Henkilökohtaiset viisuvedot

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Nyt on niin kovat puheet Pertti Kurikan Nimipäivistä, heidän tulevasta viisumenestyksestään ja mahdollisesta voitosta, joten on pakko nostaa tämä ketju esiin. ;)

Mitäs kukin lupailee tekevänsä, KUN Suomi voittaa Euroviisut?! :uujee:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33165
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jos Suomi voittaa, niin laitan oman kuvani avattareksi, kuten vuonna 2006. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Jos Suomi voittaa, käyn viikon jääkylmässä suihkussa :heh:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Jos Suomi voittaa semifinaalinsa en syö suklaata vuoteen.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Täytin tosiaan muuta viikko takaperin 18 ja sain useita alkoholilahjoja, vaikka olen tunnetusti raittiusmies ja absolutisti. Minulla on yksi alkoholitölkki säästössä (muut lahjoitin pois, etteivät mene ns. hukkaan) ja päätin, että juon sen jos Suomi voittaa nämä Euroviisut. Se on melko paljon minulta, koska suhtaudun alkoholiin todella kielteisesti.
Žvižej fucked up the solo

Veevee
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 20:14

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Veevee »

Jos Saara pääsee finaalin ja vielä voittaa onkohan ensi kesän muotitukka sivukalju? Siinä jollekin henkilökohtainen viisuveto. Saara voittaa niin puoli päätä kaljuksi.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

klaus-12 kirjoitti: 08 Touko 2018, 08:40Täytin tosiaan muuta viikko takaperin 18 ja sain useita alkoholilahjoja, vaikka olen tunnetusti raittiusmies ja absolutisti. Minulla on yksi alkoholitölkki säästössä (muut lahjoitin pois, etteivät mene ns. hukkaan) ja päätin, että juon sen jos Suomi voittaa nämä Euroviisut. Se on melko paljon minulta, koska suhtaudun alkoholiin todella kielteisesti.
Aika typerää luopua absolutismista tuollaisen takia. Minä en ole juonut ikinä ja kokisin tuollaisen vedon ahdistavaksi, koska itsekin haluan vahvasti pitää kiinni raittiudestani joka on pysynyt koko elämäni ajan.

Sen sijaan jonkin muun haasteen voisin itselleni asettaa jos vaikkapa muuan Unkari voittaa. Ei mitään extremeä, mutta jotain pientä. :miettii: Pitää pohtia.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16963
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jos Suomi voittaa ajan itseni kaljuksi

Jos Viro voittaa niin lupaudun menee ekaa kertaa paikan päälle kattoo finaalii

Ja jos Viro ei pääse ees finaaliin niin ignooraan koko viisuvuoden 2019


Ja toki löin ihan rahastakin vetoo.. eniten Bulgarian ja Ukrainan voiton puolesta :uujee:
Sekä Suomen 16-25 sijoista finaalissa..joten Saaran olis paree päästä tänää finaaliin..
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Hazard kirjoitti: 08 Touko 2018, 12:07
klaus-12 kirjoitti: 08 Touko 2018, 08:40Täytin tosiaan muuta viikko takaperin 18 ja sain useita alkoholilahjoja, vaikka olen tunnetusti raittiusmies ja absolutisti. Minulla on yksi alkoholitölkki säästössä (muut lahjoitin pois, etteivät mene ns. hukkaan) ja päätin, että juon sen jos Suomi voittaa nämä Euroviisut. Se on melko paljon minulta, koska suhtaudun alkoholiin todella kielteisesti.
Aika typerää luopua absolutismista tuollaisen takia. Minä en ole juonut ikinä ja kokisin tuollaisen vedon ahdistavaksi, koska itsekin haluan vahvasti pitää kiinni raittiudestani joka on pysynyt koko elämäni ajan.
Anteeksi jo etukäteen jos tämä jotakuta loukkaa, mutta olen vain vähän järkyttynyt että täällä on näinkin extreme-elämäntyylin harrastajia :shock: Tiedän että Suomessa on yleensä hyvin kaksijakoista suhtautuminen alkoholiin (kärjistäen joko rapajuoppous tai sitten absolutismi), mitä olen aina kovasti ihmetellyt; mutta se että kieltäytyy täysin alkoholista on minusta vähän sama kuin joku kieltäytyisi syömästä...

Ihan ketjun aiheesta (ja vähän yllämainitustakin) sitten, muistan aikoinaan lyöneeni ystäväni kanssa vetoa jonkinlaisen alkoholipullon siitä pääseekö Teräsbetoni finaaliin, nyt kannattaisi ehkä tehdä sama tai jotain vastaavaa ;) Nyt en vain enää muista kummin päin itse löin... :hiips:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Itse siis koen, että jos kerran elämäni aikana otan alkoholia ns. kunnolla* (onhan sitä alkomahoolia esim. simassa), niin sen pitää olla jonkun todella merkittävän asian yhteydessä. Suomi voittaa Euroviisut niin harvoin, että lasken Aallon mahdollisen voiton sellaiseksi. Sitten vedetään taas loppuelämä ilman alkomahoolia, voitti Suomi viisut kolmatta kertaa tai ei.


*Otan alkoholia kunnolla = juon yhden tölkin. :hihi:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Jos Suomi voittaa, niin voisihan sitä hankkia sivusiilin. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33165
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jos Suomi voittaa, käyn ensi viikolla kolmen sijaan neljä kertaa salilla. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7558
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Requel »

Jos Suomi ei mene finaaliin, ilmestyy profiilikuvaani Timo Soinin niin pitkäksi aikaa kunnes pääsemme edes finaaliin. :niinpa:

Jos Ruotsi voittaa, niin vaihdan profiilikuvaksi Salvadorin ja Benjaminin. En kestä yhden tähden viisun voittoa tänäkin vuonna. :jupinaa: ja siis tässä ideana on se että mua vituttaa joka kerta kun vilkasen profiilikuvaani.

Jos molemmat käyvät toteen, niin kaikki kolme esiintyvät yhdessä. :joojoo:

E: Wow Viisukuppilassa on sensurointi. En ole aiemmin törmännyt tähän! :mrgreen:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Jos Tsekki ei mene finaaliin, niin vaihdan itselleni jonkun tosi ruman avattaren.

Suomen päästessä kärkikymmenikköön ajan itselleni sivusiilin. :joojoo:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Jos Kypros voittaa viisut, Ralph Siegel saa komistaa kuvaani ainakin vuoden 2019 viisuihin asti.

(miksi Siegel? En tiedä :heh: )
bye bye fool

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

granaattiomena kirjoitti: 08 Touko 2018, 19:44 Jos Tsekki ei mene finaaliin, niin vaihdan itselleni jonkun tosi ruman avattaren.

Suomen päästessä kärkikymmenikköön ajan itselleni sivusiilin. :joojoo:
Jee! Ei tarvinnut laittaa rumaa avaa. Sivusiiliveto on yhä voimassa. Sovitaan vielä, että jos suomi voittaa niin ajan koko pään kaljuksi. Tsekin voittaessa syön ensi viikolla joka päivä spagettia. :heh:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

granaattiomena kirjoitti: 12 Touko 2018, 20:27 Sovitaan vielä, että jos suomi voittaa niin ajan koko pään kaljuksi.
Onneksi et ajanut! :eeek: Jotain positiivista siinäkin, ettei Suomi voittanut.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5321
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Henkilökohtaiset viisuvedot

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^ Joo. Eipä (onneksi) tarvinnut tarttua kotiparturiin. :heh: Tsekin kuudetta sijaa aion kyllä juhlistaa yhdellä spagettiaterialla ensi viikolla. :mrgreen:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Vastaa Viestiin