Suomi 2016: Sandhja – Sing it away

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Sandhja – Sing it away

*****
40
19%
****
70
32%
***
63
29%
**
27
13%
*
16
7%
 
Ääniä yhteensä: 216

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

^ Uskoisin, että Suomella olisi mahdollisuuksia tämän tyylisellä musiikilla. Ja luotan siihen, että Sandhja onnistuu omassa live-esityksessään.
Paremman maailman puolesta.

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja lilja »

Minusta yllättäen tämä biisi on saanut omalla fb-feedilläni eniten ykkössijoja, hyvin pieni otanta suomalaisia jotka eivät nyt varsinaisesti umk-faneja ole, mutta olisiko se juuri varoitusmerkki ns satunnaisen yleisön mausta esim. kuppilan arvioimalle kärjelle ;)

Itse en tämän tyyppisestä välitä, mutta onhan tässä varsin kelpo euroviisupoljento.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Voisi ollakin. Olin jo pudottanut Sandhjan mahdolliselta yllätysnimen paikalta pois, mutta tässä alkaa nyt miettiä, että olisikohan tällä sittenkin mahdollisuuksia yllättää vielä?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Mortville
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 192
Liittynyt: 22 Touko 2012, 17:33

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Mortville »

Hei, tämähän on hyvä. Vähän niitä karjahdusnarinoita editoimalla tykkäisin jo toooosi paljon. Videosta olin unohtanut jo sen itämaisen soturiprinsessan hevosineen ja muistin vain laitosnuoret leikkipaikalla tanssimassa. Eli joo, siihen olis voinut satsata vähän enemmän, esim. Rafaelan tyyliin. Mutta tälle iso :peukku: peukku ylöspäin.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Omia ehdottomia suosikkeja tämän vuoden menussa. Mutta en lähettäisi viisuihin, koska ounastelen tämän olevan liian marginaalimusiikkia. Jos viisujen katsojakunta olisi seitkytluvulla nuoruutensa eläneitä ihmisiä, kamppailisi tämä koko viisujen voitosta. Uskallan sanoa näin, vaikka on vasta muutama maa valinnut edustajansa ja ei ole mitään hajua, millaisia biisejä on vielä tulossa. Tämä kun on hyvällä tavalla seitkytlukulaista diskoa. Varsinkin kertosäe jumppaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8150
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

meikku kirjoitti:Artistilla hieno,täyteläinen ääni. Sääli että kappale on jokseenkin yhdentekevä, puuduttava ja vanhahtava. Muistui mieleen umk 2013 ja Iina Salin.
Tämä. :peukku: On tytöllä kuitenkin kova yritys, mutta aika yksitoikkoinen piisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42007
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Että kun tarpeeksi yrittää ja uskoo, voi saada sen unelmoimansa hevosen ja päästä ratsastamaan, mihin köyhässä kodissa ei ollut varaa, kun ei ollut varaa ostaa päällysvaatteitakaan vaan alusvaatteisillaan jouduttiin siellä kalseassa loppusyksyn säässä pihalla bailaamaan?

Sandhjan ääni oli kyllä aika miellyttävä. Katsoo nyt saadaanko lavatoteutukseen jotain tolkullisempaa kuin videoon.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja andre06 »

luulen, että tästä tulee kisan mustahevonen! :uujee:

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Olkoon tässä suosikkini monesta kelvollisesta. Hyvä sijoitus ei minua yllättäisi. Jotenkin uskon, että tämä tehoaa livenä jopa paremmin, kunhan solistin lisäksi myös nuo taustalaulajat ovat täysillä mukana.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mullakin on vahva (pers)kutina, että Sandhja tulee yllättämään. :peukku: Tosin ei minua, koska olen kuullut häntä livenä, ja hän on varsin valovoimainen esiintyjä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42007
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Miten arvioisit hänen lavaliikehdintäänsä?

Jotenkin näen sieluni silmin sellaisen kauhukuvan, että Sandhja koikkelehtii lavalla kuin mikäkin Eva Rivas. Tulee varmaan siitä videon hevosesta ja biisin laukkakompista.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Lavaliikehdinnästä en osaa sanoa: Sandhja oli esiintymässä Brandon Bauerin kanssa Memphis-ravintolassa ihan lattiatasossa. Ei siinä ollut tilaa koreografioille. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Aintsu kirjoitti:Mullakin on vahva (pers)kutina, että Sandhja tulee yllättämään. :peukku: Tosin ei minua, koska olen kuullut häntä livenä, ja hän on varsin valovoimainen esiintyjä.
Sandhjahan on Kuppilankin puntarissa menestynyt varsin hyvin. Uskon livenä kuulemattakin hänen osaavan laulaa, joten kysymysmerkiksi tosiaan jää visuaalinen esitys. Finaalipaikkaa en epäile ollenkaan, mutta kuinka kauas yllätys riittää? :miettii:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Miodio
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 01:20

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Miodio »

Laulaja erittäin miellyttävä, mutta biisi hieman keskinkertainen. Minäkin luulen, että tällä on aika hyvät mahdollisuudet päästä vähintään finaaliin. Uskon, että Sandhja saa joka tapauksessa uusia kuuntelijoita rutkasti.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Pidin paljon varsinkin kappaleen ekasta säkeistöstä ja oikeastaan kaikesta muusta paitsi kertosäkeestä. Kertosäe oli irtonainen, melko persoonaton ja jopa rasittava. Jos kertosäe olisi parempi ja sopivampi muihin laulun osiin, tykkäisin ihan varmasti paljon enemmän tästä. Kokonaisuutena kappale ei vaan oikein iskenyt. Sandhjalla on kyllä hieno ja vahva ääni, on hän kieltämättä hyvä laulaja. Mukavaa svengaavaa meininkiä näyttäisi löytyvän. Plussaa myös tyylikkäästä ja persoonnallisesta ulkonäöstä! Menestymisen ainekset häneltä kyllä siis löytyy, mutta itse biisi vajoaa vain ihan ok -asteikolle. Annan kolme tähteä.
Cry him out

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

andre06 kirjoitti:luulen, että tästä tulee kisan mustahevonen! :uujee:
Sehän on jo :-)
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Olen sanonut täällä jo parikin kertaa, että tämä on listallani kakkosena. Menestyäkseen viisuissa tähän pitäisi tehdä uudestaan ne kertosäkeeseen vievät osat. Liian lepsuja ja mitättömiä. Kertosäe toimii kuin mikäkin Giorgio Moroderin tuottama Daft Punkin biisi, ainakin melkein, ja myöskin kertosäkeen jälkeen tuleva siimäosa, mutta muu on jahkailua. Ei muuta kuin työntäkää pää keskelle ampiaispesää ja ottakaa kipua vastaan ja sitten palatkaa biisiin ja tehkää sille pepputemppu.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kylläpäs tätä kehuttiin esikatseluraadissa. Mun mielestä edelleen keskiverto biisi, jonka retromaisuus ärsyttää.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Laulajana Sandhja on taitava ainakin videolla, livenä en ole kuullut. Biisi sen sijaan ei nouse kovin hyvälle tasolle vaan jää kolmeen tähteen. Sandhja on nouseva tähti, mutta itse odottaisin parempaa biisiä, että lähettäisin hänet viisulavalle. Live-esitystä odotan mielenkiinnolla, saako hän biisin toimimaan lavalla. Hyvä laulaja vaikuttaisi joka tapauksessa olevan.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36855
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

toivo kirjoitti:Kylläpäs tätä kehuttiin esikatseluraadissa. Mun mielestä edelleen keskiverto biisi, jonka retromaisuus ärsyttää.
Itselleni tuli sellainen salaliittoteoria mieleen, että haluaisikohan YLE tämän tänä vuonna voittavan. :shock: Sen verran kummaa hehkutusta Sandhja sai osakseen sekä kappaleesta että videosta, vaikka etenkin videota on kaikkialla aika pahastikin haukuttu.
Meow cat, please meow back.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ai meinaatko että tästä ei kukaan voi oikeasti tykätä niin että positiivisten kokemusten taustalla on oltava oikein salaliitto...? :draamaa:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Kyllä mulle tommonenkin salaliittoteoria kelpaisi. :peukku: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Ei mene mullekaan jakeluun tämän hehkutus. Laulaja on varmasti kyvykäs jne mutta yllätyksetön kertosäe lässähdyttää biisin auttamattomasti.
Viimeksi muokannut Jonttu, 31 Tammi 2016, 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minusta tämä on ihan kuraa. Jokin tässä ärsyttä todella, todella, todella paljon. Itselläni tämä on ihan puntarin pohjilla.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Tämä tuntuu jakavan mielipiteitä. Minä olen tykännyt tästä ihan ekasta kuuntelukerrasta lähtien :uujee: Nyt vaan meininkiä ja iloa liveen.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Itse sytyin tällä kunnolla eilisen aikana, toki video on minusta edelleen tökerö.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

veikkaus: tämä lähtee mutta en ostaisi artistin levyä ei henkilökohtaisesti sytytä silleen :heh: biisille enemmän kuin artistille...kuuntelen mieluummin kuin katselen ja kuuntelen :puna:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

aj1964 kirjoitti:veikkaus: tämä lähtee mutta en ostaisi artistin levyä ei henkilökohtaisesti sytytä silleen :heh: biisille enemmän kuin artistille...kuuntelen mieluummin kuin katselen ja kuuntelen :puna:
Tää biisi on finaali kamaa, mutta en ihan jaksa uskoa, että voittaja kamaa. Sen verran on kova tasoisia vastustajia finaaliin ns. tyrkyllä, että ihan voittoon asti en usko tän paukkujen riittävän

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^no nyt kun sen sanoit niin varmaan näin sitten on :heh:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Albin »

Video ei tee tälle kappaleelle oikeutta. Jännä, millaisen liven saavat aikaan, mutta kuunneltuna tämä on parhaita tai jopa paras. Sinänsä yllättävää minulle, on tämä genre sitten mitä tahansa niin yleensä inhoan ainoana musiikkilajina juuri tällaista. vrt. Okkonen, Ylona.. :eeek: (tjsp... :kups: )

Lukittu