Esikatselut ja -kuuntelut

Euroviisut 2013 Malmössä
Lukittu
Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

rosetta kirjoitti:Enpä ole typerämpään "raatiin" törmännyt.
Minä olen. :hei: Euroviisaat on loppujen lopuksi mielestäni viihdyttävämpi kuin täysin pilattu Inför ESC.

Mutta kyllä minuakin ihmetyttää näiden antamat pisteet, ja etenkin se, kun Pernilla sanoi että Azerbaidzanin kaltaiset biisit eivät pärjää Euroviisuissa. :heihaloo:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ei minustakaan taso tänä vuonna ole kovin hyvä ja havaitsin itsekin kuunnellessani semi1:n biisit läpi, että Irlanti on jäänyt itseltä epähuomioon, todennäköisesti tulee yllättämään, se on hyvä, sellaisella perusradiohittimäisellä tavalla. Poikanikin pysähtyi kuuntelemaan ja sanoi että on hyvä, noin euroviisuksi ( :heh: on siinä iässä nyt, että euroviisut on noloja).

Mutta kaikesta tästä huolimatta: tämä euroviisaiden esikatselujengi on kuin tiivistymä siitä, mikä joissain musiikkipiireissä mättää, miten ne on kaikessa luulemaansa oikeaoppisuuteen takertumisessaan suurin piirtein kaiken taiteen vastakohta.

Ohjelma kuvaa hyvin miksi täältä ei saada poppibiisejä aikaiseksi ulkomaille. Kyse on käsittämättömästä joukosta erottumisen pelosta, halusta siksi peesailla muita eikä nähdä itse, rohkeuden totaalisesta puuttumisesta, keskinkertaisuuden kopioinnista, että oltaisiin niin kuin kaikki muut. Surkea raati, ikävää kuunneltavaa, huono ohjelma, epämiellyttävä kuva pienimunaisuuden ytimestä.
Viimeksi muokannut ta1ja, 23 Huhti 2013, 21:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

esc2010 kirjoitti:
rosetta kirjoitti:Enpä ole typerämpään "raatiin" törmännyt.
Minä olen. :hei: Euroviisaat on loppujen lopuksi mielestäni viihdyttävämpi kuin täysin pilattu Inför ESC.
No joo. Mä jaksoin vähän matkaa katsoa uutta Inför ESC:tä, mut sit kyllästyin jo. :draamaa: Christeriä ei kyllä ole ikävä, mutta panelisteja on, ei tosin Thomas Lundiniakaan pahemmin ikävä.

Ärsyttäviä kommentteja näiltä panelisteilta. No, Irlanti oli kyllä hyvä voittaja heillä tässä kakkosjaksossa, mutta miksi San Marino sai noin huonot pisteet? Ymmärrän, ettei se välttämättä kaikkiin iske, mutta noinkin pienet pisteet ovat minulle kyllä mysteeri. Oli siellä huonompiakin, vaikkakin kaikki jakson biisit olivat hyviä, mielestäni.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

esc2010 kirjoitti:
rosetta kirjoitti:Enpä ole typerämpään "raatiin" törmännyt.
Minä olen. :hei: Euroviisaat on loppujen lopuksi mielestäni viihdyttävämpi kuin täysin pilattu Inför ESC.

Mutta kyllä minuakin ihmetyttää näiden antamat pisteet, ja etenkin se, kun Pernilla sanoi että Azerbaidzanin kaltaiset biisit eivät pärjää Euroviisuissa. :heihaloo:
Oi voi, voi niitä arviointeja taas. Minkähänlaisethan ne Pernillan mielestä sitten pärjää Euroviisuissa jos ei edes San Marinon ja Azerbaidzanin laulujen tyyliset mestari-/taideteokset? Joo, taas voimme puhua mieliteiden erilaisuudesta.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Albin »

Viisufani kirjoitti:
rosetta kirjoitti:Nyt minulle riitti tämä idioottien ns. "raati"! :jupinaa: Serbian ketjussa jo mainittiinkin, miten typerästi lyttäsivät sen, ja kun vielä lyttäsivät upean, ihanan San Marinonkin niin hyvä etten heittänyt tv:tä kaukossäätimellä... ;)

Siis oikeasti, ja sitten joku kuluneista kulunein, kliseisistä kliseisin Irlannin renkutus kehuttiin maasta taivaaseen ("kun se on niin moderni" :roll: )... :niinpa: Enpä ole typerämpään "raatiin" törmännyt. Mikähän tämän ohjelman idea edes on, kun arvon raatilaiset eivät tunnu tietävän mistään mitään, ja lyttäävät ja samoin vastaavasti kehuvat aivan muotoseikkojen ja älyttömien sivuseikkojen perusteella. No, enpä aio enää ikinä katsoa ko. ala-arvoista p***aa.
Olen juurikin samaa mieltä. Valitin kotona muille, ettei nuo "raatilaiset" tunnu tietävän tai välittävän oikeasti hyvästä musiikista yhtään mitään. En muuten minäkään katso moista roskaa, kun arvioinnit on noin tylyjä loistaville ja sitteen hehkutetaan ja ihannoidaan jotain stereotypisiä tylsiä pop-biisejä.
:heh:

Minä se taas tykkäsin raatilaisista, varsinkin siitä ruutupaitaisesta (oliko jokin Antti?). Vaikka suosikkini San Marino sai vähän pisteitä niin sai se kuitenkin paljon enemmän kuin Makedonia :tuuletus:
Eikun, ihan tosi, minä tiedän mistä pidän, tiedän mistä kuppila pitää ja olen onnellinen kun joku vähän ravistelee. Ei minua kenenkään mielipide hetkauta minnekään muuten kuin pienen vastarinnan kautta.
Tykkään näistä euroviisaista.. voisi kyllä kaikki neljä tietysti vaihtua joka viikko - olisi vielä parempi :peukku:

Sitruunasorbetti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 04 Tammi 2013, 17:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Sitruunasorbetti »

Olin tyytyväinen ensimmäiseen jaksoon. Toinen jakso oli hirvee TJSP. Kehtasikin vielä väittää San Marinon laulua POHJANOTEERAUKSEKSI! Problems? :heihaloo: Olen hyyyyyyyyyyyyyyyvin pettynyt. Joten siis, "oikein suuret kiitokset" vaan teille.. :niinpa:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ei ehkä kannata noin vakavasti ottaa näitä esikatseluohjelmia. :hiips:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Roope »

Albin kirjoitti: siitä ruutupaitaisesta (oliko jokin Antti?).
Antti Koivukangas :joojoo:

Monica Fagerholm viikon päästä :kaunis:

http://yle.fi/ohjelmat/2038303

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Joo, omituisia mielipiteitä kaiken kaikkiaan. Pernillakin on paljon suloisempi puhuessaan suomea :heh: (Don't get me wrong, suloinen se oli kyllä nytkin. Hänelläkin vain on hieman erilainen musiikkimaku kuin minulla.) Huomasin katsellessani myös sen, etten oikeasti yhtään kestä Latvian biisiä, en siis kertakaikkiaan :nohyi:

Raadin kommentit Esmasta olivat kyllä hauskoja, vaikka en ihan samaa mieltä hänestä olekaan :heh:

EDIT. Niin joo ja Moldovan biisi on muuten oikeasti ihan sairaan huono englanniksi, vaikka romaniaksi on yksi suosikeistani. Sääli ettei ohjelmassa nähty romaniankielistä versiota :lohduton:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Älä nyt naura jos toinen (siis minä tässä tilanteessa) on vähän järkyttynyt taiteellisen kappaleen lyttäämisestä. Jos ei tykkää ohjelmasta, ei sitä ole pakko katsoa. Ja en varmasti katso jatkossa kahta jäljellä olevaa osaa. Toki mielipiteitä on erilaisia, mutta edelleenkin täysin äärimmäisen mielipiteen huomaaminen joskus vähän yllättää, varsinkin jos sitä ei ole osannut aavistaakkaan. :jupinaa:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Pete kirjoitti:Ei ehkä kannata noin vakavasti ottaa näitä esikatseluohjelmia. :hiips:
:mitvit: Sano samat niille raatilaisille, ettei kannata otta itseään ja viisuja niin vakavasti. Sen takiahan se oli niin hemmetin turha ja tylsä ohjelma, koska siellä joukko ihmisiä yrittää ilmeisesti jotenkin antaa itsestään itseään älykkäämän vaikutelman. Sekin olisi ihan ok, jos olisi jotain terävää sanottavaa, mutta kun ei. Kotikutoinen ohjelma, jossa joukko totaalisia keskinkertaisuuksia leikkii seppoheikinheimoja ilman että on mitään annettavaa. Kai sellaisen turhuuden voi ääneen sanoa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Tässä on kuppilalaisten suurin ongelma.

Kaikilla on oma mielipide. Minäkään en pidä San Marinon viisusta paljoakaan ja olin suurimmaksi osaksi raadin kanssa samaa mieltä. Sitten olette te, jotka rakastavat sitä ja ylistävät sen maasta taivaisiin. Ettekö vain tajua, että kaikki eivät ole kanssanne samaa mieltä. San Marinon biisi ei muutenkaan ole mikään normiyleisöä ihastuttava biisi, joten ei ole yllätys, että "normaalit" (= ei-viisufanit) eivät siitä pitäneet. Ymmärrän, jos teidän mielestä euroviisaiden tuomaristovalinta ei miellytä, mutta mikä siinä on, että heidän mielipiteitään pitää haukkua?

Negatiivisuudesta sen verran, että kyllähän he löysivät useistakin biiseistä hyviä pointteja, mutta ne negatiiviset jäivät vain painamaan enemmän. Niin se on vain ihmisillä. "Huonosta palvelusta kerrot kymmenelle, hyvästä kahdelle", vai miten se oli?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Albin »

Roope kirjoitti:
Albin kirjoitti: siitä ruutupaitaisesta (oliko jokin Antti?).
Antti Koivukangas :joojoo:

Monica Fagerholm viikon päästä :kaunis:

http://yle.fi/ohjelmat/2038303
:mitvit: Ikänään kuullutkaan Antti Koivukankaasta tai Monica Fagerholmista... Pitäis kai yleissivistää itseään... :tosion:
(ps. googletin ja nyt tiedän enemmän ... :vonkaus: )

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Roope »

Albin kirjoitti:Pitäis kai yleissivistää itseään... :tosion:
(ps. googletin ja nyt tiedän enemmän ... :vonkaus: )
Hienoa :uujee:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Samiasd kirjoitti:Tässä on kuppilalaisten suurin ongelma.

Kaikilla on oma mielipide. Minäkään en pidä San Marinon viisusta paljoakaan ja olin suurimmaksi osaksi raadin kanssa samaa mieltä. Sitten olette te, jotka rakastavat sitä ja ylistävät sen maasta taivaisiin. Ettekö vain tajua, että kaikki eivät ole kanssanne samaa mieltä. San Marinon biisi ei muutenkaan ole mikään normiyleisöä ihastuttava biisi, joten ei ole yllätys, että "normaalit" (= ei-viisufanit) eivät siitä pitäneet. Ymmärrän, jos teidän mielestä euroviisaiden tuomaristovalinta ei miellytä, mutta mikä siinä on, että heidän mielipiteitään pitää haukkua?

Negatiivisuudesta sen verran, että kyllähän he löysivät useistakin biiseistä hyviä pointteja, mutta ne negatiiviset jäivät vain painamaan enemmän. Niin se on vain ihmisillä. "Huonosta palvelusta kerrot kymmenelle, hyvästä kahdelle", vai miten se oli?
Sinun mielestäsi on ongelma, jos ei ymmärrä joidenkin mielipidettä? :mitvit:

Kyllähän jokainen saa eri mieltä olla, en ole muuta väittänytkään. Pointtini on vaan siinä, että se oli niin täysin erilainen kuin itselläni. Ja kun Suomessa on sanavapaus, niin ainahan varmaan voi ihmetellä, kun jonkun/joidenkin mielipide on täysin toisesta ääripäästä kuin oma mielipide.

Vai onko se sitten reilua, että he (Euroviisaat) saavat sanoa mielipiteenään aivan mitä tahansa, mutta sitä ei saisi kukaan katsoja kommentoida mitenkään? Olenko minä tiukkapipo tms jos en jotain mielipidettä ymmärrä. Vaikka kyseisen ohjelman nimi onkin Euroviisaat, se ei kuitenkaan varmaan tarkoita, että heidän mielipiteensä on ehdoton totuus johon ei saisi mitään kommentoida.

Eiköhän tämä ketju ole juuri sitä varten, että tässä keskustellaan esikatselu ja -kuunteluohjelmista. Molemmat mielipiteet ohjelmista lienee sallittuja?
Paremman maailman puolesta.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1057
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja manic »

Muutamat ikärasistiset kommentit kuulostivat todella hölmöiltä ja käsittämättömiltä.mutta niin kuulosti melkein kaikki muukin mitä nämä raatilaiset hölisivät. :eiei:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Pete kirjoitti:Ei ehkä kannata noin vakavasti ottaa näitä esikatseluohjelmia. :hiips:
Veit jalat suustani. :hali:

Jokakeväinen perinne, että esikatseluohjelmien kommentit haukutaan täällä Kippulassa lyttyyn. Ne ovat vain yksittäisten ihmisten mielipiteitä, rauhoittukaa. :heh: <3
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mistä esikatseluohjelmista täällä puhutaan? En ole katsonut ensimmäistä ja ainoatakaan... :sorivaan:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viime vuonna Euroviisaitakin oli kiva katsoa, kun kommentoijat olivat asiallisia ja hauskoja. Tänä vuonna on mielestäni vain ilkeilty ja esitetty mielipiteitä vailla kunnon perusteita. :eiei:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti:
Pete kirjoitti:Ei ehkä kannata noin vakavasti ottaa näitä esikatseluohjelmia. :hiips:
:mitvit: Sano samat niille raatilaisille, ettei kannata otta itseään ja viisuja niin vakavasti. Sen takiahan se oli niin hemmetin turha ja tylsä ohjelma, koska siellä joukko ihmisiä yrittää ilmeisesti jotenkin antaa itsestään itseään älykkäämän vaikutelman. Sekin olisi ihan ok, jos olisi jotain terävää sanottavaa, mutta kun ei. Kotikutoinen ohjelma, jossa joukko totaalisia keskinkertaisuuksia leikkii seppoheikinheimoja ilman että on mitään annettavaa. Kai sellaisen turhuuden voi ääneen sanoa.
Juuri niin.

Se eilinen sapetuspurkaukseni nyt jo naurattaa, mutta sellaiseen mielentilaan ko. "ohjelma" minut sai; ja näin "tyynempänä" olen edelleen samaa mieltä, vaikka nyt ehkä ilmaisisin sen toisin ;) Enkä selvästikään ole ainoa...
Ko. ohjelmaa en tosiaankaan aio enää katsoa, täyttä ajan tuhlausta.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Joo, ei missään nimessä kannata katsoa ohjelmia jotka saavat verenpaineen nousemaan ja jotka tuntuvat ajanhukalta. Suosittelen! :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Samiasd kirjoitti:Tässä on kuppilalaisten suurin ongelma.

Kaikilla on oma mielipide. Minäkään en pidä San Marinon viisusta paljoakaan ja olin suurimmaksi osaksi raadin kanssa samaa mieltä. Sitten olette te, jotka rakastavat sitä ja ylistävät sen maasta taivaisiin. Ettekö vain tajua, että kaikki eivät ole kanssanne samaa mieltä. San Marinon biisi ei muutenkaan ole mikään normiyleisöä ihastuttava biisi, joten ei ole yllätys, että "normaalit" (= ei-viisufanit) eivät siitä pitäneet. Ymmärrän, jos teidän mielestä euroviisaiden tuomaristovalinta ei miellytä, mutta mikä siinä on, että heidän mielipiteitään pitää haukkua?

Negatiivisuudesta sen verran, että kyllähän he löysivät useistakin biiseistä hyviä pointteja, mutta ne negatiiviset jäivät vain painamaan enemmän. Niin se on vain ihmisillä. "Huonosta palvelusta kerrot kymmenelle, hyvästä kahdelle", vai miten se oli?
Pata kattilaa soimaa? Kyllä euroviisailla saa olla omia mielipiteitä, he saavat esittää negatiivisia kommentteja ja ymmärrän, että he voivat olla asioista eri mieltä kuin minä. Mutta myös kuppilalaiset saavat olla eri mieltä euroviisaiden kanssa, saavat esittää heistä negatiivisia kommentteja ja heillä saa olla euroviisaista ja heidän tavoistaan ilmaista asiansa oma mielipiteensä. Ja eikös tämä foorumi ole tarkoitettu juuri näistä asioista keskusteluun. Minun mielestäni sinä tuossa viestissä syyllistyt siis itse samaan, kuin mistä kuppilalaisia syyllistät. Ei pahalla. :hali:

Itse olisin toivonut euroviisailta hiukan enemmän syvyyttä kommentteihin. Oli hiukan puuduttavaa kuunnella kerta toisensa jälkeen "Tää on kuultu jo miljoona kertaa..."-tyylisiä kommentteja. Ihan oikeastiko se on ainoa asia mitä osaat kuulemastasi viisusta sanoa? Lisäksi en pidä heidän tavastaan antaa niin tavattoman matalia pisteitä ihan joka maalle. Varsinkin nollan antaminen osoittaa minusta hiukan junttimaista asennetta. Olin tosi pettynyt Pernillan kommentteihin ja todella negatiiviseen asenteeseen suurinta osaa viisuja kohtaan. Luulisi, että kun on itsekin edustanut viisuissa, niin osaisi arvostaa sitä työtä, minkä joku toinen on tehnyt kappaleen sanoitukseen, sävellykseen, sovitukseen, työstämiseen, esitykseen...jne. Ei kaikesta tarvitse pitää, kritiikkiä saa antaa, mutta jonkunlaista kunnioitusta toisen tekemää työtä kohtaan jäin kaipaamaan.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Kovin ovat euroviisaat hyväuskoisia biisien mainstream suosiosta.

”Tää on varmaan ensikesän suuria kesähittejä, joka soi kyllästymiseen asti joka rannalla.”
”Tää biisi tulee varmaan soimaan klubeilla ympäri Eurooppaa.”

Kohta voidaan luopua Yllättäviä viisubongauksia- ketjusta. ;)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja skidi »

Samiasd kirjoitti:Tässä on kuppilalaisten suurin ongelma.
Oikeastaan minun suurin onglmani liittyy nyt työtehtävään, mutta kiitos hyvästä yrityksestä. Eikun oikeasti, luuletko, että saat kauheasti nyökyttelyjä ja pääntaputteluja noin hupsun yleistävällä aloituksella? Sinäkin olisit itkenut, hikoillut ja pissinyt verta, jos jokin kaikki omat suursuosikkisi olisi lytätty. Katsotaan vaikka asiaa ensi vuonna ja sitä seuraavana. Sellaisia kun ihmiset tuppaavat olemaan. Väärät mielipiteet ovat totaalisen sivistymättömiä, omien kanssa myötäilevät taas valistuneita ja hienoja.

Oli ihan hyvä ohjelma. Viisailla oli totaalisen väärät ja asiantuntemattomat mielipiteet, mutta minkäs teet :heh:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Jonnuli kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:Tässä on kuppilalaisten suurin ongelma.

