San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Euroviisut 2015 Wienissä

Michele Perniola & Anita Simoncini – Chain of lights

*****
15
19%
****
16
20%
***
25
31%
**
19
23%
*
6
7%
 
Ääniä yhteensä: 81

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja skidi »

Söpö kappale, jota itse kuuntelen ihan sujuvasti, mutta ansaitusti putosivat. Ei sujunut laulu, eikä biisissäkään ollut oikein mitään, miksi sitä intouduttaisiin äänestämään. Kiva silti, kun olivat mukana. Studioversiota voin joskus jatkossakin salaa yksinäni kuunnella.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Live kuulosti ja näytti areenalla ihan mukiinmenevältä (etenkin valomeri sen jälkeen kun San Marinon delegaatio oli jakanut vilkkuvia pinssejä koko yleisölle :heh: ), mutta kun katselin tuon liven jälkikäteen YouTubesta niin etenkin Anitan nenälaulu oli aika karseaa kuunneltavaa. Vieressämme yleisössä oli amerikkalainen mies, joka kannatti nimenomaan San Marinoa - ihan ymmärrettävää, koska onhan tässä todella paljon Disney Channel -tyyppistä siirappisuutta (enkä nyt väitä, että kaikilla amerikkalaisilla olisi yhteneväinen musiikkimaku). Ansaittu putoaminen mielestäni.

(Niissä vilkkuvissa pinsseissä on muuten ilmeisesti joku ikipatteri jota ei saa irti, koska ne vilkkuvat matkalaukussani vieläkin. Toivottavasti virta riittää pitkään, silloin niistä saa ihanan mauttomat joulukoristeet! :mrgreen: )
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Disney channel on kyllä tosiaan aika lähellä. Anita melkein jopa näyttää High school musicalin mimmiltä. Vähän popimpi sovitus vaan ni vois olla suoraan sieltä? :miettii:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Stargazer kirjoitti:Niissä vilkkuvissa pinsseissä on muuten ilmeisesti joku ikipatteri jota ei saa irti, koska ne vilkkuvat matkalaukussani vieläkin. Toivottavasti virta riittää pitkään, silloin niistä saa ihanan mauttomat joulukoristeet! :mrgreen:
:peukku: :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Live meni ihan kivasti, mutta oli selvää, ettei mene finaaliin vaikkei lainkaan huono kappale ole. Hyvin disneymainen tämä on, mutta minua se ei haittaa kyllä. Toivottavasti Michele ja Anita saavat tästä kuitenkin hyvän ponnahduslaudan tuleville urilleen.

Ehkä ensi vuonna joku muu kuin Ralph Siegel voisi säveltää San Marinon kappaleen. Ihan vaihtelun vuoksi. Mutta joka tapauksessa pitää olla tosi hyvä kappale ja esiintyjä, jotta San Marino voi mennä finaaliin.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ne pinssit saa kyllä pois päältä. Itse ainakin aion säästää niiden pattereita, jotta saan tökätä Michelanitani joulukuuseen. ;)
Meow cat, please meow back.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Olen alkanut tykäämään tästä tosissani :apuva:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

TomppaJr kirjoitti:Ne pinssit saa kyllä pois päältä. Itse ainakin aion säästää niiden pattereita, jotta saan tökätä Michelanitani joulukuuseen. ;)
En minä vaan saanut. No ehkä sitten jos lyön lekalla päälle :heh: Olisivat muutkin maat kyllä saaneet jakaa jotain kivaa oheiskamaa, tai edes myydä kohtuuhintaan :joojoo:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Siellä takana on sellainen juttu, mistä painamalla vilkkuminen loppuu. :tosion: Tai sitten noita tosiaan on erilaisia, eikä kaikissa malleissa vilkkutauko ole mahdollinen. :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Minä en edes saanut sellaista pinssiä. :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: San Marino 2015: Michele & Anita – Chain of lights

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Ärsytti kyllä kovasti, että Michele ja Anita epäonnistuivat livessään niin pahasti, kun kuuli heidän laulusuorituksiaan viikon aikana ja he kuulostivat paljon paremmalta aina. Michele varsinkin lauloi todella hyvin pienellä lavalla. Kappaleesta pidän edelleen ja esitys näytti ihan hyvältä. :joojoo:

Michele ja Anita olivat myös todella mukavia molemmat ja heidän kanssaan juttelin todella paljon. San Marino -bileissä Anita tarjosi meille henkilökohtaisesti pizzaa ja avajaisseremonian aikana juttelin heidän kanssaan paljon myös. Hieman pisteitä laski tosin Michelen twiiti ja hän mainitsi "David Guetan voitosta" myös minulle finaalin jatkobileissä. Kuitenkin molemmat olivat todella mukavia ihmisiä. :ihana: Heidän kanssaan sain myös kisojen lemppariyhteiskuvani.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu