Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

benefon93
Maistelija
Maistelija
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Touko 2015, 00:31

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja benefon93 »

:tuuletus: No, tämä on ilmeisesti ensimmäinen kerta (korjatkaa jos olen väärässä) koko 60-Vuotisessa Euroviisuhistoriassa kun Euroviisuissa esitetään punkkia. Onhan tämä historiallinen juttu, vaikka kappale ei olekaan kummoinen. Silti, minun melko varma veikkaukseni on tämä: PKN menee kappaleellaan Aina mun pitää kyllä finaaliin asti :suomi: :tuuletus: , koska kyllähän tämä ihan selvästi on erilainen ja huomiotaherättävä ja osittain myös tietysti mediahuomion takia. Mutta siihen se sitten jääkin. Kun koko Eurooppa tajuaa, että Suomessa LGBT- eli seksuaalivähemmistöjä verrataan kehitysvammaisiin, niin siitä syntyy semmoinen älämölö, mutta senhän tämä suuri massa tajuaa vasta semifinaalin jälkeen. Siis, menee todennäköisesti finaaliin, mutta sitten pari päivää mietittyään finaalissa jäänee jumboksi tai sinne Euroviisufinaalin kymmenen huonoimman joukkoon kaikein "Anti Social Media" yms..... Roskatason purkkapopin joukkoon :niinpa: :jupinaa: :yrjo: :eiei:
Mahtaa poikia harmittaa finaalissa :hak: , kun luulevat varmaan pääsevänsä kärkikymmenikköön, mutta pisteidenlaskennan alkaessa koko Eurooppa saa hyvät naurut! :tapu: :rofl:
Taitaa PKNnän Karilla hermot pettää jossain vaiheessa :nuija: , toivottavasti ei satu mitään ikävää! Mutta nyt nautitaan viisuista :tuuletus:
Viimeksi muokannut benefon93, 20 Touko 2015, 06:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

joksu040
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 20:58

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja joksu040 »

No, kävi tässä miten tahansa niin olen ylpeä näistä jätkistä. Tällä hetkellä ne on todella suosittuja, tietää hyvää keikkakesää jätkille. Mutta olis se kyllä yllätys jos ei finaaliin päästäisi. Kun katsoo mikä taso näissä viisuissa tällä kertaa on. Huhhuh, sitä ainaista klisee euroviisuballadia täynnä koko viisut.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Kuulinko oikein, mutta minusta kuulosta siltä, että laulaja unohteli sanoja? En myöskään tykännyt siitä lopun älämölö-huudosta.

Suomen postikortti oli aivan ihastuttava, mutta katsoiko kukaan sitä oikeasti? Siinä PKN oli parhaimmillaan.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Eurooppa ei ollut punkille valmis ja olihan se esitys :eiei: Miksiköhän Kari huusi noin kovaa? KIITOS PERTTI KURIKAN NIMIPÄIVÄT!
Viimeksi muokannut klaus-12, 20 Touko 2015, 00:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Olin aivan varma, että Suomi paljastuisi viimeisestä kuoresta, mutta onneksi se oli kuitenkin Belgia.

Pakko sanoa, että olen helpottunut Suomen putoamisesta. Ja perustelut voi lukea vaikka ketjun alkupäästä eteenpäin. PKN oli ihan sympaattinen poppoo, mutta silti sellainen fiilis, etteivät Yle ja suomalaiset olisi ansainneet heidän menestystään. Ehkä UMK:takin nyt taas muutetaan nykyviisuja ajatellen tarkoituksenmukaisempaan suuntaan, jossa biisi on pääosassa.
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 20 Touko 2015, 00:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

^^^ Minustakin unohtui, nyt taival kuitenkin päättyi. Aika pudotus Suomelle 2014 Finaalin 11.sija ja nyt ulkona finaalista, mutta bändi rokkasi sydämensä pohjasta.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Homma on niin että Eurooppa ei ollut huonolle musiikille valmis - ja hyvä myös niin. Toivottavasti Yle ottaa tästä nyt opikseen.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Eipä Suomen putoaminen jatkosta mikään suuri yllätys ollut, vaikka ajoittain uskoinkin, että ehkä jatkoon meneminen voisi olla mahdollista. Kappale on edelleen mun korvaani huono ja vielä kun se on punkia, niin varmaan aika harvaan lopulta iskee niin kovaa, että viitsisi äänestää.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

benefon93
Maistelija
Maistelija
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Touko 2015, 00:31

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja benefon93 »

Epäilyni osui näköjään sittenkin pahasti pieleen :niinpa: , no hyvä, saatiinpahan PKN ulos jo alussa, hohhoijakkaa :poks: zzz , näin tässä välillä käy.

Ongelma vain on se, että nyt kaikki kehitysvammaisuuden puolustajat marisee siitä v***n ymmärryksen ja suvaitsemattomuuden puutteesta koko ajan, joka on tietysti paitsi ärsyttävää ja raivostuttavaa paskaa :niinpa: myös todella väsyttävää, tylsää ja teennäistä valitusta , noh..... ainakaan Eurooppa ei tykännyt huonohkosta punk-kappaleesta eikä myöskään siitä, että Suomessa seksuaalivähemmistöjä verrataan kehitysvammaisiin, siitä vaan ei noussut mitään älämölöä kun pisteidenlasku jäi näkemättä tämän vuoden PKN-Suomen osalta. No ehkä joskus joku parin vuoden päästä tajuaa ja älyää nostaa asian esille. On tämä silti saakelin väsyttävää zzz . Huoh :niinpa:

edit: Siivottu turhia hymiöitä vähemmälle ja korjattu asettelua
Viimeksi muokannut benefon93, 20 Touko 2015, 06:15. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Tavallaan putoaminen ei tullut yllätyksenä esiintymisen jälkeen, mutta olisin silti halunnut Suomen finaalissa nähdä.
Esitys vedettiin voimalla ja ihan hienolta näytti ruudussa. Karin murinat tekivät esityksestä hieman koomisen, mutta silti loisto suoritus. Kaikkea hyvää näille jätkille. Pettymys on varmasti suuri.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Ei suuri yllätys minulle että Suomi ei ole finaalissa mutta toivon silti että se onnistuisi. Pojat tekivät parhaansa ja hatunnosto täältäpäin heille. :tapu:

No ensi vuonna yritetään uudestaan. :peukku:
Viimeksi muokannut Wilson, 20 Touko 2015, 00:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Miten suomalainen media reagoi? Onko PKN sankari vai häpeäpilkku? Ovatko eurooppalaiset suvaitsemattomia ja vammaisia vihaavia? Milloin Satin Circus tuodaan esiin?
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

http://www.iltasanomat.fi/euroviisut/ar ... 10599.html

Ilta-Sanomien nettisivulla iso otsikko: Karu pettymys
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4900
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

Wilson kirjoitti:Ei suuri yllätys minulle että Suomi ei ole finaalissa mutta toivon silti että se onnistuisi. Pojat tekivät parhaansa ja hatunnosto täältäpäin heille. :tapu:

No ensi vuonna yritetään uudestaan. :peukku:
Juuri näin. Ens vuonna jälleen on viisut. Olihan tää hieno kokeilu ja rohkea veto lähettää jotain tälläistä. Kiinnostaa kyllä super paljon, jäikö viimeiseksi vai tuliko kenties sija 11.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

capsLOCK kirjoitti:Miten suomalainen media reagoi? Onko PKN sankari vai häpeäpilkku? Ovatko eurooppalaiset suvaitsemattomia ja vammaisia vihaavia? Milloin Satin Circus tuodaan esiin?
"Eurooppa ei ollut valmis!" :hihi: http://www.iltasanomat.fi/euroviisut/ar ... 13274.html

Anteeksi, mutta pakko todeta: masokistiset nautinnot. :ihana:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Vaikka tässä semifinaalissa tason sanottiin olevan huono, kaikki mielestäni kuitenkin petrasivat esiintymisiään. Myös Suomi. Mutta kappaleen musiikillinen taso ei nyt vaan riittänyt.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Terasbekoni kirjoitti:
capsLOCK kirjoitti:Miten suomalainen media reagoi? Onko PKN sankari vai häpeäpilkku? Ovatko eurooppalaiset suvaitsemattomia ja vammaisia vihaavia? Milloin Satin Circus tuodaan esiin?
"Eurooppa ei ollut valmis!" :hihi: http://www.iltasanomat.fi/euroviisut/ar ... 13274.html

Anteeksi, mutta pakko todeta: masokistiset nautinnot. :ihana:
Tiesin etukäteen että mantra jota hoetaan on "Eurooppa ei ollut valmis". Tota arvon Iltis, sitä saadaan kyllä odottaa että Eurooppa on tällaiselle ärjynnälle valmis...

:rofl:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5927
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

En tajua, miksi keskusteluissa aina pitää vetää tuo "Eurooppa ei ollut valmis"-kortti esiin. Jos vain myönnettäisiin ihan rehellisesti, että kappale on huono. Euroviisut nyt on kuitenkin kaikesta huolimatta musiikkikilpailu.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
kasari
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 17:00

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kasari »

Suomi ja Yle sai, mitä tilasi: karsiutuminen. Biisi on yksinkertaisesti huono, erilaisuudella ratsastaminen ei onnistu, jos ei ole muita eväitä. Eurooppa kuuli oikein ainakin tämän kohdalla. Pulinat pois.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6527
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

PKN oli mahtava ja olisin laittanut tämän heittämällä finaaliin! Harmi kun eurooppalaiset äännestäjät olivat toista mieltä. KIITOS PKN! :surrur:

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Bändi on sympaattinen, eikä kappalekaan ole herättänyt minussa mitään inhoreaktioita, mutta nyt he olivat väärällä areenalla.

Suomalainen media halusi välttämättä ajaa PKN:n viisuihin, koska näin voitiin edistää kehitysvammaisten asiaa ja ennen muuta osoittaa maailmalle, kuinka suvaitsevaista väkeä Suomessa ollaan.

No nyt on näytetty! Ehkä ensi vuonna voidaan lähteä liikkeelle hieman perinteisimmin etsimään mahdollisimman hyvää ja omaperäistä edustussävelmää.
Viimeksi muokannut Hometown, 20 Touko 2015, 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Axell »

Kiitos Eurooppa. Teillä sentään oli vielä jäljellä arvostus musiikillisia arvoja kohtaan jäljellä. :joojoo: Ja kyllä voin myöntää, että hieman tuli mitäs minä sanoin olotila :heh: :rofl:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Hometown kirjoitti:Bändi on sympaattinen, eikä kappalekaan ole herättänyt minussa mitään inhoreaktioita, mutta nyt he olivat väärällä areenalla.

Suomalainen media halusi välttämättä ajaa PNK:n viisuihin, koska näin voitiin edistää kehitysvammaisten asiaa ja ennen muuta osoittaa maailmalle, kuinka suvaitsevaista väkeä Suomessa ollaan.

No nyt on näytetty! Ehkä ensi vuonna voidaan lähteä liikkeelle hieman perinteisimmin etsimään mahdollisimman hyvää ja omaperäistä edustussävelmää.
Eli ehkä ensi vuonna muistetaan että Euroviisuissa on kyse - ai niin tosiaan- musiikista! Koitathan YLE muistaa, please.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Minulla oli myös vähän niin, että en ukonut finaalipaikkaan, mutta välillä tuli merkkejä siitä, että EHKÄ se olisikin voinut olla mahdollista, joskus äänestäjien käyttäytymistä on kovin vaikea ennustaa. Kuitenkin, enpä ole yhtään yllättynyt.

Toivon totisesti, että tästä otetaan opiksi edes se, että erikoinen ja erilainen esitys ei ole oikotie menestykseen ja varsinkaan kärkeen asti. Liian paljon olen koko alkuvuodn ajan nähnyt ihan tosissaan esitettyjä käsityksiä siitä, että kun ollaan kerran Lordilla voitettu, niin pakkohan nyt PKN:lläkin.

"Tehdä Lordit" pois sanastosta, kiitos.

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Haksis »

-Axel- kirjoitti:Kiitos Eurooppa. Teillä sentään oli vielä jäljellä arvostus musiikillisia arvoja kohtaan jäljellä. :joojoo: Ja kyllä voin myöntää, että hieman tuli mitäs minä sanoin olotila :heh: :rofl:

Mulla sama. Mutta respectit bändille vedosta ja isot kiitokset Euroopalle. Vihaajat ja tekopyhät vihaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hanhis kirjoitti:PKN oli mahtava ja olisin laittanut tämän heittämällä finaaliin! Harmi kun eurooppalaiset äännestäjät olivat toista mieltä. KIITOS PKN! :surrur:
Juuri näin, ja taiteellisista ansioista nimenomaan. Musiikillinen ristipistotyö ja koruompelu ei päihitä kokonaisvaltaista näkemyksellistä performanssia, vaan on mitä on, käsityötaidonnäyte. Tässä semissä ei ollut kymmentä PKN:ä näkemyksellisempää kappaletta.
Viimeksi muokannut ta1ja, 20 Touko 2015, 00:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja rosetta »

-Axel- kirjoitti:Kiitos Eurooppa. Teillä sentään oli vielä jäljellä arvostus musiikillisia arvoja kohtaan jäljellä. :joojoo: Ja kyllä voin myöntää, että hieman tuli mitäs minä sanoin olotila :heh: :rofl:
:joojoo:

Vahingonilo on yleensä ikävää, mutta tässä tapauksessa kun tietyllä valinnalla onnistuttiin pilaamaan joiltakin koko viisukevät, tietynlainen "mitäs minä sanoin" lienee paikallaan ja ymmärrettävää...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti:Vahingonilo on yleensä ikävää, mutta tässä tapauksessa kun tietyllä valinnalla onnistuttiin pilaamaan joiltakin koko viisukevät, tietynlainen "mitäs minä sanoin" lienee paikallaan ja ymmärrettävää...
Ikävää että joillakin on niin herkässä nuo viisukevään pilaamiset ja onnistumiset, että kosto ja vahingonilo, nuo rakentavat, ihmisrakkaat ja positiiviset fiilikset on pakko hakea sitä lääkitsemään ... onko vahingonilo ja kosto koskaan "ymmärrettävä" tapa reagoida, btw?

Oletko myös varma, että vahingonilo kantaa, koska tämä semitulos ei pilannut esimerikiksi omaa viisukisaani lainkaan. PKN oli hemmetin hieno lavalla :peukku: ja sai kannattajia ympäri Eurooppaa, etenkin Briteistä twitteristä päätellen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10694
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Ei ollut mikään yllätys. En toivonut tälle jatkopaikkaa tai uskonut siihen missään vaiheessa. Todella ansaittu karsiutuminen.

1/5
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja sheep »

Kyllä minä koen pienen vahingonilon olevan paikallaan. :hiips: Niin paljon kun Kurikan kannattamiseen on pitkin kevättä liittynyt sellaista perinteisen viisumusiikin sekä -fanien epäsuoraa halveksintaa, ja eikös tuota Väärä laulu voitti! -ketjuakin linkkailtu naureskelumielessä ties minne, vaikka se on täällä jokavuotinen perinne.

Toki Pertti Kurikan Nimipäiville itselleen toivon kaikkea hyvää, kaikesta huolimatta.
Pitäkää punkkinne!

Lukittu