Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Euroviisut 2013 Malmössä

Bonnie Tyler – Believe in me

*****
31
27%
****
35
31%
***
35
31%
**
10
9%
*
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 114

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

BBC:n euroviisujen facebook-sivun perusteella Bonniella on lavalla mukanaan viiden hengen bändi.
After our photo of Bonnie rehearsing earlier this week, some of you have asked about the backing band. We can reveal that Bonnie will be joined onstage in Malmö by a five-piece band, four of whom will sing backing vocals.
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kyllä Bonniella ois nyt ollu saumaa tehdä läpimurto euroopassa ,mutta harmi vaan biisi on hyvin sovinnainen ja vanhahtava viisu ..ois nyt ottanu vaikka Gessonin tekemään kunnon moni-ilmeinen jytä :)

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

ESC_Hullu kirjoitti:ois nyt ottanu vaikka Gessonin tekemään kunnon moni-ilmeinen jytä :)
Ei mitään Geessoneita Bonnien lähellekään. Joutaisi poistua Ruotsista silloin, kun Bonnie on uimassa Malmööseen.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Kylläpä Bonnie-täti nousee mun puntarissa - hjuvahjuva :peukku:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

BBC:n sivuilta löytyy "Believe in me":stä myös danceremix
:barba:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Jos edustais danceremixillä vois vaikka voittaakin .

Avatar
-Vika
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 31 Touko 2011, 17:27

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja -Vika »

Keskinkertainen, ei yllätä mitenkään. Pidän tästä, mutta en tarpeeksi paljon. Tämän suosiota en kyllä ymmärrä, en sitten mitenkään. :eiei:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Aancon »

-Vika kirjoitti:Tämän suosiota en kyllä ymmärrä, en sitten mitenkään. :eiei:
Olisko artistilla jotain tekemistä asian kanssa? :sekava:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
-Vika
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 31 Touko 2011, 17:27

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja -Vika »

^Niin no totta, totta. :mrgreen:

Avatar
kinnuin
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 09:23
Paikkakunta: Ruotsi
Viesti:

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja kinnuin »

Oon kuunnellut virallisen euroviisuversion tästä biisistä niin monta kertaa että yllätyn nyt joka kerta kun kuuntelen iTunesista pidempää versiota (toinen säkeistö on pidempi) :uujee: . Aina toivon kun on hyvä euroviisu että se kestäisi enemmän kuin kolme minuuttia ja nyt kävi toive toteen, se on 3:58. :heh:
Yksin laelle vuoren huipun oudon
Mentävä on
Laaksosta yli tummien vuorien
Mun mentävä on

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Mulla alkaa olla sellanen olo että kun finaalin jälkeen pisteet on selvillä niin tämä komeilee siellä ykköspaikalla. :kups: Siis tuon naisen karisma ja kokemus yhdistettynä näin huikeaan ballaadiin on sellainen kombo että mä en näe tämän voitolle mitään estettä. Sitten tässä on vielä sellainen ihana ominaisuus, mikä on mulle erittäin tärkeetä, että tähän ei kyllästy mitenkään nopeasti ainakaan. Kyllä saattoi olla BBC:ltä aivan napakymppi lähettää Bonnie viisuilemaan. <3

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Minulle olisi jumbo yllätys, jos Bonnie voittaisi viisut, kun biisi ei ole mitenkään erityinen ja Bonnie on yli viisikymppinen nainen, mikä ei tee nuorten kohdalla puhelinäänestyssormia kevyiksi. Jo nelikymppinen nainen on viisitoistavuotiaan mielestä vanha ihminen. Näin vaan elämä menee. Madonna voi olla pieni poikkeus, mutta siihen vaikuttavat Madonnan bisnestaidot, joitten ansiosta hän on aina nuori, muka, ja se että on ollut jatkuvasti listoilla sen kolmisenkymmentä vuotta ja tehnyt aina nykymusiikkia, nuorekasta semmoista.

Muistan kun olin n. 9-vuotias, pari tyttöä samalta luokalta oli käymässä huoneessani. Huoneeni seinällä oli ABBA-julista, en fanittanut tuota, muuten vaan oli seinällä. Seinät oli täynnä julisteita. Toinen tyttö kysyi ääntään narisuttaen ja vokotellen, että kumpi Abban naisista on kauniimpi ja vastasi siihen itse, että vaalee kai. Sanoin vaan, että joo joo, vaalee on. Koska minulla oli ja on vaaleat hiukset, tyttö kai siksi ajatteli että vaaleista tykkään. Tai en tiedä miksi. Mutta joka tapauksessa, minusta kumpikaan Abban nainen ei ollut kaunis. Pidin niitä vanhoina naisina. Myöhemmin ymmärsin, että hehän olivat kolmikymppisiä, eli lähes lapsia. Lapsen silmissä he olivat jo vanhoja naisia, eivätkä niin kiinnostavia sitten.
Mutta käännänpä tekstini nurin, sillä muistan lapsuudestani erään yli kolmikymppisen naisen, no montakin, jota oli mukava katsella: Blondien Debbie Harry. Hänhän on kumpaakin Abban naista vanhempi, Agnethaa melkein kymmenen vuotta. Jotenkin tämä oli nuorekas tavalla, että hänen ikäänsä en nähnyt.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Keskustelimme eräänä päivänä TomppaJr'n kanssa Bonnien menestymismahdollisuuksista ja TomppaJr'n mielestä Bonniella on hyvät mahdollisuudet päästä jopa viiden parhaan joukkoon. Itse en kyllä usko Bonnien menestykseen pätkän vertaa. Biisi on tylsä ja vaikka Bonniella olisi kuinka paljon karismaa, ei se pelasta tylsää biisiä.

Lisäksi en usko, että Bonnien tunnettavuus lisää menestystä paljoakaan. Tuskin Bonnie on ollenkaan tunnettu esim. Balkanilta, sieltä ei varmasti pisteitä sada.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No kun nimenomaan - minusta tämä ei ole tylsä! :heh: Vangitsee otteeseensa ja saa kuuntelemaan joka kerta uudestaan.

Tahdon muuten oikeasti nähdä joitakin lukuja Balkanin seudulta Bonnien suosiosta - en nimittäin millään jaksa uskoa, ettei sitä muka siellä olisi lainkaan. :hiips:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Samza »

tonywerner kirjoitti:BBC:n sivuilta löytyy "Believe in me":stä myös danceremix
:barba:
Voin vain kuvitella, millainen esitys olisi ollut ja mikä oma reaktioni siihen olisi ollu... :repeilee:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

JokuESC kirjoitti: Siis tuon naisen karisma ja kokemus yhdistettynä näin huikeaan ballaadiin . <3
onko tämä ballaadi ? Minusta Israel ja viro esim ovat ballaadeja ja tämä taas tällänen puolitempo poppis .
Voin olla väärässä ,mutta tuntuu välillä ,että kaikki hitaahkot biisit ,jotka ei teknoa ja discoa ole ovat ballaadeja :D
En kyllä usko voittoon disco remixillä sen vois tehdä ja huikealla esityksellä

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

kuu-kuu kirjoitti:Minulle olisi jumbo yllätys, jos Bonnie voittaisi viisut, kun biisi ei ole mitenkään erityinen ja Bonnie on yli viisikymppinen nainen, mikä ei tee nuorten kohdalla puhelinäänestyssormia kevyiksi. Jo nelikymppinen nainen on viisitoistavuotiaan mielestä vanha ihminen.
Vaikka näin joidenkin mielestä olisikin, niin miten se liittyy viisutuloksiin, edes puhelinääniin? :raaps:
Ajatteletko puhelinäänestäjien olevan valtaosin alle 15-vuotiaita (mitä epäilen suuresti)..?

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Samiasd kirjoitti:Keskustelimme eräänä päivänä TomppaJr'n kanssa Bonnien menestymismahdollisuuksista ja TomppaJr'n mielestä Bonniella on hyvät mahdollisuudet päästä jopa viiden parhaan joukkoon. Itse en kyllä usko Bonnien menestykseen pätkän vertaa. Biisi on tylsä ja vaikka Bonniella olisi kuinka paljon karismaa, ei se pelasta tylsää biisiä.
Tylsiä olivat myös It's My Time ja Come Back, joihin tämä maansa historiassa lähinnä vertautuu, eivätkä niiden esittäjät edes olleet mitenkään erityisen karismaattisia, joten Tompan argumentissa voi ollakin pontta.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Roope »

Bonnie kuvasi postikorttia kotikaupunki Mumblesissa :kaunis:

http://www.bbc.co.uk/programmes/galleries/p017dxrg

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

UFOPOLI kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:Keskustelimme eräänä päivänä TomppaJr'n kanssa Bonnien menestymismahdollisuuksista ja TomppaJr'n mielestä Bonniella on hyvät mahdollisuudet päästä jopa viiden parhaan joukkoon. Itse en kyllä usko Bonnien menestykseen pätkän vertaa. Biisi on tylsä ja vaikka Bonniella olisi kuinka paljon karismaa, ei se pelasta tylsää biisiä.
Tylsiä olivat myös It's My Time ja Come Back, joihin tämä maansa historiassa lähinnä vertautuu, eivätkä niiden esittäjät edes olleet mitenkään erityisen karismaattisia, joten Tompan argumentissa voi ollakin pontta.
Mutta ne olivat vahvoja balladeja, tämä ei sitä ole. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Olivatko nuo oikeasti niin paljon vahvempia? Joku voi tietysti pitää niistä enemmän (itse en pidä), mutta vahvuuden suhteen en huomaa suurta eroa näiden kolmen välillä.
What color is your life?

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Albin »

Täytyy kyllä todeta, että olen aikalailla kyllästynyt tähän. Paatoksellinen sävelkulku latistaa, mutta uskon kuitenkin Bonnien lavasäteilyn ja ammattitaidon siivittävän kuningakunnan (UK) jälleen viidentoista parhaan joukkoon. (ps. :( r.i.p. rautarouvalle).

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

En saa tästä oikein mitään irti :miettii: Ihan mukiinmenevä biisi, aika keskiverto.
Gangsta 4 life

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8897
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Minusta tämä on ihan järkyttävän yliarvostettu.
Qaj.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja toivo »

En usko menestykseen. Käy samalla tavalla kuin blue:lle 2011 ja Humbernickille 2012. Ei pelkällä nimellä menestytä. Tylsähkö biisi, ainut hyvä on bonnie raspinen ääni joissakin kohdissa viisua.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

rosetta kirjoitti:
Ajatteletko puhelinäänestäjien olevan valtaosin alle 15-vuotiaita (mitä epäilen suuresti)..?
En ollenkaan, mutta luulen, että viisuissa ahkerasti äänestävät nuoret ihmiset kumminkin, teinit ja esiteinit, ja nämä katsovat, että Bonnie on vanha täti, ja kyselevät, jos viitsivät, että kuka hän edes onkaan.
Oma kirjoitukseni risteili sinne ja tänne ja jäi osoittamatta se, että veikkaan nuorison olevan ahkera äänestäjäryhmä viisuissa. Jo siksikin, että viisuissa soi nykyään ihan oikeankuuloinen nuorisomusiikki. Toisin kuin esim. kahdeksankymmenluvulla.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja WildDance »

"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Albin »

kuu-kuu kirjoitti:
rosetta kirjoitti:
Ajatteletko puhelinäänestäjien olevan valtaosin alle 15-vuotiaita (mitä epäilen suuresti)..?
En ollenkaan, mutta luulen, että viisuissa ahkerasti äänestävät nuoret ihmiset kumminkin, teinit ja esiteinit, ja nämä katsovat, että Bonnie on vanha täti, ja kyselevät, jos viitsivät, että kuka hän edes onkaan.
Oma kirjoitukseni risteili sinne ja tänne ja jäi osoittamatta se, että veikkaan nuorison olevan ahkera äänestäjäryhmä viisuissa. Jo siksikin, että viisuissa soi nykyään ihan oikeankuuloinen nuorisomusiikki. Toisin kuin esim. kahdeksankymmenluvulla.
Tilastojen mukaan me vanhukset istutaan iltaa lauantaisin kossupullo kädessä.. :draamaa: Nuoret bailaa baanalla .. tai jotain sinnepäin. :roll:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Se on hyvä, että alkaa jo olla valmistautunut siihen, ettei pärjää. :)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Iso-Britannia 2013: Bonnie Tyler – Believe in me

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Haukkanen kirjoitti:Bonnie ilmeisesti keksinyt jo selityksen sille,jos ei pärjää. :roll:

http://www.iltalehti.fi/viihde/20130424 ... 2_vi.shtml
Onneksi Bonnie on itse kuvassa oikea siveyden sipuli :heh: No oikeasti onhan tuo vähän lapsellista :roll:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Lukittu