Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

40
15%
23
9%
33
13%
**
36
14%
*
132
50%

Ääniä yhteensä: 264

Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Hanhis » 20 Touko 2015, 00:30

PKN oli mahtava ja olisin laittanut tämän heittämällä finaaliin! Harmi kun eurooppalaiset äännestäjät olivat toista mieltä. KIITOS PKN! :surrur:
fui eu

Hometown
Hörppijä
Hörppijä

Viesti Kirjoittaja Hometown » 20 Touko 2015, 00:38

Bändi on sympaattinen, eikä kappalekaan ole herättänyt minussa mitään inhoreaktioita, mutta nyt he olivat väärällä areenalla.

Suomalainen media halusi välttämättä ajaa PKN:n viisuihin, koska näin voitiin edistää kehitysvammaisten asiaa ja ennen muuta osoittaa maailmalle, kuinka suvaitsevaista väkeä Suomessa ollaan.

No nyt on näytetty! Ehkä ensi vuonna voidaan lähteä liikkeelle hieman perinteisimmin etsimään mahdollisimman hyvää ja omaperäistä edustussävelmää.
Viimeksi muokannut Hometown, 20 Touko 2015, 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Axell » 20 Touko 2015, 00:38

Kiitos Eurooppa. Teillä sentään oli vielä jäljellä arvostus musiikillisia arvoja kohtaan jäljellä. :joojoo: Ja kyllä voin myöntää, että hieman tuli mitäs minä sanoin olotila :heh: :rofl:

Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Jonttu » 20 Touko 2015, 00:41

Hometown kirjoitti:Bändi on sympaattinen, eikä kappalekaan ole herättänyt minussa mitään inhoreaktioita, mutta nyt he olivat väärällä areenalla.

Suomalainen media halusi välttämättä ajaa PNK:n viisuihin, koska näin voitiin edistää kehitysvammaisten asiaa ja ennen muuta osoittaa maailmalle, kuinka suvaitsevaista väkeä Suomessa ollaan.

No nyt on näytetty! Ehkä ensi vuonna voidaan lähteä liikkeelle hieman perinteisimmin etsimään mahdollisimman hyvää ja omaperäistä edustussävelmää.
Eli ehkä ensi vuonna muistetaan että Euroviisuissa on kyse - ai niin tosiaan- musiikista! Koitathan YLE muistaa, please.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Kiisa
Siemailija
Siemailija

Viesti Kirjoittaja Kiisa » 20 Touko 2015, 00:41

Minulla oli myös vähän niin, että en ukonut finaalipaikkaan, mutta välillä tuli merkkejä siitä, että EHKÄ se olisikin voinut olla mahdollista, joskus äänestäjien käyttäytymistä on kovin vaikea ennustaa. Kuitenkin, enpä ole yhtään yllättynyt.

Toivon totisesti, että tästä otetaan opiksi edes se, että erikoinen ja erilainen esitys ei ole oikotie menestykseen ja varsinkaan kärkeen asti. Liian paljon olen koko alkuvuodn ajan nähnyt ihan tosissaan esitettyjä käsityksiä siitä, että kun ollaan kerran Lordilla voitettu, niin pakkohan nyt PKN:lläkin.

"Tehdä Lordit" pois sanastosta, kiitos.

Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Haksis » 20 Touko 2015, 00:41

-Axel- kirjoitti:Kiitos Eurooppa. Teillä sentään oli vielä jäljellä arvostus musiikillisia arvoja kohtaan jäljellä. :joojoo: Ja kyllä voin myöntää, että hieman tuli mitäs minä sanoin olotila :heh: :rofl:

Mulla sama. Mutta respectit bändille vedosta ja isot kiitokset Euroopalle. Vihaajat ja tekopyhät vihaa.

ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja ta1ja » 20 Touko 2015, 00:45

Hanhis kirjoitti:PKN oli mahtava ja olisin laittanut tämän heittämällä finaaliin! Harmi kun eurooppalaiset äännestäjät olivat toista mieltä. KIITOS PKN! :surrur:
Juuri näin, ja taiteellisista ansioista nimenomaan. Musiikillinen ristipistotyö ja koruompelu ei päihitä kokonaisvaltaista näkemyksellistä performanssia, vaan on mitä on, käsityötaidonnäyte. Tässä semissä ei ollut kymmentä PKN:ä näkemyksellisempää kappaletta.
Viimeksi muokannut ta1ja, 20 Touko 2015, 00:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja rosetta » 20 Touko 2015, 00:46

-Axel- kirjoitti:Kiitos Eurooppa. Teillä sentään oli vielä jäljellä arvostus musiikillisia arvoja kohtaan jäljellä. :joojoo: Ja kyllä voin myöntää, että hieman tuli mitäs minä sanoin olotila :heh: :rofl:
:joojoo:

Vahingonilo on yleensä ikävää, mutta tässä tapauksessa kun tietyllä valinnalla onnistuttiin pilaamaan joiltakin koko viisukevät, tietynlainen "mitäs minä sanoin" lienee paikallaan ja ymmärrettävää...

ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja ta1ja » 20 Touko 2015, 00:51

rosetta kirjoitti:Vahingonilo on yleensä ikävää, mutta tässä tapauksessa kun tietyllä valinnalla onnistuttiin pilaamaan joiltakin koko viisukevät, tietynlainen "mitäs minä sanoin" lienee paikallaan ja ymmärrettävää...
Ikävää että joillakin on niin herkässä nuo viisukevään pilaamiset ja onnistumiset, että kosto ja vahingonilo, nuo rakentavat, ihmisrakkaat ja positiiviset fiilikset on pakko hakea sitä lääkitsemään ... onko vahingonilo ja kosto koskaan "ymmärrettävä" tapa reagoida, btw?

Oletko myös varma, että vahingonilo kantaa, koska tämä semitulos ei pilannut esimerikiksi omaa viisukisaani lainkaan. PKN oli hemmetin hieno lavalla :peukku: ja sai kannattajia ympäri Eurooppaa, etenkin Briteistä twitteristä päätellen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja WildDance » 20 Touko 2015, 00:55

Ei ollut mikään yllätys. En toivonut tälle jatkopaikkaa tai uskonut siihen missään vaiheessa. Todella ansaittu karsiutuminen.

1/5
"In my end is my beginning."

sheep
Hörppijä
Hörppijä

Viesti Kirjoittaja sheep » 20 Touko 2015, 00:59

Kyllä minä koen pienen vahingonilon olevan paikallaan. :hiips: Niin paljon kun Kurikan kannattamiseen on pitkin kevättä liittynyt sellaista perinteisen viisumusiikin sekä -fanien epäsuoraa halveksintaa, ja eikös tuota Väärä laulu voitti! -ketjuakin linkkailtu naureskelumielessä ties minne, vaikka se on täällä jokavuotinen perinne.

Toki Pertti Kurikan Nimipäiville itselleen toivon kaikkea hyvää, kaikesta huolimatta.
Pitäkää punkkinne!

Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Rousku » 20 Touko 2015, 01:07

Hometown kirjoitti:Suomalainen media halusi välttämättä ajaa PKN:n viisuihin
Ne olivat kyllä suomalaiset UMK-äänestäjät, jotka ajoivat PKN:n viisuihin. Tuskin tekivät äänestyspäätöstään sen perusteella, että media sanoi, että tätä on äänestettävä.
Tontsa kirjoitti:Karin murinat tekivät esityksestä hieman koomisen
Joo, en pitänyt tämänkertaisen esityksen laulusuorituksesta, joka meni veltohkon lausunnan puolelle.
Kiisa kirjoitti:Toivon totisesti, että tästä otetaan opiksi edes se, että erikoinen ja erilainen esitys ei ole oikotie menestykseen ja varsinkaan kärkeen asti.
Minäkin, jos opiksi ottaminen rajoittuu siihen, miten mediassa uutisoidaan menestysmahdollisuuksia. Mutta edelleenkään en toivo, että menestyslaskelmointi ohjaisi edustusbiisin valintaa.
Viimeksi muokannut Rousku, 20 Touko 2015, 01:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Kiisa
Siemailija
Siemailija

Viesti Kirjoittaja Kiisa » 20 Touko 2015, 01:11

En kutsuisi omaa fiilistä edes vahingoniloksi. Ennemmin sellainen "I told you so" -olo, kuin aikuisella, joka kielsi lasta kiipeämästä sinne laholle puun oksalle, mutta lapsi teki sen silti ja putosi. Ja nyt aikuista tietysti harmittaa, että lapsi loukkasi itsensä, mutta ei voi olla sanomatta, että olisit nyt vain kuunnellut. EI siis minkäänlaista äikkistuikkis-iloa.

Silittää vastakarvaan vain nyt nuo "Eurooppa ei ollut valmis" ja "Ne ei ymmärrä hyvän päälle, PKN oli yksinkertaisesti paras" -jutut. Euroopassa kun kuitenkin on yhtä paljon musiikkimakuja kuin eurooppalaisia. Ja kun nyt ei ymmärretä mikä meni vikaan. Ei tämä tulos kieli suvaitsemattomuudesta vaan vain siitä, että biisi vain ei riittänyt ja siinä missä suomalaiset ymmärtää bändin taustatarinan päälle, vain lähetyksen katsoneille äänestäjille se jäi aika ohueksi.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja murka » 20 Touko 2015, 01:14

PKN on hoitanut tehtävänsä Wienissä kunnialla ja hyvä niin.
Korkeampi voima suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Anonyymi viisuholisti

Hometown
Hörppijä
Hörppijä

Viesti Kirjoittaja Hometown » 20 Touko 2015, 01:23

Rousku kirjoitti:
Hometown kirjoitti:Suomalainen media halusi välttämättä ajaa PKN:n viisuihin
Ne olivat kyllä suomalaiset UMK-äänestäjät, jotka ajoivat PKN:n viisuihin. Tuskin tekivät äänestyspäätöstään sen perusteella, että media sanoi, että tätä on äänestettävä.
Minkähän takia jotkut eduskuntaan pyrkivät uhraavat tolkuttomasti rahaa vaalimainontaan. Yhdysvalloissa ollaan jo niin pitkällä, ettei ilman suurta rahaa eli suurta mainosbudjettia ole vaaleissa minkäänlaisia mahdollisuuksia. Kyllä nämä samat asiat vaikuttavat myös viisuedustajan valintaan. Jos tiedotusvälineet kautta linjan, ilman että kukaan siitä heille maksaa, ajavat yhden ehdokkaan valintaa (jopa ennen kuin kappaletta on kuultu) niin kyllä sillä helposti ratkaiseva ääniero saadaan aikaan.

Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jvvv » 20 Touko 2015, 01:33

ta1ja kirjoitti:Onko vahingonilo ja kosto koskaan "ymmärrettävä" tapa reagoida, btw?
Kysy Anssi Autiolta, hänellehän nuo sanat ovat tutut tältä vuodelta. Hänen väkisin vääntämänsä formaatti kun pilattiin viisuystävällisyydellä tänä vuonna. Mutta pääsipä näpäyttämään viisufaneja kuitenkin PKN:llä. On se sutki!
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

jukkanen
Happy Hour
Happy Hour

Viesti Kirjoittaja jukkanen » 20 Touko 2015, 02:15

Skandaali! Suomi ei päässyt finaaliin, tällaista ei ole ikinä ennen sattunut, mikä häpeä!
Eiku.

sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja sziget » 20 Touko 2015, 02:48

PKN:ää tämän ei pitäisi hetkauttaa, ura jatkuu. Punkbändille Kojot on varmaan toiseksi paras vaihtoehto, kun ei voiteta. Jännittävää nähdä, ylsivätkö siihen.
-Axel- kirjoitti:Ja kyllä voin myöntää, että hieman tuli mitäs minä sanoin olotila :heh: :rofl:
Minulle ei, vaan pelkäsin loppuun asti, että Suomi veisi finaalipaikan joltain paremmalta. Käytin paljon energiaa tämän ketjun vääntöihin, koska halusin sanoutua irti kansan valinnasta siinäkin tapauksessa, että Suomi voittaisi Eurovision mediakohukilpailun. PKN:n kannattajilla oli toisaalta paljon kiinnostavaa sanottavaa, ja itselleni oli terveellistä miettiä, miksen voinut yhtään armahtaa Aina mun pitäätä, vaikka PKN on ihan asiallinen bändi.

Yksi vastaus on, että kaikki viisuartistit ovat asiallisia. Joillekin voin antaa sympatiapisteitä, mutta vain jos pidän muutenkin biisistä. Monia asioita pitää elämässä tehdä, mutta Suomen euroviisusta ei ole pakko pitää.
Kiisa kirjoitti:"Tehdä Lordit" pois sanastosta, kiitos.
:peukku:
Ei blokkeja tarvitse maa vaan asennetta luottavaa

ESC93
Siivooja
Siivooja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ESC93 » 20 Touko 2015, 03:02

Tämä oli sen verran huono että meni jo lähes loistavan puolelle. :heh: Niin camp kaikessa epäcampiydessään. :mrgreen: Toisaalta harmittaa että putosi, toisaalta taas ei.

Näyttikö Kari muuten yhdessä kohtaa keskaria? TV-kuvassa sitä ei näemmä näkynyt, mutta näin olin erottavinani katsomosta kymppiriviltä. Joku tarkkasilmäisempi voinee korjata jos olen väärässä.
And when I see your face, I wanna swallow your explosion
(Heran kälyn misheard)

phale
Tanssimassa
Tanssimassa

Viesti Kirjoittaja phale » 20 Touko 2015, 05:40

Harmi ettei parempaa menestystä tullut, mutta jo edustajaksi pääseminen oli yhtyeelle voitto: http://www.rumba.fi/premium/pertti-kuri ... uuttumaan/

Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen » 20 Touko 2015, 07:00

Siteeraan aiempaa viestiäni: "Finaalipaikkaa en Suomelle tällä kertaa povaa. Ykkössemin maakokoonpano ja raadit tekevät jatkoonpääsyn erittäin vaikeaksi. ... Oikeastaanhan tämä on win-win-tilanne. PKN jää semiin -> vastustajat saavat "mitäs minä sanoin" -vahingoniloelämyksen ja kannattajat "Eurooppa ei ymmärrä erilaisuutta" -marttyyrikokemuksen. PKN menee finaaliin -> vastustajat saavat vahvistuksen säälipisteteorioilleen ja kannattajat "mitäs minä sanoin" -vahingoniloelämyksen No, leikki sikseen. Vahingoniloahan kukaan viksu kuppilalainen ei sorru tuntemaan, kävi miten kävi."

Juu että minäkin voin nyt sanoa että "mitäs minä sanoin" :tuuletus: Pojat vetivät upeasti, mutta tällä kertaa heidän edelleen kiilasivat huomattavilla musiikillisilla arvoillaan muun muassa Armenia, Albania ja Unkari. Aiemmin tässä keskustelussa on todettu, että taiteen tehtävä ei ole viihdyttää vaan saada ihmiset ajattelemaan. Totisesti minä sanon teille, että sen tämä yhtye teki. Kiitos PKN, well done!!! :peukku: :tapu:

Ja onhan se niin, että vahingonilo on paras ilo ja jaettu ilo on teeskentelyä, ei siitä mihinkään pääse :heh:
Mä en ole koskaan tullut toimeen fyysisen todellisuuden kanssa. Antti Rönkä: Jalat ilmassa

ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja ta1ja » 20 Touko 2015, 07:24

sheep kirjoitti:Kyllä minä koen pienen vahingonilon olevan paikallaan. Niin paljon kun Kurikan kannattamiseen on pitkin kevättä liittynyt sellaista perinteisen viisumusiikin sekä -fanien epäsuoraa halveksintaa, ja eikös tuota Väärä laulu voitti! -ketjuakin linkkailtu naureskelumielessä ties minne, vaikka se on täällä jokavuotinen perinne.
Kyllä minusta halveksuntaa ja musiikillisen käsityskyvyn syvää kyseenalaistamista on lähinnä tullut niitä kohden, jotka ovat vilpittömästi sekä pitäneet että iloinneet PKN:n kappaleesta ja edustuspaikasta - joka itsessään oli sekä riittävä että tärkeä asia. Minusta hyökkäys on ollut hämmentävän kiihkeä.

Se mikä näin viisufanina huolettaa nyt on, että se aika suuri osa tavisporukkaa, joka ihan oikeasti iloitsi PKN:n osallistumisesta ja alkoi tuntea kiinnostusta viisuja kohtaan, laskeutuu nyt myös "I told You So" - tunnelmaan ja totetaa entistäkin voimallisemmin, että VMP, karseat kisat, karseaa epämusiikkia, siellä ei minkään todellisen ole mitään mahdollisuutta pärjätä. Kosto ja vahingonilo toisten suosikkeja ja niiden tappiota kohtaan ei koskaan eikä missään muodossa aikaansaa mitään hyvää.
- Salvador Sobral

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Edwina » 20 Touko 2015, 08:16

PKN: pojat edustivat hienosti Wienissä, saivat uskomatonta huomiota, tekivät selvästi parhaansa.
Tästä syystä heille kuuluu suuri KIITOS!
Eihän finaaliin kaikki onnistu pääsemään, jokuhan sieltä aina tippuu.

PKN tuli valituksi Suomen edustajaksi, he hoitivat hommansa ja näillä mentiin. Ensi vuonna taas uudet sävelet! :rauhaa:

Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen » 20 Touko 2015, 08:28

ta1ja kirjoitti: Se mikä näin viisufanina huolettaa nyt on, että se aika suuri osa tavisporukkaa, joka ihan oikeasti iloitsi PKN:n osallistumisesta ja alkoi tuntea kiinnostusta viisuja kohtaan, laskeutuu nyt myös "I told You So" - tunnelmaan ja totetaa entistäkin voimallisemmin, että VMP, karseat kisat, karseaa epämusiikkia, siellä ei minkään todellisen ole mitään mahdollisuutta pärjätä. Kosto ja vahingonilo toisten suosikkeja ja niiden tappiota kohtaan ei koskaan eikä missään muodossa aikaansaa mitään hyvää.
Olen pitänyt itseäni viisufanina mutta koen kuitenkin olevani kohtalaisen ulkopuolinen näissä kuppilan ympyröissä, koska suhtautumiseni viisuihin selvästi poikkeaa aika paljon keskivertoviisufanista (jollaista oikeasti ei tietysti ole olemassakaan). Rohkenen siksi ottaa kantaa tähän asiaan vähän tavisnäkökulmastakin. Kyllä tuota viisukuplatunnelmaa selvästi on havaittavissa - viisut koetaan epätodellisuuden ja keinotekoisuuden saarekkeena, jota sisäpuolella olijat vartioivat eivätkä halua minkään sitä häiritsevän. Ei "viisukupla" minusta sinänsä ole huono eikä hyvä asia, onpahan vaan. Joku näissä keskusteluissa sanoi toivovansa, että viisut olisivat vain pienen sisäpiirin juttu, niin ei tarvitsisi kärsiä mistään häiriötekijöistä à la PKN ym. Kannattaa kuitenkin muistaa, että pienen sisäpiirin juttuna viisut tuskin olisivat kovin elinvoimaiset ja ainakaan nykyisenlaisia spektaakkeleja ei nähtäisi.

Toisaalta myös faneilla asioiden merkitys saattaa hieman hämärtyä, eli viisut nähdään isompana asiana yhteiskunnassa kuin mitä ne oikeasti ovatkaan. Omien ystävieni ja tuttavieni joukossa tuskin on ketään, jolle viisut sinällään sittenkään merkitsisivät enempää kuin "Hienoa, että PKN pääsi Suomea edustamaan. Missäs ne viisut tänä vuonna pidetäänkään ja milloin?". Fanikulttuurista ja Viisukuppilasta he eivät tiedä mitään. Tuskin monikaan muistaisi esimerkiksi Suomen viimevuotista sijoitusta. Monet kyllä varmasti katsovat viisufinaalin, mutta enemmän viihteenä kuin kilpailuna. Mahdollisten epäoikeudenmukaisuuden tunteiden aiheuttama tuohtumus unohtuu nopeasti. Joten en usko, että on kauhean paljon syytä huoleen sen suhteen, miten fanien suhtautuminen ja PKN:n putoaminen jatkosta vaikuttavat tavisten ajatuksiin.

Tämä tietysti perustuu pelkästään omiin empiirisiin havaintoihini ja joku muu voi nähdä asiat aivan toisin. Älköönkä kukaan vetäkö tästä palkokasvia sieraimiinsa. Kunhan tässä nopeasti näpyttelin taas ylipitkän litanian ennen töihin ryhtymistä.
Mä en ole koskaan tullut toimeen fyysisen todellisuuden kanssa. Antti Rönkä: Jalat ilmassa

maire
Siemailija
Siemailija

Viesti Kirjoittaja maire » 20 Touko 2015, 08:44

Olin hyvin helpottunut kun Suomi ei päässyt finaaliin. Jos olisi päässyt niin olisi usko siihen että viisut ovat musiikkikilpailu ollut ikuisesti mennyttä.

skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja skidi » 20 Touko 2015, 08:51

Jännityksen puolelle veti, mutta asenne oli kohdillaan :tuuletus: Ei ole punkista vieläkään tullut valtavirtaa Euroopassa :heh:

Olen oman vajavaisen otokseni perusteella myös samoilla linjoilla siinä, että viisufanit tuppaavat kuvittelemaan viisuille hieman liian suuren roolin "kansan" sielunelämässä. Ihmiset tietävät, että kyseessä on yhteiseurooppalainen karnevaali-ilottelu, mutta siinäpä se. Viime vuoden edustaja muistetaan hädin tuskin, järjestäjämaa selviää sitten, jos viisut satutaan katsomaan. Ne keskustelut, joita itse olen käynyt PKN:n edustuksesta, ovat koskeneet aika lailla pelkästään PKN:ää punkbändinä. On otettu aika lailla itsestäänselvyytenä, että kyseiseen ilotteluun on okei lähettää myös vähemmän sovinnaisten genrejen edustajia. Yksi taisi tuossa todeta, että koko hommaltahan menisi pointti, jos edustajia alettaisi karsia tyylilajin mukaan. Ihmiset ovat olleet vilpittömästi iloisia musiikin moninaisuudesta eivätkä mitenkään räkäisen vahingoniloisia friikkien bileiden pilaamisesta. Eivät ne edes mieti mitään faniporukkaa. Enpä minäkään jääkiekkoa katsoessani pohdiskele, mitäköhän lätkäfanit tästä tuumaavat (vaan yleensä mielessä käy ainoastaan, miksi en ole jo vaihatanut kanavaa :heh: ).

Mahtavat oli ensimmäiset bileet, kiitos PKN:lle punkin tuomisesta niihin. Nyt eteenpäin iloitsemaan toisen semin ja finaalin parissa! :surrur:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Rousku » 20 Touko 2015, 09:15

Aamulehti uutisoi, että Kari Aalto olisi halunnut improvisoida, manageri ei tykännyt ajatuksesta:

http://www.aamulehti.fi/Kulttuuri/11949 ... tunut.html

Minusta meni kyllä sitten eilisillan livessä vähän improvisoinnin puolelle. Mitäpä sitä punkkari muiden ohjeita noudattamaan!
Rise, angel, shine, love!

toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja toivo » 20 Touko 2015, 09:32

Kyllä se mun mielestä imrovisoi, ainakin jonkin verran. Se loppurääkäisy oli kyllä vähän liikaa. Mutta kyllähän tää PKN:lle pelkkä osallistumien oli valtava voitto.

Mää oli kyllä ihan varma että finaaliin olis menty näin erilaisella paketilla. Mulla on vaan kutina, että tää on tehnyt kuunkuiskaajat, raadit tiputtivat finaalista. Saa nähdä... Silloin vasta iltapäivälehdet repeää, jos niin on käynnyt.

skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja skidi » 20 Touko 2015, 09:33

Ai niin, ne hiton raksavaloheittimet... Muistaakseni ne olivat viimekin vuonna, eikä se silloinkaan imarrellut esitystä. Tietenkään Suomella ei ole koskaan ollut oikein osaamista tuon lavaesiinpanon suhteen, joten jotain sinne kai on laitettava :sorivaan: Voisikohan sitä osaamista ostaa vaikka sitten ulkomailta?
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Kathryn
Baaritiskillä
Baaritiskillä

Viesti Kirjoittaja Kathryn » 20 Touko 2015, 09:48

Yön pimeinä tunteina mieleen meinasi väkisin hiipiä ajatus siitä, että Satin Circus killeribiiseineen olisi mennyt tuosta erästä ns. heittämällä jatkoon.

Yritän kuitenkin kovasti olla sortumatta jossitteluun. PKN teki suuren ja arvokkaan työn ja herätti keskustelua, vaikkei biisi sitten niin kummoinen ollutkaan.
[color=#FF00FF][i]El chiki chiki se baila así...[/i][/color]

Viestiketju Lukittu