Angelo De Nile – All for victory

Euroviisut 2015 Wienissä

Angelo De Nile – All for victory

*****
21
16%
****
42
33%
***
36
28%
**
15
12%
*
14
11%
 
Ääniä yhteensä: 128

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

:suomi: :suomi:

Miksi kertsin "live, live, live" -kohta pitää olla niin ärsyttävä ja huonolla tavalla kasari? :roll: Pidin alusta kovasti. Kunhan tää nyt ei sais apuja siitä, että on mukana toisessakin kisassa samaan aikaan. Pitääkö tämän menestystä UMK:ssa alkaa pelätä?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Subculture »

^ Toistaiseksi ollut yllättävän vähän hehkutusta :joojoo:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16949
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Happy »

Varsin pätevä biisi omassa genressään, pidän myös paljon laulajan äänestä!
Huutokuorokohdat upeita ja hyvällä tavalla tulee Queen mieleen

Mahtipointinen vaikka onkin aika rauhallinen kappale
Pliis tää viisuihin ellei Siru voita :rakkaus:

5 tähtee
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ei oikein napannut. Juuri se "live, live, live" -kohta tökkii eniten. Musiikkivideossa oli hieno tunnelma.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja mariah »

no tässä on haettu sitä euroviisumaisuutta varmaan tietämättään :rofl: kamala video ja kauhean miten ruma mies :kups: biisi on sentään ok mut ei..

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Axell »

Aika tasapaksu minulle. Jotain mielenkiintoista. En ole vain keksinyt vielä, mitä? :mitvit:
Kolme tähteä :suomi: :suomi: :suomi:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Minä pidän. :joojoo: Ja mun mielestä tässä olisi aika paljon menestyspotentiaaliakin? Niin kuin Bed on Firelläkin olisi ollut, mutta ruotsalaiset menivät sössimään.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Kyllä tässä munaa todella on jos suoraan sanotaan vaikka vähän old-fashioned ja saattas pärjätä tuon em. valitsemattoman ruotsalaisartistin tavoin.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja skidi »

En saa otetta ainakaan vielä :eiei:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Naali »

Ekalla kuuntelulla tykkäsin. Mahtipontinen, ehkä jopa vähän naurettava, mutta siksi ihana. Hyvä laulaja ja vähän heviä ja vähän Queenia. Bed on Firekin mainittu. :heh: Ihan kuin mulle tehty. Taidanpa nyt paremman puutteessa ostaa tämän. :tapu:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4273
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Jos viisuihin valittaisiin jotain raskasta, sen pitäisi olla raskaampaa kun tämä. Ei jotenkin tämä musikaali-hevi iske :heh:
Kaksi tähteä.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Mun puntariykkönen, heikot viisi tähteä. Vähän surullista että tässäkin kertsi on heikoin lenkki, vaikka biisillä olisi ollut mahdollisuudet vaikka mihin!
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Kuppilan väkeen ei voi kanssa koskaan luottaa! :draamaa:
Tulin tänne lukemaan haukkuja haukkujen perään, mutta mitä vielä... :draamaa: :heh:
Oli tämä ainakin sangen omaperäinen ja minunkin mielestäni laulupuoli oli aikasta vaikuttavaa. Silti heikohko kolmonen riittää.
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja murka »

Solistin ääneen tämän menestys ei tyssää. Videosta miinusta natsista ja sikaria kädessään pitävästä poliitikon näköisestä tyypistä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja hra47 »

murka kirjoitti:Videosta miinusta natsista
:mitvit: Minusta se natsi teki videosta juuri mielenkiintoisemman ja monitulkinnaisemman. Sääli, ettei tekijöillä ollut riittänyt munaa panna sille oikeaa hakaristiä hihamerkiksi. Piti jo aikaisemmin mainita asiasta, mutta menköön nyt kun asia otettiin puheeksi. Laulajahan ei ollut mikään valkohohtoinen sankari, vaan siitä tuli mieleen pikemminkin Tähtien Sodan Keisari pimeältä puolen. All for Victory olisi aika kantaaottava valinta vuotena jolloin sotilaallista pullistelua on esiintynyt vähän joka puolella...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hra47 kirjoitti:Sääli, ettei tekijöillä ollut riittänyt munaa panna sille oikeaa hakaristiä hihamerkiksi.
No joo, kun videota katsoo tarkemmin, niin sillä "natsilla" on hihassaan sama symboli kuin tällä laulajalla ja paavilla/kardinaalilla/papilla/millä lie roikkuu kaulassa, sekä lattiassa oleva symboli jonka päältä laulaja kävelee...

Vilahtaako siinä yhdessä kuvassa vasemmalla ihan Mannerheimin näköinen hemmo?

Tässä videossa on yksityiskohtiin piilotettua ajatusta enemmän kuin normaalissa harmittomassa viisuhötössä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30500
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Angelo De Nilelle on luotu hämmentävähkö taustastoori. Pahuuden ruumiillistuma, joka on vaikuttanut kautta vuosituhansien ja ajanut ihmisiä Beelzebubin syliin, tai mitä lie. Samalla konseptilla teemalevyä luvassa ja varmasti UMK-esitys jatkaa samoilla linjoilla. En osaa suhtautua tähän larppaamiseen. Luettuna hahmon taustatarina tuntuu, sori vain, typerältä. Televisio on tietenkin hyvin erilainen viestin, joten potentiaalia on vaikuttavaankin lavatoteutukseen. Ainakin video on mielenkiintoinen. Toisaalta riskinä on, että ammutaan yli ja tulos on naurettavan pompöösi.

Biisistä pidän. Kertosäkeistö on valitettavasti sen heikoin lenkki, mutta uskon senkin pääsevän livenä oikeuksiinsa. Laulajaan homma ei ainakaan kaadu.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Artistin itse kertomana stoori kuulosti todella vakuuttavalta. Ihan meni kylmiä väreitä, kun kuuntelin hänen selitystään. Valitettavasti minulla ja Samiasdilla on hieman ongelmia näiden videopätkien kanssa, mutta kaipa tuokin video joskus Wiwibloggsin YouTube-kanavalle ilmaantuu. Paino sanalla joskus. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Timoteus kirjoitti:^ Angelo De Nilelle on luotu hämmentävähkö taustastoori. Pahuuden ruumiillistuma, joka on vaikuttanut kautta vuosituhansien ja ajanut ihmisiä Beelzebubin syliin, tai mitä lie. Samalla konseptilla teemalevyä luvassa ja varmasti UMK-esitys jatkaa samoilla linjoilla. En osaa suhtautua tähän larppaamiseen. Luettuna hahmon taustatarina tuntuu, sori vain, typerältä. Televisio on tietenkin hyvin erilainen viestin, joten potentiaalia on vaikuttavaankin lavatoteutukseen. Ainakin video on mielenkiintoinen. Toisaalta riskinä on, että ammutaan yli ja tulos on naurettavan pompöösi.
Tulee ihan Azerbaidzanin debyyttiviisu mieleen, olihan sekin pompöösi ja teatraalinen ja överiksi vedetty, ja silti - tai juuri siksi - toimi loistavasti. :)
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Onkohan se joku sopimustekninen juttu, ettei voi "samana" artistina olla Voicessa samaan aikaan? Vai joko se oli Voicessa ennen?
Hello Hi!

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Onhan Lordillakin taustastoorinsa :mrgreen:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Kuullun kuultua kamaa. Hienosti äijä vetää. Musikaalimeininki kuuluu läpi niin, että kolme minuuttia on kiusantekoa aloittaa. :mrgreen:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Nousussa itselläni, mutta vasta polviin ylettyy. On se saitana että mies, joka luulee olevansa italialainen sika, jättää biisin niin suttuiseksi ja koppuraiseksi, kun lähtee voittelemaan koko maailmaa ja maailmankaikkeutta. Minä olen kuunnellut biisiä jo semmoiset kymmenet kerran ja olen luovinut päässäni, mitä tekisin toisin jos saisin muokatakseni tuon biisin. Patarumpuja, lautasten iskua, biisin ryhti on nostettava vieläkin suoremmaksi ja ylevämmäksi, sen on oltava tarunhohtoinen voittotaos, jolla kalpataan kaikki vastustajat. Ja soundillisesti vähintään yhtä hyvä tai parempi kuin esim. Arionin levy.
Ehkäpä tästä biisistä tulee oma voittajani.

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Muhun puree tää taustatarina ihan täysin, toivottavasti esityskin on jotain hienoa!
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Kuuntelin kappaleet ensimmäisen kerran sokkona, en katsonut videoita enkä myöskään tutustunut artisteihin etukäteen. Kun tämä biisi alkoi, tuli kylmät väreet ja sellainen fiilis että taivas varjele mitä sieltä tulee... Alku on ihan mahtava, mutta sitten lässähtää, kertosäe on latteahko ja toistaa itseään, ja liian musikaaliksi menee. Mutta ei missään nimessä huono, alku vain lupaa enemmän kuin mitä biisin edetessä saa. Laulaja/hahmo tuntuu kyllä todelta vahvalta ja karismaattiselta, suorastaan pelottavalta ja odotan, että livenä tämä tulee olemaan aika tehokas.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Tämä biisi on alkanut elää elämää pääni sisällä. Kunpa vain olisi paremmin tuotettu. Matias Kupiainen remmiin ja hyvää tulee. Kupiainenhan on tuottanut mm. Arionin levyn. Toivoisin marssirummutusta, torvia ja puhaltimia, jotka korostaisivat voittamisen ja sankaruuden hurmosta. Mieskuoro taustalle ja siellä muunmuassa Marco Hietala ja Jarkko Ahola ynnä muita miehekkäitä jätkiä, joilla on keuhkoa jota paisutella. Esityksen olisi oltava massiivisen maskulliininen ja sellainen että kuurokin ymmärtää että siinä ovat rotumiehet puskemassa legendaariseen voittoon, (mikä onkaan aihe) Tai paremminkin voittoon, josta tulee legenda.

Ja huomasinpa sattumalta mistä tämä Angelo De Nile on tuttu, elikkäs Kimmo Blom.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Boys_of_the_Band
Tästä.(Laulaja)


Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Kyllä tästä tosiaan voisi saada aika tykin pienellä lisäpanostuksella. On siitä muutama vuosi kun vähän tämänsuuntaista musaa on Suomi viisuihin lähettänyt, kyllä mulle vaan taas passaisi.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Antero »

Ei huono, jossain määrin "Queen pastissi". Jos laulaja livenäkin noin hyvä, niin ei muuta kuin Wieniin....
Toivottavasti taustat saadaan livenäkin yhtä mahtipontisiksi.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

TomppaJr kirjoitti:^ Artistin itse kertomana stoori kuulosti todella vakuuttavalta. Ihan meni kylmiä väreitä, kun kuuntelin hänen selitystään. Valitettavasti minulla ja Samiasdilla on hieman ongelmia näiden videopätkien kanssa, mutta kaipa tuokin video joskus Wiwibloggsin YouTube-kanavalle ilmaantuu. Paino sanalla joskus. :heh:
Tässä tämä kuuluisa video nyt on. :hihi: Mielenkiintoinen hahmo kyllä. :joojoo:



http://wiwibloggs.com/2015/01/19/angelo ... ast/73533/
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Angelo De Nile – All for victory

Viesti Kirjoittaja tinov »

Niin musikaaliviritelmää, että näen laulavan Trappin perheen viettävän Halloweenia. :roll:

Lukittu