CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Suhteeni kissoihin

Rakastan kissoja! 😻
27
69%
Neutraali suhtautuminen, kissat on ihan jees. 😸
10
26%
En pidä kissoista! 😾
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minulla on yksi ihana pieni kissa jota rakastan :hali: ja sitten parhaalla kaverillani on koira jota näen usein ja on ihan hirveen sulosia molemmat
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Meidän Ronjalta poistettiin perjantaina kolme hammasta, molemmat yläkulmurit ja yksi alaposkari. Suussa on muutama tikki ja kipulääkitys päällä, mutta eipä tunnu neidin elämää paljon haittaavan. Ikenien puhdistus ei kylläkään ole sen mielipuuhaa :rofl:

Meidän vanha Paavo eurooppalainen kuoli muutamaa päivää ennen joulua ja Ronja on nyt ainoana kisuna. Parin viikon päästä tulee sille kaveriksi toinen maine coon :)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Ihanaa, uusi kissa! :ihana: Minulla on ihan hirveä kissakuume, mutta ei kolmannelle ole sen enempää tilaa kuin rahaa ylläpitoonkaan. Kunhan elämäntilanne muuttuu, pääsen isompaan asuntoon ja saan säännöllistä palkkaa, alan harkita vakavissani sfinxin hankkimista.

Tsemppiä Ronjalle toipumiseen! :hali:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kiitoksia! Mäkin olen päättänyt, että 2 kissaa on sopiva määrä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Onnea uudesta perheenjäsenestä! <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tässä meidän uusin perheenjäsen

Kuva

Pinewoods Harley D. alias Hartsa, sinitabbyvalkoinen maine coon
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ihana :ihana:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Miten kaunis kissa! <3 Onnittelut Hazelille uudesta perheenjäsenestä! :hali:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja skidi »

Hän on kaunis :ihana: Onnittelut :hali:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Todella kaunis todellakin! Onnea perheenlisäyksestä. <3
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kaunis ja ylväs kisuli. :kisu: :kaunis: Onnea perheenlisäyksestä!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

On se kivaa kun ihmisellä on lemmikkejä, niistä on iloa. :roll:

Jep. Tänään yhden kissamme korvasta tuli verta (meillä siis neljä kissaa + yksi koira). Korva piti tutkia. Kissa ei tahtonut. Korva piti tutkia kahden ihmisen voimin. Kissa ei tahtonut. Kissa piti kääriä isoon pyyhkeeseen. Kissa ei tykännyt siitä. Korva tutkittiin. Edellämainitulla kahdella ihmisellä on nyt erinäinen määrä naarmuja. Korva puhdistettiin ja pruutattiin puhdistusainetta sinne. Nyt allekirjoittaneella on valtava patti silmäkulmassa ja silmä mustana. Tässä istun ja painan kylmällä silmää, tai näytän huomenna pandalta, toispuoleiselta pandalta.

Joo kissat, ihanaa. :ihana: Tai jotain.
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Löytyikö korvaverenvuodolle selitystä? (Ajattele, sinulla sentään on vielä se silmä olemaan mustana. Ei sekään kissojen kanssa kai mikään itsestäänselvyys ole?)

Kissanomistamisen iloja täälläkin: Ajoin äsken kissaani takaa pitkin asuntoa, tai oikeammin kissani kauhuissaan pakeni takapuolestaan jonkun hiuksen tjsp. varassa roikkumaan jäänyttä papanaa, jota minä taas koetin napata kiinni. Ei ehkä olisi kannattanut kutsua pitkätukkaista eksääni tänne kissanhoitajaksi :eiei:. Sitten vaihdoin lakanat ja käärin pari mattoa pyykättäväksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

^ Ei sen ihmeempää selitystä, kuivaa verta oli korvan "mutkissa", laitettiin korvaan puhdistusainetta eilen kun silmäni mustaksi sain, ja tänään laitoin uudestaan, eikä korva tunnu enää kissaa lainkaan vaivaavan. Eikä ole uudestaan vuotanut. Oliskohan joku naarmu ollut? Nyt kun kuiva veri irronnut, ei korvakäytävä näytä punoittavalta, sen mitä kissa siis antaa katsoa. Seuraillaan tilannetta...

Rousku, ai kissanomistajan elämän ihanuutta, kuulostaa hauskalta ajanvietteeltä tuo kissanjahtaamisesi... :heh:

Mulla oli kyllä tänä aamuna olo, että olen Hyvin Tärkeä Henkilö. Itse asiassa joka aamu on. Kun herätyskello soi, singahtaa neljä kissaa sängyn viereen, tai kaksi sängyn viereen ja kaksi päälleni istumaan ja tamppaamaan tassuilla, että YLÖS nainen!!! Alakertaan kömpiessäni kaikki neljä parveilevat jaloissani, joku päivä vielä noissa meidän kierreportaissa rönyän turvallani alas kun kompastun johonkin kissoista. Nääs ovat nälkäkuoleman partaalla yön jälkeen, äkkiä ylös nainen antamaan heille ruokaa! :peukku:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Outoja kissoja, kun odottavat herätyskelloon asti.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja skidi »

Meilläkin odotetaan herätyskellon soittoon tai siihen, kun alan osoittaa nousemisen merkkejä. Nuorempana elämäni nainen kyllä herätteli silloin kun itsellä alkoi tuntua vatsassa. Aluksi se tuli aina läpsimään tassuilla kasvojani mutta sitten tajusi, että ovien vimmattu hakkaaminen häiritsee enemmän.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Rousku kirjoitti:^Outoja kissoja, kun odottavat herätyskelloon asti.
Ovat kyllä yrittäneet kävellä mun päällä jo ennen kellon soittoa, tai aloittaa läpsimisen nilkoista ja siirtyä aina ylemmäs. Mutta olen niin aamuäreä, että olen karjaissut ja heilauttanut itseäni niin, että kissat lentelevät sängystä. Ovat nyt tajunneet, että ruuan saannin mahdollisuus paranee, jos nukun herätyskellon sointiin asti ja nousen vähemmän mörkönä kuin kesken unien herätettynä. Oppivaisia kissoja? :heh:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Poikaystäväni kissa jaksaa kyllä yleensä odottaa herätyskellon soimista, mutta viikonloppuisin sillä ei riitä kärsivällisyys. Röllin bravuureihin kuuluukin jalan kynsiminen peiton alla. Jos siihen ei herää, niin ei sitten mihinkään! :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Meidän Manu-kissa on kipeä ja minä olen erittäin huolissani. :lohduton: Se aloitti tänä aamuna vessassa ravaamisen heti minun herättyäni. Kävi 20 min sisään ainakin 6 tai 7 kertaa vessassa. Avasin vessan katon, että näkisin mitä se tekee. Joka kerta se lirautti sinne pienenpienen pissan. Ajattelin, että sillä on pissatulehdus ja varasin ajan lääkäriin. Lääkäri otti pissanäytteen, otti rontgenkuvan ja antoi kipupiikin. Pissanäytteessä oli verta, mikä viittaisi tulehdukseen, mutta siitä tehdään vielä varmuuden vuoksi viljely. Röntgenkuvassa ei näkynyt virtsakiviä, mutta lääkärin huomio kiinnittyi suht täynnä olevaan suoleen. Sanoin hänelle, ettei Manulla ole koskaan ollut ongelmia ulostamisen kanssa ja se oli käynyt tänään päivälläkin ulostamassa, joten siinä mielessä löytö oli mielestäni yllättävä.

