Aikuinen – Kyynelten lahti

Euroviisut 2015 Wienissä

Aikuinen – Kyynelten lahti

*****
19
16%
****
35
29%
***
23
19%
**
19
16%
*
26
21%
 
Ääniä yhteensä: 122

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aikuinen – Kyynelten lahti

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Tuo Belgian elektropop ja esiintyminen oli minulle kai isompikin juttu, koska oli jäänyt mieleen takaisuuksiin siitä kun näin sen lapsena. Katselin nuo viisut kolme vuotta sitten ja kun tuo esitys tuli ruutuun, tuli mieleen, että minä olen nähnyt tämän ennenkin. Kaikki muut esitykset olin unohtanut täysin.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4098
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Aikuinen – Kyynelten lahti

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

kalonike kirjoitti:Minusta biisi on melodisesti kisan paras, helposti mieleenjäävä ja tanssittava, rakenteeltaankin oivallinen. Tunnelma on mukava, samalla hilpeä ja melankolinen, ja sanoitus on omaa luokkaansa. Biisissä on kaikki paikoillaan, mitään en muuttaisi. Live-esitykseen olisin toivonut lisää porukkaa, jotain videon elementtejä, vähintäänkin pyykkinarua. Mutta kivat ja sympaattiset pyrot, (eikä tullu Ylelle kalliiksi). :)
Aikuinenhan sitä paitsi lupasi, että voi maksaa sen tähtisadetikunkin itse, jos Wienin-keikka tulee.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Aikuinen – Kyynelten lahti

Viesti Kirjoittaja kalonike »

^On se Aikuinen niin mainio. lol

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36867
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aikuinen – Kyynelten lahti

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^ Mietin vaan, että olisiko tullut konkurssi, jos kenraaliharjoituksiakin varten olisi pitänyt tikut ostaa. :miettii: :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aikuinen – Kyynelten lahti

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Aikuinen oli kyllä koko kisan piristäjä vaikka semiin jäikin.. tän takia tää umk formaatti on hyvä että tälläisiäkin artisteja löytyy :ihana:
<3

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4098
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Aikuinen – Kyynelten lahti

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kun on sivusilmällä seuraillut myös hiihdon MM-kisoja niin on käväissyt mielessä, että onkohan tässä tulevien Lahden MM-kisojen virallinen kisabiisi.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Lukittu