Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minulla tämä joko floppaa tai sitten ei. Ainoa kappale jonka olen pystynyt mielikuvassani sijoittamaan suurelle lavalle siten, että Mikael vangitsee kuulijansa niin suuressa salissa paikanpäällä kuin myös meidät teeveetä tuijottavat. Tässä joko itkua tihrustetaan onnesta tai sitten ... Ei!
Voi vitsi kun tämä onnistuisi livenä <3

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

akfan33_ZZ kirjoitti:Saari on vähän kuin Saara, menestyy kyllä hyvin umk kisoissa, mutta sitten muualla, ainakin kuulijalukujen perusteella, ei oikeastaan minkäänlaista menestystä. Onko syynä vain se, että tosi kovat esittäjät/esitykset puuttuu, eli ei synny mitään todellista kilpailua, vai onko niin, että umk äänestäjät kuuntelee normaalisti ihan eri musaa.
Niin siis Mikaelhan on musiikkiteatterin ammattilainen, käynyt LAMK:n musiikkiteatterilinjan. On tällä hetkellä mukana Lahden Kaupunginteatterin Catsissä. En tiedä, miten vakavissaan hän ylipäätään edes tavoittelee laulajan uraa. Teatteriväkeähän on Suomen viisukarsinnoissa nähty ennenkin.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja phale »

akfan33_ZZ kirjoitti:Saari on vähän kuin Saara, menestyy kyllä hyvin umk kisoissa, mutta sitten muualla, ainakin kuulijalukujen perusteella, ei oikeastaan minkäänlaista menestystä.
Eikös Saaren esikoisalbumi ole vasta ilmestymässä tänä keväänä? Eli ei hänellä ole vielä kauheasti ollutkaan materiaalia keräämässä kuulijoita UMK-biisiensä lisäksi.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10701
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Rakastan tuon musiikkivideon iäkästä ladyä. :heh: :ihana: Muisuttaa Catsin "Memorysta" minua.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1090
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

WildDance kirjoitti:Rakastan tuon musiikkivideon iäkästä ladyä. :heh: :ihana:
Minäkin! :mrgreen: Videossa on mielestäni monta mielenkiintoista henkilöä, mutta erityisesti pidän juuri siitä iäkkäästä naisesta. On jännää seurata sen ilmeitä ja olemusta ja katsoa, miten ne vaihtelee videon edetessä. Stailauskin on mielestäni nappisuoritus.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Se iäkäs pariskunta on munkin suosikki! Lisäksi kiinnostaisi, kuka on se siinä nuoremmassa bilejoukossa oleva mies, joka ensin nyrpistelee? Näyttää häiritsevän tutulta.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Vilsku kirjoitti:
Minusta on mielenkiintoista miten näissä UMK-ketjuissa saa paljon lukea sitä, että Saaran fanit äänestävät Saaraa vain aiemmilla meriiteillä ja samaan aikaan suurin osa ylistää tätä voittajaksi ja rivien välistä kaikuu pelkästään se, että halutaan korjata viime kertainen vääryys. :rofl: :
Minä en juuri seurannut UMK:ta vuonna 2013 (viisut toki katsoin), en ollut edes kuullut ennen tätä vuotta Mikaelin We should be through -kappaletta. Kävin sen kuuntelemassa ja se oli kieltämättä myös hieno kappale. Mutta itse en ihastunut On it goesiin edellisen perusteella, varsinkin kun kuulin OIG:n ensimmäiseksi.

On it goes kolahti minuun lujaa monesta eri syistä, niin henkilökohtaisista kuin kappaleen voimakkuuden, herkkyyden ja kauneuden takia. Kappaleen melodia, soittimet sekä Mikaelin upea ääni ja tulkinta voimistivat tämän kappaleen vahvuutta ja koskettavuutta. Upeaa, että viisuista voi löytää todellisia helmiä kuunneltavaksi ja koettavaksi, vaikkeivat ne menestyisikään viisuissa.

Uskon tosin kyllä, että tällä on hyvät mahdollisuudet myös menestyä. Onhan tämä riipivä, voimakas ja kaunis balladi, jonka esittää taitava laulaja.
Viimeksi muokannut Night_Owl, 04 Helmi 2016, 01:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cry him out

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Minulla tämä ei ole suosikkilistan kärkipäässä sovituksen takia. Pelkkä tausta kuulosti virkistävältä esiarvailussa, ja toisaalta Mikael osaa tulkita laulunsa. Mutta yhdessä nämä jopa ärsyttävät. Minua häiritsee kun paikoin sekä piano että viulu on sovitettu soittamaan melodiaa täsmällisesti laulun kanssa, kuin nuotteja säästäen. Pieni salonkiorkesteri tuntuu myös liian vaatimattomalta vaikuttavassa lauluesityksessä. Yksinkertaisuus on varmaan ollut päätös, mutta minuun se ei näin tehoa. Vähäisten viulujen vinkuna ikäänkuin kahlitsee laulun, joka tahtoisi laajentua avaruuteen. Lopun revityksessä tuli jopa miettineeksi, miltähän homma kuulostaisi taustanaan kunnon hevibändi. Tämä nykyinen versio on minulle kuin musikaalissa juonta eteenpäin vievä pakollinen välinumero tunnetumpaa ja iskevämpää esitystä odotellessa.

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1160
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja pmama »

Veit jalat suustani. En halua haukkua täällä ketään, mutta samoja ajatuksia nimenomaan sovituksesta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Diggari kirjoitti:miltähän homma kuulostaisi taustanaan kunnon hevibändi.
Hevisovitus :uujee:. Sinäpä sen sanoit! Sellaisen haluaisin tosiaan kuulla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Hevisovitus tästä voisi olla aika mielenkiintoinen. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Vielähän sen hevisovituksen ehtisi tekemään. Sen minäkin haluaisin kuulla. :uujee:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Täälläkin kannatetaan hevisovitusta :uujee: Sehän on se Suomen vahvuus

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36865
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No hyi, ei mitään Liettua 2008 -tyylistä hevijollotelmaa. :nohyi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No ei tästä kyllä edes saisi sellaista. :draamaa: Eikä se ole edes mitään heviä nähnytkään. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minulla on vähän pelko, että tämä saattaa kuulostaa juuri siltä :hiips:
Rise, angel, shine, love!

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 708
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Kommentoin aiemmin Saaren laulu-uran vähäisyyttä, mutta teatteri ja laulu taitaa sopia hyvinkin yhteen, vrt
http://teatteripaivola.blogspot.fi/2013 ... pailu.html

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Kävin muistinvirkistämiseksi katsomassa We should be through:n ja yllättäen OIG:n jälkeen se ei enää kuulostakaan niin hyvältä. Minusta OIG on parempi - mutta katsotaan live.

Niin ja heviversiosta - harmi kun Mikael on leikannut vuonna 2013 kivasti orastaneen heviletin alun pois. Joten ei tuu mitään heviversiosta :mrgreen:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

viisufantti kirjoitti:Niin ja heviversiosta - harmi kun Mikael on leikannut vuonna 2013 kivasti orastaneen heviletin alun pois. Joten ei tuu mitään heviversiosta :mrgreen:
Eikö hevari voisi olla kalju? Jollei, niin onhan hiustenpidennykset keksitty! Ja viisuissa myös käytetty :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36865
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Rousku kirjoitti:Jollei, niin onhan hiustenpidennykset keksitty! Ja viisuissa myös käytetty :joojoo:
Ja myös pahoinpidelty:

Kuva
Meow cat, please meow back.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8154
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti:Eikö hevari voisi olla kalju?
Voisi ja voi sillä olla vaikka punk-tukka, kuten Till Lindemann Rammsteinista on osoittanut...

Kuva
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti:Ja myös pahoinpidelty:
Joo, muistan tuon karsean tukkatempun. Mietin, miten ovat mahtaneet Cristinan omat hiukset kärsiä, kun tuota on harjoiteltu.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Siis mistä viisuesityksestä tuo on, en muista tuollaista nähneenikään? :shock:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^Vuonna 2014 Moldovan Christina Scarlat repi hiuksiaan tuolla tavalla kesken viisuesityksensä. :joojoo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42010
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^paitsi että se oli Cristina ilman hoota.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ & ^^ Ok, kiitos, taisi tuo Moldovan viisu (ja sen esitys) olla niin kauhea että on täysin pyyhkiytynyt muistista ;)

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Suoraan sanoen...olen kääntänyt kelkkani täysin. Siis täysin. Ehdin jo nostaa tämän neljään tähteen, mutta eihän se riitä alkuunkaan. Enkä ainoastaan kääntänyt kelkkaani pelkästään tämän biisin suhteen, vaan myös We Should Be Through avautui minulle. Eihän siinä mennyt kuin kaksi vuotta :rofl:
Viisi tähteä, heittämällä. <3
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36865
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ESC Addict 98 kirjoitti:Suoraan sanoen...olen kääntänyt kelkkani täysin. Siis täysin. Ehdin jo nostaa tämän neljään tähteen, mutta eihän se riitä alkuunkaan. Enkä ainoastaan kääntänyt kelkkaani pelkästään tämän biisin suhteen, vaan myös We Should Be Through avautui minulle. Eihän siinä mennyt kuin kaksi vuotta :rofl:
Viisi tähteä, heittämällä. <3
:ihana: Jee, hyvä sinä. <3

Suurimmalle osalle tämä on avautunut muutaman kuuntelun jälkeen viimeistään. :mrgreen:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

En silti ymmärrä, miksi "ei saa lähettää Tukholmaan" -juttua perustellaan tän kohdalla sillä, että tämä on liian vaikea suurimmalle osaksi ihmisiä. Se on ihmisten aliarvioimista, kuten joku jo aiemmin sanoikin. Ja kuten on tullut huomattua, ainakin jonkinlaisia tunteita tämä herättää ihmisissä ensikuulemalta (olkoonkin se sitten vaikka "mitä hemmettiä mä just kuulin"), mikä on todella hyvä asia.

Lisäksi, jos/kun tämä menisi semifinaalista finaaliin, niin olisihan siinä jo kaksi kuuntelukertaa.

Ei ollut helppo Belgiankaan viime vuoden biisi, vaan kuinkas kävikään.

Mulla on iso luotto siihen, että tämä nappaisi hyvän sijoituksen Tukholmassa. Itse asiassa uskon, että tällä on yhdet parhaista menestymismahdollisuuksista.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Minulla tämä nappasi heti ensikuulemalta vaikka omaan non-absoluuttisen sävelkorvan :mrgreen: Olen kovasti yrittänyt olla objektiivinen ja viileän analyyttinen tänä vuonna näiden viisujen kanssa, jotta ei tarvitsisi jännittää niin kauheasti. Mutta tämä se on :rakkaus: ja toista semiä en uskalla varmaan edes katsoa (ainakaan selvinpäin :heh: ).

Lukittu