Saksa 2015: Ann Sophie – Black smoke

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu

Ann Sophie – Black smoke

*****
26
29%
****
40
44%
***
17
19%
**
3
3%
*
5
5%
 
Ääniä yhteensä: 91

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Saksa 2015: Ann Sophie – Black smoke

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Viisufani kirjoitti: Muokkaus: Olisi mielenkiintoista tietää, monenneksiko eniten Saksan euroviisu sai yleisöääniä esimerkiksi Suomessa. Ja samalla se, että montako.
Mistä edellä mainitsemiani tilastoja löytyisi?

Mielestäni Ann Sophiella oli edellisen kevään (2015) edustajista paras lauluääni. Se lisää sitä ihmettelyäni asiasta, ettei Saksa valitettavasti saanut yhtään pistettä.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19771
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksa 2015: Ann Sophie – Black smoke

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^Täältä löytyy tarkat eritellyt tulokset. Saksa oli Suomen puhelinäänestyksessä 19.. :joojoo:

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Saksa 2015: Ann Sophie – Black smoke

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Jos olin tyytyväinen Itävallan sijoitukseen, Saksan huono sijoitus oli kyllä todella yllätys ja pettymys. Vaikka esitys oli kaikkine pyllynpyöritykseen vähän outo, olisi loistavan kappaleen ansiosta pitänyt nyt sijoittua ainakin jonnekkin 15. sijan tietämille. Ann Sophie lauloi myös hyvin, vaikka vähän väänteli sanoja.

Ann Sophien oikeastaan tapasin vasta finaalin jälkeen ja kerroin hänelle, kuinka pettynyt olin hänen huonosta sijoituksesta. Hän kuitenkin sanoi että ei tarvitse olla pahoillaan hänen puolestaan. :ihana: Vaikutti todella mukavalta neidolta, jota ei huono sijoitus oikeastaan masentanut - kyllähän viisuedustuskin tuli takaportin kautta.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu