Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu

Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

*****
53
29%
****
68
37%
***
38
21%
**
16
9%
*
7
4%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Onneksi olkoon, Suomen maa! Teillä on oma Melodifestivalen-palaajanne, joka esittää seuraavana vuonna jotain IHAN muuta. :heh:

No ei oikeesti millään pahalla. Tästä pitäisi tykätä vähän jo koska Kimmo, mutta tämä on oikeasti varsin hyvä. Jos miettii, millaisia popituksia viisuihin asti on päässyt, niin kappale on hyvinkin laadukas ja pärjäisi varmaan kivasti. Kerto on tarttuva, eikä liian tylsä. Se vain häiritsee, että laulajien äänet eivät varsinkaan kerrossa kuulu kunnolla studioversiossa, kun siihen on miksattu joku ihmeen kuorontapainen. Livenä tämä toivon mukaan muuttuu. Come on, teillä on Kimmo Blom siinä, me halutaan kuulla! Annicakin toki on taitava.


Ymmärrän kyllä, että videolla on haettu yllättävää särmää kilttiin poppiin, mutta nämä kisat olisivat kaivanneet ennemminkin piristystä. Biisi on silti hyvän mielen kappale, ja kertovathan artistit itsekin sen kertovan hyvistä asioista. Siis niinku "good" tarkoittaa hyvää, tiedättehän. EN halua nähdä lavalla rikosdraamaa. Vähän jännittää kyllä, millainen esitys tulee. Nyt tarvitaan tyylitajua. (YLE:n sivujen mukaan video ei oo artistien itsensä ehdottama.)

Mun voittosympatiat on toistaiseksi näiden puolella. Ja herttaista, että oikea pari esittää dueton. :ihana:

****
Viimeksi muokannut JuliaS, 24 Tammi 2016, 15:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Hei näähän on ihan hauskoja tyyppejä :heh:

... ja tuo ulkonäkökommentti oli vissiin viisukuppilassa kirjoitettu, jonkun mielipide. Mun mielestä tää pari on kyllä tosi hyvännäköisiä yhdessä ja oikealla stailauksella oikein tyylikkäältä varmasti näyttävät.

Etuna on tosiaan se, että ovat oikeasti pari eikä euroviisuja varta vasten paritettu. Tulee mieleen se tanskan hirvitys 2010, jossa se pari vissiin jopa inhosi toisiaan. Tai sitten se azerbaijanin 2011, missä oli se upeahiuksinen laulutaidoton MILF ja 20-vuotias peikkopoika niin rakastuneina toisiinsa että hohhhoijakkaa sentään.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

toivo kirjoitti: ... ja tuo ulkonäkökommentti oli vissiin viisukuppilassa kirjoitettu, jonkun mielipide. Mun mielestä tää pari on kyllä tosi hyvännäköisiä yhdessä ja oikealla stailauksella oikein tyylikkäältä varmasti näyttävät.

Etuna on tosiaan se, että ovat oikeasti pari eikä euroviisuja varta vasten paritettu. Tulee mieleen se tanskan hirvitys 2010, jossa se pari vissiin jopa inhosi toisiaan. Tai sitten se azerbaijanin 2011, missä oli se upeahiuksinen laulutaidoton MILF ja 20-vuotias peikkopoika niin rakastuneina toisiinsa että hohhhoijakkaa sentään.
Nuo 2010 ja 2011 -rinnakkaisuudet on käynyt useasti mielessä ja tämä pari tosiaan pesee ko. duot juuri tuossa suhteessa eikä biisikään ollenkaan hullumpi olisi. Ulkonäkökommenttia en käsitä ollenkaan.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Tämän tahdon voittavan UMK:n tänä vuonna. :kups: Aivan mieletön kappale ja toimii varmasti livenä. Viisuissakin varmasti sijoitus olisi kymmenen joukossa. :mrgreen:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20383
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Hahah, loistava video. :rofl: Vaikuttavat sympaattisilta ja huumorintajuisilta ihmisiltä. Biisi on aivan järkyttävän lähellä ykköspaikkaa. Uskoisin, että tämä nousee vielä kärkeen.
Got a fire and a country heart 🔥

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Hazard kirjoitti:Hahah, loistava video. :rofl: Vaikuttavat sympaattisilta ja huumorintajuisilta ihmisiltä. Biisi on aivan järkyttävän lähellä ykköspaikkaa. Uskoisin, että tämä nousee vielä kärkeen.
Live-vedot ratkaisee täysin sen kuka Tukholmaan lähtee

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

:heh: Hihi, hauska video kommenteista, pisteet sen kun nousee. Ihania aitoja suomalaisia tyyppejä.

Herää tosiaan kysymys, lukevatko kuppilaa. No, ehkä eivät enää. :draamaa:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ei saakeli tuota videota! :rofl: "Kimmo, mä en haluu lukee enempää." :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ihana video. :rofl: :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Kamalan ihana video. :heh:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Minä taas olen kääntynyt ehä enemmän tämän valitsemista vastaan. Kauheata olisi, jos tämä sitten menestyisi viisuissa, vaikkapa tulisi kuudenneksi ja suomalaiset sitten rupeaisivat ymmärtämään, että tästä eteenkinpäin on luotettava ulkomaalaisiin säveltäjiin ja sovittajiin ja tuottajiin. Siis etteivät suomalaiset osaa itse tehdä menestysviisuja. Jos joku ei tiedä, niin tämän biisin säveltäjissä ja tuottajissa ei ole ensimmäistäkään suomalaista tyyppiä.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ulkomaalaisten tekijöiden takia tää kuulostaa niin hyvältä euroviisulta. Ei suomalaiset tämmöistä osaa tehdä. Luultavasti juuri siksi menestyisikin hyvin Viisuissa. Itsekin vastustan ulkomaalaisten tekemiä biisejä. Toisaalta niinhän ne muutkin maat nappaa hyviä sijoituksia ulkomaalaisilla tekijöillä.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

kuu-kuu kirjoitti: Kauheata olisi, jos tämä sitten menestyisi viisuissa, vaikkapa tulisi kuudenneksi ja suomalaiset sitten rupeaisivat ymmärtämään, että tästä eteenkinpäin on luotettava ulkomaalaisiin säveltäjiin ja sovittajiin ja tuottajiin. Siis etteivät suomalaiset osaa itse tehdä menestysviisuja. Jos joku ei tiedä, niin tämän biisin säveltäjissä ja tuottajissa ei ole ensimmäistäkään suomalaista tyyppiä.
Asia saattaisi kääntyä toisinkinpäin: suomalaiset tuottajat ja muut voisivat herätä kiinnostumaan näyttämään kyntensä seuraavana vuonna tyyliin 'kyllä täälläkin osataan'.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4079
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

toivo kirjoitti:Toisaalta niinhän ne muutkin maat nappaa hyviä sijoituksia ulkomaalaisilla tekijöillä.
Vrt. quatarilaiset urheilijat... Toisaalta niin kauan kuin se on luvallista, se on sallittua. Toisaalta ulkomaisten valmentajien käyttämistä urheilussa tuskin kukaan katsoo kieroon. Toisaalta onhan meillä Suomessakin saatu havaita, että kaikista afrikkalaisista urheilijoista ei tule kansainvälisiä huippujuoksijoita. Such a dilemma... Mutta Annica ja Kimmo ainakin vaikuttavat huumorintajuisilta ja itseironia on kohillaan. Sympaattinen "paliskunta".
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja lilja »

Muutamia ehdokkaita olen nyt kuunnellut toistamiseen ja tämän pisteet täytyi nostaa täyteen viiteen.
Tyypillinen vahvojen laulajien euroviisuduetto kyllä, ja jos kovin monella muullakin maalla on samankaltainen esitys niin ei tämä välttämättä taida silloin erota tarpeeksi. Toisaalta mikä meidän ehdokkaista suuersti eroaisi vastaavista muiden maiden esityksistä, paitsi huumoriedellä ehdokkaat, joiden huumorin ymmärtää vain suomalainen jos sekään. Jos Annican ja Kimmon live-esityskin sujuu mallikkaasti, niin on varsin hyvä pariskunta lähetettäväksi maailmalle. Nousivat ClemSon ohella mun top kakkoseen.

Tekijöiden kansallisuudella ei minulle ole mitään merkitystä, kaikki on sallittua minkä säännöt sallivat. Ja on pelkästään positiivista ottaa apuja sieltä mistä parhaita apuja on saatavissa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

lilja kirjoitti:Tekijöiden kansallisuudella ei minulle ole mitään merkitystä, kaikki on sallittua minkä säännöt sallivat. Ja on pelkästään positiivista ottaa apuja sieltä mistä parhaita apuja on saatavissa.
Kyllä! :joojoo:

Toivon todella, etteivät Annica ja Kimmo sorru mihinkään kliseisiin (tyyliin tulisuihkuun taustalla), paitsi tuulikoneeseen, koska tähän se sopii ja tuulikonehan tekee kaiketi uutta tulemista muotiin. Tässä on tämän UMK:n todelliset liveonnistujat, jos kaikki menee nappiin. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^ Täysi komppaus. Pelkään eniten, että livestä tulee kauheaa näyttelemistä tai siihen tungetaan juuri ne kliseiset kultasateet, konfetit ja savukoneet. Kappale kyllä kantaa omillaan, ei siihen tarvita mitään sirkusta ympärille. Mieluummin vaikka minimalismia viime vuoden Norjan tapaan kuin jotain kesäteatteritasoista musikaalifarssia tyyliin Waterfall tai Running Scared.

Onneksi Annicalla ja Kimmolla on valmiiksi ilmeisen toimivat kemiat keskenään. He voisivat hyvin käyttää lavalla rock-henkisiä asuja, koska selvästi itse eniten sellaisissa viihtyvät. Muutama taustalaulaja taka-alalle. Ei mitään ihmeellisiä koreografioita (ei mielellään edes sitä sielunkurotusta), muutamat askeleet ja vahva tulkinta riittävät. Aamuruskoteema taustascreenissa on tosin käytetty (Ranska 2011 & Viro 2012), mutta se voisi ehkä toimia :miettii: Tai vaikka yötaivas ja parit revontulet. Vaikka ei sinne taustalle välttämättä mitään tarvita, ei Pernillallakaan tainnut olla.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Hauska video (onko joku oikeasti kirjoittanut tuollaisen kommentin, en ole täällä ainakaan nähnyt...?)
toivo kirjoitti:Etuna on tosiaan se, että ovat oikeasti pari eikä euroviisuja varta vasten paritettu. Tulee mieleen se tanskan hirvitys 2010, jossa se pari vissiin jopa inhosi toisiaan. Tai sitten se azerbaijanin 2011, missä oli se upeahiuksinen laulutaidoton MILF ja 20-vuotias peikkopoika niin rakastuneina toisiinsa että hohhhoijakkaa sentään.
Tanskan duosta samaa mieltä, mutta mikseivät muka upeahiuksinen vähän vanhempi nainen ja parikymppinen peikkopoika voisi oikeastikin olla rakastuneita (ennakkoluuloja!)... :draamaa:
Stargazer kirjoitti:Ei mitään ihmeellisiä koreografioita (ei mielellään edes sitä sielunkurotusta), muutamat askeleet ja vahva tulkinta riittävät.
Olin jo ehtinyt unohtaa tuon kauhean sielunkurotus-termin... :apuva:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

lilja kirjoitti: Tekijöiden kansallisuudella ei minulle ole mitään merkitystä, kaikki on sallittua minkä säännöt sallivat. Ja on pelkästään positiivista ottaa apuja sieltä mistä parhaita apuja on saatavissa.
Mutta kun tässä ei ole kysymys avun hakemisesta. Ulkomaalaiset ovat tehneet kaiken itse biisistä. A ja K vain laulavat. Ei tunnu hyvältä. Jotkut tykkäävät, jotkut eivät. Joittenkin mielestä on kai ihan sama vaikka ulkomaalaiset tekisivät kaiken, mikä tekee oman kulttuurin. Jolloinka ei siis ole enää omaa kulttuuria.
Enemmän ja enemmän tuntuu karmealta, että tämä valittaisiin ja se menestyisi, tulisi vaikkapa seitsemänneksi. Suomalaiset tuntien, alkaisi kuulua kovempana ja kovekmpana se, että tulevaisuudessakin on mentävä viisuihin muitten tekemillä ja tuottamilla biiseillä, koska ei itse osata. Suomalaiset kun ovat niin h elvetin nynnya kansaa, että luovuttavat heti, kun pitää ruveta tekemään suuria.
Ei viisuissa menestyvän biisin eteen tarvitse tehdä muuta kuin parikymmentä vaihtoehtoa, hikeä, pitkäjänteistä työtä, nykypäivän musan kuuntelua, omatoimista musiikin tutkimista, variaatioitten soittelua kohderyhmille, jotka kertovat totuudenmukaisesti, mistä he eivät pidä ja mistä pitävät. Ja vielä paljon muuta.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Subculture »

kuu-kuu kirjoitti: Ulkomaalaiset ovat tehneet kaiken itse biisistä.
Viilaan vähän...
Jonas Gladnikoff asuu Ahvenanmaalla ja edustaa näin säännöissä pakollista suomivahvistusta tekijöissä.

EDIT näköjään sekin syntynyt Ruotsissa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Juu, ei mitään sielunkurotuksia. :eiei:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Niin kyl mä henkoht oon sitä mieltä, että säännöt pitäisi muuttaa niin, että sekä biisintekijät että esittäjät pitäis olla tämän kyseisen maan kansalaisia kaikki, niin vältyttäisiin tälläiselta spekuloinnilta ja omalla tavallaan näinhän se pitäis mennäkin niin se biisi edustais kaikin tavoin silloin jokaista edustus maata eli Suomen biisit tekis ja laulais Suomalaiset tai Ruotisin ruotsalaiset jne.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Subculture kirjoitti:
kuu-kuu kirjoitti: Ulkomaalaiset ovat tehneet kaiken itse biisistä.
Viilaan vähän...
Jonas Gladnikoff asuu Ahvenanmaalla ja edustaa näin säännöissä pakollista suomivahvistusta tekijöissä.

EDIT näköjään sekin syntynyt Ruotsissa.
Minusta mamut ovat hyväksyttäviä kyllä, kunhan ovat tarpeeksi kauan asuneet Suomessa.Mielellään tietysti myös hommanneet kansalaisuuden. Mutta taidan kumminkin diskata tämän biisin (ja sen näitten toisen) liian epäsuomalaisena.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

rosetta kirjoitti:Olin jo ehtinyt unohtaa tuon kauhean sielunkurotus-termin... :apuva:
Jos etsit sanakirjasta kohdan "sielunkurotus", siinä on varmaan tämä kuva. :heh:
Kuva
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mulle tärkeintä on, että esittäjät on kuitenkin suomalaisia. En mä osais iloita, jos esiintyjät tilattais jostain Sveitsistä ja sitten voitettais.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Enpä oikein tiedä tuosta kotimaisuusjutusta :miettii: periaatteessa komppailen krittiikkiä ruotsiklooneista, mutta käytännössä en ole aimminkaan voinut olla kannattamatta jos tykkään: azereilla ainakin ollut hyviä ruostalaisbiisejä, esimerkiksi. Vaikka siis vastustan kovasti tilannetta, jossa Ruotsi ja Skandit ovat kaapanneet viisut itselleen, varsinkin kun MF on aina minusta tuottanut musiikkia, josta päääsääntöisesti en voisi vähempää välittää. Mutta se ei ole kisaajien vika oli kyse sitten Espanjasta, Azereista tai nyt Suomesta - tai ruotsalaisten biisinkirjoittajien vika. Nämä kisat vaan nyt on sellaiset tällä hetkellä, että ne on viritetty palvelemaan ruotsalaista musiikkivientiä. Jos tätä haluaa vastustaa niin kyse on paljon suuremmasta asiasta kuin kisaajien tai kisamaiden syyllistämisestä - kyse on rakenteista ja raadeista erityisesti. Vaikea ajaa ulkomusiikillisia missioita, politiikkaa, edes kulttuuripolitiikkaa musiikin ohi, jos biisi iskee se iskee riippumatta tekijöistään - ja tavallaan juuri sekin on hienoa: universaali kieli, joka ohittaa raja-aidat.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Joku pari vuotta sitten kimmastuin heti jos kuulin että Azereilla taas ruotsalainen tekele - mutta sitten luovutin enkä enää jaksanut välittää, tähän tämä on mennyt niin minkäs sille mahtaa. Joten katson läpi sormien nyt tässäkin tapauksessa vaikka tietysti toivoisin edustusbiisin olevan suomalaista tavaraa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Ei kai tässä kisaajia syylistettäkään vaan säännöt on minusta pikkaisen vääräät.

Mutta se on silti jokaisen oma asia, että kokeeko sen vääräksi, että biisin tekijät eivät ole kyseisen osallistuja maan kansalaisia. Minusta sen pitäis mennä niin, että ovat.

Et jos nyt on kaksi lähes samalla viivalla olevaa biisiä ja toinen on ulkomaisten tekijöiden ja toinen kokonaan Suomalaisten käsialaa niin kyllä minä sitä kokonaan kotimasita äänestäisin. Se on sitten eri asia jos tää ulkomaisten tekijöiden biisi on parempi

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

rosetta kirjoitti:
toivo kirjoitti:Etuna on tosiaan se, että ovat oikeasti pari eikä euroviisuja varta vasten paritettu. Tulee mieleen se tanskan hirvitys 2010, jossa se pari vissiin jopa inhosi toisiaan. Tai sitten se azerbaijanin 2011, missä oli se upeahiuksinen laulutaidoton MILF ja 20-vuotias peikkopoika niin rakastuneina toisiinsa että hohhhoijakkaa sentään.
Tanskan duosta samaa mieltä, mutta mikseivät muka upeahiuksinen vähän vanhempi nainen ja parikymppinen peikkopoika voisi oikeastikin olla rakastuneita (ennakkoluuloja!)... :draamaa:
Teoriassa toki mikä ettei, mutta saamani käsitykseni mukaan kumpikaan näistä "pariskunnista" ei tosiaan voinut sietää toisiaan. Ja kyllähän se aika ilmeistä on, kun esityksiä sillä silmällä katsoo. Toisaalta ehkä olen kouliintunut näihin viha-rakkausduettoihin, koska kasvoin muun muassa tämän parissa (jossa parin kemia on vähintään yhtä epävireinen kuin liveversion intro (tai naissolistin otsatukka)):


Lukittu