Vision
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 11 Heinä 2012, 17:39
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Mr_Vision »

No meidän ryhmä jää sitten kokonaan kotiin jos finaalilippuja ei näppeihin kolahda...onneksi lentoliput ja majoitus on helposti peruttavissa ja rahatkin saa takaisin mutta pettynyt olen, hirveän pettynyt :eiei:

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Me ollaan menossa joka tapauksessa, on siellä kaikkea hauskaa Arenan ulkopuolellakin, varmaan mainio fiilis! Lisäksi ollaan samantien Kööpenhaminassa ylimääräinen yö sunnuntaina, kun sinne asti lähdetään... Meillä on puolison ja mun kaverin kanssa tapana aina toukokuussa mun synttärien aikaan tehdä muutaman päivän reissu, ilman lapsia. Nyt ei ihan synttärit osu reissun ajalle, mutta on kyllä mainio juhlareissu joka tapauksessa! Jos ei Malmöön lähdettäis, lähdettäis jonnekin muualle, joten miksei sitten Malmöön? :joojoo: Viisufiilis on korkealla joka tapauksessa! Ollaan kolmena iltana Malmössä, to, pe ja la, ja nyt meillä on liput kahdelle illalle kolmesta, on se jo jotain. (huomatkaa mun äärimmäinen yritys vaikuttaa positiiviselta... :surrur: )

Linkki matkasuunnitelmat-ketjuun (vaatii kirjautumisen foorumille) /bm
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Lippujen ostotarina ala JokuESC:
Olin jonossa hyvissä ajoin Ticnetin jonossa siinä about 10.40 ja pääsin jonosta sivulle jo noin. kymmentä vaille. Noh, kello löi 11, mutta mitään ei tapahtunut. Sivulle ei tullut mitään muutosta, vaikka piti. Jonottaessa sanottiin että sivua ei saisi päivittää, mutta minä siinä hermoillessa menin ja painoin refreshiä.. Noh, olin taas jonon perällä ja pääsin sivulle vasta about 20 yli.. Noh, eihän niitä finaali-lippuja siinä vaiheessa enää saanut.. Vähän harmitti mutta sitten ajattelimme vain että noh, 2 semi sitten. Otimme lippuja, aloin maksaa verkkopankilla.. Eipä onnistunut ei, on Ruotsin nordea vähän eri kun Suomen.. Sitten kiltti JokuESC soitti isille ja kinusi luottokortin numeron ja istuu 2 iloisen ystävän kanssa toukokuun 16.päivä A18 katsomossa. :) Kaikesta huolimatta oon ihan onnellinen, vaikkei finaaliin nyt pääsekkään. Folkets parkiin vaan, siellä varmasti riittää tunnelmaa!

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Ilman finaalilippua jääminen ei erityisemmin harmita, koska tiesin sen saamisen alunperinkin lähes mahdottomaksi. Sen sijaan kritisoin aika reippaasti ruotsalaisten päätöstä ilmoittaa myynnin ajankohdasta aivan älyttömän lyhyellä varoitusajalla, kyllä siitä nyt pitäisi ilmoittaa ainakin pari viikkoa eikä vain pari päivää etukäteen, jotta voisi varmistaa, että voi olla lipunmyynnin avautuessa netin ääressä (minäkin jouduin tänään poistumaan kesken työpalaverin "tärkeille asioille" eli jonottamaan 20 minuttia turhan päiten :heh: ).

Periaatteessa lippuja tosiaan on mitä ilmeisemmin tulossa vielä myyntiin, kun nuo kamerapaikat yms. ratkaistaan, mutta en kyllä laske mitään sen varaan. Tuskinpa sieltä enää mitään parhaiden sektoreiden paikkoja tulee, vaan jotain heikomman näkyvyyden paikkoja todennäköisimmin.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ostitko, Leonardo, mitään lippuja sitten?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

