Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Artikkeli jatkaa kiertomatkaansa... tämä on varmaan amerikkalainen blogi?

http://2paragraphs.com/2015/02/down-syn ... g-contest/
If you're not familiar with the Eurovision Song Contest, it's almost impossible to describe the sheer awfulness of what you have been missing, although several years ago the New Yorker's Anthony Lane wrote this wonderful primer. As the title suggests, it's a song competition open only to Europeans. It makes American Idol look classy
.
For all its faux-glamour, though, the contest has a certain endearingly tacky charm. And as forgettable as the songs are, they're all generally pop. A punk song by PKN would really make this year's contest memorable
.

:mrgreen: :rofl:
Hello Hi!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Timoteus kirjoitti:^ Tietenkin. Esiraadin olemassaolo on kuitenkin tiedetty alusta alkaen ja asia on kirjattu sääntöihin. En hahmota logiikkaasi. Ihanko tosissasi katsot, että tämä oikeuttaa – vastoin aiemmin ilmoitettua – millaisten tahansa raatien käytön missä tahansa kilpailuvaiheessa?
Olet jo tehnyt aiemmin yhden viestin, jossa kävit läpi ilmoitettuja sääntöjä, eikä mikään oikeastaan kumonnut sitä, etteikö raateja voisi olla. Toki henki on aiemmin ollut "katsojat päättävät voittajan", mutta koska emme tiedä vielä, miten raatien ja puhelinäänestäjien pisteet lasketaan yhteen, voi tuo olla totuuskin.
Timoteus kirjoitti:En oikeastaan yhtään tiedä, mistä olemme eri mieltä. Onko mikä tahansa sääntömuutos missä tahansa vaiheessa sinusta moraalisesti oikeutettu, vai pyhittääkö tarkoitus keinot? Riippuuko moraalinen oikeutus siitä, kenen uskotaan hyötyvän?
Ei, mikä tahansa sääntömuutos ei ole moraalisesti oikeutettu. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että valitut artistit ovat voineet olla tietoisia raadeista jo ennen meitä. Pitää varmaan kysyä heiltä itseltään.
Timoteus kirjoitti:Jos Yle huomenna ilmoittaa, että 40 % äänivallasta annetaan Punk in Finland -foorumilta kootulle raadille ja toinen 40 % Kehitysvammaliitolle, oletko siinäkin tapauksessa johdonmukaisesti sitä mieltä, että asiassa ei ole mitään väärää, koska esikarsinnassakin oli raati?
Otin mukaan esikarsinnassa olleen raadin keskusteluun siksi, kun sanoit, että kappaletta tehdessä artisti on voinut otta huomioon sen, että sitä äänestää livelähetysksissä vain kansa. Mikä on mahdollisuus, että koko kappale selviäisi edes esiraadin läpi, jos sillä ei olisi menestysmahdollisuuksia finaalissa olevan (mahdollisen) raadin pisteytyksessä?

Onko mielestäsi tämä kansalaisraati-idea syrjivä jotain tiettyä artistia kohtaan? Eikö kaikilla tunnu olevan faneja? Anssi Autio on kertonut, että mukana on erilaisia raateja iän ja elämäntyylin mukaisesti. Entä jos siellä onkin yksi raati pelkistä kehitysvammaisista, jotka tietenkin antavat PKN:lle täydet?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30524
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Samiasd kirjoitti:Olet jo tehnyt aiemmin yhden viestin, jossa kävit läpi ilmoitettuja sääntöjä, eikä mikään oikeastaan kumonnut sitä, etteikö raateja voisi olla. Toki henki on aiemmin ollut "katsojat päättävät voittajan", mutta koska emme tiedä vielä, miten raatien ja puhelinäänestäjien pisteet lasketaan yhteen, voi tuo olla totuuskin.
Pointtini on, että sääntöjen olisi pitänyt olla selvillä ajat sitten. Ei ole puolustus, että säännöt on kirjoitettu epätarkasti ja tiedotus on ollut huonoa.

Millä tapaa voi olla totta, että katsojat päättävät voittajan? Ellei anssiautiomaisesti saivarrella, että raatien jäsenetkin ovat katsojia, koska he katsovat esitykset. (No, ehkä jos yhden tuomarin ääni on samanarvoinen kuin yksi yleisöääni. Tällöin ainoa epäreiluus on siinä, että kukin tuomari pääsee antamaan yhden äänen ilmaiseksi.)
Samiasd kirjoitti:Mikä on mahdollisuus, että koko kappale selviäisi edes esiraadin läpi, jos sillä ei olisi menestysmahdollisuuksia finaalissa olevan (mahdollisen) raadin pisteytyksessä?
Riippuu raadeista. Esiraadissa on istunut musiikkialan asiantuntijoita. Finaalin kansalaisraadit ovat luultavasti hyvin erilainen konsepti. Toiseksi, esiraadin arvioissa riittää päästä 18 parhaan joukkoon, tai, jos raati harrastaa jonkinlaista genrekiintiöintiä, voi riittää olla lajinsa paras. Finaalissa ihan kunnioitettava keskikastin raatisijoitus voi olla voittomahdollisuuksille paha kolaus. Emme tiedä varmaksi, koska sääntöjä ei ole kerrottu (mikä siis ei vieläkään ole mikään puolustus).

Kolmanneksi, kilpailijallehan voi olla ihan OK, että matka katkeaa esiraadin arvioon. Tällöin kilpailuun ei ole vielä tullut uhrattua kohtuuttomasti aikaa ja energiaa. Semifinaaleihin päässeet kilpailijat joutuvat panostamaan paljon enemmän riippumatta siitä, onko heillä lopullisilla säännöillä voittomahdollisuuksia vai ei.
Samiasd kirjoitti:Onko mielestäsi tämä kansalaisraati-idea syrjivä jotain tiettyä artistia kohtaan?
En tiedä, koska en tiedä, miten raadit on koottu ja millaiset säännöt finaalissa on. Sääntömuutokset kesken kilpailun ovat väärin, vaikka niillä ei yritettäisi syrjiä tai suosia ketään.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11933
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja sziget »

Säännöt pitäisi kertoa avoimesti, totta kai, mutta tärkeintä on, että säännöt ovat reilut. Kansalaisraati kuulostaa reilulta, jos superfinaalia ei ole. Pelkkä yhden kierroksen puhelinäänestys olisi epäreilu (polarisoivia kappaleita suosiva), vaikka säännöt olisi kerrottu kymmenen vuotta sitten.
ta1ja kirjoitti:
sziget kirjoitti: Mitä tarkoitat kyseenalaistamisella? (...)jos edustaja valitaan pelkän taustatarinan perusteella ja biisistä vähät välittäen.
Vastasit itse. Jos kieltäydyt kuulemasta mitään arvoja biisissä, fine, mutta jos vedät siitä noin yleispätevänä tarjottavia johtopäätöksiä kohotat itsesi objektiiviseksi auktoriteetiksi ja aliarvoit kannattajia.
En ole käyttänyt sanaa objektiivinen tässä keskustelussa. Katkottu lause oli esimerkki mielipiteistä, joita voi esittää ilman että kieltää PKN:n oikeuden olla mukana kilpailussa. Itse kuvittelen, että ihmiset äänestävät yleensä sitä mistä pitävät, vaikka ei kai se varmaa ole, jos kilpailu politisoituu tarpeeksi.
ta1ja kirjoitti:Syytät minua ojentamisesta - koko kommenttisi esität kuitenkin itsekin passiivin turvin kiistattomana totuutena ja itsesi sen takana totuuden haltijana.
En käyttänyt minämuotoa, koska esimerkit eivät olleet minun mielipiteitäni. Puolustin kenen tahansa oikeutta olla eri mieltä kuin sinä. Oman kantani uskallan kyllä kertoa: 1) PKN:n biisi on mielestäni heikko. 2) PKN:llä on silti täysi oikeus olla mukana semifinaalissa, koska se on sinne valittu. 3) Äänestän mielestäni parhaita biisejä ja toivon muidenkin tekevän niin. 4) Muut voivat olla eri mieltä ja äänestää miten haluavat.
ta1ja kirjoitti:
sziget kirjoitti:Ennakkosuosikkien täytyy kestää kovempaa kritiikkiä.
Pitääkö? Että mitä parempi kisaaja sen kovemmin ja seksikkäämmin täytyy kampittaa?
Pitää, mutta ei tuosta syystä vaan siksi että laumasieluisuus on tyhmää. Jos enemmistö palvoo täysillä jotain Euphoriaa ja olen itse eri linjoilla, saatan sanoa sen melko tylysti. Loreen ja Euphoria eivät mene siitä rikki. Hävinneille yritän olla kiltimpi, koska lyötyjen lyöminen on rumaa. Tästäkin saa olla eri mieltä.
ta1ja kirjoitti:Ärtymys lähtee pääasiassa siitä ylimielisestä ja kaikkitietävästä jankutuksesta että tämä yksi ehdokas on täällä vain vammaisuutensa johdosta. Minusta näin ei ole
Ei minustakaan. UMK tarvitsee näkyviä ja nimekkäitä artisteja, ja PKN on yhtä tervetullut kuin Eläkeläiset 2010. Kappale on epäsuosittu täällä ja hyvin suosittu mediassa, siksi keskustelu kärjistyy. Natsit eivät ole vallanneet Kuppilaa, henkilöihin kohdistuvat asiattomuudet ovat yhä harvinaisia. Edes sonta-sanaa en toivoisi kokonaan kiellettävän, koska sonta on ravinteikas luonnontuote, josta kasvit tykkäävät.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jos tämä olisi Suomen viisu, niin saisin siitä (ehkä) jotain masokistisia nautintoja. :heh:
Meow cat, please meow back.

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Vesna »

Kolme tähteä.

Jännä juttu, kuvittelin aina että punk olisi melodisempaa musiikkia - mulle tää kuulostaa heviräpiltä :rofl: Paketti on kuitenkin tällaisenaan tosi valmis, eikä näitä tyyppejä voi ainakaan vihata! Biisikin on niin lyhyt, ettei yksitoikkoisuus haittaa :D

Lyriikat tosin ärsyttää. Mikä ongelma se on, jos on aikaa nukkua ja syödä hyvin? Joku täällä keskustelussa mainitsikin, että muualla Euroopassa kehitysvammaisten asema on heikko, minkä lisäksi Euroopassa on sotaa, köyhyyttä ja muuta kurjuutta, joten en välttämättä lähtisi viisulavalle valittamaan elämän tylsyydestä.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Sekä tässä että Satin Circuksessa on yksi kysymysmerkki, joka muuttunee huutomerkiksi tänä iltana - live. PKN toimii festivaalilavalla, mutta televisioitu tuotanto on tyystin eri asia. Satin Circuksessa epäilyttää lähinnä laulajan vaihdos eli livelaulun laatu (toisaalta tässäkin on kysymys, miltä bändi televisiossa näyttää).

Mikäli jompikumpi kärsii näistä ongelmista, saattaa se torpata kaikki menestymismahdollisuudet UMK:ssa. Erityisesti katsoisin tarkkaan PKN:n esitystä, sillä genre vaatii aika ns. räjähtävää esiintymistä - ketään ei kiinnosta katsoa televisiosta staattiselta näyttävää punkesitystä, vaikka kappale olisikin mieluinen.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Eka reaktio: Voi ei, pitääkö tän olla mukana? En tykkää punkista. Yksinkertaista, epämusiikillista.

Mutta jotain outoa tän kohdalla tapahtui.

Laulu loppui kuin seinään - ja se oli aivan mahtavaa!

Onko tämä sittenkin kova juttu?

:shock: :eiei: :eeek:

Avatar
MIAU98
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 26 Tammi 2014, 18:00

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja MIAU98 »

hyi vattu! kyllä ällöttää kun nää raahautuu tänään lavalle . kappale on hirvein ikinä ,kyllä hävettää olla suomalainen jos tämä voittaa - mutta eiköhän tämä putoa jo tänään onneksi :joojoo:
It´s A Miracle!!!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42003
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Vesna kirjoitti:Lyriikat tosin ärsyttää. Mikä ongelma se on, jos on aikaa nukkua ja syödä hyvin?
Mutta kun ei ole! Pitää nousta töihin vaikka nukuttaa, ei saa syödä niin paljon kuin haluaa (ainakaan karkkia). Siitähän juuri on kysymys, ettei saa tehdä mitä haluaa ja pitää tehdä mitä ei halua.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Täti on edelleen niin hämmentynyt, ettei poliittisen korrektiuden miekkojen ollessa valmiina katkaisemaan tädin kaulan uskalla vieläkään kommentoida.
:rakkaus: Thomas G:son :rakkaus:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

Youtubessa katsottu jo 465 000 kertaa. Ihmisiä selvästi kiinnostaa tämä yhtye. :peukku:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Haksis »

MIAU98 kirjoitti:hyi vattu! kyllä ällöttää kun nää raahautuu tänään lavalle . kappale on hirvein ikinä ,kyllä hävettää olla suomalainen jos tämä voittaa - mutta eiköhän tämä putoa jo tänään onneksi :joojoo:

Enpä usko. YLE jakoi tänään tekstiviesteillä ilmaisia äänestykoodeja. Tällä pedataan 100-varma finaalipaikka ja edustuspaikka jos koodit ovat finaalissakin käytössä.

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

MIksi äänestyskoodin saaneet äänestäisivät nimenomaan PKN:ää? :mitvit: (Ainakaan jos niitä on jaettu edellisinä vuosina äänestäneille, joihin tuskin hirveästi punkkareita kuuluu.)
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Katselin tänään juutuupista näiden videoita. Hyvä bändi!
Tykkäsin mm. kappaleesta " Naapurissa asuu nainen".
Onnea pojille kisaan, kuten kaikille muillekin osallistujille! :)

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

TomppaJr kirjoitti:Jos tämä olisi Suomen viisu, niin saisin siitä (ehkä) jotain masokistisia nautintoja. :heh:
Rupes kyllä kiinnostamaan minuakin, mitä näiden jamppojen Wienin-matkasta tulisi. Saattaisi Suomen delegaation jäsenille tulla muutama harmaa hius lisää. :heh: :peukku:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Terasbekoni kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Jos tämä olisi Suomen viisu, niin saisin siitä (ehkä) jotain masokistisia nautintoja. :heh:
Rupes kyllä kiinnostamaan minuakin, mitä näiden jamppojen Wienin-matkasta tulisi. Saattaisi Suomen delegaation jäsenille tulla muutama harmaa hius lisää. :heh: :peukku:
Ovathan nämä ulkomailla keikkailleet.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42003
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hyvä liveveto. Odotin kyllä sellaista ihan äkkitökslopetusta, joka nuoruuteni punkbiiseissä oli, enkä tuollaista pitkää sointua.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Edwina kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti: Rupes kyllä kiinnostamaan minuakin, mitä näiden jamppojen Wienin-matkasta tulisi. Saattaisi Suomen delegaation jäsenille tulla muutama harmaa hius lisää. :heh: :peukku:
Ovathan nämä ulkomailla keikkailleet.
Niin, toisin kuin monet muut.

Minkälainen riski esim. joku nuori suomenruotsalaisbändikin olisi? Jos on katsonut Sturm und Drang dokkarin poikabändin toimista ja jos muillakin on taustavoimissa joku "isä" joka elää rokkiunelmaansa sekoilelemalla poikansa kautta
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

n1kke
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Tammi 2015, 06:56

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja n1kke »

Näiden esitys oli todella hieno. Hyvät valot/grafiikat jnejne :D ja herroista tuli sympaattinen vaikutelma.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja murka »

TomppaJr kirjoitti:Jos tämä olisi Suomen viisu, niin saisin siitä (ehkä) jotain masokistisia nautintoja. :heh:
Aina sun pitää nauttia :heh: ?

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja mariah »

Mun ei viisukamut julisti facebookissa tän jo päivällä voittajaksi, hyvän asian puolesta kuulemma :heh: muita biisejä eivät ole vielä ehtineet kuunnella kun kysyin asiasta :heh:

Avatar
sommar14
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 244
Liittynyt: 02 Kesä 2014, 20:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja sommar14 »

Hyvin vetivät biisinsä livenä, se oli kiva nähdä. :peukku:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mä kyllä tykästyin nyt näihin :ihana:

"Pihka Myrsky te olitte paskempii ku me" :rakkaus: harmi etten ehtinyt äänestää noita tosta hyvästä, mut ehkä mä sit finaalissa äänestän :joojoo:
Viimeksi muokannut Happy, 07 Helmi 2015, 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Paska mikä paska mut onneksi Pihka oli vielä paskempi :rofl: Tää voittaa :peukku:

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Kyllä taisi Pertti Kurikan nimipäivillä olla esityksessä eniten sitä kuuluisaa "munaa". Ei täysin turha esitys millään muotoa. Se ei ole suosikkikappaleeni tässä kilpailussa, mutta kyllä he jatkopaikan ansaitsivat.
Eurovision all year long!

n1kke
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Tammi 2015, 06:56

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja n1kke »

En ennen hirveesti biisistä perustanut eikä edelleenkään oo ns mun musaa mut lämpesin kanssa näille hienon liven ja esiintymisen takia. Kaikki huikeita persoonia ja varsinkin Kari on mahtava :D

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kyllähän tää erottui yllättäen positiivisesti joukosta. Ensimmäisen semin jälkeen olisin laittamassa porukan Wieniin. Olihan tää aika huono semi muuten.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16195
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

TomppaJr kirjoitti:Jos tämä olisi Suomen viisu, niin saisin siitä (ehkä) jotain masokistisia nautintoja. :heh:
Pakko myöntää, mutta minullakin on tullut sama tunne. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

siis kyllähän tää bändi oli symppis ja teki muhunki vaikutuksen mutta edelleen olen sopinut itseni kanssa että muutan Ruotsiin 100% varmasti kahden vuoden sisään jos tämä biisi viisuihin menee :heh:
<3

Lukittu