Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2015 Wienissä
Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Hassu ajatusmalli, että mahdollista menesstystä pitäisi jotenkin hävetä. Itse ainakin olen sillä kannalla, että jos menestystä tulee, olen iloisesti yllättynyt. Vaikka en biisistä ja esityksestä pidäkään, niin kykenen olemaan ihan aidosti iloinen bändin ja ihan Suomenkin puolesta. Eikä se ole takin kääntämistä, sitä se olisi, jos rupeaisin hulluna menestyksen vuoksi hehkuttamaan myös biisiä. (tätä ei tule tapahtumaan)

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja maire »

Kiisa kirjoitti:Hassu ajatusmalli, että mahdollista menesstystä pitäisi jotenkin hävetä. Itse ainakin olen sillä kannalla, että jos menestystä tulee, olen iloisesti yllättynyt. Vaikka en biisistä ja esityksestä pidäkään, niin kykenen olemaan ihan aidosti iloinen bändin ja ihan Suomenkin puolesta. Eikä se ole takin kääntämistä, sitä se olisi, jos rupeaisin hulluna menestyksen vuoksi hehkuttamaan myös biisiä. (tätä ei tule tapahtumaan)
Jos suomi voittaa viisut tuolla melusaasteella niin häpeän tapaa millä voitto tuli. Sympatiaäänten kalastelu on vain ja ainoastaan noloa ja säälittävää. Sehän vain kertoo sitä että rahkeet eivät riitä voittamaan oikeasti hyvällä biisillä.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Jotenkin huvittavaa on myös se, kuinka jotkut ovat väittäneet muiden UMK-tyrkkyjen olevan pelkkää kylmää laskelmointia ja PKN:n olevan ainoa "aito" kisaaja. Tämän valinnassa viisuedustajaksi ei ollut varmaan tippaakaan laskelmointia mukana :roll:

Oikeastaan itse PKN ei ärsytä yhtään niin paljon kuin kannattajajoukko.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Sieppeli kirjoitti: Kyseessä siis kehitysvammaisbändi, joilla on ongelmia toimia tavalla, jota voidaan kutsua normaaliksi. Tuoko tämä kappale nyt sitten millään tavalla esille heidän arkeaan? Aina mun pitää tehdä niitä asioita, mitä kaikkien muidenkin pitää tehdä.


En tiedä, mitä tarkoitat ongelmilla. Kovasikajuttu-dokumentissa tulee ilmi perustoja, jotka ovat vaikuttaneet siihen, minkälaiseksi tämänkin biisin teksti on tullut. Bändin biisien tekstien keksijä on laulaja Kari Aalto, joka tuo dokumentissä ilmi sen, ettei mies todellakaan tykkäää asua laitoksessa, jossa siis on hoitajia ja ohjaajia, jotka antavat käskyjä ja määräyksiä, joiden mukaan on käyttäydyttävä. Tuntuu rasittavalta. Sitähän voi kukin omalta kohdaltaan miettiä, miltä tuntuisi elää elämää, jossa on koko ajan tyyppejä selän takana käskemässä kuinka kuuluu elää ja olla. Kari Aalto täyttää ensi vuonna neljäkymmentä vuotta. Dokumentissä mies haaveilee siitä, että pääsisi laitoksesta ja käskyjen ja käskyjen parista pois ja muuttamaan omaan asuntoon, jossa ei ole käskijöitä selän takana. Samaahan mies sanoi Ajankohtaisen kakkosen teemaillassa, jossa aiheena olivat kehitysvammaiset ihmiset. "Mä en halua asua missään v itun laitoksessa".
Plus.
Kari Aalto on sanonut, että Aina mun pitää- biisisä teksti on osaksi myös huumoria.

Ja otsikon mukaisesti: SC olisi parempi edustamaan Suomea, koska luulen että se pärjäisi paremmin viisuissa kuin tämä.

Viisuguru
Siemailija
Siemailija
Viestit: 167
Liittynyt: 05 Tammi 2014, 00:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Viisuguru »

Äänimääriä tuskin julkistetaan mutta Rakel sanoi että 75k olisi tuottanut rahaa vähän ennen äänestyksen loppua.
Yhdestä äänestä veroja menee 19 senttiä eli luulen että noin 75 senttiä menisi niistä hyväntekeväisyyteen eli noin 100k ääntä olisi annettu - tosin ei sanonut oliko se finaalista vai kaikista myös semeistä. Jokatapauksessa Suomessa ei maksaisi paljoa ostaa voittoa.

Avatar
Kodiac
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 451
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

tsajajai kirjoitti:Tuntuu porukka olevan kovin varmoja semifinaaleihin jäämisestä, vaikka vedonlyöntimarkkinoiden mukaan Suomi on joko toiseksi tai kolmanneksi suurin suosikki voittamaan koko paskan.

Taitaa palstan idioottien tuulipuvut kääntyä kahisten, kun top5-sijoitus alkaa varmistumaan.
Myös vedonlyönti perustuu erilaisiin hypetyksiin (erityisesti viisuihin liittyvä). Conchitan voitto on luonut tilanteen jossa luullaan, että voidaan voittaa kunhan vaan ollaan tarpeeksi erikoisia (tämän asian ansiostahan PKN voitti Suomessa). Tämän takia Suomen puolesta on lyöty vetoa. Luin myös kuukausi sitten vedonlyöntifoorumilta jonkun aikovan tahallaan pelata aluksi Kurikoiden puolesta (laskeakseen niiden kerrointa), jotta saisi lisättyä illuusioita ja sitten pelata isoilla rahoilla "oikeaa voittajaa". Vedonlyöntitoimisto asettavat kertoimet pitkälti samalla tavalla kuin Betfairissa (jossa pelaajat keskenään määrittävät kertoimet). Betfairin kautta on siis mahdollista "manipuloida" kaikkien yhtiöiden kertoimia. Toivottavasti vedonlyöntihype tästä vielä kasvaa, se tietää hyvää meikäläisen vedonlyönnille :).

Viime vuonna tilanne oli muuten melkein päinvastainen, erikoisuuteen ei uskottu. Löin itse vetoa muutamalla Conchitan puolesta kertoimella 70. Semin jälkeen kerroin oli 4,2 (tällöin tuli pelattua jo isoilla panoksilla).

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Katinka kirjoitti: En vaan voi, koska minulle Euroviisut ovat musiikkikilpailu eikä mikään hyvän tahdon ja suvaitsevaisuuden julistuskilpailu!
Voi kun näin olisikin, että Euroviisut olisi laulukilpailu. Itse en ole vuosiin löytänyt 40 viisun joukosta kuin pari, muutama kuunneltavaa laulua. Siksi minua ei haittaa PKN:n voitto.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

^ No mut jos noin surkea on tilanne, niin miksi seurata viisuja ollenkaan, senhän täytyy olla silkkaa kidutusta??! :D
Tai pitäisikö koittaa itse säveltää kuunneltavia lauluja?


Minusta joka vuosi kisasta löytyy paljonkin kuunneltavia lauluja. Toki tunnelma ja show ovat tärkeitä, mutta kyllä minä tykkään ihan oikeasti monista lauluistakin!

sammyboy
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Tammi 2015, 22:16

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja sammyboy »

Aintsu kirjoitti:Nyt se Winny Puhin taannoinen melusaastekin kuulostaa jo mestariteokselta, kun vertaa tähän. :mrgreen:
Mun lempparibiisi Euroviisuista!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Pahinta olisi tämän kamppailu kärkisijoista, sillä sehän vain vahvistaisi sitä harhakäsitystä, että Viisuissa erikoisin pärjää kappaleen sisällöstä huolimatta. En halua edes ajatella, mitä sen seurauksena seuraavana vuonna pyrittäisiin lähettämään.
Tämä + että olisihan se ihan väärin, jos Suomi veisi "vilunkipelillä" finaalipaikan esim. Makedonian nenän edestä ja saisi ko. maan vetäytymään kisasta. Tämän takia en toivo Suomelle menestystä.

Muutenkin haiskahtaa, kun yleensä tavisten keskuudessa valitetaan viisujen olevan pelkkää friikkisirkusta, jolla ei ole oikean musiikin kanssa mitään tekemistä, mutta nyt yhtäkkiä meitä viisufaneja tunnutaankin jotenkin demonisoivan, kun arvostelemme PKN:ää puhtaasti musiikillisin perustein... :roll:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

tuijau
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 16:31

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja tuijau »

Ensimmäinen viestini tänne foorumille, ja heti olen valittamassa väärän laulun voitosta. :draamaa:

Mutta joo. Kyllähän PKN:n voitto eilen herätti tietynlaista pettymystä, kun itse niin mielelläni olisin nähnyt Opera Skaalan tai Satin Circuksen edustamassa Suomea. Tämä PKN:n kappale ei vain miellytä minua musiikillisesti missään mielessä, vaikka olen oikeasti yrittänyt antaa tälle mahdollisuuden jos toisenkin. :lohduton: Itse yhtye puolestaan vaikuttaa sympaattiselta, ja toivon heille tottakai onnea viisuihin. Saapa sitten toukokuussa nähdä, että miten he sijoittuvat.

Lisäksi täytyy sanoa, että vähän ottaa päähän myös tämä julkinen keskustelu PKN:n voitosta ja heidän voittokappaleestaan. Varsinkin facebook on täynnä äänekkäitä mielipiteitä siitä, että jos tästä kappaleesta ei pidä, niin on automaattisesti idiootti, kehitysvammaisten vihaaja ja ties mitä. Omalla tykkäämättömyydelläni ei ainakaan ole mitään tekemistä sen kanssa, ettenkö arvostaisi kehitysvammaisia tms. Minulle ainakin ESC merkitsee musiikkikilpailua, jossa hyvä kappale on keskiössä ja ulkomusiikilliset seikat ovat sitten puolestaan ihan toissijaisia tekijöitä.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Mielestäni Opera Skaalan olisi pitänyt voittaa.
Valmis ja upea esitys. Karismaattinen ja ammattitaitoinen laulaja, joka otti lavan haltuunsa.
Tajunnan räjäyttävä, hyvä kappale.

Mitä muuta voi toivoa? :draamaa:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Kurvin
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Huhti 2014, 14:02

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kurvin »

lumi11 kirjoitti:^ No mut jos noin surkea on tilanne, niin miksi seurata viisuja ollenkaan, senhän täytyy olla silkkaa kidutusta??! :D
Tai pitäisikö koittaa itse säveltää kuunneltavia lauluja?
Hieman menee aiheen vierestä, pahoittelut.

Itsekin nautin vain harvoista biiseistä viisuissa, yleensä löytyy se 1-2 biisiä joita jaksaa vapaa-ajallakin popitella kisojen jälkeenkin + 3-5 ihan hyvää biisiä, joiden toivoo kisoissa pärjäävän. Loput on sitten neutraaleja tai huonoja. Miksi sitten katson viisuja? Maaottelumeiningin vuoksi, seuraan mä esim. jalkapallon MM ja EM-kisatkin ihan innoissani, vaikka laji ei noin muuten voisi vähempää kiinnostaa. Seuraisin varmaan puolukanpoimintaakin, jos vaan siinä järjestettäisiin tarpeeksi isot ja komeat kansainväliset kilpailut. Minulle Viisut on loistavaa viihdettä, joskin mahdollisesti eri syistä kun useimmille.

Pakko kanssa puuttua noihin "tee ite parempi"-kommentteihin. Ei se ole meidän kuluttajien tehtävä säveltää kuunneltavia lauluja, ei me olla säveltäjiä. Meidän talonyhtiön hissikin on vittuillut pitkin vuotta, ei se minun tai muiden asukkaiden tehtävä ole sitä korjata, vaan ammattilaisten. Kuitenkaan eivät näytä saavan mitään aikaan, joten olen mielestäni täysin oikeutettu äpisemään asiasta, vaikken itse asialle mitään osaakaan tehdä. Esimerkkinä ei ehkä se osuvin, mutta varmaan pointti tuli selväksi.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

En ole itse lukenut tätä ketjua enkä halua puuttua asiaan, mutta ajattelin vaan ilmoittaa, että tämä ketju on huomioitu Twitterissä seuraavalla tavalla:
Matti Markkola ‏@markkola
Viisukuppilan Väärä laulu voitti -ketju. Masentavinta shaibaa hetkeen. #PKN #UMK15 http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/umk-2 ... 10316.html
Like a monument to all the time we spent

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Kurvin kirjoitti: Seuraisin varmaan puolukanpoimintaakin, jos vaan siinä järjestettäisiin tarpeeksi isot ja komeat kansainväliset kilpailut. Minulle Viisut on loistavaa viihdettä, joskin mahdollisesti eri syistä kun useimmille.

Pakko kanssa puuttua noihin "tee ite parempi"-kommentteihin. Ei se ole meidän kuluttajien tehtävä säveltää kuunneltavia lauluja, ei me olla säveltäjiä. Meidän talonyhtiön hissikin on ***** pitkin vuotta, ei se minun tai muiden asukkaiden tehtävä ole sitä korjata, vaan ammattilaisten.

Kyllä minä ymmärrän viisujen viihdepuolen viehätyksen! :)
Musiikin tekemiseen ei sinänsä tarvitse olla ammattilainen, kyllä sitä voi ideoida ja säveltää ja sanoittaa, vaikkei oikeasti osaisikaan! Joku ammattilainen voi sitten niistä hyvistä ideoista kutoa oikean sukan.


Tietysti hittibiisin ja leimahtavan kertsin tekeminen on ihan järkyttävän vaikeaa, mahdotonta, ja vähemmän täydellisilläkin kappaleilla mennään ja saadaan radiosoittoa ja vaikka viisuedustuspaikkoja. Musiikki on ihanan jännä laji. :)
SORI OT.

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja sheep »

JuliaS kirjoitti:En ole itse lukenut tätä ketjua enkä halua puuttua asiaan, mutta ajattelin vaan ilmoittaa, että tämä ketju on huomioitu Twitterissä seuraavalla tavalla:
Matti Markkola ‏@markkola
Viisukuppilan Väärä laulu voitti -ketju. Masentavinta shaibaa hetkeen. #PKN #UMK15 http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/umk-2 ... 10316.html
Hei Matti! Toivottavasti sinäkin sait siitä sädekehästäsi taas vähän kirkkaamman kommenttisi myötä. :hei:
Pitäkää punkkinne!

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Twitteristä tuli vastaan tällainen eli väärä laulu voitti myös babtistien mielestä.

http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=104906

Kuva kavereista ja tekstissä: These young fellows have been just ordinary guys but Punk has made them change. :heh:
Somewhere in her smile she knows

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Edwina »

No nyt sitten punk on Sa.....sta ( babtistien mukaan). Suomesta osataan aina lähettää Sa...nan kätyreitä maailmalle.... :heh:

Avatar
Basset
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 06 Touko 2014, 19:18
Paikkakunta: Oulu

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Basset »

Näin alkuun hieman offtopicisti: Pitkästä aikaan taas eksyin tänne, sitten viime kesän. Säikähdin jo etten enää tiedä tunnuksiani tänne, kun sähköpostikin oli ihan eri, mitä normaalisti käytän. Onneksi ei sentään tarvinnut uusia tunnuksia alkaa tekemään. :eeek:
Oli nyt tulla pakko kertomaan omia tunteita tätä meidän uutta viisuehdokasta kohtaan. Järkytyin aika paljon, kun tämä tosiaan eilen valittiin voittajaksi, kun ehdolla oli todella paljon parempia ehdokkaita. :niinpa: Kannustin Satin Circusta entistä enemmän sen uudistetun ja paremman esityksen puolesta. Soljustakin tykkäsin, mutta esitys jäi aika vaisuksi viime kerrasta.
Mutta tämä Pertti Kurikka bändi... tuntuu vieläkin kuin olisi unessa, mistä ei ole vielä kunnolla herännyt. Viime vuonna oli niin kova biisi, mutta tänä vuonna tämmöinen hyvin mitäänsanomaton örvellys. :parku: Ja kehityisvammaisuudella ratsastaminen on vain todella sanoinkuvailematonta, eihän tämmöistä muuten olisi valittu voittajaksi. (Ei mitään kehityisvammaisia vastaan mielensäpahoittajille)

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Kiitos linkistä Silirimpsis, nauroin tuolle keskustelulle niin paljon että PKN:n edustuspaikan aiheuttama v-tutuskin hälveni hetkeksi. "They're from the capital of Sinland, Hellsink" :rofl: Onhan tämä nähty että Suomen viisuedustajat ovat liian syntisiä näihin kisoihin (Lordi, TB, Krista), diskataan koko maa saman tien muutamaksi vuodeksi :heh: Vitsi!

(Lisäksi kyseisen keskustelun aloituksessa on mahtava asiavirhe, kuvittelevat Conchitan voittaneen viime vuonna kisat Australian edustajana ja sen takia ko. maa saa olla tänä vuonna mukana...)
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Kurvin
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Huhti 2014, 14:02

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kurvin »

Haluaisin itsekin kiittää linkistä! En edelleenkään arvosta PKN biisiä tippaakaan, mutta ainakin jotain hyvää heidänkin valinnasta saa irti, kun tuotakin idiotismia lukee :D Olen varmasti hirveä ihminen, mutta tuo keskustelu on niin huvittavaa, että tekisi kovasti mieli liittyä tuonne foorumille kauhistelemaan maailman menoa. :rofl:

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja phale »

Kysehän on satiirisivusta, joka siis on selvästi onnistunut tehtävässään saadessaan ihmiset nauramaan. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist_Church

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^ No ilmankos vaikuttikin niin överiltä :heh: Loistavaa viihdettä!
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

joksu040
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 20:58

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja joksu040 »

Tulinpa muuten ihan mielenkiinnosta kysymään, että osaakos täältä kukaan edes soittaa mitään soitinta, se leukojen loksuttaminen tuntuu kyllä ainakin onnistuvan, mut jos tarttuis johonki soittimeen oikeesti?

Sarionparhain
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 23:42

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Sarionparhain »

joksu040 kirjoitti:Tulinpa muuten ihan mielenkiinnosta kysymään, että osaakos täältä kukaan edes soittaa mitään soitinta, se leukojen loksuttaminen tuntuu kyllä ainakin onnistuvan, mut jos tarttuis johonki soittimeen oikeesti?
Mie en tajua miten tää nyt liittyy taas yhtään mihinkään? Kritiikkiä kun saa varmasti jokainen esittää? Vai onks sekin nyt PKN:än takia kielletty?




Mutta joo, mitä miulle tuli mieleen että minkä "vääryyden" suomalaiset sitten keväällä kokee kun tää kappale ei teekkään conchitoja tai lordeja. Alkaa se ainainen ulina että "Eurooppa ei vielä ollut valmis” jne. :stupido: :stupido:

Sitä odotellessa.

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja maire »

joksu040 kirjoitti:Tulinpa muuten ihan mielenkiinnosta kysymään, että osaakos täältä kukaan edes soittaa mitään soitinta, se leukojen loksuttaminen tuntuu kyllä ainakin onnistuvan, mut jos tarttuis johonki soittimeen oikeesti?

Oikeastiko uskallat väittää että et itse ikinä kiritosoi mitään mitä et itse osaa?

Lichi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 337
Liittynyt: 25 Marras 2006, 20:07

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Lichi »

Huomaa, taas, kuin "suvaitsevaiset" ovat taas tuomitsemassa, kun on jotain siitä heidän omasta muotistaan poikkeavaa.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Stargazer kirjoitti:Oikeastaan itse PKN ei ärsytä yhtään niin paljon kuin kannattajajoukko.
Muakaaan ei ärsytä itse bändi vain ne kiihko fanit jotka haukkuu euroviisut maasta taivaisiin koska viisuthan ovat heidän mielestää pinnallista p...
<3

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Vieläkin enemmän kuin mainitsemasi viisuja haukkuvat ärsyttää tämä hurskasteleva "PKN-puolue" tällä palstalla...

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja sheep »

^ Näinpä... Anteeksi vain kamalasti, että olen niin kamalan suvaitsematon, että unohdan jatkuvasti näiden kehitysvammaisuuden ja arvostelen kappaletta puhtaasti musiikkina samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin osallistujien. Koska eikös se vähän niin kuin ole musiikkikilpailun idea.

Edit: Sitten vielä väitetään, ettei valinta ollut yhtään laskelmoitu, vaikka hienosti tuolla suvaitsemattomuuskortilla saadaan tungettua vastustajia puun ja kuoren välille. Alan oikeasti uskoa, että raaditkin ovat toukokuussa siinä tilanteessa, etteivät he kehtaa jättää PKN:ää hännille. Ihanan tasa-arvoiselta kuulostaa.
Viimeksi muokannut sheep, 02 Maalis 2015, 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pitäkää punkkinne!

Lukittu