^En, koska vain finaali olisi kiinnostanut niin paljon, että olisin paikan päälle lähtenyt. Kakkossemiin olisin sen ohella ostanut lipun, mutta en siis pelkästään siihen. Itselle vain se oikea finaali olisi matkan arvoinen, vaikka ymmärrän toki myös viisuviikon tunnelman ja harjoitusten olevan monelle riittävä syy lähteä. Kotisohva on oikein oiva paikka viisujen katselemiseen. :joojoo:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Leonardo kirjoitti:Ilman finaalilippua jääminen ei erityisemmin harmita, koska tiesin sen saamisen alunperinkin lähes mahdottomaksi. Sen sijaan kritisoin aika reippaasti ruotsalaisten päätöstä ilmoittaa myynnin ajankohdasta aivan älyttömän lyhyellä varoitusajalla, kyllä siitä nyt pitäisi ilmoittaa ainakin pari viikkoa eikä vain pari päivää etukäteen, jotta voisi varmistaa, että voi olla lipunmyynnin avautuessa netin ääressä (minäkin jouduin tänään poistumaan kesken työpalaverin "tärkeille asioille" eli jonottamaan 20 minuttia turhan päiten :heh: ).
Tätä mäkin kritisoin. Lipunmyynnin alkamisajankohdasta tosiaankin ois pitänyt mielestäni ilmoittaa useita viikkoja aiemmin. :niinpa:

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

JokuESC kirjoitti:Kaikesta huolimatta oon ihan onnellinen, vaikkei finaaliin nyt pääsekkään. Folkets parkiin vaan, siellä varmasti riittää tunnelmaa!
Ihan varmasti! Sinne mekin aiotaan suunnata!
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Haluatteko kuulla jännän tarinan, johon liittyy ihme? No kerron kumminkin. :supati:

Eilen mulle tuli tän ruåttalaisen lipunmyyntisivuston kanssa olo kuin oisin se televisiosarjan lääkäri, joka jatkaa elvyttämistä kun muut jo lopettavat, ja joutuvat sanomaan tälle yhdelle, että hei, ois aika lopettaa. Pitkin iltaa kävin kokeilemassa, kun en vaan halunnut vielä luopua toivosta, liian iso haave romuttumassa. Ja aina ruutuun lävähti se punainen ruutu "Tyvärr, det finns inga lediga biljetter inom valda sökkriterier."

Unissanikin yritin - mä nukahdin kesken Da Vinci -koodin nojatuoliin, heräsin ja aattelin mennä sänkyyn, mut sit aattelin, että hei mä taas kokeilen ja menen vasta sitten nukkumaan. Klik, ja odottelemaan punaista laatikkoa näytölle, "tyvärr...". Sivu siinä lataili ja kattelin hiukka telkkaa ja sit tietokoneen näyttöä ja... MITÄMITÄ! "Dina biljetter...." :eeek:

Olin tuolilta pudota, etin tärisevin käsin visakortin ja pankkitunnukset, äkkiä äkkiä, klik klik ja... Liput ostettu. Olin ihan unenpöpperössä ja diudiu, enkä heti tapahtuneen jälkeen uskonut, että niin kävi, en uskaltanut mihinkään hehkuttaa vaikka olin tikahtua, kun aattelin, että eihän näin voi käydä. Siinä vaiheessa aloin varovaisesti uskomaan, kun sähköpostiin tuli Grand Finalin e-liput. Joko nyt uskaltais uskoa? Ettei tuu jotain, että hei sä näit vaan unta... Hei sattui moka, ei me oltais voitukaan niitä myydä.. Mut ei, siellä ne liput on sähköpostissa, vaikka vieläkin mietin, että oikeasti, onko tää totta. Miten sinne yhtäkkiä puoli yhden aikaan yöllä ilmestyi kolme lippua just kun mä hain niitä... Jostain vain ilmestyi kolme lippua, ja mä ostin ne. Ihmeitä tapahtuu, kiitos siitä!

Eli lyhyesti ja ytimekkäästi, jos joku ei vielä hahmottanut tuosta ylipitkästä jorinasta: Meillä on liput finaaliin! Haaveet ja unelmat voivat toteutua. :ihana:

Kannattaa siis aina välillä käydä kurkkaamassa Ticnetissä, jos osuisi ihme kohdalle. :joojoo:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
eliro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 14:13

Re: ESC 2013: järjestelyt

Viesti Kirjoittaja eliro »

Hienoa! Oon tosi onnellinen sun puolesta :) Ihmeistä siis tosiaan tapahtuu!! :tuuletus:

Avatar
VIISUTUUKKA
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 15 Huhti 2010, 17:21

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja VIISUTUUKKA »

Ollaan kaverin kanssa suunniteltu euroviisureissua siitä lähtien kun Loreen voitti viisut ja hotellikin varattiin ajoissa Köpiksestä, halvalla kun saatiin :peukku: Oltiin "suunniteltu" koko ajan että "mennään vaan finaaliin", vaikka tiedettiin lippujen saamisen epätodennäköiseksi. Sitten koneelle hirveellä paineella ja ei sitten saatu niitä finaalilippuja :niinpa: pitihän se arvata! Mutta tän hetken tilanteeseen ollaan molemmat paljon tyytyväisempiä! :tuuletus: OSTETTIIN NIMITTÄIN LIPUT TORSTAIN KAKKOS-SEMIIN JA JURY FINALIIN!! :surrur: Jury Finaalista irtos enää 100 kruunun liput mutta kyllä sielläkin tunnelmaa löytyy!! :tapu: sitten vielä finaali katsotaan folkets parkista missä on varmaan mahdottoman hyvä meno!! :tuuletus: :tuuletus: EI JAKSA ENÄÄ ODOTTAA!! kaikenlisäksi näin säästettiin tosi paljon rahaa! Lippuihin meni yhteensä vain 53% suunnitellusta finaalilipun hinnasta! :uujee: Aluksi oli pettymys todella suuri, ja semi-finaali-lippuja ostaessa tuntui että rahat menee hukkaan mutta NYT ON TODELLA INNOSTUS PÄÄLLÄ! :tuuletus: OUJEE! ME OLLAAN EUROVIISUISSA! :surrur:

Lipunmyynti jaettu järjestelyistä omaksi ketjuksi ja lisätty äänestys /bm

Avatar
eliro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 14:13

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja eliro »

Mistähän tuon lippupaketin voi sieltä ticnet sivulta ostaa vai voiko sitä vielä ostaa? :mitvit: Olen kyllä varannut klubilta lippupaketin mutta olisikohan tässä pitänyt jo jotenkin toimia oma-alotteisesti? :roll:

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Eliro, fanilippupaketin ostamiseen on aikaa tämä viikko. Tarkemmin en ostokuvioista tiedä, Ticnetin kautta ne ostetaan. Mutta tosiaan aikaa on vielä muutamia päiviä, kysäise vaikka viestillä lippupaketin ostaneilta osaavatko tähän neuvoa antaa`?
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

eliro kirjoitti:Mistähän tuon lippupaketin voi sieltä ticnet sivulta ostaa vai voiko sitä vielä ostaa? :mitvit: Olen kyllä varannut klubilta lippupaketin mutta olisikohan tässä pitänyt jo jotenkin toimia oma-alotteisesti? :roll:
Itselleni ainakin tuli sunnuntaina puheenjohtajalta sähköpostia, jossa kerrottiin että maksuohjeet lähetetään alkuviikon aikana sähköpostiin. Vielä niitä ei ole kuulunut. Ohjeita pitäisi siis olla kuitenkin tulossa. :joojoo:

Muoks. Nyt on ohjeet tulleet. :joojoo:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
eliro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 14:13

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja eliro »

Minä olin vaan hätähousu, ohjeet tuli sähköpostiin ja nyt olen paketin saanut ^^ Tämähän on kun Joulu :uujee:

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Jee, ihanaa! Eiks oo mahtava tunne. Mä en vieläkään oikein käsitä, että oikeasti pääsen Euroviisuihin. :tuuletus:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Mr_Vision
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 11 Heinä 2012, 17:39
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Mr_Vision »

Minäkin päätin olla innoissani ja ostin liput (5kpl) Family Final:iin...ei se ole niin väliä, kunhan pääsee paikan päälle =) Illalla voi sitten bailata muiden kanssa torilla :tuuletus: Kaikki on nyt varattu ja maksettu...nyt ei tarvitse kuin odottaa :tapu: Mii like :hali:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Roope »

Huomenna tulee yhdeltätoista lisää lippuja myyntiin :uujee:

http://www.svt.se/melodifestivalen/ny-c ... n-redan-nu

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja jv »

^joo, kun faniyhdistykset eivät ostaneetkaan kiintiötään loppuun asti. hyviä (seisoma)paikkoja siis tarjolla ilman, että pitää ostaa koko kuuden esityksen pakettia.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Roope »

jenni kirjoitti:Mistä ostatte lippunne Malmön euroviisuihin? Itse aattelin ostaa osotteesta biljettshop.se, onko kuinka luotettava?
http://www.ticnet.se/search.php?tm_link ... eyword=esc :supati:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Roope »

Maanantaina tulee viimeiset liput myyntiin :uujee:

http://www.svt.se/melodifestivalen/nu-s ... ntest-2013

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2013: lipunmyynti

Viesti Kirjoittaja Roope »

Vajaan tunnin päästä siis :surrur:

http://www.ticnet.se/

Lukittu