Suomi 2014: Softengine – Something better

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa

Softengine – Something better

*****
82
38%
****
61
29%
***
32
15%
**
22
10%
*
16
8%
 
Ääniä yhteensä: 213

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rousku kirjoitti: Uskoisin menestysmahdollisuuksiin (myös vaikka Köpiksessä), jos tuo itsevarmuus ja karisma on kunnossa. Biisi on tarpeeksi hyvä ja tarttuva.
Tuota tammikuista viestiäni nyt kommentoidakseni sanoisin, että Topilla oli semiesityksessä kyllä juuri oikeanlaista karismaa tähän. Katsoin äsken semin uusintana, ja olin livevedon visuaaliseen puoleen tyytyväinen. Kuvaaja oli päättänyt keskittyä laulusolistiin, ja mielestäni ratkaisu on oikea.

Lippiksestä: Kun esiinnytään tyylikkäänä, mikä oli tähän esitykseen valittu pukeutumislinja, lippistä ei käytetä sisällä. Lippiksiä on erimallisia ja voisin jotain Lenin-lippistä kuvitella Topin puvun kanssa, jos on mukana myös päällystakki ja siirrytään ulkotiloihin. Mutta ei, ei sisällä! Ja missään tapauksessa ei mitään kupumallista hiphoplippistä lippa taaksepäin :nohyi:.
Rise, angel, shine, love!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Jaksan kyllä vuodesta toiseen ihmetellä suomalaisten negatiivista asennetta viisuedustajiin (koskee myös urheilijoita ja muita edustajiamme maailmalla). EIhän kaikki voi eikä kaikkien tarvitse tykätä suomen euroviisuedustajasta, mutta silti olisi kiva, että suomalaiset olisivat kannustavia ja menisimme rinta rottingilla kisoihin!! Ei ole Softenginen vika, jos huippumenestystä ei tule - muilla mailla on vaan tolkuttoman huono maku :heh: Mä olen niin ylpeä suomen edustajista - oli sijoitus sitten mikä tahansa :tuuletus:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En odota huippusijoitusta - biisi on ehkä sittenkin vähän liian unohdettava - mutta semin tasoisella livellä ja hyvän starttipaikan avustamana pitäisin täysin realistisena kaksisemiajan parasta finaalisijoitusta. Olisiko se sitten jotain sijat 14 - 16?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä pelkään, että ollaan taas jossain 20+ -sijoilla. Finaaliin valikoitui tasokas joukko eikä siellä ole hirveästi selkeitä häntäpään pitäjiä. Sijoitus 15-20 olisi jo huikea.
What color is your life?

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja jv »

Se lippis, joka finaaliharjoituskuvissa on nähty, on linjassa stylisti Kilposen filosofian kanssa, että asukokonaisuudessa täytyy aina olla jotain mautonta/tyylitöntä, jotta se se olisi tarpeeksi mielenkiintoinen. Olen eri mieltä.

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

toivo kirjoitti: Omasta mielestä finaaliin pääsy on jo Suomelle hieno saavutus. Ja se on hienoa, jos pisteitä tulee muiltakin kun naapurimailta.
Viime vuonna ei tippunut naapureilta ollenkaan, ainoastaan Tanskasta 2 pojoa :'( Siksi en naapureita/Pohjoismaita äänestäkään ja minuun vetoavat muut kappaleet, esim. Montenegro :draamaa: Toisaalta tänä vuonna voisi odottaa Suomelle edes yhtä pistettä per Pohjoismaa+Viro, joka olisi oikeutettua ja varmasti enemmän. Krista ei ollut todellakaan niin hyvä kuin Softengine.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Lippis pois ja Kilponen porttikieltoon kaikesta viisuihin liittyvästä, kiitos. :joojoo:

Ei näytä niin hirveältä kuin pelkäsin, mutta se on täysin turha eikä tuo esitykseen mitään, päinvastoin. Mielipiteeni Kilposesta perustuu myös miehen aiempiin "taidonnäytteisiin".
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Suomi sijoittui kuulemma torstaina Australian äänestyksessä toiseksi heti Itävallan jälkeen. :peukku: Toivottavasti muuallakin olisi tykätty. :pliis:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Aftonbladetin Tobbe Ek kehuu Suomen kenraaliesitystä. Kuulemma Topi katsoo kameraan ja saa tunteita välitettyä.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Vielä kahdeksan tuntia, sitten tuomio paljastuu vähitellen. Onneksi kohta pääsee saunaan, se toivottavasti lievittää odotuksen tuskaa. Oma toiveeni on, että tällä kertaa pisteidenlaskussa jokainen Suomelle annettu piste ei miltei aiheuttaisi sydänkohtausta. Olisi ihan mukavaa vaihtelua. :heh:
(Tyhjä)

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Se on muuten jännä, että vielä nykyäänkin on jotenkin "coolia" haukkua omia, etenkin Euroviisuedustajaa juuri muka noilla "Finland, zero points"-mukanokkeluuksilla. Sen näkee siitä, että jopa ihan nuoret, siis alaikäisetkin kokee suurta tarvetta käydä esim. Youtubessa kommentoimassa Suomen edustusbiisin videon alle, kuinka ei tällä ainakaan päästä mihinkään finaalin asti.
Outo ilmiö tosiaan. Suomen kansalla on kyllä hyvin laaja pessimisti ei pety -syndrooma.

Mut kyllä alkaa jännä kasvamaan tässä. Ja herrajestas, tuo Australian fanien äänestystulos kiepautti vähän vatsanpohjaa. Mut en uskalla nyt vielä toivoa mitään, ehkä sitten vasta, kun näkee ja kuulee yleisön reaktion verrattuna muihin esiitnyjiin.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Juu. Tulee sitä itsekin naureskeltua joidenkin maiden jokavuotista me voitetaan -keskustelua. Mutta onko tämä nyt sitten jotenkin terveempää? Not.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Musta tuntuu, että tässä voisi olla muhimassa meidän suomalaisten kannalta varsin mieluisa yllätys, mutta kieltämättä vuodet ovat tehneet minustakin vähän skeptisen. :draamaa: Niin monta superpettymystä takana, enää ei jaksaisi...

Iltapäivälehtien palstoilla, ym. päteminen on kyllä rasittavaa luettavaa.
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 10 Touko 2014, 20:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8151
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sanottakoon nyt (ennakkoon), että olen pettynyt, jos tulee menestystä. Se vain todistaisi, että Euroviisut eivät ole minun lajini. Loordikaan ei ollut minun mieleiseni valinta vuonna 2006, vaan olin vankasti Shangain Valojen kannalla. Muutenkin fanitan enemmän säveltäjiä kuin esiintyjiä. Siksi Kerkko Koskisen katoaminen viisukuvioista on ollut aika ikävä asia. Ilman säveltäjien taikakosketusta esiintyjistä ei koskaan tule staroja.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Se lippis on varmasti Redraman neronleimaus, on soittanut Kilposelle, että nyt puuttuu vähän särmää, mut mä keksin, Topille lippis hopaprilippis! :draamaa: . Yhdistelmä tuo esiintymisasu ja lippis ei voisi olla redramamaisempi, nössö hyvänperheenpoikamainen versio jostain, jonka kuvittelee olevan katufiksua, > EI EDS MAUTON :draamaa: . Toivottavasti jää pois, koska harmittavan tyhmää, muutoinhan bändin stailaus on kivan dandymaisen tyylikäs.

Hyvä ole esitys semissä, upeat valot, onnea kisaan :tuuletus:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5964
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Se lippishän ois vaan peittänyt Topin ihanat hiukset, jotka on stailattu niin hauskasti pystyyn. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Antero »

Margot kirjoitti:Mä pelkään, että ollaan taas jossain 20+ -sijoilla. Finaaliin valikoitui tasokas joukko eikä siellä ole hirveästi selkeitä häntäpään pitäjiä. Sijoitus 15-20 olisi jo huikea.
On tutina, että tänä ehtoona Suomen edustaja Softengine räjäyttää "pankin". Koko kisan voittokaan ei ole mahdottomuus (joskaan en jaksa uskoa sellaiseen), mutta pisteitä ropisee, jopa satelee.... :joojoo:

Avatar
Basset
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 06 Touko 2014, 19:18
Paikkakunta: Oulu

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Basset »

Antero kirjoitti:
Margot kirjoitti:Mä pelkään, että ollaan taas jossain 20+ -sijoilla. Finaaliin valikoitui tasokas joukko eikä siellä ole hirveästi selkeitä häntäpään pitäjiä. Sijoitus 15-20 olisi jo huikea.
On tutina, että tänä ehtoona Suomen edustaja Softengine räjäyttää "pankin". Koko kisan voittokaan ei ole mahdottomuus (joskaan en jaksa uskoa sellaiseen), mutta pisteitä ropisee, jopa satelee.... :joojoo:
Näin minäkin tunnen tapahtuvan... pois vain se perus suomalainen masentava pessimistisyys, kun kerrankin kappale on todella hyvä! :tuuletus: Suomi ihan oikeasti voisi ottaa länsinaapurista tai tuolta Kaukasiasta mallia, miten siellä oikeasti halutaan uskoa kappaleeseen (okei joo, kyllä hieman on alkanut ärsyttää azerien ja armenialaisten jatkuva spämmäys ja yli-hehkuttaminen kappaleistaan). Ja juuri iltapäivälehtien sivuja ei kiinnosta lukeakkaan, kun vahingossakin näkee ne ekat kommentit "häntäpääsijat odottaa" tai tämä klassikko "finland zero points" :gente: :hak: .

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Terasbekoni kirjoitti:Suomi sijoittui kuulemma torstaina Australian äänestyksessä toiseksi heti Itävallan jälkeen. :peukku: Toivottavasti muuallakin olisi tykätty. :pliis:
no jos aussit ovat noin vapaamielisiä niin eurooppalaiset valitsevat sitten näistä kahdesta sen konservatiivisemman vaihtoehdon, passaa mulle :peukku:

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Toivon, että illan esitys sujuu hyvin. Sijoitus voisi olla vaikka noin 15, jolloin poikien opintomatka olisi onnistunut loistavasti. Vieläkin paremmin jos menee, se kaikki on bonusta. Pojat itse ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä jo finaalipaikastaan, kaikki sen lisäksi on plussaa. Kappale on oikein hyvä, toivotaan sille kohtuullista menestystä. :peukku:

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Lippalakki? :shock: ...Suomen stylisti ollut taas luovissa tiloissa. No olisihan se suomalainen perinne sössiä viisustailauksessa, mutta toivottavasti ei tällä kertaa kuitenkaan.

Kansainvälisyydellään ja laadullaan tämä on Suomen paras viisu vuosikymmeniin, ja olisi kumma jos tulisi taas tuttu häntäpään sijoitus. Mutta toisaalta biisi ei ole valtavirtamusiikkia, ei edes ihan valtavirtarockia, joten riippuu taas siitä, onko ruudun ääressä esim. rockin ystäviä, tai yleensäkin musiikkia laajasti kuuntelevia. Toivottavasti laatu, aitous, vilpittömyys ja nuori charmi puree laajasti katsojiin ympäri Eurooppaa. Video ei ole ollut katsotuimpia, mutta on katselukertoihin suhteutettuna yksi pidetyimmistä ja vähiten inhottuja. Biisi näyttää miellyttävän, eikä ärsytä, ja tämä voi olla hyvä piirre raatipisteiden kannalta.

Niin kuin aiemmin veikkasin, nyt olisi mahdollista saavuttaa, ainakin kilpailijamaiden määrään suhteutettuna, yksi Suomen parhaista sijoituksista ikinä. Ja mikä sijoitus sieltä tuleekin, olen pojista älyttömän ylpeä. Tsemppiä pojille! :peukku:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Joo, näin itsekin nyt kuvia tuosta lippiksestä, ja EI!! :jupinaa: Pliis, ei mitään tuollaisia ylilyöntejä enää tässä vaiheessa, juuri kun sai olla niin ylpeä nappiin menneestä semiesityksestä. :pliis: Sama tyylikäs linja siis tänäkin iltana, jooko?
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16964
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Happy »

Btw miten noin keskinkertaiselle stylistille kuin Kilposelle löytyy edes mitään töitä.. toi ukko ihan kamala ja sen kädenjälki vieläkin kammottavampi :nohyi:

Mut joo toivon Suomelle niin menestystä, uskon et tää erottuu selkeästi joukosta ja Suomi voi todellakin päästä jopa Top10, jokatapaukses uskon et paras sijotus sitten vuoden 2006 tulee.. :joojoo:
Tosin jätettiin Kristakin tylysti finaalin viimeisten joukkoon.. samanlainen vääryys voi toistua nytkin.. mutta toivottavasti tää ois äänestäjille helpommin lähestyttävämpi kuin Marry Me..
Never miss a good chance to shut up.

bonafides
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Maalis 2005, 16:49
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja bonafides »

Tuo ennakkoon mollaaminen liittyy siihen ainaiseen suomalaiseen häpeäntunteen välttelyyn. "Kukaan ei ainakaan pääse minulle naureskelemaan, jos en myönnä odottavani mitään." Tunnistan itsessänikin vähän tuota, että pelkään paljastaa mitään positiivisia odotuksiani ylipäätään. En minä tosin kuitenkaan tunne tarvetta huudella mitään Finland zero points -kommentteja ympäri kyliä. Ne taitaa olla näitä ihmisiä, jotka olevinaan tietävät tästäkin aiheesta paljon, mutta toistelevat todellisuudessa vain muilta kuulemiaan kliseitä.

Minusta on julmaa mollata Suomen edustajia vuosi vuoden jälkeen, vaikka sijoitus olisi ihan ok osallistujamaiden määrään nähden. Ne piilo-odotukset on ihmeellisessä ristiriidassa suomalaisten ainaisen alemmuudentunteen kanssa. Liekö sitten niin, että kaikki muu paitsi voitto hävettävät, koska "häviäminen" vahvistaa alemmuudentunnettamme. Jätetään mollaaminen vaikka sen varalle, että Suomen esiintyjä menee joskus humalassa lavalle kaatuilemaan. Niin kauan kuin esitys vedetään tyylillä ja innolla läpi, ei pitäisi olla mitään jälkivikisemistä.

Softengine, esiinny täydestä sydämestä ja tee meistä ylpeitä! :tuuletus:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Kakki. Sanoin ennen finaalia, että olen pettynyt, jos Suomi ei ole kymmenen joukossa. Ja olihan se, ennen viimeistä maata joka jaloi pisteitä, kakkimaa Sloveniaa. Yhdeksäntenä. Sitten män pari muata ohitse, Tanska ja joku toinen maa, jota en halua muistella, Spanjako se oli. Pettynyt olen, hieman. Tuli selväksi se, etteivät rockihmiset vieläkään katsele viisuja.
No, onhan se 11. sija jommoinen.
Seuraavalle vuodelle tavoite, että pojoja tulee kolminumeroinen lukema ja siis finaalissa.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Hienoa Pojat - 11. sija on mahtava suoritus, etenkin kun Irlanti päätti olla antamatta pisteitä meille :tuuletus: kolme pojoa heiltä ja olisimme olleet yhdeksäs :heh:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6531
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Minä olen kyllä todella tyytyväinen poikien sijoitukseen, koska olin jo varautunut johonkin jumbokahinaan. 11. sija on hieno saavutus ja pojat saavat olla ylpeitä. Hyvin he eilen kyllä vetivätkin. :peukku:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja rosetta »

bonafides kirjoitti:Softengine, esiinny täydestä sydämestä ja tee meistä ylpeitä! :tuuletus:
Ja niinhän siinä sitten kävikin ;) :tuuletus:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Olen niin iloinen Suomen sijoituksesta! :tuuletus: Jos eläisimme yhden semifinaalin aikaa, Suomihan pääsisi jopa automaattisesti ensi vuoden finaaliin - erinomainen tulos siis! :tuuletus:

Toivottavasti menestys kääntäisi nyt uuden sivun Suomen viisuhistoriassa, ja lähettäisimme jatkossakin kisaan tällaista aitoa, positiivisessa mielessä epäviisumaista ja HYVÄÄ musiikkia vilpittömällä otteella. Yliyrittäminen ja viisumuotit joutavat romukoppaan!
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 11 Touko 2014, 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Aivan mahtavaa :tuuletus: . Raadit olisivat tykänneet vielä enemmän, sijoittaneet viidenneksi. Brittiraati piti koko finaalin toiseksi parhaana, mikä ei voi kuin olla erittäin hyvä bändin tulevaisuuden kannalta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu