Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viimeöisessä unessani nimimerkki Weewa oli lähettänyt minulle Kuppilassa yksityisviestin, jossa hän analysoi Irlannin sanoituskisaani lähettämääni sanoitusta. Myöhemmin tosin selvisi, että viestiä ei pitänytkään lähettää minulle vaan nimisusi wulfilalle. :heh:

Tämä oli sarjassamme "typerät unet, jotka kestävät noin kaksi minuuttia."
Meow cat, please meow back.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Viime yön ekassa(?) unessa mulla oli tai myin Jussi Halla-Aho -paitoja, joissa oli kyseisen miehen kuva. :rofl: Niihin paitoihin ei liittynyt mitään poliittista tai varsinaista henkilöpalvontaa, vaan olivat ihan neutraaleja paitoja vähän samaan tapaan kuin jotkut Karvinen tai Lassi ja Leevi -paidat, jotka nekään eivät aina välttämättä kerro kovin suuresta fanituksesta.

Nämä paidat vilahtivat sitten ainakin parissa muussa unessa ja viimeisessä näissä Francon jälkeen -sarjan Miguel, tuo Antonion kommunistiveli, käveli kadulla kameran seuratessa häntä ja yhtäkkiä hän alkoi tihentää askeliaan ajatellen "Mitä sen Sipin päässä liikkuu (kun niitä paitoja omistaa/myy)?" ja kun hän alkoi juosta, hän ajatteli "Mun täytyy ihan oikeesti puhua sille järkeä!" :rofl: Taustalla oli koko ajan sama (auringonvalosta?) kellertävä betonimuuri.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

TomppaJr kirjoitti:Viimeöisessä unessani nimimerkki Weewa oli lähettänyt minulle Kuppilassa yksityisviestin, jossa hän analysoi Irlannin sanoituskisaani lähettämääni sanoitusta. Myöhemmin tosin selvisi, että viestiä ei pitänytkään lähettää minulle vaan nimisusi wulfilalle. :heh:
Tämäpä... mielenkiintoista :heh:

Minä join viimeöisessä unessani kylmää olutta (ja jumaliste että oli hyvää, en kestä), sitten meni "filmi katki" ja heräsin miespuolisen kaverini = ex-säätöni vierestä asunnossa, jossa ihastukseni asui kämppiksenäni, ja olin jotenkin onnistunut taas humalassa rikkomaan läppärini :) Uni loppui oikeaan heräämiseen siinä vaiheessa kun tutkailin kämpän jääkaappia että olisiko siellä darrasafkaa. (Herätessäni olin pirun nälkäinen, mutta en darrassa, sillä olen ollut viinalakossa. Siksihän mä kaljanjuomisesta unia näenkin. Ihan kiva että unet myös muistuttaa näistä dokaamisen varjopuolista eikä vain siitä kuinka hyvältä olut maistuu...)
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tiedättekö mikä on jännää? Se, kun näkee öisin kaikesta realismista irti olevia unia, kuten äkillisiä maisemanvaihdoksia tai muita epärealistisia tapahtumapaikkoja, mutta ei tajua näkevänsä unta, kun taas sitten kun uneen tunkee se realismi viimeisen päälle, niin tajuaakin näkevänsä unta.

Mä näin taas yöllä unta jos jonkinlaisista outouksista (kuten niitä maisemanvaihdoksia ja vähintäänkin outoja kaupunkeja), mikä on aika normaalia, eli en tiennyt uneksivani. Sitten aamusella näin unta, jossa nukuin sängyssäni, kunnes heräsin siihen, että päältäni käveli suloinen kissanpentu. Hätkähdin sitä sen verran, että eka ajatus oli, että missäs se kissa siihen tupsahti (mulla ei ole kissoja). Sen jälkeen havaitsin toisen pennun lepäävän ihan sängyn vieressä pienessä mytyssä. Murtosekunnin ajan mietin, että onko jossain seinässä joku kolo, mistä ne on mun asuntoon tulleet, mutta samantien tajusin sen olevan mahdotonta, kuten myös kaikki muutkin kuviteltavissa olevat vaihtoehdot, joten tulin siihen tulokseen, että tämän täytyy olla unta, ja kas kummaa. Siinä samassa heräsin sitten ihan oikeasti täysin samassa asennossa, jossa olin siinä unessakin nukkunut. :draamaa:

Mut ne pennut olivat kyllä aika ihania. :ihana:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Näin unta, että rupesin nukkumaan jossakin vanhassa mörskässä ja olalleni nousi rotta. Heräsin siihen ja luulin, että siinä oikeasti oli sellainen, kun käteni oli turtunut tunnottomaksi ja oli jotenkin oudosti olallani. Lisäksi mielikuvitukseni sai minut näkemään rottia pimeän huoneeni lattiallakin. Pelästyin ihan hemmetisti! :eeek:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Yöllä tuli taas nähtyä unia. :surrur:

Eka muistamani uni oli tapahtumien osalta yksi tylsimmistä unista ikinä. :rofl: Olin nimittäin verovirastossa jonottamassa omaa vuoroani. Kyllä, uni koostui pitkälti tästä odottamisesta! Siellä minä olin "tuntikaupalla" istuen siellä huoneessa ja odotin omaa vuoroani, jotta voisin nostaa veroprosenttiani tai jotain sellaista. Taisin odotellessa pelata vähän matopeliäkin, mutta pääosin vaan istuin tuolissani katsellen kelloa miettien, että mikä tässä oikein kestää ja kuluupas aika hitaasti. Toki huisa uni! :rofl: Siellä oli (ainakin) kolme eri palvelua, joista yhdelle oli kaksi virkailijaa, mutta niille kahdelle muulle vain yksi virkailija, joka oli olemukseltaan köyhän miehen versio Jope Ruonansuusta. Kaksi palvelua samalla henkilöllä tarkoitti sitä, että virkailija vaihteli vuoron perään palvelemaansa palvelua. Eli joka toisella asiakkaalla oli vuoronumero tyyliin 147-151 ja joka toisella 501-506. Tämä luonnollisesti vain pitkitti jonotustani, vaikka ainakin yksi henkilö oli lähtenyt tiehensä ennen omaa vuoroaan.

Eilen uutisoitiin Adelen listamenestyksistä ja liekö se ollut syynä siihen, että laulaja minun uniinkin sitten tuli. Olin jossain isohkolla aukiolla/puistossa, jota reunustivat autotiet. Yhdelle näistä teistä tuli sitten ambulanssi hirveellä kiireellä ja kääntyi toiselle aukion reunustamalle kadulle ja pysähtyi. Olin siinä ihan vieressä ja kuulin, kuinka heidän autostaan oli hävinnyt toinen potilas. Takaovet avattiin ja toinen potilaista, Adele, astui ulos omassa viehkeässä olemuksessaan ja aloimme juttusille. Adele oli kaikin puolin mukava mimmi, vaikka olikin vähän hermona ylimääräisen pysähtymisen takia, sillä hänellä olisi keikka jossain - aika lähellä kuitenkin - tyyliin neljän tunnin päästä (yhdeltä yöllä). Siinä sitten kymmenisen minuuttia jutusteltiin niitä näitä samalla kun ambulanssimiehet etsivät kadonnutta. En ole perehtynyt Adelen musiikkiin, enkä muistanut edes Skyfallin tunnaria, mutta meidän keskustelu oli sen verran lämminhenkistä ja mukavaa, että aloin toivoa, että Adele tarjoaisi pääsyn keikalleen ja vieläpä hänen itsensä seurassa, mutta kun lähdön aika koitti, mikään sellaista ei tapahtunut. :lohduton:

Niin ja herätessäni minun oli luonnollisesti tsekattava netistä, miltä Adele näyttää, sillä en sitä tiennyt.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Lapsuudenkotini oli tulvan ympäröimä. Ajoin äitini kanssa autolla pois paikalta, kun näimme, että isäni juoksee pakoon villiintynyttä porolaumaa. Isäni ehti juuri ja juuri autoon lauman jaloista. Maahanmuuttajat pelastautuivat ratsastamalla poroilla.

:hiips:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Tapasin viime yön unessani paavin! :uujee: Oli kai olevinaan Benedictus XVI, vaikka olikin paljon nuorekkaampi. :mrgreen: Oli hänen viimeinen työpäivänsä ennen eläkkeelle siirtymistä, ja minä olin juoruamassa jotain hänen ja joidenkin kardinaalien (?) kanssa. Yksi kardinaaleista (?) antoi minulle mustekynän ja käski minua kokeilemaan, saisinko sen toimimaan. Ja toimihan se. Kirjoitin paperin kulmaan: Rukous oikeudesta rukoukseen. :shock:

Mikähän mystinen viesti tämäkin uni taas oli... Minulla taitaa olla joitakin salaperäisiä yhteyksiä katoliseen kirkkoon, sillä joskus aiemminhan uneksin olevani katolilainen munkki! Aivan tärähtänyttä. :rofl:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

^ Tajuttoman uskomaton juttu. :rofl:

Itse en ole pitkään aikaan nähnyt mitään niin järisyttävää unta, että se sopisi tänne. Tai olen, mutta ne ovat sisäpiirijuttuja.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä näköjään pistin viime yönä Valkealalaista paremmaksi. Mä tapasin Jumalan. :mrgreen:

Itse asiassa moneenkin kertaan. Homma meni jotenkin niin, että tavalla tai toisella (täysin kivuttomasti)kuolin, pääsin Jumalan juttusille, mutta hänellä ei ollut nyt aikaa, kun sillä kaikki hommat oli rästissä, joten jollain teleporttauslaitteella teleporttas mut takaisin elävien ilmoille joko omassa kehossani tai jonkun toisen toisen ja taas vähän päästä kuolin ja sama ralli jatkui muutamaan otteeseen. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

^ Okei, pakko myöntää: The_Sipi voitti! Eihän yksi paavi ole mitään tuohon verrattuna. :tapu:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Jopas on ollut uskonnollisia unia porukalla :heh: Minä sen sijaan olen uneksinut viime aikoina poikkeuksellisen paljon kuppilalaisista. Tapasin edellisyön unessani nimimerkki Timoteuksen, jostakin syystä tšekinopettajani kautta. Opettaja myös kertoi minulle että kyseessä on juuri tämä nimimerkki kuppilasta, ja totesin että tiedän tyypin, vaikka en ole ennen livenä tavannutkaan. Jokunen yö sitten unessani olin lähdössä lomamatkalle Siperiaan, mutta sitä ennen halusin käydä Turussa. Matkustin kohti Turkua pulkalla nimimerkki Rouskun kanssa :shock: Ilmeisesti koko matka täältä Turkuun on sitten ainakin unissani silkkaa alamäkeä... perille asti emme tosin koskaan päässeet, sillä heräsin.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Teidän unenne ovat aika laimeita minun viimeöiseen uneen verrattuna. :) Jos siis muistaisin sitä enää kunnolla. :heh: Ainakin siihen kuului olennaisena osana se, että isäni synnytti kaksi kissanpentua joista toinen laitettiin keskoskaappiin koska se oli niin pieni. :miettii: Samaan aikaan minä ryhdyin valokuvaamaan sitä tervettä poikasta ja silittelin sitä. Se oli ihana ja söpö. Sain myös unen aikana itse lapsen erään entisen koulumme oppilaan kanssa. Hämmentävintä tässä on se, että tämä kys. tyttö on minua neljä vuotta nuorempi enkä edes tunne häntä mitenkään. :shock: No joo, hän synnytti lapsen ja minä päivitin facebookiin "on isä!!! Jeee!!!". tämä päivitys sai viidessä minuutissa 32 tykkäystä, mutta sitten läjä kuppilalaisia (mm. riksa, Prinsessa, skidi ja Margot) tulivat haukkumaan minua kun teen lapsia noin nuorena ja päätin poistaa tilani.

Koko unen aikana koetimme myös perheeni kanssa matkustaa Viroon, koska siellä tapahtui jotakin jännittävää. Automme kuitenkin jätimme Helsinkiin jonnekin merenrantaan ja lähdimme kävelemään Viron laivaterminaalia kohti. Jouduimme kuitenkin Porvoon kävelysillalle ja minä sain talutettavaksi ponin. Tämän ponin kanssa jouduin johonkin ihmeelliseen kesämökkiin ja menin vessaan. Kun tuijotin vessan peiliä, siinä alkoi soida Marry Men viisuversio (yhdeksän sekuntia lyhyempänä), joka oli muutettu dubstep-tanssijytkeeksi. Hytkyin sitä vessassa ja rakastuin siihen todella paljon. Tämän jälkeen menin vessasta pois ja heräsin.
Viimeksi muokannut TomppaJr, 26 Helmi 2013, 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No voi nyt h*lvetti! :rofl: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

NimiErkkejä mainitsematta näin viime yönä unen, että mua vastaan aloitettiin jonkin sortin vihakampanja tai siltä se eka tuntui. Ensin yksi kirjoitti siitä, kuinka sitä suututtaa, kun menee kirjoittamaan johonkin ketjuun, niin enkös minä tule vähän ajan päästä kirjoittamaan kanssa kyseiseen ketjuun ja kertomaan ketjun tai meneillään olevasta keskustelusta omat mielipiteeni ihan kuin olettaisin, että juuri mun mielipiteistä pitäisi olla erityisesti kiinnostunut. Sitten tuli toinen komppaamaan, että joo se on siis tosi ärsyttävää ja blaablaablaa. Nää oli oikeesti tosi pitkiä viestejä ja mun kuppilakäyttäytymistä ruodittiin oikein kunnolla. Kaiken kruunas photoshopattu mustavalkokuva, jossa olin joidenkin (kuppilalaisten?) kanssa yhteiskuvassa, mutta mun pään päälle oli copypastattu puolikas karjalanpiirakka*. :rofl: Mulle taas ei oikein auennut, miten mun viestit poikkesivat niin hurjasti muiden viesteistä. :raaps:


*Saattoi olla riisipiirakkakin.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Tarjosin ihmisille palvelua, jossa lupasin harrastaa heidän kanssaan seksiä pukeutuneena albiinoksi marsupilamiksi. Seksin jälkeen kuitenkin tapoin ja ryöstin asiakkaani, joilla oli jostain syystä aina mukanaan 30 000 euroa. Bisnes pyöri hyvin enkä jäänyt kiinni, vaikka poliisit etsivät minua.

Kesken viisubileiden sain soiton asiakkaalta. Hyvänä asiakaspalvelijana lähdin, vaikka bileissä oli mukana Yohio! Halusin äkkiä takaisin juhlimaan, joten olin huolimaton. En saanut asiakasta tapettua ja unohdin iPhoneni porttikongiin, missä joku astui sen päälle ja näyttö meni rikki. Koko kuviossa traagisinta oli mielestäni puhelimen hajoaminen. Porttikongissa keski-ikäinen nainen ensin nauroi minulle, mutta lohdutti sitten, että vakuutus saattaa korvata rikkoutuneen näytön. Loput unesta meni poliisia pakoillessa ja ryöstösaalista ja marsupilamipukua piilotellessa.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nehaka kirjoitti:Tarjosin ihmisille palvelua, jossa lupasin harrastaa heidän kanssaan seksiä pukeutuneena albiinoksi marsupilamiksi.
Ihanan realistinen uni :uujee:

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Viime yönä hengailin Paris Hiltonin kanssa :uujee: Suoritimme yhdessä jotakin käytännöllistä (pääsy)koetta, jonka tavoitteena oli että Paris pääsisi töihin. Hänen toimenkuvaansa k.o. työpaikalla olisi kuulunut niin parturi-kampaajan, kynsiviilaajan (mitä nää manikyyrien, rakennekynsien yms tekijät sitten ovatkaan ammattinimikkeeltään... :heh: ) kuin plastiikkakirurginkin työt. Kauneusalan moniosaaja siis. Pääsykokeeseen kuului mm. siivojan töitä, ja minulla ja Parisilla oli hieman erimielisyyksiä siitä miten siivoaminen kuuluu hoitaa; mun mielestä oli mageen näköistä, kun lattia oli siivottu puoliksi, ja likaisen ja puhtaan lattian raja oli viivasuora ja selkeä ja kulki poikittain huoneen kulmasta kulmaan :rofl: Se ei koskaan kuitenkaan selvinnyt, pääsikö Paris lopulta töihin vai ei.

Mainitsin myös Parisille että pidän häntä kauniina. Parisin mielestä tämä oli kivasti sanottu ja olen kuulemma aika hurmaava, vaikka olenkin ärsyttävä :heh: Samaa olen kuullut joiltakin naisilta tosielämässäkin.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Näin unta, että kävelin Nehakan kanssa kaupungilla, ja sen jälkeen menimme luokseni ryyppäämään. Ryyppäämisestä ei tosin tullut mitään, koska menin saman tien nukkumaan ja kysyin Nehakalta, onko okei, jos se ryyppää yksin, koska kärsin jetlagista ja on pakko nukkua, ja halusin myös nukkua siksi, koska nukkuessa ei tarvinnut ajatella kämpän sotkuisuutta. Nehakalle se oli okei, koska hän ei alunperinkään olisi halunnut ryypätä kanssani vaan yksin. :) :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

:rofl: Oikeessa elämässä kyllä ryyppään mieluummin kanssasi kuin yksin. :joojoo:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Miksi sen kerran kun näen seksiunta, kohde on väärää sukupuolta :niinpa:. Säälistä annoin ja puoliksi huvittuneena ihmettelin kun toinen on niin tohkeissaan. En suostu uskomaan, että oikea tulkinta olisi se, että haluni kohdistuvat ihan muualle kuin olen luullut, vaan pikemmin se että koen olevani haluineni yhtä hölmö kuin tämä toinen osapuoli.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Vähän outo uni viime yönä: olin arvaatte-kyllä-kenen kanssa kuvaamassa vielä, hmm, "vauhdikkaampaa" versiota Slovenian esikatseluvideosta Isomäen jäähallin jossain varastotiloissa. :heh: Sitten menin jäälle juhlimaan Ässien mestaruutta ja myöhemmin kävin torilla ottamassa pienet. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Pelottavaa! :shock: Tarkotatsä TomppaJr:ää? :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

ESC93 kirjoitti: arvaatte-kyllä-kenen kanssa
Voldemort :mitvit:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä olen nähnyt monta kertaa Voldemortista unta. Eräässä unessa mietin, katsooko Voldemort pornoa. :raaps:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

skidi kirjoitti:
ESC93 kirjoitti:arvaatte-kyllä-kenen kanssa
Voldemort :mitvit:
Niin sen täytyy olla. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Viime yönä suutelin Leelee Sobieskia :rakkaus: Tai oikeammin Leelee suuteli minua, sillä hän oli niin pitkä etten ylettynyt pussaamaan oma-aloitteisesti :ihana:

Muuten Leelee ei ollut unessani läsnä, vaan hengasin jossain ihme metsikössä ja vieraissa taloissa ja jopa asunnoissa. Koko unen ajan olin kuitenkin tietoinen siitä että seurustelen Leeleen kanssa, myös ennen suutelukohtausta. Kiitos, alitajunta <3
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Serduchka kirjoitti:
skidi kirjoitti: Voldemort :mitvit:
Niin sen täytyy olla. :joojoo:
Sinuna en olisi ihan niin varma tuosta. :hihi:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No oliko se sitten TomppaJr? :eeek: :draamaa: En kestä, jos olet nähnyt likaisia unia minusta.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Luulin antamieni vihjeiden olleen tarpeeksi selkeitä. :draamaa: :heh: ;)
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Vastaa Viestiin