Me päästiin kotiin antibioottien kanssa ja Manu on ollut ihan tokkurassa koko illan. Se jouduttiin rauhoittamaan virtsanäytteen oton ajaksi, joten siitä luultavasti tokkuraisuus. Mietin vaan kuinka kauan sitä jatkuu, kun piikin antamisesta on nyt jo neljä tuntia. Muutenkin koko kissa on hyvin väsyneen ja haluttoman oloinen. Istuu paikoillaan, ei laita edes silmiä kiinni, vaan tuijottaa eteensä. On käynyt pari kertaa syömässä, muttei juomassa. Ja mikä mua nyt eniten huolettaa on se, ettei Manu ole käynyt kertaakaan vessassa. Jos suoli oli täynnä, niin eikö sitä luulisi, että kävisi suht pian vessassa? Osaako lääkäri sanoa kuvan perusteella, mikä on suolelle normaalia ja mikä ei? Mua rupesi nyt pelottamaan, että Manua vaivaakin se suoli enemmän, mutta lääkäri tuntui kuittaavan asian olan kohautuksella. Pitäisikö kissaa myös alkaa pakkojuottamaan, jos se ei itse ala juomaan? Mä tahdon mun ihanan ja reippaan Manun takasin. :aivanmaassa:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Nukutuksen jälkeinen tokkuraisuus voi kestää useita tunteja kissasta riippuen. Nyt Manu on jo varmaan vironnut.

Pissatulehdukselta tuo tuntuu, siihen liittyy usein myös suolen toiminnan hitaus. Vaikkei rakossa ole kiviä, siellä voi olla silti samentumia ja ns. "hiekkaa". Puhuiko eläinlääkäri siitä mitään?

Ensisijaisesti pitää nyt kiinnittää huomiota pissaamiseen. Jos kissa on myös ulostamatta monta päivää, voi antaa ensiavuksi parafiiniöljyä. Tosin kannattaa nyt kysyä apua eläinlääkäriltä, koska kissalla on myös pissatulehdus.

Juomista pitää tietty seurata. Mitä kuivempaa ruoka on, sitä tärkeämpää on juoda. Ellei kissa oikeasti juo, se on vietävä nesteytykseen.

Toivottavasti Manu on jo virkeämpi ja ongelmat alkavat helpottamaan antibioottikuurin myötä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Kiitos Hazel! :hali:

Täällä menee tänään jo paljon paremmin! Manulla oli yöllä toiminut vatsa ja teki mun silmien edessä sopivasti isot pissatkin. Töistä tullessa vessassa oli kolmet pissat ja kun yöllä oli tullut yhteensä neljät, niin kyllähän noista muutama täytyy olla Manun. Oletan hänen siin käyneen juomassakin yöllä, tarkkailen toki vielä juomiskäyttäytymistä.

Eläinlääkäri ei puhunut mitään sameutumisesta, sanoi vaan ettei kiviä näkynyt.

Manu nukkui ison osan yöstä meidän keskessä, heräiltiin muutaman kerran yhtä aikaa ja Manu kehräili kun sitä silittelin. Jossain vaiheessa yötä oli sitten hävinnyt syömään ja ilmeisesti myös juomaan.

Meidän kissat on meille niin rakkaita, etten oikein osaa suhtautua järkevästi niiden sairauksiin. Onneksi niitä ei ole ollut usein, mutta jos jotain on, niin olen itsekin ihan huolesta sairas. Jos kissoilla ei asiat ole hyvin, niin ei ole minullakaan. Kiitos Hazelille viestistä ja rauhoitteluista. Se oli just sitä mitä tarvitsin. :hali:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Hienoa kuulla, että teillä menee jo paremmin. Menen itse melkeinpä hysteeriseksi, kun kissoilleni sattuu pieniäkään vammoja tai sairauksia. Niin tärkeitä ne on ja niistä kokee niin vahvasti olevansa vastuussa. Ymmärrän siis tuntemuksiasi oikein hyvin. :hali:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Kiva tietää, etten ole ainoa. :hali: Se on varmasti tuo vastuuntunto, mikä aiheuttaa sitä hysteerisyyttä. Tein eilen Manun kanssa sopimuksen, että elellään yhdessä vielä ainakin 15, mielellään 20 vuotta.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Mukava lukea, Jonnuli, että Manu-kissa voi paremmin!

Meillä Oskun korva vielä erittää, mutta on paremman näköinen, ei punoita enää tms. Osku on nopsa oppimaan, nyt kun otan korvatippapullon näköisen pullon käteen, se juoksee karkuun turvallisen matkan päähän. Äsken tein saippuaa ja tutkailin tarvikelootastani laittaisinko saippuaan jotain tuoksuöljyä. Pienet tuoksuöljypullot ovat vähän samankokoiset kuin korvatipat. En ensin tajunnut miksi vieressäni kiehnännyt kissa yhtäkkiä singahti kauemmas ja jäi sinne epäluuloisena tuijottamaan. No tietenkin! Hänhän luuli mun ottaneen korvatipat esiin... Voi toista, ikuinen kammotus pieniä puteleita kohtaan...
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kiva kuulla, että Manulla ja Oskulla menee jo paremmin :)

Oletteko muuten koskaan kokeilleet laulaa ihan hijaisella ja rauhallisella äänellä kissalle, kun se vaatii jotain hoitotoimenpiteitä mitkä sitä pelottavat? Rauhoittaa melkein kissan kuin kissan, vaikka voi tuntua ihan hoopolta idealta. Mulla oli aikoinaan kissa, joka vaan ei voinut sietää kynsien leikkuuta. Yksi kokenut kissankasvattaja neuvoi, että ota se syliin ja laula hijaisella äänellä "pienet sammakot". Mua nauratti, mutta uskokaa vaan, sen jälkeen kissan kynsien leikkuussa ei ollut enää ongelmia. Ja mulla ei todellakaan ole edes lauluääntä. Ehkä se vaan lamaantui kauhusta :rofl:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Kun muutaman kerran olen kotona yrittänyt vähän hyräillä, kissani tulee huolestuneen näköisenä katsomaan, mikä minulla on hätänä, ja jopa naukaisee tämän kysymyksen ilmoille. Kissani siis kaikkea muuta kuin rauhoittuu. Ääneni on sellaista vienoa piipitystä kun yritän.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja skidi »

Meillä myös kissa pyrkii yleensä lohduttamaan, kun laulan. Otan sen osoituksena sen huonosta sävelkorvasta, en omastani :heh:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Meidän perheeseen liittyi tällainen

Kuva

:mrgreen: Hän on selkirk rex tyttö Raitakatin Omanyte, kotoisemmin "Onneli" :ihana:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Onneli on niin söpö, etten kestä! :kups: Ihana turkki!

Matkustin tänään bussilla kissojeni kanssa ja kakaroitani tuli ihailemaan yli 80-vuotias mies, jonka kanssa juttelin koko matkan kissoista. Hänellä nousi kyyneleet silmiin, kun hän kertoi viimeisen kissansa kuolemasta. Liikutuin itsekin. :lohduton: Hänellä ei enää ollut lemmikkejä eikä voi ikänsä vuoksi uusia ottaa. Surullista, että jos elää vanhaksi, on kissaton koti itselläkin joskus edessä.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hazelin nuorimmainen näyttää siltä, kuin olisi saapunut savupiipun kautta! Onnea perheenlisäyksen johdosta joka tapauksessa!

Voisiko vanhana toimia kissojen ensikotina tai jonkun tietyn kissan vakiohoitajana vaikka lomien ajan? Minusta tuollainenkin kissakontakti voisi olla miellyttävä.

Tuttavapariskunta tässä vei äskettäin hankkimansa kissan toisen äidin kotiin palvelutaloon vierailulle. Kovin olivat ihastuneita siellä, eikä kissakaan pannut pahakseen. Se nyt onkin sellainen rento tyyppi (omani tuskin tykkäisi moisesta). Ehkä joskus vielä on yleisempääkin palveluasuminen, jossa on mahdollisuus myös eläinten seuraan?
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin