Emmerdale!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

En nyt tietenkään oleta, että kukaan palstalainen tuota maalaisidyllisarjaa katsoo, mutta viime päivinä siinä on kovasti pedattu jotain Suomi-storylinea, kun sellanen joku tytteli on nyt lähössä Suomeen au pairiksi (tuleeko ihmiset Suomeen Au-paireiksi?) ja siitä vaan jutellaan koko ajan... yleensä on olleet jutut pimeys-masennus-viinanjuonti tasolla, ja ihan on ollut todellista, et olisko ihan suomalaisten kanssa yhteistyössä... ? Onkos siitä siel kohistu mitään laatulehdissä? Ehkä mun äiti tietäis, kun tuota sarjaa tuijottaa orjallisesti...
Hello Hi!

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

ööö...eipä ole tullut NIIN fanaattisesti katsottua, mutta aina kun telkku on auki niin kyllä sitä ryypiskelyä jaksaa suht mukavasti katsoa! Au-paireista ei hajuakaan, mutta kyl tuo Emmerdale...meilpäin "Dinkelit" on aika vankan suosion vanhemmassa polvessa vakiinnuttanut. Erityisesti pidetään siit partasuu...höh Jack? Dingelistä No ihan laatusarja mut ehkä jäänyt jurraamaan pikku hiljaa paikalleen, tosin ihan näyttävästi paikalleen!

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Kylhän mie sitäkin mahisten mukaan tuijotan :oops: . Mulla on kanssa kyllä menny ihan ohi noi Juhan mainitsemat jutut.....

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sivusilmällä seurailen. Tulee aika sopivaan aikaan...
Liittyisiköhän tuo suomalaisjuttu siihen Emmerdale-tähtien n. vuoden takaiseen Suomen-vierailuun...?
Riskinä seniorilaumat

Sugar
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 11 Helmi 2004, 20:46
Paikkakunta: Tampere

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Sugar »

Mä seuraan joka jakson, eikä siinä vielä mitään Suomi-kuvioita ole..

Mutta kyllä joku voisi oikeasti tulla au-pairiksi Suomeen. Tai ainakin yrittää.. Mä ihastuin joskus aikoinani Kyproksella yhteen enkkutapaukseen ja kun aikamme tuhlattiin rahamme puhelinlaskuihin ja pieniin paketteihin, hän päätti soittaa johonkin au-pairien välitystoimistoon ja kysyä löytyykö Suomeen mitään paikkaan ja vielä miespuoliselle henkilölle. Ei löytynyt! :lol:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja tomato »

Jospa nuo JuhaUK:n näkemät jaksot tulee suomeen vasta vuoden tms. päästä.
Was tomi...

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Luultavasti jaksot saapuvat vuoden-kahden viiveellä!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No nysse Suomi-storyline on sitten menossa, lopeta lukemasta jos et kestä juonipaljastusta....





http://www.itv.com/page.asp?partid=473







jatka alas









Ei se kovin kummanen tarina sit vissiin ollukaan - pappi Ashley oli salaa rakastunut siihen Laureliin, joka oli Suomeen lähdössä, ja lensi perässä Helsinkiin, mutta Laurel ei ollutkaan lentänyt Suomeen. Joten tähän mennessä olemme nähneet yhden väläyksen Helsingin lentoasemalta! No, ovatpa mainostaneet Suomea kumminkin!

Yhdessä vaiheessa siellä Suomessa oltiin muuten vain puoli vuotta jäljessä, kun siellä näytettiin 2 puolen tunnin jaksoa kerrallaan..
Hello Hi!

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mä en ole enää moneen vuoteen pysynyt kyseisen sarjan kärryillä. Mutta silloin kun sarja alkoi suomessa, niin seurasin sitä paljonkin. En tiedä muista, mutta minun mielestäni sarja on mennyt huononpaan suuntaan. Aateeks :!: :!: :!:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Stello »

Me hihiteltiin kanssa idealle, että joku englantilaistyttö lähtisi Suomeen au-pairiksi.. :lol: Ei kai ne sen pelkän lentokenttäpalan vuoksi kuskanneet Ashley-näyttelijää Suomeen asti, että kai se sitten teki samalla jotain PR-juttuja?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jokos tuo Helsinki-Vantaan lentokenttä vilahti keväällä ruudussa täällä Suomessa vai tuleeko kenties nyt syksyllä?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Eipä se kait vieläkään syksyllä tule, eikös Suomen jaksot ole kahden vuoden viiveellä, näin muistaisin.

Minä olen ollut oikea emme fani, kuuluin fan clubiinkin joskus, mutta viime talvena into alkoi hiipua. Kyllä sitä silti varmaan taas tulee syksyllä katsottua. Ihan hyvä sarjahan se on, mutta nykyisin vaan mennyt enemmän saippuan suuntaan. Ne alkukausien jaksot olivat aidompia, nyt alkaa olla juonenkuviot niin tuttuja muista sarjoista.

Sarjassa on kyllä muutama ihan hyvä tyyppi, esim. Viv on niin kamala, että se on ihan mun suosikkejani :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Emmerdale on mennyt yhä enemmän saippuan suuntaan nyt, ja se on alkanut suoraan kilpailuun BBC:n Eastendersiä vastaan kaikenlaisilla tunnin mittaisilla extrajaksoilla, ja voittanut usein katsojamäärissä, vaikka oli ennen aina se kolmanneksi tai neljänneksi suosituin saippua.
Hello Hi!

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Katson Emmerdalea aina kun ehdin ja se on eräs suosikeistani. Hakkaa Kauniit ja Rohkeat mennen tullen. Suomessa on tosiaankin Emme fan-club. Kääntäjä Kaarina taitaa sitä pyörittää. :peukku:
Belgrad 2008!!

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja r0b »

Todellakin hakkaa Kauniit ja Rohkeat mennen tullen! :peukku: Pidän tästä kanssa, ja toivottavasti palaa pian ruutuun! ;)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tällekinhän oli oma ketju. Tässä onkin vaihteeksi tapahtunut kaikenlaista, olen taas katsellut tätä vähän enemmänkin. Kaikki mun suosikit vaan kuolee ( Sarah, Angie ja nyt Chris) :( . Ja missä Viv on, sen kälätystä kaipaa :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Höpöttelen täällä yksikseni :/ . Vieläkö tätä muut katsovat, tässäkin on aika jännät jaksot nyt menossa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tämä on hyvä sarja, mutta ei ole nyt tullut pitkään aikaan seurattua.
Lukiota käydessäni tuli enemmänkin seurattua.
Mun lempihahmoja taisivat olla höhlä Tricia, hölösuu Betty, kälättäjä Viv ja hento Emily.

Onko noista yksikään enää hengissä? :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kaikki ovat hengissä vielä ;) . Betty tosin lähti Sethin luo Australiaan viime viikolla.

Spoileri:

Mutta pian yksi noista kuolee
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Pyrin katsomaan Emmerdalen joka päivä... Olen seurannut sitä siitä asti, kun se Suomeen rantautui. Rönsyilevät henkilöhahmot ja kieli siinä parasta ovat. Valitettavasti sarja on todella muuttunut saippuamaisemmaksi. Mahtaakohan niitä iänkuun vanhoja 70-80-ja 90-luvun Emmejä olla tallennettuna mihinkään tiiviiseen formaattiin, lähinnä siellä saarivaltiossa? Yksi tai kaksi dvd:tä on 2000-luvulla siellä julkaistu, mutta ainakin BBC:n shopissa mainittiin, että eivät toimita niitä ulkomaille. :eeek:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Suomessahan toimii oma Emmerdale fun club, ehkäpä heidän kauttaan voisi vanhoja jaksoja kysellä. Klubia pitää sarjan vakisuomentaja Kaarina Suvanto.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

JuhaUK: MINÄ KATSON JA VUODESTA 1997 alkaen oon lähes aina kattonu ja jos en saa/pääse tms. katsomaan niin otan nauhalle, kyllä  :joojoo:

Muuten onko tietoo koska alkaa emukka?!
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

http://www.mtv3.fi/emmerdale/

Emukka jatkuu 28.8 maanantaina!  :hiphei:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Jee! ;)
Belgrad 2008!!

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Mihinkähän sitä keväällä jäätiinkään?
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

pe 02.06.2006 Ole rehellinen tunteillesi.
Pitkän harkinnan jälkeen, ja Emilyn tukemana, Laurel uskaltautuu kertomaan Ashleylle omaa sydäntään kaikkein eniten vaivaavan asian.

Eric alkaa huomata millaista on jakaa sekä työ että talonsa Stephin kanssa. Steph ja Alan selvittelevät välejään. Steph vaatii isäänsä lopettamaan suhteen Shellyyn. Seuraintaloa valmistellaan Katien ja Andyn häitä varten. Emilyn kannustamana Laurel menee pappilaan tunnustamaan rakkautensa. Ashley ei kuitenkaan voi ajatella häntä samoin. Chasin mielestä hän teki virheen. Bernice ja Louise eivät olleet oikeita. Laurel päättää jatkaa elämäänsä kaukana Ashleystä.

Tuossapa tuo viimeinen jakso enen kesätaukoa  :)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Kiitti Hazel, niinpä olikin! Ei mene enää kauan kun se alkaa.  :tapu:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä kanssa sitä jo odottelen, oon tykännyt katsoa jo monta vuotta  :).
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jee! :tapu: Tänään se alkaa 17.05 E M M E R D A L E ! Ja jakson nimi on Suuntana Suomi :eeek:
:mrgreen:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Emmerdale!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Täytyykin laittaa puhelimeen muistutus, ettei vaan unohdu.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin