Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Euroviisut 2013 Malmössä

Natália Kelly – Shine

*****
10
12%
****
27
33%
***
26
31%
**
14
17%
*
6
7%
 
Ääniä yhteensä: 83

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Kilpailun musta hevonen? :mitvit: Jos katselukertoja youtubessa katsoo, niin tämähän on ylivoimaisessa johdossa. (Euroviisujen viralliselta kanavalta siis.)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ En jotenkaan panis pahakseni, jos yllättäis ihan kaikki (Wien tai Innsbruck kisakaupunkina 2014 :ihana: ). Tuo on kuitenkin vaan lähinnä varmaan viisufanien katsomiskertoja ja monet äänestäjät katsovat kappaleet ekan kerran vasta itse viisuiltoina, joten en menis sanomaan vielä mitään tän menestymismahdollisuuksista. Finaaliin varmaan siis yltää, mutta siitä eteenpäin en osaa sanoa... vielä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tirppa kirjoitti:Kilpailun musta hevonen? :mitvit: Jos katselukertoja youtubessa katsoo, niin tämähän on ylivoimaisessa johdossa. (Euroviisujen viralliselta kanavalta siis.)
Olen oikeasti miettinyt ihan samaa! Olisihan se siistiä, jos tämä vaikka voittaisi!
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41964
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mulla tämä ainakin soi uhkaavasti päässä. Voipi hyvinkin pärjätä, etenkin kun taso noin yleensä on mitä on.
Rise, angel, shine, love!

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Itse pidän tätä yhtenä tähän asti laadukkaimmista biiseistä esittelyvideon ja esityksen perusteella. Alkuun kuulosti ärsyttävältä ja sitten iski.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Nomoro kirjoitti:Itse pidän tätä yhtenä tähän asti laadukkaimmista biiseistä esittelyvideon ja esityksen perusteella. Alkuun kuulosti ärsyttävältä ja sitten iski.
Minulla laulun alussa tuli lähinnä reaktio "oho", siis heti vaikutti yllättävän hyvältä. Mutta kuten olen jo aijemminkin jotain sellaista sanonut, että tämä Itävallan laulu on hieman samaa toistava, vaikka toki ihan hyvä onkin. Puntarissani tukevasti puolenvälin paikkeilla. Mutta mielellään Itävallankin näkisin voittajana.
Paremman maailman puolesta.

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Viisufani kirjoitti:
Nomoro kirjoitti:Itse pidän tätä yhtenä tähän asti laadukkaimmista biiseistä esittelyvideon ja esityksen perusteella. Alkuun kuulosti ärsyttävältä ja sitten iski.
Minulla laulun alussa tuli lähinnä reaktio "oho", siis heti vaikutti yllättävän hyvältä. Mutta kuten olen jo aijemminkin jotain sellaista sanonut, että tämä Itävallan laulu on hieman samaa toistava, vaikka toki ihan hyvä onkin. Puntarissani tukevasti puolenvälin paikkeilla. Mutta mielellään Itävallankin näkisin voittajana.
Jep, tämä laulu kyllä toistaa itseään, mutta esittelyvideo on parhain ja tyttöhän on vasta 18v? Tässä sitä arvuutellaan kuka voittaa, kun selvää voittajasuosikkia ei ole tullut. Käykö niin kuin Saksassa 2011 ja kisan voittaa joku Azerbaidzanin tyylinen vaihtoehto kappale voittaa? Taso on kyllä yllättävän huono. Vaikea edes itsekkään muodostaa mielipidettään mikä on hyvää, jotkut kappaleet kuten Norja (huomaan, että ääni ei edes kanna kunnolla, yllättävän heikko) ja Saksa olen kuluttanut puhki, ei muuten ole hänenkään äänensä kummoinen. Viron kappaleesta sain kiinni nyt, vaikka Grete oli parempi, ei kyllä yllä voittoon, Sloveniaa olen kuluttanut, ei tule voittamaan. Irlannissa on potentiaalia, vaikkakin joillan tapaa biisi ärsyttää minua. Tanska & Itävalta voisi olla... :roll:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41964
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nomoro kirjoitti:Käykö niin kuin Saksassa 2011 ja kisan voittaa joku Azerbaidzanin tyylinen vaihtoehto kappale voittaa?
:raaps: En mitenkään voi ymmärtää, että Running Scared olisi ollut vaihtoehto kappale, sehän on niin formaatista kuin olla voi.

Mutta jos nyt on jo jokin vedonlyönti auki niin voisin muutaman roposen Itävaltaan sijoittaa.
Rise, angel, shine, love!

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Rousku kirjoitti:
Nomoro kirjoitti:Käykö niin kuin Saksassa 2011 ja kisan voittaa joku Azerbaidzanin tyylinen vaihtoehto kappale voittaa?
:raaps: En mitenkään voi ymmärtää, että Running Scared olisi ollut vaihtoehto kappale, sehän on niin formaatista kuin olla voi.

Mutta jos nyt on jo jokin vedonlyönti auki niin voisin muutaman roposen Itävaltaan sijoittaa.
Mmn, minä en missään nimessä odottanut Azerbaidzanin voittoa, minun mielestäni ei ollut olemassa selvää voittajaa tai suosikkia :heh: Aika pienellä pistemäärällä se voittikin jos vertaa kakkoseen, Italiaan, ero 32 pinnaa.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Albin »

Nomoro kirjoitti:Itse pidän tätä yhtenä tähän asti laadukkaimmista biiseistä esittelyvideon ja esityksen perusteella. Alkuun kuulosti ärsyttävältä ja sitten iski.
En osannut itse paremmin sanoa joten lainasin Nomoron viestin. Tässä on sitä jotain. Itävalta vain ikuinen epäonnistuja :raaps:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Yllättävästi tämä on ruvennut kuulostamaan paremmalta aikaa myöten.
Varsinkin, kun viisuja on tullut lisää ja joukossa on heikompia kuin tämä.
Jospa Itävalta saisikin nyt kelpo sijoituksen. :joojoo:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Tämä kuulostaa jo vähän paremmalta :joojoo: Tämä muuten pärjää yllättävän hyvin My Top listoilla. No *** tähteä riittää nyt alkuun, mutta voinee lähteä nousuunkin
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Onpas hyvä viisu ja siitä tohistaan tosi vähän kuppilassa. Keskikastin paremmalle puolelle asetan.
Love shine a light

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ensireaktio: Taustakuoron ääntelystä tulee hyvin vahvasti mieleen azereiden Running Scared. Tämä on kyllä paljon huonompi kuin se.

**
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

En ole tätä muistanutkaan arvioida... Hups. Jo on sitten aikakin, tämä on koko ajan noussut puntarissani ja pidän tästä valtavasti. Tämä on tällä hetkellä puntarissani 6.sijalla, neljän tähden sakista paras... Jotenkin ääni, musiikkityyli ja sanat ovat mun mieleen. :ihana:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

kumpare+50
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 511
Liittynyt: 04 Syys 2012, 13:50

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja kumpare+50 »

Tämä on nyt minulla neljässä tähdessä :mrgreen: . Olen edelleen vierastanut Azerbaidzanin 2011 voittoa joka paikassa eli hämmästynyt siitä jotenkin miten se tuli monelle näin suurena yllätyksenä vaikka itselleni ei niin suurena yllätyksenä ja puhunut minun kaverille siitä paljon vain henkilökohtaisesti. Ihan kiva hän on myös nauranut näille jutuille. Veikkaan, että saa finaalipaikan Malmössa ja jos saa niin mahdollisesti paras sijoitus aikoihin. :uujee:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kyllähän Itävallan antaisi mielellän menestyä, kun eivät varsinkaan viime aikoina ole kovin hyvin Euroviisuissa pärjänneet. Olisikin mukavaa vaihtelua jos vaikka finaalissa olisi kärjessä vaikka Sveitsi ja Itävalta. :tuuletus:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

Vähän Adelemainen biisi jotenkin, ei kuitenkaan ihan nappaa, jää vähän junnaamaan. Kolme tähteä
Gangsta 4 life

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Tämä kolahti jollain oudolla tavalla uudelleen esikatseluissa. :shock: Pidin pitkään yhdessä tähdessä, mutta nyt oli pakko nostaa kolmosen puolelle. :uujee: Ihan pätevä poppis.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Alan kyllästymään tähän. :eiei: Esikatseluissa ei kolahda ollenkaan,mutta esc-radiosta kuunneltuna ihan mieletön energia koko biisin ajan. Mahdollinen jumbo ensimmäisessä semissä. :sorivaan:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Paper Gangsta kirjoitti: Mahdollinen jumbo ensimmäisessä semissä. :sorivaan:
No ei kai nyt sentään! :eeek: Yksi isoimmista oikeusmurhista jos ei ole finaalissa. :draamaa:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Yksi kaikkien aikojen huonoimpia euroviisuja. Tuntuu joka kuulemalla vain rasittavammalta ja jokaisen kuuntelun jälkeen haluan lähettää tämän tekijöille ja esittäjälle, jolla on karismaa yhtä paljon kuin raa'alla peurapaistilla, laskun niistä kolmesta minuutista elämästäni, joita en enää ikinä saa takaisin ja joiden aikana joudun kärsimään tästä saastasta. Toivon todella, että tämä kappale pyyhittäisiin maailmanhistoriasta.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Painavia sanoja. :shock: En olisi uskonut tämän saavan ketään noin vihaiseksi. :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja JRS »

Shine on ihan laadukas biisi ja myoskin hyvin laulettu.
Itse in tosin 100 prosenttisesti lampene kokonaisuudelle.
Ei huonoinpia tosin :joojoo:

Arvosana: 3/5

:itavalta:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja rewind »

Ymmärrän jossain määrin Jónsìa. En minä tätä nyt suorastaan vihaa, mutta tässä ei vaan ole oikein mitään. Tylsää ja yllätyksetöntä, ei mitään koukkuja. Ei jatkoon.
El Robocop!

Avatar
valtamerilaiva
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 14 Touko 2009, 12:55
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja valtamerilaiva »

Tämä on niin tylsä!! Luulen että tippuu finaalista jo esiintymisjärjestyksen vuoksi.. :eiei: En ymmärrä hehkutusta en..

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Happy »

Vähän kyllä harmittaa tän putoaminen :lohduton:
Live veto oli hyvä, lisäksi tää on aika korvaamaton korvamato :uujee:
Myös niistä harvoista Itävallan viisuista josta olen tykännyt :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Olisin toivonut Itävallalle pääsyä finaaliin, kappale on ihan hyvä. Huonompiakin pääsi jatkoon. Pyh. :jupinaa:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ansaitsi karsiutumisensa. Tylsä ja mitäänsanomaton lavalla kuten uskalsin odottaa. Avausnumerona ei kyllä ainakaan nostattanut tunnelmaa. Latvialta odotan paljon enemmän.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itävalta 2013: Natália Kelly – Shine

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

:vollotus: Ei koskaan ole kivaa kun joku puntarin top vitosesta jää semiin. :lohduton: Okei, live-esitys oli vähän huono eikä syttynyt kunnolla, mutta kyllä tämä nyt silti finaaliin olisi kuulunut.. Voi poloinen Natalia..

Lukittu