Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa

Aram Mp3 – Not alone

*****
43
39%
****
29
26%
***
21
19%
**
9
8%
*
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 110

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Sveitsi saa siirtyä puntarin ykköspaikalta, sillä Aramin kappale on sellainen tunnelataus, että alta pois. Erinomaisesti rakennettu kasvu jäi eilen illalla jotenkin huomaamatta - joten ei mitään neljää tähteä, vaan puhtaat viisi. :peukku:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

En saa tästä mitään otetta, mutta ehkä tuo dubstep avautuu paremmin kuulokkeilla, kunhan pääsen täältä pois.
Meow cat, please meow back.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Rousku kirjoitti:Tämä voittaa.
Jos kundi osaa laulaa livenäkin.
Tässäpä ruotsalaisille mallia, miten balladi kuuluu kasvattaa.
Samaa mieltä.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Ehdin jo toisaalla pedata puntari-ykköstä Carl Espenille, mutta nyt vasta kuulin tämän. Olen mykistynyt :ihana: . Ehkä upein orkesterisovitus Pas de deuxin Rendez-vousin jälkeen. Toivottavasti kaikki orkesterin nyanssit saadaan taustanauhalta esiin. Monacon Lise Darlyllahan oli käytössä kokonainen sinfoniaorkesteri, josta taustanauhakisoissa kuultiin jotain pientä pihinää.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8897
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Subculture kirjoitti: Ehkä upein orkesterisovitus Pas de deuxin Rendez-vousin jälkeen.
:tapu:
Qaj.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Oiiih, Belgian Pas de Deux mainittu. Onko tämä niin hyvä? :surrur: Pikainen kurkkaus Oddscheckerin vedonlyöntisivustolle kertoo, että Armenia olisi ohittamassa Norjan voittajasuosikkina eli sen voittaessa saisi näppiinsä vähiten mania. :supati:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Odotin vaan koska Portugalin finaali loppuu, että pääsen kuuntelemaan tätä. Kello lähenee kolmea ja mä vaan klikkaan tätä udelleen ja uudelleen. Hypnoottisen upea :ihana:

Tää on upea kolmen minuutin musiikillinen matka, joka ohittaa sinut. Saapuu hiipien pianon koskettimien kautta, paisuu uhkaavien tummien puhaltimien kautta räjähtävään konepauhuun, häipyen taaksesi yhtä hiipien kuin saapui, kuitenkin mieleen muistijäljen jättäen...

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tämä on nyt vedonlyönnin kärjessä. :uujee:
What color is your life?

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tää oli hyvä! Nouseva tunnelma, laulajalla hyvä ääni ja taustat on mahtavat. Mitä muuta sitä voisi toivoa! (...no ehkä kielen vaihtoa ;))
I don't want more choice, I just want nicer things!

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1159
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja pmama »

Subculture kirjoitti:Odotin vaan koska pääsen kuuntelemaan tätä. Kello lähenee kolmea ja mä vaan klikkaan tätä udelleen ja uudelleen. Hypnoottisen upea :ihana:

Tää on upea kolmen minuutin musiikillinen matka, joka ohittaa sinut. Saapuu hiipien pianon koskettimien kautta, paisuu uhkaavien tummien puhaltimien kautta räjähtävään konepauhuun, häipyen taaksesi yhtä hiipien kuin saapui, kuitenkin mieleen muistijäljen jättäen...
Aivan sama fiilis. Olen odottanut ja odottanut sitä wow-fiilistä tässä aika surkeatasoisessa ESC-vuodessa. Tähän Aramin 3-minuuttiseen mahtuu kaikki ESC-voittoainekset: herkkää tulkintaa, kaunista pianoa, nostattavaa brassia, tuskaa ja tunnelmaa dubstepin avustamana. Lopun viulut vähän rasittaa, mutta ne ei onneksi kauaa junnaa.

Tässä on sovittaja tehnyt läksynsä hyvin, minä ainakin putosin tähän kiisseliin kuin kärpänen hunajaan. Jäin sinne sätkyttelemään ja kuuntelen yhä uudestaan tätä huumetta. :ihana:

No, livenä nähdään riittääkö jäpikän ääni revittelykohdissa. Herkkyyttä ainakin löytyy paljon enemmän kuin Norjan ylimainostetulle Espenillä.

Huh, en ole kirjoitellut pitkiin aikoihin, koska en halua kommentoida huonoja esityksiä.

Avatar
kasari
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 17:00

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja kasari »

Tässä se on ja olen sataprosenttisen varma. Tämä voittaa Euroviisut Kööpenhaminassa. Aivan mahtava ja lumoava kappale ja tästä tulee myös hitti Euroopassa, on niin ajan hernoilla. Tässä ei ole mitään, mikä ärsyttäisi. Aitoa ja kaunista. Ja mikä parasta, vuonna 2015 Jerevanissa ei nähdä Azerbaidzania viisuilemassa, mikä tekee tämän voitosta vielä paremman. Vastuksen antaa Iso-Britannia, mutta heikon sellaisen.

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Samza »

kasari kirjoitti:Tässä se on ja olen sataprosenttisen varma. Tämä voittaa Euroviisut Kööpenhaminassa. Aivan mahtava ja lumoava kappale ja tästä tulee myös hitti Euroopassa, on niin ajan hernoilla. Tässä ei ole mitään, mikä ärsyttäisi. Aitoa ja kaunista. Ja mikä parasta, vuonna 2015 Jerevanissa ei nähdä Azerbaidzania viisuilemassa, mikä tekee tämän voitosta vielä paremman. Vastuksen antaa Iso-Britannia, mutta heikon sellaisen.
Noh noh... Eipäs hoppuilla! :heh: Ei tää nyt kyllä ihan "ajan hernoilla" ole... Niin kuin aikasemmin sanoin, niin dubstep tuli ja meni. Siksi en ainakaan itse jaksaisi uskoa tämän voittoon. :miettii:
Mutta iloitsisin kanssasi kyllä siitä, että Azerbaidzan jättäisi Jeravanin viisut välistä. :hali:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
Myself
Siemailija
Siemailija
Viestit: 138
Liittynyt: 20 Touko 2011, 19:35
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Myself »

I think so far this is the best Armenian entry at ESC. They have all potential to end up in top 3. Congratulations!

If Armenia wins, Azerbaijan will take a year off. Or maybe it would be good chance for Azerbaijan to send them back about million refugees to Karabakh and occupied 7 districts of Azerbaijan.
If Armenia wins, Azerbaijan should officially protest with other countries: such as Azerbaijan (Karabakh+ 7 districts), Georgia ( Abkhazia/Ossetia), Moldova (Transnistria), Ukraine (Crimea) whose lands are under Russian military bases for creating unrecognized countries.
:azerbaidzan:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kun tuo dubstep alkoi kuulokkeilla, niin herraisä... :kups: Meni ihan hallitsemattomat kylmät väreet. Kyllä tässä jotain omituisen vangitsevaa on, vaikka en ymmärräkään mitä. Mihin ihmeeseen oikein tökkään tämän puntarillani? Alustavat neljä tähteä. Kuuntelen tänään vielä kaikki tähän mennessä valitut viisut uudelleen, niin voi tapahtua mitä vain vielä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^^More talk about the song, less politics :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Ooh, miten upea kappale! Mielettömän mahtipontinen, jouset pistävät kylmät väreet liikkeelle. Tykkään hurjasti Aramin lauluäänestä ja sen pienestä metallisuudesta. En malta odottaa, minkälainen show tämän ympärille kyhätään!
My beauty will save the world - Verka

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tämä on hyvä! Dubstep on saatu hyvin kuvioon mukaan ja tunnetta löytyy. Toivottavasti ei kaadu liveen, koska tässä voisi olla kärkiainesta! :uujee: *****

Todella hyvä valinta Armenialta. Taas jotain priimaa sitten aprikoosin. Kunhan Köpiksessä vain toimisi eikä jäisi lauluun jumiin kuten Carl Espen. Visuaalinen valojen avulla toteutettu yksinkertainen show toimisi parhaiten. Mahdollisesti jotain taustakuoroa mukaan loppuhuipennukseen.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ihan nätti, mutta jotenkin juuri nyt, tässä maailmantilanteessa, tuo kohtalonomainen sotilasrumpujen pärinä ei iske itselle nyt yhtään, vaan kuulostaa vain kolkolta. Ei huvita kuunnella.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Samza »

Sellasen huomion tein, että Armenian kappale on vetänyt hirvittävän määrän näyttökertoja YouTubessa muihin verrattuna! :shock: Onko Aram isokin stara Armeniassa/muualla maailmalla? Vai onko tämä vain sitä, että biisi uppoaa väkeen?
Itse olen sitä mieltä, että vielä ei olisi Armenian vuoro... :draamaa:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Samza kirjoitti:Onko Aram isokin stara Armeniassa/muualla maailmalla?
Armeniassa kai on tunnettu ja pidetty imitoija. Muualla ei niinkään, mutta onhan kappale loistava. :surrur:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Samza kirjoitti:Sellasen huomion tein, että Armenian kappale on vetänyt hirvittävän määrän näyttökertoja YouTubessa muihin verrattuna! :shock: Onko Aram isokin stara Armeniassa/muualla maailmalla? Vai onko tämä vain sitä, että biisi uppoaa väkeen:
Voiko yotube klikkauksia edelleen ostaa kuten fb-tykkäyksiä jne?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Happy »

ta1ja kirjoitti:
Samza kirjoitti:Sellasen huomion tein, että Armenian kappale on vetänyt hirvittävän määrän näyttökertoja YouTubessa muihin verrattuna! :shock: Onko Aram isokin stara Armeniassa/muualla maailmalla? Vai onko tämä vain sitä, että biisi uppoaa väkeen:
Voiko yotube klikkauksia edelleen ostaa kuten fb-tykkäyksiä jne?
Voi niitä mun mielest ostaa?
Mut en kyl usko et tohon ois ostettu, ei 400tuhatta nyt niin iso luku oo

Mut joo tää kappale kyl ihmetyttää mua, miks kyllästyttää kuulijansa yli puolet biisin ajasta.. miks koko biisi ei voi olla yhtä tykitystä :mitvit:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Pystyy niitä minun ymmärtääkseni ostamaan.

http://fastfacebooklikes.com/
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8897
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Minulle tämä kappale olisi perin yksitoikkoinen yhtämittaisella tykityksellä. :sorivaan: En tiedä miten te muut arvioitte kappaleita, mutta minulle tärkeintä on vaihtelu, tunnelma, ikään kuin kappale olisi yhtenäinen kertomus nousuine, laskuine ja juonenkäänteineen. Itselleni tämä on päätähuimaava, loppua kohden upeasti tiivistyvä musiikkielämys, johon tekee vain mieli uppoutua kerta toisensa jälkeen. :ihana:
Qaj.

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Samza »

Happy kirjoitti:ei 400tuhatta nyt niin iso luku oo
No kyllä se mun mielestä on aika iso luku, kun ottaa huomioon, milloin julkistus on tapahtunut. :miettii:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Happy »

No en mä kyl jaksais sataa vuotta odotella et millo biisis tulee tapahtumaa jotain, haluun kokoajan sitä tykitystä korville
Oon kuunellu kaikki tän viisut vähintäänkin kerran alusta loppuun, tää taas oli jotenkin niin puuduttavan tylsä ja laahaava et 1,30 minuuttia riitti mulle ekalla kuuntelukerralla

Mut biisin lopusta kyl oon alkanu pitämään paljon, aina ku tätä kuuntelen niin alotan kohdasta 1,35 :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Koko biisin idea on minun mielestä siinä, että se kasvaa ja antaa kuulijalle sen kliimaksin mitä se odottaa. Kolmeen minuuttiin on saatu ladattua melko toimiva draamankaari. Jonain pelkkänä dubstep-revittelynä tässä ei olisi ollenkaan sitä samaa tunnelmaa.

Mä olen ihan liekeissä tästä kappaleesta! Hienoa huomata, että jotkut muutkin ovat tästä pitäneen ja onhan tässä voittojaviboja... :surrur:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41966
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Happy kirjoitti:Mut joo tää kappale kyl ihmetyttää mua, miks kyllästyttää kuulijansa yli puolet biisin ajasta.. miks koko biisi ei voi olla yhtä tykitystä :mitvit:
No kun kasvuhan tässä juuri on se idea! Jos jossakin kohti kyllästyttää niin loppupuolen tykitys alkaa olla vähän monotonista jo, ei tule enää mitään uutta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4273
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Mua pelottaa että tästä tulee se kappale joka pilaa mun euroviisuvuoden voittamalla, ihan niin kun Only Teardrops viime vuonna :synkka: Ihan ok tää on mut...ääh :raaps: :miettii:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Armenia 2014: Aram Mp3 – Not alone

Viesti Kirjoittaja Leo »

Mielenkiintoinen kappale kerrassaan. Taustat jousineen ovat aivan loistavat, ehkäpä tämän vuoden parhaat :peukku: . Alku tuo mieleen Lionel Richie-balladin, mutta puolen välin jälkeen kappale alkaa kasvaa ja taustoihin tulee modernimpia vivahteita. Kappaleen lopetus jää minulle jotenkin hämäräksi, se vain jotenkin katkeaa (kuin kananlento :heh: ).
Tätä on kuunneltava lisää, mutta hyvin lupaavalta vaikuttaa. Iso plussa siitäkin, että tämä on sikäläisin voimin tehty, toisin kuin naapurissaan Azerbaidzhanissa.

Lukittu