Suomi 2016: Sandhja – Sing it away

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Sandhja – Sing it away

*****
40
19%
****
70
32%
***
63
29%
**
27
13%
*
16
7%
 
Ääniä yhteensä: 216

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Oikein kiva biisi. Laulaja oikein sympaattisen oloinen. Jotenkin en vain usko, että Suomalaiset kuitenkaan voittoon asti tätä äänestäisi.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Mistähän Sandhjan videossaan käyttämiä kultaisia kenkiä saa? :kuolaus:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

https://www.facebook.com/SandhjaOfficia ... 213091030/

Sing It Away "akkabella"-versiona. Kylmät väreet kertsissä, tuo oo-oo-oo-o-JEA kuulosti ihan joltain gospelilta. :kups:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Huhhuh. :kups: Olipas kova veto. :shock:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Vaikka en ole "Bella-acan" suurin fani, niin tuossa oikein erottaa, kuinka huikea ääni Sandhjalla on. :shock: Lisäksi taustatytöt laulavat todella hyvin myös. Mä niin toivon, että tää on todellinen yllättäjä tän vuoden UMK:ssa. :pliis:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Albin »

Stargazer kirjoitti:https://www.facebook.com/SandhjaOfficia ... 213091030/

Sing It Away "akkabella"-versiona. Kylmät väreet kertsissä, tuo oo-oo-oo-o-JEA kuulosti ihan joltain gospelilta. :kups:
Tännekö sittenkin kallistun :raaps: Kivasti tuossa alussa kuulin, että .. tässä on tämmönen acca p*kele .. :rofl:

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Vau :uujee: Vahvistuu tämän asema mun top-3:ssa :tuuletus: Sandhjan ääni on niin vahva, että ei liene pelkoa liven epäonnistumisesta (toivottavasti).

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tuossa katseskelin Spotify kuuntelu kertoja niin Saara Aalto ja Sandhja olivat muihin verratuna aika omilla luvuillaan heillä oli siellä n. 35000 pinnassa ja seuraavilta hädin tuskin löytyi 20000 tuhatta, Et kyl se vähän vaikuttais et Sandhja saattais olla sellainen ns. musta hevonen tässä kisassa

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Tuo akkabella-veto oli kyllä huikea. :ihana:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Yllätyksekseni en pitänyt siitä. Sandhjan ääni oli upea hiljaisissa kohdissa, mutta huutokohdat olivat halkaista korvat. Äänitystekniikalla saattoi tietysti olla osansa asiassa. Ja sitten biisi kuulosti vähän pitkästyttävältä myös.
Rise, angel, shine, love!

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Rousku kirjoitti:^Yllätyksekseni en pitänyt siitä. Sandhjan ääni oli upea hiljaisissa kohdissa, mutta huutokohdat olivat halkaista korvat. Äänitystekniikalla saattoi tietysti olla osansa asiassa. Ja sitten biisi kuulosti vähän pitkästyttävältä myös.
Joo mä oon aika pitkälti samaa mieltä, että Sandhjan äänessä jotain ihan kivaa, mutta tässä on mukana vain muutamia sen verran laadukkaita laulajia joilla on myös parempi biisi niin en ihan usko, että riittää ns. päätyyn asti. Finaaliin riittäänee aika varmasti

Avatar
kasari
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 17:00

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja kasari »

Mulla on sellainen kutina, että tämä tulee edustamaan Suomea tänä vuonna Tukholmassa. Ennustustani tukee pari kolme seikkaa. Ensinnäkin Saara Aallon esitys lyttäsi hänen mahdollisuudet, kova kilpailija Cristal Snow tuskin livenä osaa laulaa biisiään ja tämä on varmasti tuomariston suosikki. Jos ja kun tämä pääsee Tukholmaan, niin Suomi on korkealla tuloksissa. Svengaavaa ja sopivasti ysäriä (spaissari vivahteita), juuri sitä, mitä tällä hetkellä pinnalla.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

kasari kirjoitti:Mulla on sellainen kutina, että tämä tulee edustamaan Suomea tänä vuonna Tukholmassa. Ennustustani tukee pari kolme seikkaa. Ensinnäkin Saara Aallon esitys lyttäsi hänen mahdollisuudet
Minä taas pelkään, että tähän on rakennettu Saara-tyylinen liveshow, eli ihan liikaa kaikkea, ja siihen ne mahdollisuudet sitten menevätkin. Biisistä olen alkanut pitää enemmän ja enemmän (siis tämän kattauksen sisällä), ja Sandhja vaikuttaa kyllä laulutaitoiselta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
terorero
Siemailija
Siemailija
Viestit: 108
Liittynyt: 16 Touko 2007, 00:57
Paikkakunta: Manse
Viesti:

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja terorero »

Komea ääni Sandhjalla. Ei uskoisi puoliksi suomalaiseksi. Biisikin noussut kakkosuosikikseni heti Ylonan taakse.

Jos/kun vetää livenä tuolla tavalla, niin ei voi kuin toivoa artistille todellista mahdollisuutta näyttää kyntensä ja sitä myötä saada kunnon menestystä. UMK:n hyvä puoli eli taas löytyi ainakin kaksi artistia, joiden touhuja seurailla mielenkiinnolla. :peukku:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Albin »

Tämä minulla jänskättää kaikkein eniten. Aivan mahtavaa äänenkäyttöä <3 Video ei mitenkään tue kappaletta joten olen skeptinen ja pelkään floppaamista. Mutta jos sittenkin :poks: Onneksi pariviikkoa vielä aikaa Stell... eiku Sandhjalla :nuija:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Video oli kyllä aivan karsea, enkä voi sietää sitä. Mulla ainakin se laski pisteitä.

Mutta kyllähän tämä olisi ihan jees edustaja, jos onnistuu livenä. Toivottavasti esitys on parempi kuin video.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Jvvv kirjoitti:Mistähän Sandhjan videossaan käyttämiä kultaisia kenkiä saa? :kuolaus:
http://www.minnaparikka.com/fi/make-up- ... ld-glitter u welcome
<3

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Albin »

Nostin Sandhjaa ylöspäin ketjussa kun itse nyt väistyn huomiseen .. :vonkaus:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Thanks! (hiipii säästämään...) Tahdon tosin myös ne fuksiat ja sekaglitterkengät joita samalla suositellaan. :uujee:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Jvvv kirjoitti:
Thanks! (hiipii säästämään...) Tahdon tosin myös ne fuksiat ja sekaglitterkengät joita samalla suositellaan. :uujee:
Haha Minna Parikka on kyllä huippu,musta tosi kiva että suositaan kotimaista merkkiä videossa.

// oon muuten koukuttunut tähän biisiin ja odotan paljon liveltä
<3

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja pmama »

Tekoripset kirjoitti: // oon muuten koukuttunut tähän biisiin ja odotan paljon liveltä
Samaa mieltä. Kuunneltuani enemmän tätä biisiä olen vakuuttunut, että se on loistavaa radiosoittoa. Akustinen liveversio vaikutti minut Sandhjan laulutaidosta.

Jos Suomesta lähtee ns. etninen edustaja Euroihin, niin tässä olisi hyvä ehdokas. :rakkaus:

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Toivon tälle kyllä menestystä :tapu:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

terorero kirjoitti: Jos/kun vetää livenä tuolla tavalla, niin ei voi kuin toivoa artistille todellista mahdollisuutta näyttää kyntensä ja sitä myötä saada kunnon menestystä. UMK:n hyvä puoli eli taas löytyi ainakin kaksi artistia, joiden touhuja seurailla mielenkiinnolla. :peukku:
Sandhja ei ole tuntematon muusikko. Levy julkaistu toissa vuonna. Mm. Radio Helsinki on soitellut biisejä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sandhja

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Vielä viikko, että tämän kuulee livenä semissä. :niinpa: Sandhja on kaiken todistusaineiston perusteella livelaulajana erittäin hyvä, joten odotuksia on kertynyt.
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

poika90 kirjoitti:Oikein kiva biisi. Laulaja oikein sympaattisen oloinen. Jotenkin en vain usko, että Suomalaiset kuitenkaan voittoon asti tätä äänestäisi.
Minä ainakin äänestän. Tosin eihän minun äänillä ole isoa vaikutusta.
Paremman maailman puolesta.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mä kans luulen että tällä kertaa Sandhjan tuntemattomuus voi olla Sadhjan kompastus kivi, koska vaikka biisi on hyvä ja Sandhja osaa laulaa niin tässä on niin monta Suomalaisille tunnetumpaa tapausta ja kun heidän biisinsä ja kokonaisuutensa ovat vähintäänkin samalla tasolla ja osalla parempiakin niin vaikeaa on uskoa, että tämän paukut voittoon asti riittäisi

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41812
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Voittihan joku Paradise Oskarkin, vaikka mukana oli tunnetumpia nimiä. Tuntematon Mikael Saari ei voittanut, mutta finaalissa kuitenkin peittosi itseään huomattavasti tunnetumman Diandran.

Sitähän ei vielä tiedä, löytyykö kisan tunnetummista nimistä niitä, joiden biisit ja kokonaisuudet ovat vähintään samalla tasolla kuin Sandhjan. Eikä niitä tunnetumpia nimiä loppujen lopuksi niin monta edes ole.
Rise, angel, shine, love!

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Rousku kirjoitti:^Voittihan joku Paradise Oskarkin, vaikka mukana oli tunnetumpia nimiä. Tuntematon Mikael Saari ei voittanut, mutta finaalissa kuitenkin peittosi itseään huomattavasti tunnetumman Diandran.

Sitähän ei vielä tiedä, löytyykö kisan tunnetummista nimistä niitä, joiden biisit ja kokonaisuudet ovat vähintään samalla tasolla kuin Sandhjan. Eikä niitä tunnetumpia nimiä loppujen lopuksi niin monta edes ole.
Kyllä kyllä. Mut täällä on puhuttu, että Didi epäonnistui livessä, joten tätä kautta kun Mikael on todennäköisesti onnistunut ainakin paremmin, joten tämä tapahtunuthan on mennyt silloin oikein.

Joo ei se automaattisesti tuo voitto jos olet tunnetumpi nimi, mutta mikäli tämä tunnetumpi nimi onnistuu tämän tuntemattoman nimen kanssa samalle tasolle niin herkästi käy niin, että tämä tunnetumpi vie voiton, koska hän saa jo niitä ns. automaattisia ääniä.

Ja nyt tässä on niin monta tunnetumpaa ja myöskin samalla aika kokenuttakin esiintyjää, että Sandhja voitto olis suht kova yllätys ja tätä hommaa vaikeuttaa jo se. että Saaran live on jo nähty ja se toimii niin hyvin, että jo sitä kautta ennustan Sandhjalle kovaa tietä, että voitto irtoaisi

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Albin »

Olen ihan hupsu, mutta jotenkin tämä minulle etukäteen tuntematon Sandhja iskee laulutaidollaan. Tällainenkin renkutus on saanut minut jotenkin hurmioon :shock: Iskee.. iskee rytmillään eikä periksi anna. Toivottavasti en semissä 3 joudu pettymään. (Stellan jälkeen puntarini kakkonen). Voi minua... :puna:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Sandhjalle meni ennakkoääneni :)

Lukittu