Kaikilla on oma mielipide. Minäkään en pidä San Marinon viisusta paljoakaan ja olin suurimmaksi osaksi raadin kanssa samaa mieltä. Sitten olette te, jotka rakastavat sitä ja ylistävät sen maasta taivaisiin. Ettekö vain tajua, että kaikki eivät ole kanssanne samaa mieltä. San Marinon biisi ei muutenkaan ole mikään normiyleisöä ihastuttava biisi, joten ei ole yllätys, että "normaalit" (= ei-viisufanit) eivät siitä pitäneet. Ymmärrän, jos teidän mielestä euroviisaiden tuomaristovalinta ei miellytä, mutta mikä siinä on, että heidän mielipiteitään pitää haukkua?

Negatiivisuudesta sen verran, että kyllähän he löysivät useistakin biiseistä hyviä pointteja, mutta ne negatiiviset jäivät vain painamaan enemmän. Niin se on vain ihmisillä. "Huonosta palvelusta kerrot kymmenelle, hyvästä kahdelle", vai miten se oli?
Pata kattilaa soimaa? Kyllä euroviisailla saa olla omia mielipiteitä, he saavat esittää negatiivisia kommentteja ja ymmärrän, että he voivat olla asioista eri mieltä kuin minä. Mutta myös kuppilalaiset saavat olla eri mieltä euroviisaiden kanssa, saavat esittää heistä negatiivisia kommentteja ja heillä saa olla euroviisaista ja heidän tavoistaan ilmaista asiansa oma mielipiteensä. Ja eikös tämä foorumi ole tarkoitettu juuri näistä asioista keskusteluun. Minun mielestäni sinä tuossa viestissä syyllistyt siis itse samaan, kuin mistä kuppilalaisia syyllistät. Ei pahalla. :hali:
Toki saa ja niin saa kuppilalaisillakin, mutta mielestäni toisten mielipiteitä (esim. jostain biisistä) on tyhmää haukkua. Jos ei ole samaa mieltä, voi siitä sanoa sievemminkin. :joojoo: Keskustella voi myös asiallisesti eikä vain lytäten ihmiset sen vuoksi, että heillä sattuu olemaan eri mielipide.
skidi kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:Tässä on kuppilalaisten suurin ongelma.
Oikeastaan minun suurin onglmani liittyy nyt työtehtävään, mutta kiitos hyvästä yrityksestä. Eikun oikeasti, luuletko, että saat kauheasti nyökyttelyjä ja pääntaputteluja noin hupsun yleistävällä aloituksella? Sinäkin olisit itkenut, hikoillut ja pissinyt verta, jos jokin kaikki omat suursuosikkisi olisi lytätty. Katsotaan vaikka asiaa ensi vuonna ja sitä seuraavana.
Minäkin olen kuppilalainen. :hihi:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

tonywerner kirjoitti:Mistä esikatseluohjelmista täällä puhutaan? En ole katsonut ensimmäistä ja ainoatakaan... :sorivaan:
Luulin jo, että Euroviisaat -ohjelma olisi ollut jonkilainen esikatseluohjelma, mutta mielestäsi se ei sellainen kuitenkaan ole.

Täällä on joiltakin tullut vähän sellaisia viestejä, joista olisin samaa mieltä. Hyvänä esimerkkinä se miten minäkin petyin siihen kun melkein jokaiselle jaetaan vaan jotain 0 - 4 pistettä, poikkeuksena joku 5. Erityisesti odotin että Pernilla viime vuotisena edustajanamme olisi tosiaankin ymmärtänyt edes yrittää arvostaa muiden euroviisuja siltä näkökulmalta, että saattaisi tietää mitä edustaminen Euroviisuissa on. Mutta eivätpä nuo muutkaan kovin hyviä pisteitä antaneet lukuunottamatta "modernia" poppi-biisiä Irlannin kohdalla.

Ainakaan minä en ole tietoisesti/tahallaan ketään henkilönä haukkunut/lytännyt, en vain ymmärtänyt kyseisten raatilaiten negatiivisia mielipiteitä. Tässähän se varmaan onkin, että eikö saisi olla ymmärtämättä jonkun mielipidettä? Jokaisella saa olla oma mielipide joo, mutta sen voi esittää järkevämmin, eikä aina jotain negatiivistä olla kappaleista hakemassa kuten nuo "Euroviisaat".
Paremman maailman puolesta.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Viisufani kirjoitti:Siis mitä? Olin syvästi hiljaa ja sanaton järkytyksestäni: San Marino sai "Euroviisailta" yhteensä laskujeni mukaan vain 8 pistettä, kun maksimi on 40. :shock: :heihaloo:

Kyseessähän on ainakin mun mielestä varmaan tän vuoden paras ja jopa kautta aikain paras Euroviisu kaikessa loistokkuudessaan. Joo, mielipiteitä on erilaisia. En todellakaan kuvitellut San Marinon ihanan balladin saavan noin karmeata vastaanottoa. Täytyy vain toivoa, että Euroviisuissa edes menestyisi. :pliis:

Ei muuten huvittanut tuon San Marinon laulun arvioinnin jälkeen enää katsoa "Euroviisaita", vaan suljin television.
Siinäpä raati mun mieleeni, osasi arvioida San Marinon aivan kuten minä. Jee! Irlannin ihanuudenkin tajusivat!!!
Love shine a light

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Äidinkielenopettajammekin (just se sama viisuhullu mistä olen puhunut :hihi: ) oli täysin järkyttynyt San Marinon saamista pisteistä!
Meow cat, please meow back.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja sziget »

"Tissejä Kyprokselta", aloitti Eva Frantz. Ettei vain kukaan luulisi, että tässä musiikkia arvioidaan. No, hän antoi Kyprokselle silti seiskan. Tosiaan, eivät yksittäiset mielipiteet tässä olleet ongelma vaan Pernilla, joka ilmeisesti kantoi kaunaa omasta flopistaan ja lyttäsi kaikki paitsi Irlannin. Mitä järkeä on raahata väkisin studioon näitä tärkeilijöitä, joiden mielestä viisut ovat kakkaa? Yhtä hyvin voisi ulkoistaa esikatselut jollekin rocklehdelle.
Samiasd kirjoitti:Ärsyttävää, kun ovat niin pihalla (esim. Moldovan kielivalinta) ja arvostelevat kappaleita videoiden perusteella. :roll:
Tuo Moldova oli aika paha. Ja videoita saa toki arvostella tv-ohjelmassa, mutta onhan se aika heikkoa, jos niihin takerrutaan vain siksi ettei osata muuta.
wulfila kirjoitti:Sääli ettei ohjelmassa nähty romaniankielistä versiota :lohduton:
Ilmeisesti siitä ei ole tehty videota, kun Ogaen esikatselussakin kuultiin vain biisi. Mutta Evan ja Johanin olisi vähintäänkin pitänyt tietää, että se on kilpailuversio.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin siis mitä Pernilla on flopannut... !!!?? niin siis ei tietenkään muutoin kuin vasta tuossa ohjelmasa kun hän (ei enää niin kovin suloisena) tosiaankin erehtyi olemaan yliampuvan niuho ja pihi ja pisteytti täysin alakanttiin ... moinen oikkuilu hämmensi erityisesti hienojen Kyproksen ja San Marinon laulujen kohdilla, etenkin kun Pernillan oma esc-esitys on tyylillisesti niin paljon näiden esitysten kaltainen... ja 0 pisteen mukaanotto on tietysti uskomattoman typerä tyylirikko... sekin kertoo niin paljon enemmän arvostelijasta itsestään kuin käsillä olevasta sävelteoksesta... voi miten noloa, tälle tuskin antaa ymmärrystä edes Pernillan musiikinopettajakaan... hänen tädeistään nyt puhumattakaan... täytyy katsoa vielä tuo 1. jakso Yle Arenan -osastolta ja samalla voi yrittää varustaa itseään vähän paremmalla toiseudun ymmärryksellä...
Viimeksi muokannut romualdo, 26 Huhti 2013, 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu