Satin Circus – Crossroads

Euroviisut 2015 Wienissä

Satin Circus – Crossroads

*****
72
41%
****
51
29%
***
30
17%
**
15
8%
*
9
5%
 
Ääniä yhteensä: 177

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Kyllä taas seistään risteyksessä ja ollaan nuoria, jee. Änkytyskohta lähinnä saa ärsytysanturini hyrräämään enkä suuremmin arvosta vahvaa autotuneakaan. Mukiinmenevä höttöhitti niille, jotka sellaisista erityisesti pitävät. Hellyn kolmeen tähteen, koska yritys hyvä ja tuotantokaan ei kuulosta pahalta.

***

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tasapaksua popitusta, kolme tähteä
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33166
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kuka on tämä mystinen J. M. A., joka on säveltänyt biisin Patric Sarinin kanssa? :mitvit: Musiikkivideo on kyllä todella surkea. :niinpa: Kappalekin kuulosti tuota katsoessa huonommalta.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kertosäe on kyllä kun joku valmiiksi jauhettu jangjang-purkka, jossa ei ole mitään makua, mutta jota pitää syödä kun ei parempaakaan ole tarjolla.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Colby »

Toivoin näiltä jotain vähän vähemmän One Directionia, mutta tässä biisissä on kaikki kuulemani One Directionin biisit yhdessä. Sääli sinänsä, koska jotain omaperäisempää olisi ollut kivampi kuulla. Ei tämä silti huono ole ja varmasti tulisi viisuissa pärjäämään. Ihan mielelläni Wieniin voisin lähettää. Juuh.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja tinov »

Mitä enemmän tätä kelaa, sen paremmalle se kuulostaa. :tapu:

Youtubessa kuulostaa vielä paremmalle... :tuuletus:

Lions and Lambs tulee kyllä hyvänä kakkosena. En oikein osaa päättää kumpi. :heh:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20459
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Suomalaiseksi yhtyeeksi tekee kohtalaisen laadukasta musiikkia omalla mukavuusalueellaan. Tästä sai kyllä menestyjän fiilikset. Nykyinen tusinapoppi mm. One Direction, jota etenkin nuoret kuuntelevat, ei vain kiinnosta pahemmin minua. Annan tasaiset kolme tähteä ja siihen se jää.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja atzhki »

Eikö Satin Circuksel oo jotain FinlandSvenska Kytköksiä ja olen ymmärtänyt et tää on varsinkin länsirannikol nostees pikkutyttöjen suosios. Bändin poikien nimien ja tuottajien perusteella FINSWE meininki on aika selvää.

Mä toivon et suomen kansa äänestää Wieniin Satinin tai BarokkiTrancen :) mä sain jo 2 mun kaveria äänestämään 20€ lla Barkkotrancea jos se on siis finaalis :)

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16967
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nyt kuunneltuna tää kyllä kuullostaa jo paremmalta, kertosäkeen jankkauksetkin on jo siedettäviä, ja hyvällä tavalla muistuttaa/tuo mieleen Keshan We R Who We R

Ja toi parta on just jees :peukku:

4 tähtee
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ei kyllä yhtään mun juttuni tämä laji, mutta kiva biisi, viety ideat loppuun ja jaksettu työstää :peukku: . Parhaimmistoa.

Naurattaa kyllä mitä tekevät partahipstereille - tällaiseen poikabändipoppiinkin partahipsteri - ei taida olla kovin epävaltavirtaa se muoti enää :hihi:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16196
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Happy kirjoitti:Ja toi parta on just jees :peukku:
Mutku se ei sovi tuohon jos lauletaan nuoruudesta, jos olisin ummikko niin arvelisin häntä liki kolmikymppiseksi. :tajutkaa: :heh:
Colby kirjoitti:mutta tässä biisissä on kaikki kuulemani One Directionin biisit yhdessä.
Emma on kuin halpa kopio kappa What Makes You Beautifulista, mutta tämä menee musta jo reilusti kauemmas. :joojoo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

greeen kirjoitti:viime vuonna Softenginen Henri meni kasvattamaan ne typerät viikset
Anteeksi, mitä mä luen? :draamaa: Tarkoitat kai ihanat viikset? :rakkaus: Mutta niin...

:suomi: :suomi: :suomi: :suomi:

... parta ei kyllä muakaan paljoa innosta, tosin... tässä se nyt taitaa olla. Suomen edustaja Wienissä 2015. :mrgreen: Tarttuva kertsi, juuri sopiva Euroviisuihin. Menestyksekkään kuuloinen radiopop-kappale tyyliin One Direction. Yllätin itseni jopa pitämällä tästä, koska tätä voi jotenkin jopa jorata.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36855
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Vähän rakastuin Krisuun tuolla pressissä tai jotain. :kups: <3 Taidan alkaa käyttää #söpötpojat -tagia tänä vuonna, jos tämän edustamaan lähetämme. :heh: Ylivoimaisesti olisi hän söpöin viisuissa edustanut henkilö ikinä! Enkä edustusmatkalle edes mitään esteitä minusta ole. Hieno pop-kappale. Hellyn jopa viiteen tähteen! :surrur:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti:Taidan alkaa käyttää #söpötpojat -tagia tänä vuonna
Jos käytät, niin kaikkien on syytä tietää, että se on minun keksimä hashtag ja tarkoitettu vain Softenginelle (ainakin minun käytössäni).

:draamaa: :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36855
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ehkä sitten yksikkö #söpöpoika olisi parempi? :heh: Koska en minä näitä muita suuremmin söpöinä pidä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Minä en promokuvan osalta pidä ketään erityisen söpönä, vaikka se Axel (?) taisi olla ihan söpö aiempien kuvien perusteella.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16196
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

TomppaJr kirjoitti:Ehkä sitten yksikkö #söpöpoika olisi parempi? :heh: Koska en minä näitä muita suuremmin söpöinä pidä.
:samaamielta: Krisu oli jo silloin joskus aiemmin ainoa joka sai kuolausmittarini värisemään. :heh: Blondit. :ihana:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ESC93 kirjoitti:Krisu oli jo silloin joskus aiemmin ainoa joka sai kuolausmittarini värisemään. :heh:
No aha. :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja atzhki »

Sullahan on hauska termi sille joka saa värisee!! "kuolausmittari" Joo krisu on han söpö ehkä liian babyface mun makuun. Tykkään siitä Axel Kallandista, se on kuuma. se saa mun mittarin värisemään ;) meil jopa 3 yhteistä kaveriakin faces. Paul Uotilakin on kyl hot ja hänellä vielä tää TAHDON logo profiilikuvana..... HMMMMMMMMMM :mitvit:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16196
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

En mä sitä kyllä ihan niin tarkoittanut. :rofl: Ihana olla taas pitkästä aikaa väärinymmärretty. :mrgreen:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja atzhki »

noooh, mä vähän kiusoittelin ;)

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Onks tää Kuppilan valinta? :heh: :stara: :stara: :stara: multa ei sen enempää...kaipa teinitytöt tykkää :mitvit:

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

atzhki kirjoitti:Eikö Satin Circuksel oo jotain FinlandSvenska Kytköksiä ja olen ymmärtänyt et tää on varsinkin länsirannikol nostees pikkutyttöjen suosios. Bändin poikien nimien ja tuottajien perusteella FINSWE meininki on aika selvää.

Mä toivon et suomen kansa äänestää Wieniin Satinin tai BarokkiTrancen :) mä sain jo 2 mun kaveria äänestämään 20€ lla Barkkotrancea jos se on siis finaalis :)
Kyllä se aika vahvasti on suomenruotsalainen bändi.. muuten pojilla on Norjassa ja Ruotsissakin faneja !
<3

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja mariah »

Rousku kirjoitti:En ymmärrä, miten eroaisi edukseen noin tsiljoonasta samankuuloisesta tanssikappaleesta.
miten tätä edes tanssii, jaloillaan tamppaamalla ja vähän käsiä ylös. eihän tää ole edes kunnnon tanssikappale :D kuulostaa kyllä voittajalta..ei kyllä tänne. kaksi tähteä :roll:

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Axell »

Täytti odotukseni ja hyvä kappale, jolla kehtaisi lähteä Wieniin.
Viisi tähteä :suomi: :suomi: :suomi: :suomi: :suomi:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Toivon todella, että tämä valitaan. :joojoo: Kansainvälisillä foorumeilla povattiin jopa, että jos tämä valitaan, niin Helsinki 2016 on mahdollinen. :draamaa:

Ox fan 4ever
Siemailija
Siemailija
Viestit: 128
Liittynyt: 01 Touko 2010, 19:48
Paikkakunta: Toijala, Akaa/Ackas
Viesti:

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Ox fan 4ever »

Joku vähän tässäkin tökkii.. :lohduton: En nyt varmaan masentuisi, jos tämä valitaan, mutta en tämän puolesta nyt kummemmin liputakaan..
Fatal moment when we lost our ground, two hearts corrupted by our feeble minds. Open up! See me now, and hold me one last time!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Wadde kirjoitti:Kansainvälisillä foorumeilla povattiin jopa, että jos tämä valitaan, niin Helsinki 2016 on mahdollinen. :draamaa:
Millä kansainvälisillä foorumeilla? (Kotimaisella foorumilla povattiin samaa eräästä viimevuotisesta tanssikappaleesta, jota ei sitten valittu, joten ennustus jäi testaamatta.)

Minusta tämä ei kuulosta yhtään viisuvoittajalta, enkä usko Suomen karsinnan voittoonkaan. Tanssikappaleet (tai sellaiset, jotka ainakin minusta kuulostavat tanssikappaleilta) pärjäävät yleensä itse kisassa huonommin kuin mitä viisufoorumeilla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Tässä kappaleessa on se vika, että se kuluu useamman kuuntelukerran aikana tosi nopeasti ja muuttuu ärsyttäväksi. Toisaalta tämä tarttuu korvamadoksi heti ensikuulemalta, eli siinä mielessä loistoehdokas nimenomaan Euroviisuihin, joissa kappaleella on periaatteessa vain se yksi kolmeminuuttinen mahdollisuus hurmata yleisö. En suutu hirveästi, jos tämä lähtee Wieniin.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Satin Circus – Crossroads

Viesti Kirjoittaja skidi »

Menevä poppis. Kaupallinen joo, muttei lainkaan huono.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Lukittu