Vain elämää

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

wulfila kirjoitti:
Weewa kirjoitti: Mitkä olisi teidän unelma-artisteja?
Kirka.
:heh: Vain kuolemaa formaatista ollaankin turistu ja Kirka tosiaan olisi mukana siinä, kuten myös Kikka, Topi Sorsakoski, Juice Leskinen, Kari Tapio, Jamppa Tuominen ja Rauli "Badding" Somerjoki :puna:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Mustemppoo. :rofl: Tuo olisi kyllä oikeasti paljon parempi kattaus kuin näiden elävien kirjoissa olevien.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Pete »

Toivottavasti vetävät Juha Tapiolta "Arvaamatta tuuli kääntyy", "Ohikiitävää" ja "Kuinka paljon". <3

Keitäs minä haluaisin mukaan? :miettii: Ensimmäisinä tulivat mieleen Ressu Redford ja Johanna Kurkela. Muita hyviä voisivat olla Anita Hirvonen, Jani Wickholm (häntä vihataan aivan liikaa) ja Sani. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Jonnuli kirjoitti: En muuten edes tiedä Maaritilta mitään muuta biisiä, kuin tuon jäätelökesän, minusta Maarit oli kummallisin valinta tähän poppooseen. :raaps:
ta1ja kirjoitti:Minua taas sekä huvitaa että ottaa pannuun Maaritin väheksyntä. Etenkin kun saa lukea musiikkimediahipsterien twiittejä ja muita kommentteja (en viittaa kehenkään tässä ketjussa) jossa sanotaan että kuka tietää muuta kuin Jäätelökesän.
:puna: No kiva! :heh: Mutta minä en ihan oikeasti tiedä Maaritilta muita kappaleita. Olen (ehkä) juntti. :mitenlie:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja wulfila »

ta1ja kirjoitti:
wulfila kirjoitti:kovia versioita muiden biiseistä saattaisi hänkin tehdä
Ai niinkuin tämä tai tämä tai tämä? :mrgreen: :hali:
Tuo Nothing Else Matters oli mun mielestä just hyvä versio :) Ja sen kaltaisia varmaan tässä ohjelmassakin nähtäisiin, ainakin minun mielikuvissani. Ei mulla valittamista ole noista kahdesta muustakaan.
tonywerner kirjoitti: :heh: Vain kuolemaa formaatista ollaankin turistu ja Kirka tosiaan olisi mukana siinä, kuten myös Kikka, Topi Sorsakoski, Juice Leskinen, Kari Tapio, Jamppa Tuominen ja Rauli "Badding" Somerjoki :puna:
Myös teekkarien vappulehti Äpy hyödynsi vitsiä tämänvuotisessa numerossaan. Lehden TV-ohjelmasivulla: "TV2 klo 12.30 Vain kuolemaa! Mukana mm. Aki Sirkesalo, Kirka, Kikka ja Vesku Loiri." Tämä ei tosin ollut mielessäni Kirkaa ehdottaessani, vaan hän oli ihan oikeasti ensimmäinen mieleen tullut suomalainen miesartisti, jonka haluaisin ohjelmassa nähdä.
Pete kirjoitti:Anita Hirvonen
Todellakin! Unohdin hänet aivan. Ja Sani myöskin, vaikka en tiedä onko soolotuotantonsa kuinka tunnettua. Itse olen kuunnellut vain toista hänen soololevyistään.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Wtf, Loirihan elää? Vai onko tässä nyt joku teekkarivitsi, jota en tajua. :heh:
What color is your life?

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ Huumorintajuni on ehkä kieroutunut mutta mun mielestä tuo Loiri listan viimeisenä oli vielä piste i:n päälle muutenkin hauskassa jutussa :heh: Ei ole liian elossa, ettei kelpuutettaisi ohjelmaan mukaan.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kaksi jaksoa tullut, eikä ainuttakaan kommenttia :eeek:

Oon yrittänyt katsoa ja kuunnella tätä avoimin mielin, ilman ennakkoasenteita ja osittain olen onnistunutkin. Lähtökohta oli se, että tykkäsin Juha Tapiosta ja Laura Närhestä. Pauli Hanhiniemi ei herättänyt juurikaan tunteita, en vaan pitänyt hänen tyylistään laulaa ja hänen genrestäänkään sinänsä. Saa kuulostamaan kaiken jotenkin samanlaiselta puurolta. Maaritin tapa laulaa sen sijaan ärsytti melko paljon ja hänen tuotantonsa hyvin vierasta. Ilkka Alangosta ihan pidin, mutta uudempi tuotanto ei toimi. Anna Abreun ottamista ohjelmaan en ymmärtänyt lainkaan. Muutama ihan kiva radiobiisi ja persoonakin sellanen... pissis. Jukka Pojasta tykkäsin hetken silloin kun Mielihyvää tuli. Sen jälkeen kaikki onkin kuulostanut samalta.

