Selostajat 2004

ESC 2004 -arkisto.
Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Tommi kirjoitti:Siis voi vittu!
Hyi, mitä kielenkäyttöä!

Joka tapauksessa Markus Kajo on yllätysnimi, mutta ehkä hän tuo tiettyä komiikantajua viisuihin... :lol:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Siis VOI VITTU sanon minä myös. Tähän asti olen yrittänyt käyttäytyä asiallisesti. Nyt en enää siihen pysty. Järkytys oli niin suuri. Voi kun vois saada sen Kajon äänen editoitua suorasta lähetyksestä pois. Toivottavasti se on kuitenkin oma itsensä eikä sillä ole mikään rooli päällä. Siis eihän se voi olla normaalissa elämässä samanlainen kuin niissä omissa "mietelmä" ohjelmissaa. Voi Asko raukkaa sanon minä, kun joutuu samaan koppiin.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Naali »

Tommi ja Kosti-71: Kannattaako sitä Kajoa tuomita ennen kuin hän on saanut näyttää taitojaan? Ja mitäs mieltä te olitte MariaG:stä, minä kun en muista?

Itse pidin Mariasta ja odotan mielenkiinnolla myös Kajon selostusta. Kunhan se on suurin piirtein asiantuntevaa, niin minulle kelpaa. Asko on kuitenkin kertomassa faktoja.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Olen Kosti-71:n ja Tommin kanssa samoilla linjoilla. Markus Kajo on kammotus! Sekin viisujuttu (oliko se niiden semifinaalien aikaan), kun oli vielä euuro-aiheinen, niin mainitsiko se ihan kokonaisen kerran edes viisut sanan ja piti olla muka Kajon mietelmiä viisuista. Juttu vedettiin täysin läskiksi, piti sisällään kaikkea muuta kuin aiheeseen liittyvää asiaa - ja, ah, niin unettavan tylsällä, monotonisella äänellä, että jo kahdessa minuutissa tämä katti oli unessa. Edes videolta en jaksanut sitä uudelleen katsoa ilman, että tulos olisi ollut sama...

Ja, oikeasti: älkää unelmoiko Askon pelastavan viisulähetystä, YLE-BYROKRATIA todellakin määrää sen pitämään suunsa kiinni selostuskopissa. Tämä on varmaa tietoa...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja male »

MARKUS KAJO! EI VOI OLLA TOTTA! Aijjuu, ei saanut kirjoittaa kaikkea isolla, pitää tässä nyt jotainhöpistä... vesihiisi sihisi hississä...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja salla »

Ihan yes valinta. Mertaranta olis ollut ehkä hauska. Ajatelkaa sitä hehkutusta Suomen pisteiden (?) jälkeen. Olis tullut isänmaallinen fiilis. Kuka vaan kelpaa muttei Maria G. joten itse olen tyytyväinen. Jee!!!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

"Mielenkiintoista" kielenkäyttöä tosiaan. :roll:
No Kajo rulez edelleen :wink:

Pitikö sanua :?: - Tjuu´uh :!:
:termari:

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Ai täällä taas otetaan herneitä nenään kielenkäytöstä. Herra moraalipoliisi voisi mennä itseensä. Pyysin jo kielenkäyttöäni anteeksi, tarviiko siihen enää puuttua?

Ja mie myös tykkäsin Maria G:sta ja Juntusesta, mutta kun Kajolla on tosi laiska tyyli selostaa kaikkea.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Naali kirjoitti:Tommi ja Kosti-71: Kannattaako sitä Kajoa tuomita ennen kuin hän on saanut näyttää taitojaan? Ja mitäs mieltä te olitte MariaG:stä, minä kun en muista?

.
Siis toivoin että Maria olisi saanut jatkaa. Maria oli huippu mun mielestä. Vaikka muut eivät ehkä olekkaan kanssani samaa mieltä.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Naali »

Okei. Ajattelin vain, että onko täällä taas sellaista porukkaa, jolle mikään ei kelpaa. Ymmärrän mielipiteenne oikein hyvin, jos molemmat tykkäsitte Mariasta.

Onneksi minulla ei ole (vielä) mitään Kajoakaan vastaan.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Marian maireasta ja teennäisestä ulosannista en ole koskaan pitänyt,mutta Kajo on kerrassaan kuvottava ukko :shock:

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Naali kirjoitti:Okei. Ajattelin vain, että onko täällä taas sellaista porukkaa, jolle mikään ei kelpaa.
Ne hommat on jätetty suosiolla muille.. ;)
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minulla ei ole mitään Kajoa vastaan. Antaa äijän nyt ensin yrittää, ennen kuin teilataan. Minusta hänen juttunsa ovat ihan hauskoja ja leppoisia :D Jotkut eivät vaan pidä hänen persoonallisesta tyylistään, mutta jospa arvosteltaisi vasta jälkeenpäin? ;)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Mie en kylä sano ennee mittään... :roll:
(ai, että lupaan vaan ? ..niin no.. :oops: )
:termari:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja admin »

Kadoksissa olleet Katten-Gustafin ja Ashantin viestit ovat jälleen paikoillaan.

Viestit voi käydä lukemassa tämän ketjun kakkossivulta: http://www.viisukuppila.fi/viewtopic.ph ... c&start=22

Pahoittelemme tapahtunutta.

t: Petri Juutilainen
Viisukuppilan ylläpito

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja ashanti »

No harm done! :D
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mä ymmärrän kyllä juu, että Kajon hillitty, naivistinen älykkyys ei uppoa kaikkiin. En silti menis itseäni noin suorasti paljastamaan ymmärtämättömäksi kuin jotkut ovat nyt tehneet.....

Minä kyllä innolla odotan, mitä tuleman pitää. Mieluummin haukutaan jälkeenpäin, jos sitten on mitä haukkua. Etukäteen sellainen on aika tyhmää varsinkin tyyliin, jota jotkut täällä nyt ovat käyttäneet....HUH! :shock:

Kajo rulez!

Tosin olispa sinne koppiin valittu ihan kuka tahansa, niin keskustelua se olisi herättänyt puolesta ja vastaan.... Yllätyin vaan tästä alatyylistä, jolla tätä keskustelua on käyty..... HUI ja HYI!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Samaa olen minäkin ihmetellyt, asia olisi aivan eri jos Kajo olisi kommentoinut kehnosti jo aikaisemmin! Vielä ei tiedetä miten Markus meitä viihdyttää! Ymmärrän silti "Kajo vihaajia" koska itse en pidä Juntusesta, mutta annetaan miehen yrittää ja voi olla vaikka kuinka kiva selostus tulossa. Jos on jo valmiiksi kielteinen asenne selostajaan niin ei voi odottakaan tulevalta kommentaattorilta paljoa ja kaikki hänen lausuntonsa ärsyttävät jo etukäteen. Pysykäämme neutraaleina ja haukutaan vasta jälkikäteen jos siihen on aihetta!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Violette »

Nadi kirjoitti:Mä ymmärrän kyllä juu, että Kajon hillitty, naivistinen älykkyys ei uppoa kaikkiin. En silti menis itseäni noin suorasti paljastamaan ymmärtämättömäksi kuin jotkut ovat nyt tehneet.....
Hyvä Nadi 8) Joku vain saattaa ottaa nokkiinsa... :color_:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Nyt kyllä Nadi tykitti niin asiaa kuin voi! Bravo!

Juuri noin minäkin olen kelaillut, että suotta sitä vielä mitään tuomitsemaan. Markus Kajo ei ole tiettävästi selostanut yhtään mitään vielä, joten hänen saldonsa on tällä hetkellä nolla. Toukokuun viisujen jälkeen tiedämme, onko saldo kehittynyt plussan vai miinuksen puolelle.

Kovasti mua on myös hämmästyttänyt se, että täällä niin moni inhoaa Kajoa. Luulin, että hän on varsin suosittu tv-persoona, voittihan hän aikoinaan monia palkintojakin. Naurun paikka -ohjelma oli 1990-luvulla yksi katsotuimmista, ja Kajon kirjat ovat myyneet hyvin. Käsitykseni mukaan miehen tyylistä siis yleisesti pidetään.

Ovatko viisuihmiset niin iloista sakkia, ettei vakava Kajo kelpaa?! :lol:
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

En mä kyllä Kajoa vakavaksi kutsuisi. Ensimmäinen mieleen tuleva adjektiivi on lupsakka. Kajon huumorista ja rennosta asenteesta ainakin itse pidän. Etukäteen on tosin paha sanoa, miten hänen tyylinsä sopii euroviisukommentointiin. Itse ainakin odotan Kajolta etenkin esikatseluissa videoista sarkastisia kommentteja, joista ei välttämättä pääse perille, pitääkö hän kappaleesta itse vai ei. :roll: Eihän tämä niin kuolemanvakavaa puuhaa ole...
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Joo joo! Oikein hauska mies Kajo todellakin on! Tarkoitin lähinnä sitä, että hän ei ole hössöttävä eikä pirteä, eli siinä mielessä vakava. Rauhallinen olisi ehkä ollut parempi sana, olet oikeassa.

Minäkin pidän oikein paljon Kajon jutuista. Voin jo kuvitella mielessäni, millaisia kommentteja on tulossa.

Valko-Venäjä:
Kylläpä jodlasi kovaa tuo nainen. Kukohan oli vienyt häneltä pääsiäismämmin pois?

Sveitsi:
Ei taida olla moinen käsien taputtaminen terveellistä. Perin puuduttavaksi ajan mittaan käy tuo.

Okei, mä en osaa matkia Kajon tyyliä! :lol: Mut tiiätte mitä tarkoitan! Tässä muuten miekkosen viralliset nettisivut: http://www.markuskajo.com/

Katsotaan, millaiset esikatselut ja viisuselostukset saamme. Haukutaan sitten, jos syytä on!
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Violette »

Sagapo: :lol:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Vaikka olen Kajoa kritisoinut juontotavastaan, yhdyn Nadin mielipiteeseen. Ei saisi kritisoida ennen kuin näkee Kajon selostavan. Kajon ohjelmia nähneenä (naurun paikka ja muut) olen pitänyt Kajon juontotavasta, mutta pelkäänpä ettei Kajon juontotyyli (hälläväliä-tyyli) sovi 'tosikko'-viisuihin..

Mutta jos Kajo yllättää, aion sen myös rehellisesti myöntää ja myöntää sen että epäilin turhaan.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Aika oudot kotisivut Kajolla, taitaapi olla itsekin aika outo tyyppi :roll: Odotan mielenkiinnolla esikatseluita!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Uskon siihen, että saamme erilaisen ilmapiirin kuin muutamana viime vuotena! Kajo saattaa sanoa jotakin hauskaakin! :D
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Tosikko viisuihin voisi Kajon Markus tuoda
oman omituisen huumorinsa mukana vähä nostetta.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Nadille:
*aaltoja*

Kyllä mäkin vielä jonain päivänä rupian nuin rohkiaksi :oops: !
:termari:

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja male »

Joo, kyllä hänellä on varmasti hauskoja juttuja mutta se puhetyyli on niin jotenkin laahaava ja hidas. Kommentaattorilla pitäisi olla reipas ote ja kertoa esiintyjästä ja kappaleesta tietoja, eikämurjasta pelkkiä vitsejä. Odotan toukokuuta innolla ja kauhulla.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Selostajat 2004

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kumma miten joillakuilla (anteeksi nyt vaan!) on tapana tuomita kaikki ennen aikojaan. Kajo sai eräiltä kovan vastalauseryöpyn ennen kuin oli ehtinyt sanoa sanaakaan esikatseluissa. Hänet tuomittiin edellisten näyttöjen perusteella. Nyt Jarin lavashow on ehditty lyödä lyttyyn muutaman kuvan vuoksi.

Jos odottaa negatiivista, kokemuksesta ei voikaan tulla niin positiivista kuin voisi olla!
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Lukittu