Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Euroviisut 2013 Malmössä

Krista Siegfrids – Marry me

*****
117
42%
****
65
24%
***
47
17%
**
22
8%
*
25
9%
 
Ääniä yhteensä: 276

Lichi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 337
Liittynyt: 25 Marras 2006, 20:07

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Lichi »

Suomen lopputulos oli odotettu. Ruotsin selkäänpuukotustemppu taas ei. Todella törkeää. (nolla pistettä) :eiei:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Terasbekoni kirjoitti:Jälkiviisastelusta onkin tässä tilanteessa hirveästi taas apua joo. :roll:
Jälkiviisastelusta? Mähän äänestin Kristaa vastaan jo UMK:ssa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42007
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ruotsin Suomi-pisteiden osalta mietin kyllä, vaikuttiko uudenlainen äänten yhdistämistapa. Olisiko diasporaäänestys saatu eliminoitua?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tuntuu niin väärältä, niin pahalta, oon niin pettynyt, käärmeissäni ja vihoissani :shock:
Tälläistä oikeusmurhaa ei oo tullu koskaan itselläni vastaan.. en vaan voi kuvailla sanoilla kuinka ärtynyt, ja järkyttyny oon tähän tulokseen :jupinaa:
Krista teki parhaansa, en voi sanoa mitään mitä olis pitäny tehdä toisin, kaikinpuolin paras mahdollinen edustajamme, harmittaa hänen puolestaan että osallistui antaen 100% tälläiseen roskaan (euroviisuihin)

Puolet kappaleista finaalissa .. en kestänyt kuunella niitä.. pahinta mitä oli että niistä suurinosa menestyi.. :shock:
Oon tullut siihen päätökseen että euroviisut ei oo mun ohjelma.. irtisanouden kokonaan tästä roskaohjelmasta.. enään en tätä koskaan katso ja päätös pitää nukutun yön jälkeenkin :)
Puolet biiseistä on roskaa.. tulokset korruptoituneita ja rasistisia.. kiitos mutta tää ohjelma tuottaa mulle enemmän ärtymystä kuin viihdettä ja mielihyvää.. keskitän vastaedes aikani johonkin järkevämpään :joojoo:

Kristalle joka tapauksessa suuret sympatiahalit, YOU DID BEST AND IM PROUD :tuuletus:
Never miss a good chance to shut up.

Viisufani89
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

Minusta juuri nyt jälkiviisastelu on paikallaan, ettei tehdä tälläistä virhettä enää uudestaan. Mikael Saari sai ulkomailtakin paljon kehuja ja meillä oli sellainen helmi että oksat pois. Kristan esitys meni vain huonompaan joka kerta tuosta juryn esityksestä. Kristan slogan more is more, puri nyt omaan nilkkaan. Minusta tuollaiset lesbosuudelmat eivät tuoneet MITÄÄN lisäarvoa tuohon.

Silti Kristalle lähti koko tukeni, ja olen aina oman maani edustajan puolella kun itse viisut on käynnissä.

Loppujen lopuksi kappale ei vain ollut tarpeeksi hyväkään.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

hra47 kirjoitti: Jälkiviisastelusta? Mähän äänestin Kristaa vastaan jo UMK:ssa...
Puhuinko erityisesti sinusta? :)

Minäkään en olisi alun perin halunnut Kristaa edustajaksi, mutta silti olen sitä mieltä, että hän hoiti edustustehtävänsä hienosti ja koki vääryyttä tuloksissa. Minulla ei ole mitään syytä takinkääntöön.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Äläs nyt, jos puolet kappaleista oli sulle mieluisia. Mulla ei ollut kuin 3-4 suosikkia, joista yksi karsiutui. Viime vuonna oli asiat vieläkin kehnommin, ei ollut muita suosikkeja oikeestaan kuin Ruotsi ja haukuttu Ukraina. Niiden harvojen helmien takia näitä viisuja tulee seurattua. Sä taidat Happy olla vielä niin nuori, ettei ole perspektiiviä asioihin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Pöööh. Ei mennyt nyt putkeen, mutta finaalipaikka oli jo kova saavutus Suomelta! Ja juuri kun minäkin aloin uskomaan Suomen potenttiaaliin edes jonkinlaiseen menestykseen. Hienon shown Krista sai kuitenkin kasaan, mutta se ei riittänyt. Minua Krista kuitenkin lämmittää jo neljän tähden edestä!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Suomi oli seminsä 9, kertoo niinkin luotettava lähde kuin Wikipedia. (Tyyliin ainoa sivu joka toimii.)
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Liettua,Islanti,Malta,Unkari etc. muka Suomea parempia....joo ei mene jakeluun. :roll: Upeaa työtä team DING DONG. Naapurit kyllä hylkäsivät todella törkeästi Suomen. Kestomenestyjät pääsivät TAAS top 10:n sakkiin. :niinpa:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Siis Kristan kappaleessa ja esityksessä parasta on itse Krista. Alunperinkin pidin häntä hyvänä esiintyjänä, eikä hän ole huono laulaja. Hänhän esiintyi hyvin, paremmin kuin tusina muita kilpailijoita. Vikaa ei ollut Kristassa ja hänen pitää myös kuulla se. Ettei vaan ala luulemaan itsestä, ettei osaa ja niin eteenpäin.
Kunpa vaan olisivat hinkanneet sitä biisiään. Tästähän olen kälättänyt täällä sadat kerrat. Siis siitä että odotin ja odotin että parantaisivat biisinsä uudenkuuloiseksi ja vivahteisemmaksi.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42007
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Viisufani89 kirjoitti:Minusta juuri nyt jälkiviisastelu on paikallaan, ettei tehdä tälläistä virhettä enää uudestaan. .
Minusta ei ole virhe lähettää sitä pakettia, josta eniten itse pidetään. Virhe olisi ruveta miettimään, millä pärjää. Etenkin kun tänä vuonna näköjään pärjäsi muovilla. Asenteella jäi häntäpäähän, enkä tarkoita tällä yksin Kristaa vaan ennen muuta Amandinea (tai sitten jo semiin jäänytta Who Seeta).
Rise, angel, shine, love!

Viisufani89
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

Krista siis oman seminsä 9. Ei tuolta oikein hyvää pistesaalista tullut, Paratiisi Oskari oli sentään kolmas, edelleen koen Oskarin esiintymispaikan ja sijoituksen suurempana oikeusmurhana kuin tämän.
Minusta ei ole virhe lähettää sitä pakettia, josta eniten itse pidetään. Virhe olisi ruveta miettimään, millä pärjää. Etenkin kun tänä vuonna näköjään pärjäsi muovilla. Asenteella jäi häntäpäähän, enkä tarkoita tällä yksin Kristaa vaan ennen muuta Amandinea (tai sitten jo semiin jäänytta Who Seeta).
Tuossa olet aivan oikeassa, mutta Krista lähti kokoajan vain paisuttelemaan tuota show'ta ja toi aivan TURHAN lesbosuudelmankin tuonne vieläpä. Itse pidin siitä Juryn esiintymisestä ja sellaisen olisin itse halunnut nähdä. Siitä eteenpäin show meni minusta kokoajan vain huonompaan suuntaan.
Viimeksi muokannut Viisufani89, 19 Touko 2013, 01:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Krista menestyi todella surkeasti euroviisuissa. Ei tullut yhtään pistettä edes muilta Pohjoismailta(!).

Ehkäpä menin itsekin hieman liikaa mukaan tähän "hypeen", joka kehittyi Kristan ympärille. Yleensä kun kyseiset Brittien biisit ovat saaneet suurinhokin leiman.

Mutta siltikin yllättää Kristan odotettuakin kehnompi menestys... Nyt voikin jälkiviisastella että miten olisi käynyt mm. Mikael Saarelle. Finaalissa olisi varmasti ropissut pojoja ainakin naapurimailta.

Toki voi ajatella että itse finaalipaikka oli jo parempi sijoitus kuin niiden ulkopuolelle jääminen.


Moni yllätysmaakin viisuissa oli kuten Ukraina. En tajua että miten kolmossija voi tulla tuollaisella kappaleella... Maltan ja Unkarin sijoitukset myös yllättivät.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Terasbekoni kirjoitti:
hra47 kirjoitti: Jälkiviisastelusta? Mähän äänestin Kristaa vastaan jo UMK:ssa...
Puhuinko erityisesti sinusta? :)
Mä tulkitsin niin, ettet puhunut kenestäkään erityisesti, eli kenestä tahansa yleisesti jos joku nyt viisujen jälkeen avaa suunsa negatiiviseen sävyyn...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Rouskun viestiin.
Kyllä näin on. Äänestää sitä mistä itse pitää. Minä äänestin Mikael Saarta 30 kertaa UMK:n finaalissa.
Viimeksi muokannut kuu-kuu, 19 Touko 2013, 01:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Paper Gangsta kirjoitti:Liettua,Islanti,Malta,Unkari etc. muka Suomea parempia....joo ei mene jakeluun. :roll: Upeaa työtä team DING DONG. Naapurit kyllä hylkäsivät todella törkeästi Suomen. Kestomenestyjät pääsivät TAAS top 10:n sakkiin. :niinpa:
Mielestäni se kertoi vain siitä, että koko Kristan suosio ja hypetys perustui mm. Viisukuppilan väkeen ja suomalaisiin. Edes Ruotsissa, Norjassa ja Estoniassa (jossa on paljon suomalaisia) ei pidetty Suomen kappaleesta.

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Suomi sijoittui omassa semissään sijalle 9. Ja kiinnostava huomio: molemmat semit 9+9 ja vielä järjestäjämaat, jotka valmiiksi finaalissa +6 = 24. joka on nyt se Suomen sijoitus siellä finaalissa :surrur:

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Rousku kirjoitti:
Viisufani89 kirjoitti:Minusta juuri nyt jälkiviisastelu on paikallaan, ettei tehdä tälläistä virhettä enää uudestaan. .
Minusta ei ole virhe lähettää sitä pakettia, josta eniten itse pidetään. Virhe olisi ruveta miettimään, millä pärjää. Etenkin kun tänä vuonna näköjään pärjäsi muovilla. Asenteella jäi häntäpäähän, enkä tarkoita tällä yksin Kristaa vaan ennen muuta Amandinea (tai sitten jo semiin jäänytta Who Seeta).
Väittäisin päinvastaista.

Tänä vuonna pärjäsi juuri asenteella ja todellisella halulla (Malta, Unkari yms. oli mukana pelkkä kiva fiilis). "Muovilla" (jota Krista edusti) ei pärjännyt.

Mutta eihän tuota etukäteen voi tietysti koskaan tietää...

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20459
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mä mietin tässä, että miten olisi Great Wide Northin käynyt. Mua alkoi itkettää Kristan esityksen kohdalla. Ajattelin, että GWN voisi olla tuossa.. Hyvähän tuo Marry Me on, mutta ei Eurooppaan tarttunut Ding Dong -meininki. Viimeinen sija vältetty kuitenkin, onnea Kristalle.
Got a fire and a country heart 🔥

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Just joo, Mikael Saarella jossitteluhan se on taas järkevää. :heihaloo: Krista hoiti hommat hienosti, näin onnellinen ja ylpeä en ole koskaan ollut edustajastamme. Esitys ja biisi olivat NIIN hyviä! Ihan Suomen viisuhistorian parhaita.

Kiitos Krista ja team Ding Dong! <3 <3

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

No olipa pettymys! Krista teki kaiken oikein ja on mun lemppari edustaja Suomelta ikinä. Myös Marry me:n ympärille rakennettu esitys on parhaimpia Suomelta ikinä. Kiitos Krista tästä keväästä, oli huikeaa seurata sun matkaa! :ihana:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

euroviisuholisti kirjoitti:
Paper Gangsta kirjoitti:Liettua,Islanti,Malta,Unkari etc. muka Suomea parempia....joo ei mene jakeluun. :roll: Upeaa työtä team DING DONG. Naapurit kyllä hylkäsivät todella törkeästi Suomen. Kestomenestyjät pääsivät TAAS top 10:n sakkiin. :niinpa:
Mielestäni se kertoi vain siitä, että koko Kristan suosio ja hypetys perustui mm. Viisukuppilan väkeen ja suomalaisiin. Edes Ruotsissa, Norjassa ja Estoniassa (jossa on paljon suomalaisia) ei pidetty Suomen kappaleesta.
No jotain kertonee esim. vedonlyöntitilastot. Vedän edelleenkin sen rasismi/syrjintä/hoofobia kortin tähän ja väitän, että eurooppa ei ollut valmis naisten väliselle suudelmalle, joka tietysti on sääli. :eiei:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Krista kulta, eurooppa ei ollut valmis...kaksi pusua liikaa ja ding dong :tuuletus: mut hyvin sä vedit !

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

kuu-kuu kirjoitti:Olen kirjoitellut tänne, että ennustan Kristan sijoittuvan viidenneksi. Kuppilassa istuminen on sekoittanut pääni. Olisi pitänyt luottaa siihen, mitä ajattelin biisistä talvella. Rehellisiin ja suoriin ajatuksiini. Ensi kuulemaltahan se kuulosti yksitoikkoiselta. Viisuissa biisit kuullaan pari kertaa. Ei niitä pyöritellä edestakaisin. Arvelin sen vanhankuuloiseksi ja yksitoikkoiseksi. Ehkäpä ajatuksiani sekoitti se, että rupesin luulemaan, että hyvä esitys tuo hyvän sijoituksen, ja nimenomaan karismaattinen ja yleisöä sieppaava laulusolisti. Kristan biisissä parasta on itse Krista.

Mikael Saari olisi voittanut euroviisut.
En usko että Saari olisi voittanut viisut, mutta olisi takuulla saanut pisteitä naapurimailta. Ehkä myös GWN. Jopa Arion olisi todennäköisesti pärjännyt viisuissa paremmin kuin Krista (jos olisi päässyt finaaliin).

Mielestäni viisut vain laittoivat biisit oikeaan järjestykseen eli pelkkä show ei riitä, jos biisi itsessään on heikko. Olihan Kristan biisissä sentään parempi show kuin monissa sellaisissa kappaleissa, jotka pärjäsivät paljon paremmin.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Ei pusut pisteitä vie. Ja tädistä saa viedäkin, jos ihmiset olisi nini pikkusiuluisia. Show oli hyvä ja Krista ihana.
:rakkaus: Thomas G:son :rakkaus:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

euroviisuholisti kirjoitti:Mielestäni se kertoi vain siitä, että koko Kristan suosio ja hypetys perustui mm. Viisukuppilan väkeen ja suomalaisiin. Edes Ruotsissa, Norjassa ja Estoniassa (jossa on paljon suomalaisia) ei pidetty Suomen kappaleesta.
Suomessa sokaistuttiin Kristan persoonasta ja kuviteltiin sen olevan jotain erityistä. Ulkomailla se ei olekaan enää mitään erityistä... varsinkaan kun se persoona tulee kolmen minuutin mittaisen esityksen aikana aika rajallisesti esiin. Pressissä tapahtuneet pomppiset ja muut voltin heitot tulee vain yleisön murto-osan tietoisuuteen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Se Mikael Saari olisi kyllä kokenut Israelin kohtalon. Liian vaikea biisi näihin nykyisiin radiohittimuovip*skakisoihin. Piste.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Vilsku kirjoitti: No jotain kertonee esim. vedonlyöntitilastot. Vedän edelleenkin sen rasismi/syrjintä/hoofobia kortin tähän ja väitän, että eurooppa ei ollut valmis naisten väliselle suudelmalle, joka tietysti on sääli. :eiei:
Ihan naurettavia tuollaiset rasismi/syrjintä/homofobia-kortit. Vaikka toki Krista ehkä vähän turhaankin sillä kortilla alkoi pelaamaan. Tuolla päinvastoin saatiin huomiota itse esitykselle.

Mutta selkeästi se kiinnostus itse biisiä kohtaan tuntui jäävän silti toisarvoiseksi asiaksi.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Terasbekoni kirjoitti:Se Mikael Saari olisi kyllä kokenut Israelin kohtalon. Liian vaikea biisi näihin nykyisiin radiohittimuovip*skakisoihin. Piste.
Vaikeaa tosiaan sanoa olisiko päässyt finaaliin. Mutta finaalissa olisi tullut todennäköisesti enemmän pisteitä.

Toisaalta jos sijoitus olisi jäänyt kuitenkin tuonne 15-> tietämille, niin silloin olisi todettu Kristan "menestyvän paremmin"....

Mut ehkä nää viisut taas palautti uskon ns. musiikkiin. Eli kappaleita pitää uskaltaa arvostaa musiikkikappaleina, eikä pelkän shown perusteella.

Lukittu