Malta 2015: Amber – Warrior

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu

Amber – Warrior

*****
15
20%
****
28
37%
***
16
21%
**
13
17%
*
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 75

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Malta 2015: Amber – Warrior

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Tähän asti (ennen finaalia) vuoden suurin yllätys Euroviisuissa on itselleni se, ettei Malta päässyt finaaliin. :roll:

Vaikka välillä arvioni tästä kappaleesta kerkesikin laskea sen uudelleen sovituksen myötä (musiikkivideon vuoksi), pidin tätä kuitenkin sen verran hyvänä, että olisi finaaliin kuulunut. Lisäksi 2.semifinaalista pettymyksiä olivat Islannin ja Irlannin putoaminen.
Paremman maailman puolesta.

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Malta 2015: Amber – Warrior

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Itse ajattelin, että menisi finaaliin. No, nytkin olisi raatiäänillä mennyt, mutta yllättävän vaisusti yleisöäänissä pärjäsi. Ehkä tätä sitten verrattiin toiseen Warrioriin, joka onnistui livessä paremmin. Hyvin Amber lauloi, mutta ehkä uudelleensovitus oli jo se, mikä hieman laski kappaletta. Kuitenkin Maltan parhaita biisejä ja sinänsä se harmittaa, että Malta on heikommillakin mennyt finaaliin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Malta 2015: Amber – Warrior

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rush ja Fandango kuunneltu karsintakarnevaalin keräilyerästreamista. Miksi nämä Maltan naiset ovat tällaisia heikkoja piipittäjiä :raaps:. Amber oli vähän parempi, mutta ei hänestäkään ääntä ihan biisin vaatimusten mukaisesti lähtenyt. Saisivat lähteä Albaniaan lauluoppiin kaikki!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Malta 2015

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti:Amberin Warrioria oon nyt luukuttanut eilisestä lähtien aika paljon. :ihana: Maltalla voisi olla top 5 -sijoitus plakkarissa, jos tämän valitsevat Wieniin.
Köh...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Malta 2015

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Amberin Warrioria oon nyt luukuttanut eilisestä lähtien aika paljon. :ihana: Maltalla voisi olla top 5 -sijoitus plakkarissa, jos tämän valitsevat Wieniin.
Köh...
No milloinkohan olen tuonkin kommentin kirjoittanut? Ja mahtoikohan olla vielä vanha versio kyseessä? Tarkkuutta Rousku, tarkkuutta. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Malta 2015: Amber – Warrior

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Oletko vakavissasi sitä mieltä, että alkuperäisellä versiolla sijoitus olisi ollut noin radikaalisti parempi?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Malta 2015: Amber – Warrior

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ainakin silloin olin. :heh: En tosin ole varma, miten mielipiteeni olisi muuttunut nyt. Ei kai mitenkään. Kyllä mä uskoin sen ensimmäisen version voimaan ja yksinkertaisuuteen. Lopullisessa versiossa oli jotenkin liikaa kaikkea.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Malta 2015: Amber – Warrior

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minä kyllä hieman yllätyin tämän(kin) karsiutumisesta, sillä esitys oli kyllä ihan hyvä. Paikoittain Amber lauloi kyllä vähän huonosti ja välillä aivan liian hiljaa. Amber kyllä suoritui todella hyvin ilman mitään taustalaulajia ja vaikka taustascreenin idea olikin varastettu hieman Conchitalta, oli se ihan hieno.

Amber oli myös todella sympaattinen ihminen, vaikka taisin nähdä hänet vain kerran tai pari. Toista maltalaista, Kurt Callejaa näin muutaman kerran ja hän oli kyllä todella pettyneen näköinen semifinaalin jälkeen. :lohduton: Maltan delegaation jakama maltalainen suklaa ei kyllä ollut sen ihmeellisempää.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu