Selviytyjät - Parhaillaan Suomen televisiossa pyörivä kausi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ilmeisesti juryssa muutamat eivät halunneet Parvatin voittavan toista kertaa vaan äänestivät sit Sandraa
Jos nuo olisivat äänestäneet tuolla perusteella, niin Russel olisi ollut voittaja, sillä Sandra voitti Pearl Islandin ja Parvati Micronesian.
Hieman harmittaa että suurin osa jurystä äänesti enemmin kaveriaan (Sandraa) kuin sitä joka heidän mielestään oikeasti pelasi peliä paremmin.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Ainoa mahdollinen voittaja tuo Sandra noista kolmesta on, vaikka hänkin yritti manipuloida. Hän ei päässyt lähellekään Parvatin ja Russelin tasoa. He olivat ihan omaa luokkaansa ja ihmettikinkin oikeastaan Parvatin saamia ääniä. Saikohan Russel yhtään? Ei taittu arvostaa hänen pelityyliään.
Love shine a light

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Sandra sitten voitti, ei tullut yllätyksenä. Parvati hienosti kakkosena ja Russel jäi äänittä. :heh:

Kausi oli positiivinen yllätys. Alussa en oikein jaksanut innostua, mutta kun suosikit alkoivat löytyä tilanne muuttui. Parvati nousi yhdeksi lemppari kilpailijaksi koskaan. <3

Nyt sitten odottamaan Suomen versiota, joka alkaa joskus tavella...

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Sandra voitti. Elämäni on yhtä riemukulkua. <3

Sandra on vahva ihminen, joka osaa puolustaa itseään kunnolla. Hän ei ole ehkä fyysisesti paras, mutta hänen omintakeisensa peli kantaa pitkälle, nyt jo toista kertaa voittoon. Ihana Sandra! :kups:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

-kaitsu87- kirjoitti:Peesaaja Sandra sitten voitti.
Peesaaja?

Milläköhän tavalla Sandra oli peesaaja? Ei todellakaan ollut. Hän selvitti tiensä finaalikolmikkoon ilman kenenkään apua. Pelasi todella fiksusti ja vältteli ääniä. Loistava pelitaktiikka..... "ihan sama ketä äänestätte, äänestän samalla tavalla, kunhan se ei vaan ole minä"

Jos joku oli peesaaja, niin Jerri ja Danielle. Leijuivat vain Russellin ja Parvatin perässä :surrur:
Danielle varsinkin oli ihan pöllö, Russell sai sen heti pois pelistä kun halusi.

Joten turha on kummankaan, Parvatin tai Russellin, luulla että he hallitsivat tätä peliä. Petkuttivat toisiaankin minkä kerkesivät.
Olen hieman pettynyt, koska olisin halunnut Parvatin voittavan. Ilmeisesti juryssa muutamat eivät halunneet Parvatin voittavan toista kertaa vaan äänestivät sit Sandraa.
Sandra voitti kaudella seitsemän, joten ei todellakaan siitä johtunut tämä voitto

Parvatia on kehuttu niin paljon hyvästä pelitaktiikasta ja netissä muutamat bloggarit ja itseään asiantuntijoiksi kutsuvat valittivat, että Parvatin olisi pitänyt voittaa, koska pelasi parhaiten :roll:

Miten niin pelasi parhaiten? Voiko kenestäkään puhua noin? Voiko sanoa, että joku pelasi parhaiten? Minusta ei voi. Jos joku fanittaa Parvatia, Russelia....ihan ketä vaan, niin se on sitten eri asia. Onhan minustakin monta kertaa voittanut väärä kilpailija, esim. edellisen kauden Natalie. Mutta onko olemassa parasta pelitaktiikkaa? Ei minusta. On vaan erilaisia pelitaktiikoita ja kuka selvittää tiensä finaaliin, on jo melkein loppuun asti onnistunut. Onko Parvati muka joku kaikkien aikojen pelaaja sen takia, että se käytti kaksi talismaania yhdessä heimoneuvostossa ja onnistui huijaamaan Russelia antamaan itselleen kaksi kertaa talismaanin? Ei ole. Tai kun se onnistui voittamaan koskemattomuuskilpailuja? Ei ole.

Sinusta ehkä? Minusta ei..... :heh:

Toki koskemattomuuskisojen voitto on osa koko Selviytyjät-kamppailua, mutta sen lisäksi pitää hallita pelin sosiaalinen puoli. Ja tässä Sandra vetää pisteet kotiin miljoon kertaa Parvatia enemmän. Ilman koskemattomuustalismaanejakin Sandran onnistui selvittää tiensä finaalikolmikkoon. :joojoo:

Parvatin pelissä sen sijaan oli yksi iso ongelma. Ja se oli Russell..... Parvati liittoutui loppua ajatellen totaalisen väärän ihmisen kanssa. Liitto Russellin kanssa oli Parvatin tuho, kun kolmikossa oli miellyttävämpi Sandra. Neuvosto oli täynnä sankareita. Miksi he äänestäisivät Parvatia tai Russellia? Totta kai he äänestävät Sandraa, sillä Sandra yritti varoittaa heitä Russellista. Mutta nämä eivät kuunnelleet, jos olisivat kuunnelleet, niin kolmikossa olisi voinut istua kolmekin sankaria? :draamaa:

Parvati yliarvioi liittonsa Russellin kanssa
Ja molemmat aliarvioivat Sandran

Sandran pelitaktiikka oli loistava. Oliko se parempi kuin Parvatin? En sano niin, mutta loistavasti Sandra pelasi ja jos maailma hehkuttaa Parvatin peliä, niin kyllä Sandrakin ansaitsee hehkutuksen.

Itse en voi sietää noin kieroa peliä kuin Parvati ja Russell pelaa. Olen aina sankarien puolella tässä kisassa. Kyllähän sitä kieroilemalla, valehtelamalla, juonnittelemalla ja selkäänpuukotuksella pitkälle pääsee, mutta rehdillä pelillä pitkälle pääsemin ansaitsee minusta suuremman kunnioituksen. Siksi olen aina sankarien puolella (Colbyn, Ethanin, Tomin, Yulin, ja Ozzyn kaltaiset pelaajat ovat minun mieleeni enemmän kuin konnat) :joojoo:

IHANAA, ettei luulotautinen ja ilkeä Parvati "olen-kuningatar-Danielle-on-hovineitoni" Shallow voittanut. On todellakin sukunimensä veroinen pelaaja :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Toki koskemattomuuskisojen voitto on osa koko Selviytyjät-kamppailua, mutta sen lisäksi pitää hallita pelin sosiaalinen puoli.
Ja Parvatiko tätä ei osaa? Nainen on todistanut kaikilla kolmellaan kaudellaan osaavansa sosiaalisen pelin paremmin kuin hyvin.
Ilman koskemattomuustalismaanejakin Sandran onnistui selvittää tiensä finaalikolmikkoon. :joojoo:
Jos Parvati ei olisi käyttänyt yhdistyksen alussa kahta talismaaniaan, niin luulen että Sandrakaan ei olisi istunut silloin finaalissa. Ja käyttihän Sandrakin muistaakseni talismaaninsa :mitvit:
Vai tarkoitatatko tällä näitä koskemattomuusvoittoja? siinä tapauksessa perun kaksi edellistä lausettani.
Parvati liittoutui loppua ajatellen totaalisen väärän ihmisen kanssa. Liitto Russellin kanssa oli Parvatin tuho
Rehellisesti sanoen jos Parvati ei olisi liittounut Russelin kanssa, niin hän olisi heti pudonnut alussa.
Parvatilla ei oikeastaan ollut vaihtoehtoja valita liittolaisiaan, ja olihan Parvati Daniellen kanssa tiivimmässä liitossa kuin Russelin kanssa.
Ja molemmat aliarvioivat Sandran
Parvatihan halusi Courtneyn sijaan Sandrasta eroon ennen yhdistäytymistä ...
Lisäksi Parvatihan sanoi Russelille, että mikäli Sandra on finaalissa niin vie koko roskan.
Vain Russell aliarvioi Sandran.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Happy kirjoitti:Ja Parvatiko tätä ei osaa? Nainen on todistanut kaikilla kolmellaan kaudellaan osaavansa sosiaalisen pelin paremmin kuin hyvin.
Niinkö? Miksi hän ei sitten päässyt loppuun myös ekalla kaudellaan? Voittiko hän ylivoimaisesti Micronesian?
Pelasiko hän nyt hyvää sosiaalista peliä sankareiden kanssa? Yksikään heistä ei häntä äänestänyt......

Parvati ei pelaa mitään loisteliasta sosiaalista peliä. Parvati liittoutui nyt Russellin ja Daniellen kanssa. Nämä kaksi olivat ainoat joita hän yritti vetää naruista ja ohjailla, mutta Russellkin hänet lopulta jymäytti äänestämällä Daniellen pois. Sankarit olivat hänelle pelinappuloita ja hän unohti, että äänestäessään heitä pois hän tarvitsee kuitenkin heidän äänensä voittaakseen. Ei hyvää sosiaalista peliä ja liittoutuminen Russellin kanssa koitui tuhoksi :joojoo:
Jos Parvati ei olisi käyttänyt yhdistyksen alussa kahta talismaaniaan, niin luulen että Sandrakaan ei olisi istunut silloin finaalissa. Ja käyttihän Sandrakin muistaakseni talismaaninsa :mitvit:
Mutta Sandran käyttämä talismaani ei pelastanut häntä, koska Sandra ei olisi edes tarvinnut koskemattomuustalismaania sillon. Joten hän pääsi eteenpäin ilman niitä. Ellei Parvati olisi vähän peppua heiluttanut Russelille, tämä ei olisi antanut talismaanejaan hänelle. Ja Parvati olisi lentänyt jo ajat sitten pois. Sandra ei ollut koskaan edes vaarassa joutua poisäänestetyksi :joojoo:
Rehellisesti sanoen jos Parvati ei olisi liittounut Russelin kanssa, niin hän olisi heti pudonnut alussa.
Parvatilla ei oikeastaan ollut vaihtoehtoja valita liittolaisiaan, ja olihan Parvati Daniellen kanssa tiivimmässä liitossa kuin Russelin kanssa.
Tiedän sen, siksi sanoinkin loppua ajatellen........... Mutta yhdistymisen jälkeen Parvatin olisi pitänyt ymmärtää kuin epäsuosittu Russell oli ja hän itsekin oli heikossa suosiossa. Sehän nauroi siellä paskasta koko kauden miten hänet halutaan pois sankarien puolelta jo ennen yhdistymistä, mutta ei ajatellut sitten sen pidemmälle että nämä kaikki tulevat olemaan heimoneuvostossa. Itse uskon, että tämä liitto oli hänen tuhonsa lopussa. Se pelasti hänet alussa, mutta tuhosi lopussa. Parvati saattaa olla vahva ja kettera fyysisesti, mutta sosiaalinen puoli ei kuitenkaan ole hänen vahvin lajinsa. Siellä oli VIISI sankari heimoneuvostossa. Sandra oli siinä suhteessa fiksumpi, että hän ansaitsi heidän luottamuksensa kertomalle näille Russellista. Sankarien kannalta he tajusivat tämä kaiken liian myöhään, mutta äänestäessä voittajaa muistivat varmasti Sandraa tuosta kolmikosta hyvällä. Parvatilla ei ollut minkäänlaista suhdetta yhteenkään sankariin ja he lopulta voittajan ratkaisivat. Kaikki viisi sankaria äänesti Sandraa. :joojoo:

Hyvin pelattu Sandralta, pysyi sitten kimpassa äänestyksissä konnien kanssa, mutta olipahan ainakin varoittanut sankareita Russellin konnuudesta ja oli silloin valmis hyppäämään heidän kelkkaan.

Parvatihan halusi Courtneyn sijaan Sandrasta eroon ennen yhdistäytymistä ...
Lisäksi Parvatihan sanoi Russelille, että mikäli Sandra on finaalissa niin vie koko roskan.
Vain Russell aliarvioi Sandran.
Entäs yhdistyessä? Parvatilla oli niin kiire äänestää sankareita pois, että ei enää ollut Sandran kimpussa. Olisi ehkä voinut järkeillä, olisiko kannattanut Russellin ja Sandran sijasta haluta finaaliin kahden sankarin kanssa? Silloin sankareita olisi ollut vain kolme tuomaristossa, mutta konnia kuusi. Konnistahan nyt jo kolme äänesti Parvatia ja vain yksi Sandraa. :roll:

Joka tapauksessa mun pointti on koko ajan ollut se, että niin paljon kuin Parvatia on kehuttu taitavaksi pelaajaksi, niin jos kisan voittoa ajatellaan hän teki vikatikkejä eikä todellakaan ollut niin fiksu ja suvereeni kuin annetaan ymmärtää.

Tämä nyt vain mun mielipide.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kiitti perusteluista, ymmärrän mielipiteesi, mutta joistakin asioista olen vain täysin eri mieltä.
Parvatilla ja Sandralla oli molemmilla hyvät taktiikat, mutta arvostan kuitenkin enemmän Parvatin pelitaktiikkaa.

Toki Sandran pelitaktiikka täytyy hämmästellä, se on suorastaan ihmeellisen nerokas :heh:
Sandra ei tee mitään leirissä, ei liikuta evästäkään. Lisäksi koko nainen on haasteissa myös melko huono, tuntuisi kun ei edes yrittäisi voittaa mitään itselleen tai joukkueelleen.
Lisäksi nainen aukoo päätänsä melkein kaikille kuin mikäkin, joskus Sandra on kuin mikäkin ihmisperkele :heh:
Ja silti nainen on molemmilla kerroillaan vaan voittanut koko roskan leikiten, ei tätä voi muutakuin hämmästellä! :uujee:
Ja silti minäkin vaan pidän koko naisesta :heh:

Sandrassa pidän siinä että aiheuttaa draamaa, sekä samalla osaa puolustaa itseään, mihin ei moni pelaaja pysty.
Lisäksi arvostan myös sitä ,ettei Sandra mielistele ketään ja on näyttänyt että myös ilman liittoja voi pärjäillä.
Coach sanoi Sandraa peesaajaksi, ja lisäksi täälläkin on Sandraa peesaajaksi sanottu, ja siinä oon kyllä eri mieltä.
Sandra on näyttänyt molemmillaan kausillaan, että hän ei tosiaankaan peesaa ketään :heh:
Olisi myös vaikeaaa nähdä Sandraa peesaamassa ketään muuta kuin itseään.

// Sitä en vain ymmärrä miksi Sandra halusi jopa yhdistyksessä Russelista eroon, sillä Russelhan oli Sandran avain voittoon, ja luulen että Sandra myös tämän tiesi. Joten luulen että nuo "Russel ulos" puheet oli vain feikkausta Sankareille.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Happy kirjoitti:Kiitti perusteluista, ymmärrän mielipiteesi, mutta joistakin asioista olen vain täysin eri mieltä.
Parvatilla ja Sandralla oli molemmilla hyvät taktiikat, mutta arvostan kuitenkin enemmän Parvatin pelitaktiikkaa.
Saat olla :heh:
Minä puolestani arvostan enemmän Sandran pelitaktiikkaa, joka ei perustu flirttaukselle :joojoo:

En väitä sitä paremmaksi, kuten tuolla aiemmin mainitsin niin minusta ei ole olemassa parasta pelitaktiikkaa, on vain olemassa erilaisia :surrur:
Toki Sandran pelitaktiikka täytyy hämmästellä, se on suorastaan ihmeellisen nerokas :heh:
Sandra ei tee mitään leirissä, ei liikuta evästäkään. Lisäksi koko nainen on haasteissa myös melko huono, tuntuisi kun ei edes yrittäisi voittaa mitään itselleen tai joukkueelleen.
Niin no, mitä se Parvat teki leirissä? Liikuttiko evästäkään? Näemme 40min koosteen kolmen päivän tapahtumista, niin on aika vaikea sanoa, että kuka siellä oikeasti mitään tekee. :rofl:

Ja sehän juuri on loistavaa, että pystyy säilyttämään paikkansa kilpailussa ilman voittoja haasteissa. Se on sitä todellista selviytymistä. :tapu:
Lisäksi nainen aukoo päätänsä melkein kaikille kuin mikäkin, joskus Sandra on kuin mikäkin ihmisperkele :heh:
Ja silti nainen on molemmilla kerroillaan vaan voittanut koko roskan leikiten, ei tätä voi muutakuin hämmästellä! :uujee:
Ja silti minäkin vaan pidän koko naisesta :heh:
Niihän tuo aukoo, mutta on samalla niin äärimmäisen rehellinen. Ei mielistele ketään.
What you see is what you get. :tapu:
// Sitä en vain ymmärrä miksi Sandra halusi jopa yhdistyksessä Russelista eroon, sillä Russelhan oli Sandran avain voittoon, ja luulen että Sandra myös tämän tiesi. Joten luulen että nuo "Russel ulos" puheet oli vain feikkausta Sankareille.
Ehkä sen takia, koska ei luottanut tähän. Ajatteli, että on helpompi hengittää ilman tota käärmettä.... :heh:
Tiesi myös, että Russell/Parvati liitto on katkaistava
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Kaipa tässä ketjussa voisi mainita sen, että 21.kausi alkaa Maikkarilla noin kuukauden päästä joulukuun 1.päivä! :uujee:

Saa nähdä millainen kausi mahtaa olla luvassa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Sankarit Vs. Konnat(heroes vs. villains)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mukavaa ettei kerrankin ole yli vuoden taukoa näissä :uujee:
Tämän kauden 21. muistan kyllä hyvin negatiivisesti, lopetin katsomisen kesken kauden, ja täytyy sanoa että tää tuleva kausi on Selviytyjien historian huonoin :jupinaa:
Aijon kuitenkin katsoa uudellen tämän tv:stä toivoen että lämpeäisiän tälle kaudelle :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ihan lupaavalta vaikuttaa tämä uusi kausi näin ekan jakson perusteella :tapu:. Onneksi Wendy putosi heti kättelyssä, kun hän vaikutti aika hömpältä tapaukselta & hänen höpätyksensä heimoneuvostossa oli kiusallista katsottavaa :heh:. Suosikkeja ei ainakaan vielä ole, mutta nuorten heimo vaikuttaa paremmalta kuin vanhojen. Vanhojen heimosta Jimmy T ärsyttää kaikista eniten.. En vaan saanut hänestä oikein mitään irti.

Muuten tänään tulee toinen jakso putkeen heti TTK:n finaalin jälkeen! :uujee:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Happy »

Taivuin kuitenkin katsomaan tätä, kerran kun kaksi kertaa viikossa tulloo.
Kauden alku on yhtä heikohko kuin muistinkin, vaikka onhan tällä kaudella muutamia mielenkiintoisia pelaajiakin.
Näköjään ensijaksossa onkin heimojenvaihdos, hyvä vain koska olin tympääntynyt joukkueiden kokoonpanoihin :joojoo:

Puntarii

1 - Alina
2 - Benry

3 - Naonka :heh:
4 - KellyB
5 - Chase
6 - Brenda
7 - Fabio
8 - Eve
9 - Holly
10 - Jill
11 - KellyPurple
12 - Tyrone

13 - Daniel
14 - Marty
15 - Jane
16 - Sash

Shannonia lukuunottamatta olen tyytyväinen pudonneisiin :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Nyt on uuteen kauteen päässyt hyvin sisälle ja kyllähän nuoret on paljon hauskempaa porukkaa mitä vanhat. Benrystä on muodostunut aika selkeä lempparini, mutta myös Naonka, Brenda, Jane ja Fabio ovat kivoja. Ohjelmahan tulee lauantaisin sekä sunnuntaisin, joka on varsin ripeä tahti, mutta päästäämpä nopeasti heimojen yhdistykseen josta yleensä alkaa Selviytyjöiden paras osuus.

Ihmettelen kyllä miten nuoret eivät tahtoneet tuosta Martysta eroon. Ymmärrän kyllä, että Kelly B on uhka voittokamppailussa, mutta siihen olisi ollut vielä aikaa...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Brenda :nohyi:

Luulee olevansa joku uusi Parvati. Parvati oli kamala, mutta tähän kamaluuteen ei Brenda yllä vaikka kovasti yrittää.
On siis kamala, mutta ei silti onnistu esikuvansa tasolle yltämään :nohyi:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Alina oli mun suosikki, nyt on enää Brenda jäljel. Oikee lähti, miksi ihmees Jane pitää tiputtaa? En usko jos Jane pääsis top-3 niin se voittais.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jopas jotain Brenda putosi! Moni piti Brendaa liian isona uhkana & näin ollen hän tipahti. Naonka vaihtoi sit leiriä & sai monen tyypin mukaansa. ARGH. En kestä Naonkaa yhtään.. Hän on niin kamala ihminen! :nohyi:

Mua niin harmittaa Brendan putoaminen :parku: :parku: Hän kun oli suosikkini.

Oon muuten aika ihmeissäni, että Dan on vieläkin kisassa mukana! :shock: Hän on vaivihkaa vaan päässyt jatkoon, kun ihan muut tyypit ovat olleet mielessä putoajaksi.

Onneksi Marty ei ole enää kisassa mukana. Jestas mikä ääliö hän oli! Ne puheet Janesta viime viikon heimoneuvostossa oli jotain ihan huttua.

Jane on kyl aikamoinen teräsnainen! Kaksi koskemattomuuskisan voittoa hänellä on kasassa & saa nyt nähdä kuinka pitkälle hän mahtaa vielä pötkii.

Eipä mulla nyt oikein suosikkeja ole Brendan pudottua :(. Ehkäpä Fabio & Chase ovat mun listallani kärkipäässä. Peräpäässä taas ovat Naonka & erittäin tylsät Dan & Kelly S.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Maalaispoju kirjoitti:, miksi ihmees Jane pitää tiputtaa? En usko jos Jane pääsis top-3 niin se voittais.
Kyllä Jane ihan ikänsä takia olisi suurin uhka voittokamppailussa. Jos finaalissa olisi Janen rinnalla kaksi muuta eikivaa-kilpailijaa, silloin Janen ikä voisi olla merkittävä tekijä. Ja tällä hetkellä en pidä laisinkaan mahdottomana, että Jane nähtäisi finaalissa.

Muutenkin tää kausi on musta oikein kiva. Jännä nähdä miten nuo alkavat pudottelemaan tovereitaan, kun Brenda-Sash-liitto kariutui. Kelly ja Dan on tyyylsiä, muuten ihan oikeita naamoja edennyt kisassa. Naonka, Fabio ja Benry ovat selvät suosikkini. Kerrankin hyviä miehiä kisassa mukana ja Naonka... <3

Ja voisivat miettiä mitä materiaalia tuohon "Seuraavassa jaksossa"-kohtaan laittavat. Nyt siinä näkyi selvästi kuka voittaa ensi kerralla koskemattomuuden.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Happy »

On kyllä ollut niin mitätön kausi, että :roll:

Pelaajien tasokin on niin huono, tavallaan on hyvä ettei ole selviä liittouttoutumia jotka kestäisivät pelin loppuunasti, mutta tavallaan ärsyttää tää että nuo säntäilevät kuin päättömät kanat pudottaen vain randomilla
Alinan kohtalo myös surettaa, teki kaikkensa mutta näkjään se ei riittänyt :roll:

Naonka on kyllä tän kauden helmi, ees jotain positiivista :ihana:
Vaikka nainen onkin 27vuotias ja käyttäytyy kuin 7v, niin onhan tuo loistavaa viihdettä :uujee:

Puntarii

1 - Benry
2 - Naonka
3 - Chase
4 - Fabio
5 - Holly

6 - Kelly Purple :mitvit:
7 - Dan :mitvit:

8 - Jane :nohyi:
9 - Sash :nohyi:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Ihan mukava kausihan tämä on. Jane on ihana nainen, samoin Holly on suosikkejani myös. Sash, Dan ja Chase ovat niitä kamalimpia. Jännä tosiaan nähdä, mihin suuntaan kilpailu kehittyy. :joojoo:

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Listaa:

1. Kelly P.
2. Benry
3. Chase
4. Jane
5. Holly
6. Fabio
7. Dan
8. Sash
9. Naonka

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Maalaispoju kirjoitti: 1. Kelly P.
:mitvit:

Mi-mi------miten tämä voi olla kenenkään ykkössuosikki, kun ei ole koko aikana sanonut sanaakaan? :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

^ Ykkösenä siksi, että on samanlainen tyyli kuin itselläni olisi jos olisin mukana. Eli hiljaiselo! :)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Happy »

gentedimare kirjoitti:
Maalaispoju kirjoitti: 1. Kelly P.
:mitvit:

Mi-mi------miten tämä voi olla kenenkään ykkössuosikki, kun ei ole koko aikana sanonut sanaakaan? :rofl:
Mäkin hieman ihmettelen :heh:

Kelly P on ehkä tylsin ja mitäänsanomattomin kilpailija koko Selviytyjien historiassa.
Mulla kuitenkin puntarin keskellä kun perää pitää inhottavimmat pelaajat ikinä :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Purple Kelly :rofl: Siis sillä on joku lila raita hiuksissa vai mikä syy ny olikaan :surrur: Naonka aivan hullu ja niin viihdyttävä!! Ihan ok kausi, mutta viime kauden jälkeen aika paha pistää paremmaks. Jee Brenda putos, jotakin järkevää. Dankin vaa polskuttelee mukana :rofl:

1. Naonka
2. Jane
3. Holly
4. Chase
5. Benry
6. Dan
7. Purple Kelly
8. Sash
9. Fabio
LOBODA

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Onneksi Nay teki oikean ratkaisun ja jätti kesken. Ei tainnut polla kestää. Viimeinen vetokin oli aikamoinen, tiesi lähtevänsä ja lähti mässäämään elokuviin. Itsekeskeisyyden huippu.
Love shine a light

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

EI miksi noi luovutti :rofl: Joo tää kausi on kyllä yksi huonoimmista. Tuolla ei ole ketään kenelle soisin voiton.
LOBODA

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tää kausi vaikutti alkuun hyvältä & nyt tää on lähinnä vaan suuri vitsi.. Mulle on nyt ihan sama kuka tän kauden voittaa. Jäljellä olevista kun suurin osa on aika ärsyttäviä tyyppejä. Naonka & Kelly S sitten luovuttivat. Ei hyvää päivää! :roll: :roll: Naonka oli kyl niin rasittava & hullu tapaus ettei mitään rajaa. Kelly S taas oli niin tylsä & näkymätön. Onkohan koskaan aikaisemmin Selviytyjien historiassa kaksi luovuttanut kisaa samaan aikaan??
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Jahas & sitten onpi enää viisi jäljellä! Eilen putosi Benry & tänään Jane. Chasesta on tullut viime aikoina erittäin häily & valehteleva.. Ei vitsi mikä tyyppi! :roll: Alkuun hän oli Janen kanssa hyvää pataa, mutta meni & petti hänet. Sashista & Hollysta meni kans samalla ihan maku.. Sash on ollut Brendan pudottamisesta asti niin kamalan ärsyttävä. En olisi ikinä uskonut Danin pääsevän kisassa viiden kärkeen! WTF :eeek:. Tästä vielä puuttuisi se, että hän voittaisi koko homman.. Dan on ollut kyl aikamoinen perässä hiihtävä koko ajan & eikä hän edes ole ollut lähellekään voittoa yhdessäkään koskemattomuuskisassa. Kaipa mä nyt toivon Fabion voittavan!

Onneksi tää kausi loppuu ensi viikolla. Sen verran huono kausi tää Nicaragua on ollut! Yksi kaikkien aikojen huonoimpia Selviytyjät kausi ellei peräti huonoin.

Ensi viikon lauantaina on luvassa sitten kaksi jaksoa!!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Selviytyjät Nicaragua

Viesti Kirjoittaja Happy »

Allekirjoitan täysin, koko kausi on ollut sellaista kuraa että yäk
Luulin että tv:stä uudelleen katsominen lievittäisi pettymystä tätä kautta kohtaa, mutta kappas vaan se tuplaantui :rofl:
Aikoinaan lopetin katsomisen Naonkan&Kellyn luovutuksen ja Benryn pudotuksen jälkeen, joten jääpähän nyt telkkarista jotain yllätyksiäkin viimeisiin jaksoihin :heh: .. tai jaksaako edes enää noita katsoa :niinpa:

T'änkauden piristykset olivat Alina, Benry ja Naonka kaikessa kamaluudessaa, muut 17 kilpailijaa taas eivät multa erityistä kiitosta saa :roll:
No noista jäljelläolevista viidestä soisin voiton vain Chaselle..

Sash on muuten aivan oksettavan kamala ihminen.. tykkään kieroista pelaajista mutta Sash... kauniisti sanottuna ... kamalin pelaaja ever :nohyi: :rofl:

// Onneksi sentään jotain positiivista on tapahtunut, kun lähettivät tuon kamalan eukon Janen mereen :heh: :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Vastaa Viestiin