Kahden jakson jälkeen tykkään Juha Tapiosta ja Laura Närhestä yhä enemmän! Lauran versio Tie ajatuksiin -biisistä oli ihan kuin Lauran omaa tuotantoa ja sai mut muistamaan tuon hienon biisin olemassaolon! Ja Ilkan päivänä muistin myös, kuinka paljon hienoa musiikkia hän onkaan tehnyt. Juha Tapiolla molemmat biisit olleet hyviä, mutta erityispisteet Child is my namestä :tapu: Pauli on suoritunut ihan hyvin, mutta ydinongelma painaa edelleen - en vaan pidä hänen äänestään ja tavasta laulaa. Maarit kuulosti Ilkan päivänä jopa ihan ok:lta, mutta Siskoni-tulkinta oli just sitä ihme "äänivenkoilua", mistä en yhtään tykkää. Ilkan Tämä on totta kuulosti ihan kuin olisi ollut hänen omansa, ei mikään tajunnan räjäyttävä tosin kuitenkaan.

Annan biisi Ilkan päivänä toimi ihan hyvin, mutta tyyppi sinänsä kyllä edelleen ärsyttää jonkin verran. Toisaalta vaikuttaa harmittomalta hömpältä, mutta toisaalta semmonen "joo siis omg kattokaa ku mäkin siis liikutuin ihan niinku oikeesti!"-kiljuminen ärsyttää. Mä annan sut pois -biisin hehkutusta Twitterissä en kyllä ymmärrä. Ok, lauloi ihan hyvin, mutta en kyllä saanut mitään tunnetta siitä esityksestä irti. Sellasta mietittyä, harjoiteltua ja laskelmoitua "eläytymistä". Eli tyyliin "tältä varmaan kuuluu näyttää sillon ku laulais niinku omasta elämästään!" ja ne jenkkityyliset kikkailut äänellä ja ähinät ei vaan sovi tuohon biisiin mun mielestä! Ja jos "koko Twitter" (paitsi minä) itki Annan "koskettavan" esityksen aikana/jälkeen, niin miksiköhän Satulinnan illallispöydässä ei tainnut kukaan tirauttaa ainuttakaan kyyneltä kyseisen esityksen myötä? Niinpä!

Jukka Poika, vai pitäiskö sanoa Kukka Poika taas on ollut kauden positiivisin yllätys. Molemmat vedot ollu tosi hyviä, eikä lainkaan niin puuduttavan samanlaisia kuin miehen muu tuotanto! Odotan innolla jatkoa! Ensi jaksossa Jukan päivä ja Annalla olisi mahdollisuus osoittaa, että osaa nauraa itselleen laulamalla Siideripissis! Olin kyllä huomaavinani, että taisi olla Paulin biisinä tuo...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Juha Tapion tuotannosta olen aina pitänyt ja hänen molemmat vetonsa ovat iskeneet minuunkin. Toivottavasti kuitenkaan ei laula ihan kaikkia vain hitaina, akustisina biiseinä.

Paulista taikka Maaritista en pidä juurikaan, erityisesti Maaritin ääni on aika vaikeaa kuultavaa. Eilinen Siskoni onnistui ihan hyvin, mutta olisin mieluummin kuullut esimerkiksi Annan version siitä. Annasta pidän todella paljon, erittäin vahva laulaja ja eilinen veto oli ihana. <3 Minulle Annasta ei todellakaan ole tullut minkäänlaista pissis-vaikutelmaa, päin vastoin. Toki ehkä Idols-aikoina hän ehkä sellainen hieman oli, mutta nyt kasvanut ihan aikuiseksi, mutta onneksi pysynyt erittäin hauskana.

