You got style - muoti

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Violette »

Haluaisin uusia vaatteita, mutta olen niin lihava, ettei mikään istu. :aivanmaassa: Ärsyttävää. Ehkä saan laihdutettua. :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Höpönlöpön! :megafoni:

Mä haluisin myös ostaa uusia vaatteita, mutta mulla ei ole oikein rahaa, ja vaatekaappikin on tupaten täynnä :aivanmaassa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Violette kirjoitti:Haluaisin uusia vaatteita, mutta olen niin lihava, ettei mikään istu. :aivanmaassa:
Mulla on ihan sama ongelma. Vaatekaupassa näen aina miljoonasti kivoja vaatteita, mutta yleensä tajuan jo ihan sovittamatta, ettei ne kaltaiselleni punkerolle sovi. Joskus olen silti mennyt sovituskoppiin vain, jotta voin olla kauhuissani ja manata aloittavani laihiksen, joka ei kuitenkaan koskaan ala. :heh: Tässä taannoin syksyllä ostin uuden, mielestäni todella kivan ja opiskelijan budjetille kalliin kauluspaidan mummon miehen 70-vuotisjuhliin. En käytä ko. paitaa enää ikinä saatuani erään sukulaismieheni humaltuneelta venäläisvaimolta seuraavan kommentin: "olet todella komea poika, mutta olisit komeampi ilman tätä pömppömahaa" ja taputteli mun mahaa. Olin niin järkyttynyt tästä, etten enää voi koskaan käyttää mitään muuta kun läskit peittävää hupparia. :shock: :puna:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

^No voi jestas sentään! :shock: Olisit taputtanu sitä poskelle ja sanonu "Ja sä olet tosi kaunis nainen, mutta olisit vielä kauniimpi ilman tätä naamaa." :) Kaikenlaisia mölisijöitä sitä löytyy. Unoha koko juttu! :hali:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Violette »

Voi ei, Hurrican! :shock: Komppaan Prinsessaa, jätä omaan arvoonsa moiset.

Minullehan kerran eräs ei-niin-nätti naishenkilö tuli laivalla kommentoimaan, että pömppömahani näytti kauhealta. Olin pukeutunut sellaiseen mekkoon, joka näyttää kurvit. En yleensä usko ihmisten kateuteen, mutta tuossa tilanteessa oli kyllä selvää, että kateellinen oli. Ehkä se sun sukulainenkin oli kateellinen, kun olet tuollainen hirrrveen nuori ja nätti, toisin kuin hän itse. :peukku:

Ja sitä paitsi mun mielestä miehellä saa ihan mieluusti olla vähän vatsaa. :ylppis:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Haluaisin tällaisen liukuvärjätyn t-paidan, mieluiten vihreänä. (Kuvassa tuore azeriedustaja.)

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

^ Melko 1997.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Itse elän liukuvärjäystä nyt ensimmäistä kertaa. :puna: :heh:

Kylläpä on talvitakin löytäminen vaikeaa. En tiedä, onko tilanne Suomessa sama, mutta täällä kaupat ovat täynnä kiiltäväpintaisia toppatakkeja. En halua sellaista! :rullaati:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

G-Star Raw on tuonut markkinoille vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty merissä kelluvaa muovijätettä. Upeaa innovatiivisuutta! :peukku:

http://rawfortheoceans.g-star.com
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katselin Linnan juhlia telkkarista ja ihmettelin, miksei miehille kerrota, että juhlahousut tulee nostaa ylemmäs kuin jotkut farkut. Jos on mahaa niin mahakumpareen yli. Eli tuollainen yksinkertainen juttu, jonka voisi hoitaa säätämällä hekselit oikein. Naisten asuista sitä jaksetaan motkottaa, mutta ei sekään ole tarkoitus, että herralta pilkottaa paita, henkselit tai peräti ihoa liivin tai takin alta näkyviin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kaikkein karmein miehen pukumoka oli silti mielestäni Juho Eerola, jonka frakki oli kiinni.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Sitäkse olikin, nimittäin se tyyppi (muistaakseni perussuomalaisten kansanedustaja), josta katsoin että liivi on musta. Tihrustin lähetystä pikku kuvaputkitelkkarista, saattoi mennä takki ja liivi sekaisin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Kuva

nämä samat laukut ovat tulossa pian mulle :ihana: :surrur: rakastan louis vuittonia,hintaa näille tuli aika paljon mutta merkki maksaa :roll:
<3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Siis onko nämä ruutupaidat nyt jotenkin muotia? Vähänkö säikähdin kun näin kuvan, sillä minullahan on ylläni tuollainen! Musta t-paita vain pois ja tilalle duunin varastosta joulupöytäliina solmuun tissintursotustopiksi, suu virneeseen ja huuliin punan puutteessa ruokalan jälkkärin granaattiomenaa, niin olisimme kuin kaksi marjaa! (Okei, kampaaja olisi saanut kyllä värjätä kulmanikin.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minulla on vaikeuksia ymmärtää. Miksi housujen lahkeet pitää kääntää? Eivätkö ihmiset ajattele, mitä muut ihmiset ajattelevat heistä, kun he ovat kääntäneet lahkeensa? Kertokaa, millainen pätevä analyysi lahkeensa kääntävistä ihmisistä olisi positiivinen. Tähän mennessä olen keksinyt lahkeensa kääntävistä henkilöistä vain mairittelemattomia määreitä. Harmi, että olen näin kapeanäköinen.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Koska ne ovat liian pitkät, eikä ehdi tai viitsi tai osaa lyhentää. Tai koska se kankaan nurja puoli näyttää koristeelliselta elementiltä juuri siinä kohtaa, samoin kuin voi näyttää kravattikin (joka on vähintään yhtä hyödytön kuin käännetty housunlahje).

Miksi siitä pitäisi ajatella mitään sen erityisempää? Ainoa haittahan on, että sinne käänteeseen kertyy pikkukiviä.

Tuli vielä mieleen se hyvä puoli, että ainakin minulla housut tuppaavat kulumaan juuri lahkeensuusta. Jos vaihtaa käänteen paikkaa aina sentillä tai parilla, vaihtaa myös sitä kohtaa, josta lahje kuluu, jolloin housut ehkä kestävät pidempään.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Tarkoitin viestissäni muodin vuoksi lahkeet kääntäviä "kalliolaisia hipstereitä", joilla on usein jalassa nilkkakumpparit ja päässä punainen pipo. Heillä saattaa olla päällään myös keltainen sadetakki. Myös tiukkoihin farkkuihin ja pilottitakkiin pukeutuvat "hipteinit" näkyvät kääntävän lahkeitaan.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Muodissa nyt vain aina on kaikenlaisia hulluja juttuja. Kun olin nuori, piti olla Hai-kumisaappaat, ja lahje piti tunkea takaa sisään ja jättää edestä ulkopuolelle :heh:. Ja sitten nämä hulludet kierrätetään. Eikös tuo lahkeenkääntö ole kasaria, joka on muutenkin taas tullut muotiin? Tässä mallia ulkomailta jo puolentoista vuoden takaa. Ja tässä 60-luvulta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Vaikka en (tulevasta ex-)ministeri Lenita Toivakasta muuten perusta, niin tämä asu on mageen ufo ja retro:

Kuva
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Meillä on ylihuomenna työpaikan juhlat, joihin pitäis kai pukeutua jotenkin "juhlavasti". Lähinnä ohjeistuksena oli, että verkkareissa ja huppareissa ei saa tulla, mutta tyyliin kauluspaidat ja farkut on ok. Juhlat ei ole meidän työpaikalla, vaan koko jengi matkustaa sinne yhteiskuljetuksella suoraan töistä. Voisin kyllä periaatteessa laittaa jonkun neutraalin mekon päälle, mutta en tiedä tykkäänkö olla ensin koko työpäivän noissa juhlavaatteissa ja siitä jatkaa sitten eteenpäin. :apuva: Vai pitäiskö ottaa joku "matkakassi" mukaan ja vaihtaa vaatetusta työpaikan vessassa? Miten itse toimisitte? :raaps:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Mä tekisin varmaan niin, että laittaisin vaatteet, jotka on riittävän mukavat työpäivään, mutta riittävän siistit iltatilaisuuteen. Sitten laittaisin vähän näyttävämmät korut ja työpäivän päätteeksi laittaisin huulipunaa. En varmaan jaksaisi vaihtaa vaatteita ja kantaa vaihtovaatteita mukana, mutta sekin voi olla ihan varteenotettava vaihtoehto.
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Minäkin laittaisin samat vaatteet töihin ja illanviettoon. Varsinkin siinä tapauksessa, jos vaihtovaatteita pitäisi raahata illanvietossakin mukana. Jos päivävaatteet pystyy jättämään töihin, voisin vaihtaa työpaikalla, jos ilta-asu olisi kovin epämukava.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kiitokset kommenteista! :hali: Päädyin nyt kuitenkin ottamaan tuollaisen juhlavamman paidan mukaan laukkuun. Vaihdan sen sitten ennen lähtöä päälle ja ehkä sipaisen vähän lisää huulipunaa. Tällä mennään! :kaunis:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kadunlakaisulahkeet tulevat taas! Juuri kun ostin pillifarkut kun ei kaupassa vielä muutakaan tarjolla ollut :niinpa:. Mutta miksei voi tulla muotiin se, että ne lakaisimet sullottaisiin takaa Hai-kumisaappaaseen? Olisi kevään räntäkeleissä niin paljon kätevämpää. Tai toisaalta voihan silla kuralätäkössä kastuneella lahkeella pyyhkiä lattiat.

Koska tämä on yleinen tyyli- ja muotikeskustelu, niin raportoitakoon myös, että ohuet kynällä vedetyt viivakulmakarvat on (onneksi) enää varhaiskeski-ikäisillä. Nuorisolla on tuuheaa, sellaista kasarimallia.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kuva

Tuo Ace Wilderin kusenkeltainen takki on minusta mauton ja tätimäinen. Miksi hän yhtäkkiä pukeutuu tuollaiseen, kun vielä pari vuotta sitten oli kuin mikäkin teini? :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Siksi koska hän on ruotsalainen :joojoo:. Ruotsiin tulevat kaikki muotitrendit ennen kuin sinulle. Tuo takkihan on melkein kuin linkkini ensimmäisen tädin takki, väri vain toinen.

Kusenkeltainen sinänsä on vanha keksintö, sehän läikkyy jo Office10-ohjelmien käynnistymisessä. (Minua vanhan polven nörttinä kiukuttaa moinen tehojen haaskaus tarpeettomaan visuaaliseen levottomuuteen.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni kuviolliset housut. Kaikki muut housuni ovat joko farkkuja tai yksivärisiä chinoja. Kuvio ei ole kovin erottuva, mutta silti mietityttää, viitsinkö sittenkään käyttää niitä. :miettii: Olen aika ujo pukimieni suhteen.
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Rousku kirjoitti:^Muodissa nyt vain aina on kaikenlaisia hulluja juttuja. Kun olin nuori, piti olla Hai-kumisaappaat, ja lahje piti tunkea takaa sisään ja jättää edestä ulkopuolelle :heh:. Ja sitten nämä hulludet kierrätetään.
Hah hah haa. Nuo Hai-kumpparit minäkin muistan.
Sitten niitten leveälahkeisten farkkujen takataskussa piti olla kampa. Sellainen pitkä-ja leveävartinen, että varsi näkyi taskusta. Ainakin meilläpäin tällaista harrastettiin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minä taas muistan juurikin tuon kamman :joojoo:. Itse tosin en käyttänyt, ja olin muutenkin kapinallinen teini sillä tavoin etten halunnut pukeutua muodikkaasti (paitsi etteihän kaupoista aina muuta saanut kuin muotirytkyjä).
Viimeksi muokannut Rousku, 02 Elo 2020, 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kusenkeltaiseen takkiin palatakseni, ainakin sadetakkina se on myös tyylikäs sisäasu. Tässäpä kuva erään muotiputiikin avajaisista: http://maincream.com/thumbnails/e4/e4a4 ... f372d4.jpg (huom. oikealla tähtitaivaaksi pukeutunut Svetlana Loboda).

Samaisista pirskeistä havainnoin, että nyt on kuuminta hottia makkarasukat ja sandaalit siinä päällä: http://maincream.com/thumbnails/e2/e279 ... 3fd344.jpg. -Minun aikaani sullottiin farkkujen kadunlakaisulahde Hai-kumppariin (jota käytettiin poutasäälläkin). Nyt sullotaan nilkkurinvarteen nenäliina!

Edit: Pete jo näköjään yllä mainitsikin keltaisen sadetakin. Jo yli vuosi sitten :eeek:. Siis taatusti en enää käyttäisi kun on niin vanha juttu.
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin