Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minä taas olen hänet aina tiennyt unieni urhoksi. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Kuva :mitvit:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olisi tosiaan ollut aika hämmentävää jos tämä spurgu (anteeksi Piggybank) olisi repinyt tumman jätesäkiltä näyttäneen kaapunsa pois ja alta olisi paljastunut tuon näköinen vartalo. :miettii:

Mutta muista se baskeri. :tosion:
Meow cat, please meow back.

tsemu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Maalis 2013, 17:46
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tsemu »

Oli Mälmön viisujen aika ja viisulähetykset oli siirtynyt MTV3:lle ja kaiken lisäksi semifinaalit oli aamupäivällä. Oli Suomen vuoro (Suomen esiintymisnumero oli muuten 6) ja kaikkien yllätykseksi Krista ei esiintynyt, vaan Ronya joka esitti italiankielisen balladin. Myöhemmin selvisi että Krista ei voinut esiintyä kurkkukipujen takia..

Sellasta unta..

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta Malmön Euroviisuista. :uujee: Istuin ilmeisesti siellä hyvin takana nousevassa katsomossa, joka kyllä oli jo valmiiksi "noussut" ja reunalta olisi ollut alas monen metrin pudotus. :shock:

Lava oli tämänvuotisen MF-lavan tyyppinen eli siinä oli catwalk, joka johti melkein sen kohdan eteen, missä minä istuin yläkatsomossa.

Show'ssa oli tullut aika Kristan esitykseen. Videopostikortin aikana Krista juoksi koko catwalkin läpi esittämään esitystään catwalkin päähän. Sitten alkoi biisi. Sovitus oli uudistettu ja se oli paljon rokimpi kuin aiempi. Olin hieman pettynyt. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Tämän vuoden Kroatian jätkät olivat laulamassa ikkunani alla viisuaan. :rofl:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Olin kuuntelemassa jossakin isossa tehdashallissa vuoden inhokkiani eli Romanian Cezaria ja hänen viisuaan. Yleisö mylvi, kun Cezar astui sisään ja lähti kävelemään pitkiä portaita alas tehdashallin yläosista. Salamavalot välkkyivät ja uni oli hyvin todentuntuinen. Cezarin perässä kuitenkin astui mies kiväärin kanssa ja ampui Cezarin. :shock:
Yleisössä menimme tietenkin paniikkiin, kun ampuja alkoi silmittömästi tulittaa meitäkin. Oudointa unessa oli, että olin jonkun naisen ihmiskilpi kiitokseksi jostakin, mitä hän oli tehnyt hyväkseni. Sanoin ampujalle, että voi ampua minut, mutta ei tätä naista. Naisella oli pinkki pitkähihainen paita.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mattokauppias kirjoitti:Naisella oli pinkki pitkähihainen paita.
Tarkotatsä meitsiä? :miettii: :shock:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

TomppaJr kirjoitti:
Mattokauppias kirjoitti:Naisella oli pinkki pitkähihainen paita.
Tarkotatsä meitsiä? :miettii: :shock:
En tarkota teitsii. :heh: Voi sitä mielikuvaa. :rofl:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ TENK! Se mielikuva tosiaan. :rofl: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

No niin, viime yönä oli jälleen viisu-unen aika! :uujee:

Olin unessa kamalan ihastunut Islannin tämänvuotiseen euroviisuedustajaan, siis Eyþór Ingi Gunnlaugssoniin. Voin kertoa, että todellisuudessa EN ole häneen kovin ihastunut, vaikka kappaleestaan hieman pidänkin. No, unessa piileskelin kyseiseltä herralta, koska en kehdannut kohdata häntä. Kyykin piilossa jossain auton takana, jottei hän huomaisi minua. Paikka vaikutti aivan Kouvolan Vuohijärven Siwan pihalta (jee). Taisin syödä siinä samalla jäätelöä tai jotakin. Näin tämän suuren ihastukseni lähestyvän, enkä ehtinyt karkuun, kun hän tuli iloisesti hymyillen luokseni ja alkoi jutella kanssani (englanniksi). En pysty valitettavasti enää muistamaan, mistä keskustelimme. Sen pituinen se.

Miksiköhän ihmeessä uneksin jostakin Eyþór Ingi Gunnlaugssonista? :rofl:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Näin unta 2013 viisuista. Venäjä voitti pistein 239. Montenegro oli toinen :jupinaa: pistein 221. Kolmas oli Saksa, mutta en muista millä pistein. Suomi oli 12.
Viimeksi muokannut WildDance, 05 Heinä 2013, 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Hahaa..ei olisi pitänyt katsoa Helsingin kisoja eilen illalla. Näin yöllä unta,että Marija Šerifović oli tyttöbändissä laulamassa ja kilpaili Ruotsissa. Ennen esitystä Maria kuitenkin käski äänestää Venäjää,koska hän ei halunnut voittaa toista kertaa viisuja. :heh: (Ihan outo uni)
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Näin viime yönä unta murhamysteeristä, jota olin ratkaisemassa. Ilmeisesti samalla sitä kuvattiin, tai se oli tv-sarja tai jotain vastaavaa. Kolme naista oli murhattu ja minun tehtävä oli selvittää syyllinen. Sinä hetkenä kun löysin ratkaisevan johtolangan murhaajan selvittämiseksi ja katsoin kohtalokkaasti kameraan, niin taustamusiikki alkoi soimaan. Taustamusiikki oli tämän vuoden Moldovan kertosäe. :heh:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ TENK! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Unessani olin sisällä eriskummallisessa talossa. Pääkalloja,luita,käärmeitä,verta ym.mukavaa. Sitten kuului outoja ääniä yhtäkkiä ovet pamahtivat auki niistä käveli Amandine(Ranska2013) hän sanoi minulle "I TAKE YOU TO HELL WITH ME". Sitten talon lattia katosi ja Amandinen kanssa putosimme "mustaan aukkoon",sitten heräsin. ("Mustassa aukossa" soi hänen viisunsa taustalla.) EI SAA KATSOA MUSAVIDEOITA YÖLLÄ! :rofl:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Viime yönä näin tämän kevään ekan euroviisu-unen. Näin oikeastaan kaksi unta. Ekassa unessa Afrikka jostain syystä tuli mukaan euroviisuihin. Afrikka oli mukana yhtenä maana, ei siis jokaisesta Afrikan maasta edustaja vaan pelkästään yksi edustaja Afrikasta. Afrikkaa edusti joku tyttöyhtye. Kappaleen nimi mainittiin unessa, mutta en nyt muista sitä ulkoa.

Toisessa unessa kuuntelin Radio Novaa. Sitten radiosta alkoi kuulua Tanskan tämän vuotinen viisu Only Teardrops. Ensin mietin, että kuvittelenkohan minä että se kuuluu. Mutta kyllä se kuulu. Selitin siinä kavereilleni, että tämä biisi on sitten tällä hetkellä vedonlyönnin ykkönen. Kerroin kavereilleni myös muut vedonlyönnin kärjessä olevat maat(Norja, Ukraina, Venäjä ja Alankomaat).

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

Jos mun viimeöiseen uneen on uskominen, niin Suomi tulee tän vuoden viisuissa sijoittumaan toiseksi 100 pisteellä (käytännössä kyllä mahdotonta).

Aivan hulvattomia unia kyllä tässä ketjussa, monesti on tullut revettyä täysin :rofl:

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Näin toissa yönä unta ensimmäisestä semifinaalista. En yleensä muista uniani näin hyvin, mutta mie heräsin heti kun uni loppu, niin mie sit kirjotin unen tapahtumat heti ylös.

Muut perheenjäsenet oli kattomassa telkkaria ja siinä näkyi ensimmäisen semifinaalin tulokset(säännöt oli muuttuneet niin, että jo heti semifinaalin jälkeen näki semifinaalin tulokset). Muistin siinä, et ai niin, unohdin katsoa sen. Huomasin, että Islanti oli jäänyt viimeiseksi(unessani Islanti ja Albania olivat ensimmäisessä semifinaalissa, kun taas Viro ja Slovenia olivat siirtyneet toiseen). Islanti oli saanut vain kaksi pistettä, ja ne olivat tulleet Tanskalta. Olin tietenkin pettynyt, kun Islanti ei päässyt finaaliin. Aattelin, et ei voi mitään.

Päätin, et en kato tulosluettelosta muita tuloksia. Olin kuitenkin onneksi laittanut euroviisut tallennukselle, joten katoin tallennukselta kohdan, jossa finaaliinmenijät julistetaan. Jostain syystä vain seitsemän maata pääsi finaaliin, mutta edelleen maat julistettiin satunnaisessa järjestyksessä. Ensimmäisenä finaaliin meni Kroatia. Olin hieman yllättynyt, ajattelin heti, että varmaankin raatiäänien avulla on päässyt. Mutta Kroatian jatkoonpääsy ei kuitenkaan haitannut minua. Sen sijaan suutuin unessa todella, kun seuraavana finaaliin meni Albania. Olin niin järkyttynyt. Mietin, et miten niin huonolla ja ärsyttävällä biisillä voidaan mennä finaaliin(se ois kyllä aika yllätys, jos Albania oikeesti menis finaaliin). Mietin unessani myös salaliittoteorioita Albanian suhteen. Onneksi seuraava jatkoonmenijä oli odotettu ja ansaittu, Ukraina. Tästä olin tyytyväinen, kuin myös siitä, että seuraavana meni jatkoon Valko-Venäjä.

Kolme jatkoonmenijää oli jäljellä. Mietin siinä, että ei oo kovin moni ennakkosuosikki vielä menny finaaliin. Ja mietin, et mitenkään kaikki hyvät ei voi mennä finaaliin. Seuraavana finaaliin meni Itävalta. Aattelin, että okei, tämä biisi toimi sit sen verran hyvin, et meni finaaliin(ja varmasti toimineekin). Seuraavana finaaliin meni ennakkosuosikki Tanska, ja siitä olin tietenkin todella onnellinen ja myös helpottunut. Erikoista tässä kohti oli se, kun muiden jatkoonpääsijöiden kohdalla vain sanottiin maan nimi, niin Tanskan kohdalla myös biisi alkoi soida.

Vielä yksi finaalipaikka oli tarjolla. No tietenkin kävi niin, että tallennus oli loppunut kesken. No, pikkuveljelläni oli pöydässä lappu, jonka toisella puolella luki viimeisen jatkoonpääsijän nimi. Pikkuveljeni ei tiennyt, että mikä maa siinä on. Kummatkin toivoimme jatkopaikkaa Montenegrolle. Itse mainitsin, että myös Moldova tai Belgia voi päästä finaaliin. Kumpikaan ei ollut oikeassa, sillä viimeisenä finaaliin meni Kypros. Ajattelin siinä, että tämäkin taisi mennä finaaliin raatiäänien avulla. No siinä mietin, et yllättäen Venäjä ei mennyt finaaliin. Se ei minua kuitenkaan haitannut eikä myöskään Irlannin ja Serbian putoamiset.

Muistin, et hyvänen aika sentään, Alankomaat ei päässyt finaaliin. Siinä vaiheessa olin todella järkyttynyt ja surullinen. Katsoin youtubesta tuloksia, ja Alankomaat oli saanut vain kymmenen pistettä. Mietin, että mistä noin pieni pistemäärä saattoi johtua. Katoin sitten esityksen, ja se oli mennyt pieleen. Laulusta oli tullut pelottavan synkkä ja kävi niin, että Anouk ei laulanut esityksen aikana lainkaan vaan seisoi vain paikallaan(hänellä oli musta mekko yllään), musiikki kuului taustalla. Katsoin myös Itävallan esityksen, koska halusin tietää, oliko esitys mielestäni tarpeeksi vakuuttava. Kyllä se oli, laulajalla oli yllään valkea paita ja farkut(mikä taitaa oikeastikin olla hänen esiintymisasu). Jostain syystä esityksessä taustalaulaja oli sama, joka edusti Makedoniaa, mutta Esma tai Lozano se ei ollut, ihan joku tuntematon.

Olin arvellut, että Tanska olisi voittanut ensimmäisen semifinaalin. Ja niin olikin, muistaakseni lähelle 200 pistettä. Ja melko ylivoimaisesti voittikin. Ukraina oli selvä kakkonen. Muiden maiden järjestystä en katsonut, mut sen verran huomasin, että Tanskan ja Ukrainan jälkeen oli tasaisempaa. Olin tulosten selviydyttyä sitä mieltä, että raadilla on liian iso valta. Olin sitä mieltä, että raati pitäisi ottaa pois euroviisuista.

Tämmönen uni. En kyllä millään usko, että Kypros ja Albania menisivät finaaliin, ja Kroatiankin finaaliinpääsy on melko epätodennäköistä. Ja kyllä varmasti ainakin Alankomaat, Venäjä, Montenegro ja Moldova menevät finaaliin(jos Alankomaat ei menisi finaaliin, niin kyllä järjyttyisin). Oikeasti en kyllä raatia pois ottaisi, mutta kylläkin hieman pienentäisin heidän rooliaan.

Tom Tom
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1543
Liittynyt: 02 Tammi 2010, 02:13
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Tom Tom »

Itse näin sellaista unta, että voittaja=isäntämaa -käytännöstä oli luovuttu, ja 2014 kisat järjestettiin jossain slovakialaisen pikkukylän kirkossa. Kisat järjestettiin jollain pienellä budjetilla, eikä kisoja erikseen televisioitu laisinkaan. Kisoista julkaistiin jälkikäteen TOP10 jossain lehdessä, sen enempää paljastamatta sijoja TOP10:n sisällä. TOP10:ssä näyttivät olevan ainakin Belgian Roberto Bellarosa ja Saksan Cascada.
.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Viime yön unessani keskustelin jonkun kanssa siitä, miten Ukraina, Slovakia, Slovenia ja jotkin muut maat siinä lähettyvillä olivat ajautuneet euroviisujen (menestyksen, äänestyskäyttäytymisen, toistensa kappaleiden jne) vuoksi sotaan keskenään ja enemmän tai vähemmän tuhonneet toisensa täysin :shock: Keskusteluun liittyi visuaalinen kuva kakun syönnistä; mm. haarukka, joka oli Ukraina, upposi kakkupalaan, joka oli Tsekki, ja pala hajosi.

Tämän jälkeen sommittelin lattialle eriväristen sukkien avulla Euroopan karttaa, mietin että missäs kohtaa se Slovenia olikaan... ja samalla myös pohdin ääneen että "kyllä ne useimmat muistavat ihan ulkoa mitä maita siinä lähellä on, ja osaavat ilman karttaakin äänestää naapureita ja muita lähelläolevia maita".
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta, että Verka Serduchka esiintyisi seuraavalla viisuristeilyllä. Turha toivo, ilmeisesti! :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42003
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minäkin näin Ukraina-viisuaiheista unta :uujee:. Ukrainan tämän vuoden viisu oli jonkinmoinen yhdistelmä aikaisempia, oli siellä lavalla Zlata taustakööreineen, mutta sanoina Ukrajina – tse kruto, Ukrajina – tse kljovo, ja tämän huusi joku huivipäinen mummo (joka muistutti enemmän Moldovan mummoa kuin Venäjän mummoja). Ilmeisesti kuuden esiintyjän rajoitusta ei tunnettu.

Viisu esitettiin suosikkisoittolistalla, jonka oli laatinut joku britti viisujen jälkeen, ja sillä listalla Marry Me sijoittui noin viidenneksi, selvästi tuota Ukrainan sekasotkua korkeammalle. Kristan oikea ammatti muuten oli eläinlääkäri ja oikea etunimi Merja (sukunimenkin kuulin mutten muista enää).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viime yönä näin sellaista unta, että Saara ja Suvi Aalto osallistuivat duona UMK:hon. Kappaleen nimi oli "Lennetään" ja esityksessä siskokset keinuivat ilmassa. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Sain mielikuvan,jossa Aallon siskot laulavat Anne Mattilan biisin "Lennetään" jossain suuressa keinussa :rofl:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Hassua, sillä en ole koskaan kuullut edes Mattiloiden biisiä. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Norfin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 21 Joulu 2012, 00:02
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Norfin »

Unessani taisin ensin olla itse Krista ja esitin viisulavalla innoissani Marry Me'tä. Sen sijaan seuraavana esiintyi DQ:n näköinen artisti, joka aloitti esityksensä viisuhallin pihalta jonkin sisälle johtavan sivuoven edestä! Kun musiikki lähti päälle, tämä "Deeku" alkoi laulaa ja samalla kävellä sisälle halliin. Unikuvassa seurasin laulajan perässä enemmänkin kameramiehenä kuin ruudulta katsellen. "DQ" lauloi ja kulki yleisön viereistä reittiä lavalle asti, jonne pääsi sopivasti kertosäkeen koittaessa. Oishan seki jos joskus viisulaulaja tosiaan alottais esityksen ulkoa! :heh:
Ismon viisuista puuttuvat eurot ja Salla on Suomen uusi riisuedustaja

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33163
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

Viime yönä piileskelin neuvostojoukkoja Željko Joksimovićin kanssa jossakin ladossa parin muun tuntemattoman ihmisen kanssa. Kun tilanne näytti turvallisemmalta, Željko rupesi soittamaan siellä pianoa, vaikka yritin sanoa, ettei vielä kannata, kun joukkoja saattaa ilmestyä paikalle yllättäen. :apuva:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Viime yönä näin,että taistelin Margaretin ja Cristal Snowin kanssa agentteja vastaan. :rofl: Cristal pelkäsi korkeita paikkoja ja Margaret osasi kopioida itsestään klooneja. :mrgreen:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Paper Gangsta kirjoitti:Margaret osasi kopioida itsestään klooneja.
Mä jotenkin näen tämän mielessäni. :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vastaa Viestiin