Ilkasta ei kovin mielipidettä ole, kuten ei myöskään Jukasta. Jukan vedot varmasti joka kerta aika samanlaisia, mutta onhan niitä ihan hauska kuunnella. Lauran ääni on erittäin kaunis ja television välityksellä ihana persoonanakin. Olen jopa kerran tavannut hänet nopeasti ja hän oli silloinkin erittäin sydämellinen. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Vähäiselle katsomiselle on jäänyt tämäkin ohjelma, vaikka kyllä siellä ihan hienoja artisteja on.

Jukka Pojan kappaleista parhaiten vetivät mielestäni Anna, Pauli ja Juha.

Yllätyin siitä miten heikosti Maarit veti oman osuutensa. Eli onko aina laulanut tuolla tyylillä vai tapahtuiko työtapaturma?

Sekin kyllä yllätti miten hyvin Anna veti oman esityksensä eli oli täysillä mukana. Sinänsä ymmärrän jos Anna joitakin ärsyttääkin, mutta kyllä hän ihan laulaa osaa.

Pauli Hanhiniemen tyylistä pidän, vaikka ei ehkä äänensä tasolla yllä ihan "oikeille laulajille". Varsinkin Jukka Pojan kappale oli todella svengaava ja hyvä versio.

Juha Tapio on vedonnut jo radiohiteillään, mutta kyllä tämä ohjelma osoittaa miten hyvä laulaja on kyseessä.

Laura Närhi osaa selvästikin laulaa, mutta se tyyli on "jotakin hirveää". Jakanee mielipiteet ihmisten keskuudessa, mutta käyttäisin sanaa "väkinäinen".

Huonoimmin pärjäsivät mielestäni Ilkka & Maarit.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Tää on kyllä ihan paras ohjelma, jotenkin täs ollaan vaan niin mun sydäntä lähellä että itkua joutuu nieleskelemään joka viikko. Rakastan tarinoita biisien takaa ja uusia versioita. Monet biisit avautuvat ihan eri tavalla tässä käsittelyssä, en oo esimerkiksi koskaan kuullut Jukka Pojan biisien sanoja noin selkeesti. :heh:

Ilkka Alangon ja Laura Närhen biisit on myös olleet tosi herkullisia uusina versioina. Anna Abreu on yllättänyt positiivisesti, vaikka tykkäsin artistista jo alkuunsa, mut pelkäsin sen jotenkin olevan ihan pönttö ja huono. Pauli Hanhiniemi oli mulle uusin ja oudoin tuttavuus, mutta ehdottomasti mieluisin. :vonkaus: Juha Tapio on huikea laulaja! Maaritin biisejä odotan eniten, koska ne on melkein kaikki tuttuja ja läpikahlattuja, mutta itse artisti on kyllä menettänyt mun kiinnostuksen tän ohjelman myötä. Hirveetä vääntämistä. Ekasta jaksosta luulin että Maarit valitsisi kiinnostavimmat biisit mutta linja on mennyt vaan huonompaan.

Lemppariversiot! Annan Kylmästä lämpimään, Juhan Älä tyri nyt, Ilkan Tämä on totta ja Paulin Kuutamolla. Myös Jukan Juppihippipunkkari oli mun mielestä osuva valinta.

Annan päivä jee! Mun mielestä levyt on kokonaisuudessaan ihan hyvää settiä, ehkä just haluisinkin kuulla jotain ei niin hittikamaa sieltä väleistä. Juhan ja Jukan versioita odotan loppukaudelta eniten.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Margot »

Musta on hauskaa, että Pauli on hurmannut niin monet naiset. Ei olis ehkä etukäteen uskonut, että se on tän kauden Cheek ja Jonne Aaron. :mrgreen: Mutta tosi ihanahan Pauli on. :joojoo: Erityisesti sen versio Annan End of lovesta oli ihan huikea!

Annan päivä oli tosi kiva, kaikki onnistuivat hienosti versioissaan. <3
What color is your life?

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tämä kausi on ollut loistava. :tapu:

Vaikka artistit aluksi aiheuttivat epäilyksiä, olivat ne täysin vääriä ennakko-oletuksia. Hieno poppoo tänäkin vuonna ja oikeastaan parempi kuin viime syksynä. Jokainen artisti on mieleeni. Viime vuonna mukana oli myös Jonne Aaroneita, jotka aiheuttivat vain inhoa.

Tällä kaudella kaikilla on oma paikka ja tyyli vetää. Versiot ovat olleet hetkittäin todella hyviä. Anna Abreu on yllättänyt todella. Olen aina ajatellut häntä vähän heikoksi laulajaksi, mutta olen ollut todella väärässä. Maaritin persoonallinen soundi on mielyttänyt ja miehetkin rokkaa, Pauli Hanhiniemi ja Ilkka Alanko! :kups:

Jukka Poika on tuonut omaa kukkailuaan mukaan ja Närhestä olen aina pitänyt. Juha Tapion persoona sopii joukkoon, mutta hänen versioihin olen eniten pettynyt. En ole oikein pitänyt biisivalinnoista. Olisin todella halunnut hänen laulavan Mä annan sut pois kappaleen Närheltä.

Harmi kun ohjelmaa päättyy tällä viikolla. Hyvällä fiiliksellä olen joka jakson seurannut! Ekaa kokoelmaa on tullut luukutettua ja toista jo odotellen!

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »


Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Vain elämää palaa ensi syksynä ja uudet tähtiartistit paljastetaan 9. kesäkuuta, mutta jo nyt voi käydä veikkaamassa tulevan kauden osallistujia Suomipopin sivuilla:

http://kampanjat.radiosuomipop.fi/artistiarvuuttelu/

Listalla on 50 nimeä joista tulevan kauden artistitkin löytyvät.

Toivottavasti olisi tulossa hyvä poppoo. Elli Haloo, Samuli Putro ja Jenni Vartiainen olisivat mukava nähdä ohjelmassa ja heillä olisikin kesäkuussa sopivasti keikkataukoa ohjelmaa varten... :surrur:

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Colby »

Uudet Vain elämää -tähdet on julkistettu:

Kuva
Jenni Vartiainen, Samuli Edelmann, Vesa-Matti Loiri, Paula Vesala, Toni Wirtanen, Paula Koivuniemi ja Elastinen.

Kyllä tässä on ainakin nimekkäin artistikaarti tähän mennessä. Toinen kausi oli ehkä vähän flopihko ( :heh: ), mutta tulevalta kaudelta odotan kyllä paljon! Toivottavasti duettopäivänä kuultaisiin molempien Paulojen vetämänä Kuka pelkää Paulaa :uujee:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Oho, onpa nimekkäitä - tuleeko tästä viimeinen kausi, koska tämän jälkeen vaikea välttyä jäähdyttelyn tuneelta. Ei taida löytyä enää myyvempää joukkoa joka haluaisi mukaan.

Samalla kuitenkin vähän sama tunne kuin viime kaudella: ei ole samanlaisia kontrasteja kuin ensimmäisellä kaudella ja kun ei ole niitä ei ole yllätyksen ja sitä kautta osiaan suurempaa menestymisen mahdollisuutta. Siis en tarkoita etteikö tämä tule menestymään, varmasti, mutta vaikea uskoa, että ainakaan Edelmannista, Loirista, Vartiasesta, Koivuniemestä, Vesalasta ja Wirtasesta paljastuisi uusia puolia kuten Sillanpäästä ja Cheekistä ensimmäisellä kaudella. Nämähän ovat coveroineet toistensa kappaleita, tai duetoineet ja muutenkin ovat niin tunnettuja että uuden esittämiseen en usko, ellei joku nyt sitten paljastu ihan mielettömäksi räppäriksi ... Elastisella siksi ehkä ainoana mahdollisuus osoittaa itsestään jotain uutta jos on hieno laulaja/tulkitsija, tosin Elämänkumppanit ovat niin rakastettuja, että sieltä voi olla vaikea nousta esiin, etenkään kun Elastinen ei sympaattisuudestaan huolimatta ole mikään Cheek.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Nyt on kyllä saatu parhaat mahdollisesti artistit kasaan! Todella kova joukkio, en olisi uskonut. Erityisesti Paula Vesalan mukanaolo riemastuttaa ja Edelmannin hitit kaipaavatkin päivitystä. Syksyllä taas miljoona suomalaista ruudun ääressä ja joulun levymarkkinat pelastettu. Ei malttaisi odottaa! :rakkaus:

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Axell »

Tulevan kauden kattaus kuulostaa ainakin näin etukäteen todella hyvältä ja mielenkiintoiselta. Ehkä jopa parhaalta tähän mennessä. :uujee:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Vain elämää ei ole tähän mennessä pahemmin kiinnostanut. Nyt kuitenkin erityisesti Samulin ja Veskun takia rupean ehdottomasti seuraamaan kolmatta kautta. Vähän vieläkin epätodellinen fiilis, että Vesku on saatu mukaan. Todella hieno ihminen, mukava ja kohtelias kun viime vuoden lopussa Kuusankoskella hänen joulukonsertissaan olin. Yhteiskuva oli pakko saada, ja tämä olikin jo toinen kyseisen herran kanssa. :mrgreen:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Loiri on kyllä todella sympaattinen persoona, joka ei koskaan ole käyttäytynyt mitenkään suuren tähden elkein, vaikka meriiteissä kyllä löytyisi. Harmi ettei musiikkinsa tai tulkintansa innosta minua millään tavoin, mutta sehän on vain minun ongelmani. Kaikki muut kyllä kiinnostavat myös musiikillisesti, joten loistava kausi on tulossa :peukku: Eniten odotan Elastisen elektroniseen muotoon päivitettyjä versiointeja :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Tulossa on upea kausi, ainakin artistien puolesta. :uujee:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
MIAU98
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 26 Tammi 2014, 18:00

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja MIAU98 »

elastine :ihana: muut onki sit enemmän tai vähemmän ärsyttäviä... pmmp paula on ihan ok ja jenni myös.
It´s A Miracle!!!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mielenkiintoiselta vaikuttaa! :ihana: Tämän kauden artistit ovat tehneet melko paljon jo yhteistyötä, mikä ehkä selittääkin että porukaksi on valikoitunut juuri tämä. Tarkoitan, että varmaan ovat supatelleet, että jos sä lähdet niin mä lähden. Uskoisin, että ainakin Vesa-Matti Loirin ja Paula Koivuniemen lähteneen toistaan tukien mukaan. Ja varmaan Loirin vetovoima on saanut muut artistit lähtemään mukaan.

Paula Koivuniemihän on laulanut Toni Wirtasen Anna mulle piiskaa ruoska kädessä. :heh: Youtubesta löytyikin pätkä.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VzdcEtK-ZKc&feature=kp[/youtube]

Paula Vesala on tehnyt yhteistyötä Samuli Edelmannin kanssa, Samuli ja Vesku ovat laulaneet duettoja, samoin Jenni Vartiainen ja Vesku. Paula Koivuniemi ja Elastinen ovat taas tuttuja Voice of Finlandista. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja romualdo »

no tämä(kin) sarja on jäänyt minulta täysin sivuun... niin, aatelkaa, tälläiseltä musiikki-uskovaiselta ja -fundamentalistilta! Samuli ja Vesku kiinostavat luonnollisesti heti niin paljon että... artistikaarti on toki niin paljon kuin mahdollista - myyntilistoja nuoleskelevaa...
jk. se Putous-hahmojen esittämää parodiaa katselin taannoin - YouTubesta - - lienee siis aika yliammuttua (!?) mut jokatapauksessa ratkiriemukas esitys!??

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Todella hieno kausi odotettavissa. Esiintyjien lisäksi Vain elämän suosio lienee siinä, että se on harvoja musiikkiohjelmia, joka ei ole kilpailu. Ei tuomarointia, ei puhelinäänestyksiä, ei esiintyjien pudottamista jatkosta. Jääköön kilpailut meille euroviisufaneille. :heh:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Sarja ei ole vielä edes alkanut, mutta jo nyt päässä soi, kiitos vaan mainosten, Vesa-Matti Loirin tulkinta Elastisen biisistä. :sekava:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Enää kuukausi. :surrur: Suomen paras artisti Vain elämää -ohjelmassa. Ihanaa elämää. Vesku. <3
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

En tiedä onko tämä ennakkohypetys hyvästä vai pahasta. Ekassa kaudessa oli varmaan se suolana, kun ei oikein tiennyt mitä tuleman pitää eikä edes niiden kappaleiden osalta spoilaantunut etukäteen... :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Joo, mäkin muistan et ennen ekaa kautta oli Seiskassa salakuva niistä artisteista, jotka kävelivät Satulinnan tienoilla. Ja jutussa spekuloitiin, että mistä on kyse. :rofl: Eka kausihan kuvattiin niin, ettei tavallinen kansa tiennyt mistään kuvauksista tai artisteista tai ohjelmasta mitään. Nykyäänhän artistit paljastetaan jo ennen kuvauksia.

Vastaa Viestiin