Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

viisufantti kirjoitti:Minulla tämä nappasi heti ensikuulemalta vaikka omaan non-absoluuttisen sävelkorvan :mrgreen: Olen kovasti yrittänyt olla objektiivinen ja viileän analyyttinen tänä vuonna näiden viisujen kanssa, jotta ei tarvitsisi jännittää niin kauheasti. Mutta tämä se on :rakkaus: ja toista semiä en uskalla varmaan edes katsoa (ainakaan selvinpäin :heh: ).
Eiköhän Mikael siitä selviä ellei sitten koko kolmikko Cristal Snow, Ylona ja Rafaela Truda taijo jotain tosi hienoa liveshowta

Mun ennakkoääni todennäköisesti tässä kakkos semissä menee Annicalle&Kimmolle kuitenkin videon perusteella yhtenäisin ja toimivin kokonaisuus

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Wadde kirjoitti:En silti ymmärrä, miksi "ei saa lähettää Tukholmaan" -juttua perustellaan tän kohdalla sillä, että tämä on liian vaikea suurimmalle osaksi ihmisiä. Se on ihmisten aliarvioimista, kuten joku jo aiemmin sanoikin. Ja kuten on tullut huomattua, ainakin jonkinlaisia tunteita tämä herättää ihmisissä ensikuulemalta (olkoonkin se sitten vaikka "mitä hemmettiä mä just kuulin"), mikä on todella hyvä asia.
Olisikohan ollut minä, ainakin olen yrittänyt tuota sanoa ;)
viisufantti kirjoitti:Minulla tämä nappasi heti ensikuulemalta vaikka omaan non-absoluuttisen sävelkorvan :mrgreen: Olen kovasti yrittänyt olla objektiivinen ja viileän analyyttinen tänä vuonna näiden viisujen kanssa, jotta ei tarvitsisi jännittää niin kauheasti. Mutta tämä se on :rakkaus: ja toista semiä en uskalla varmaan edes katsoa (ainakaan selvinpäin :heh: ).
Vähän samanlaiset tuntemukset, siis että tavallaan helpompaa olisi jos ei olisi sitä suurta suosikkia, ei harmittaisikaan niin paljon kun ei sitä kuitenkaan valita ;) Mutta kun joku näin kolahtaa niin sille ei voi mitään...

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Oma äitimuorini ja siskoni olivat molemmat sitä mieltä, että tämä kannattaisi lähettää Tukholmaan sillä tässä on kuulemmma ainoa viisu edustaja joka voisi saada ulkonäöllisiä pisteitä. :)
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

poika90 kirjoitti:Oma äitimuorini ja siskoni olivat molemmat sitä mieltä, että tämä kannattaisi lähettää Tukholmaan sillä tässä on kuulemmma ainoa viisu edustaja joka voisi saada ulkonäöllisiä pisteitä. :)
Tämä on se naisten näkökulma ja sit on se miesten näkökulma joka varmaan menee Eini ja Saara Aalto akselille ns. kuumimmin vähän ehkä katsojan iästä riippuen

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Missi- ja mister-kisoihin on ihan turha lähteä mukaan, on siellä niin kova kilpailu...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

hra47 kirjoitti:Missi- ja mister-kisoihin on ihan turha lähteä mukaan, on siellä niin kova kilpailu...
Niin toki ei sinne minkään pärstä kertoimen ja muun ulkonäön perusteella pidä ketään valita. Mut ei siitä haittakaan varmaan ole jos ihmisen ulkonäkö ja persoona miellyttää

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Hupzi kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Missi- ja mister-kisoihin on ihan turha lähteä mukaan, on siellä niin kova kilpailu...
Niin toki ei sinne minkään pärstä kertoimen ja muun ulkonäön perusteella pidä ketään valita. Mut ei siitä haittakaan varmaan ole jos ihmisen ulkonäkö ja persoona miellyttää

Samaa mieltä ja itse uskon, että esim viime vuonna Månsin ulkonäkö ainakaan haitannut yhtään. Samoilla linjoilla olivat myös minun äitini ja sisko . Saara moittivat liian naapurintytön näköiseksi ja Einiä vanhaksi :surrur:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mun mielestäni Saara on just sen takia ihana kun siitä tulee sellainen naapurin herttaisen tytön kuva. Saara on melkeinpä ennemmän suloinen kuin kaunis, siis ainakin mulle tulee Saarasta ennemmin mieleen suloinen kuin kaunis ja tätä sä varmaan ehkä vähän ajatkin takaa tässä. Saarasta tulee vähän sellainen ns. liian kiltin tytön kuva. Olenko jäljillä?

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Hupzi kirjoitti:
Niin toki ei sinne minkään pärstä kertoimen ja muun ulkonäön perusteella pidä ketään valita. Mut ei siitä haittakaan varmaan ole jos ihmisen ulkonäkö ja persoona miellyttää
Tuskin on, mutten muista yhtäkään kertaa, jolloin pärstäkerroin olisi omalta kannaltani vaikuttanut asiaan (toki tätä varmaankin tapahtuu epätietoisesti). Totta on kuitenkin myös se, että ns. hyvännäköisillä ihmisillä on erittäin kovia faniryhmiä, joilta usein kuulee "artisti X on niin söpö ja nätti ja ai niin, on sillä myös hyvää musiikkia".

UMK:sta ei tänä vuonna löydy yhtäkään kuumaa saati sitten liian kuumaa esiintyjää ( :aivanmaassa: ), mutta eipä sillä olisi merkitystä, vaan esiintyjän laulamalla kappaleella. Tällä hetkellä Mikael Saari sattuu olemaan omassa listauksessani sen suhteen ykkösenä, mutta asiat voivat muuttua vielä paljonkin.
Viimeksi muokannut Mattan, 06 Helmi 2016, 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Hupzi kirjoitti:Mun mielestäni Saara on just sen takia ihana kun siitä tulee sellainen naapurin herttaisen tytön kuva. Saara on melkeinpä ennemmän suloinen kuin kaunis, siis ainakin mulle tulee Saarasta ennemmin mieleen suloinen kuin kaunis ja tätä sä varmaan ehkä vähän ajatkin takaa tässä. Saarasta tulee vähän sellainen ns. liian kiltin tytön kuva. Olenko jäljillä?

Minustakaan naapurin tyttökuva ei ole paha juttu, mutta äidin ja siskon mielestä sellaiset jää esimerkiksi Ukrainan kaunottarien jalkoihin. Kilttit tytöt kuulemma unohtuvat helpommin ja niiden hyvää suoritusta pidetään itsestään selvänä.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Mattan kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:
Niin toki ei sinne minkään pärstä kertoimen ja muun ulkonäön perusteella pidä ketään valita. Mut ei siitä haittakaan varmaan ole jos ihmisen ulkonäkö ja persoona miellyttää
Tuskin on, mutten muista yhtäkään kertaa, jolloin pärstäkerroin olisi omalta kannaltani vaikuttanut asiaan (toki tätä varmaankin tapahtuu epätietoisesti). Totta on kuitenkin myös se, että ns. hyvännäköisillä ihmisillä on erittäin kovia faniryhmiä, joilta usein kuulee "artisti X on niin söpö ja nätti ja ai niin, on sillä myös hyvää musiikkia".

UMK:sta ei tänä vuonna löydy yhtäkään kuumaa saati sitten liian kuumaa esiintyjää ( :aivanmaassa: ), mutta eipä sillä olisi merkitystä, vaan esiintyjän laulamalla kappaleella. Tällä hetkellä Mikael Saari sattuu olemaan omassa listauksessani sen suhteen ykkösenä, mutta asiat voivat muuttua vielä paljonkin.

Esimerkiksi oma siskonikin ensi töikseen kehui Månsin ulkonäköä ja sitten vasta biisiä kun juteltiin Ruotsin voitosta. Sanoi myös, että Suomessa ei kuulemma juuri hyvännäköisiä artisteja ole. Sanoi myös Italian miehiä hyvännäköisiksi.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mie oon varmaan sit kalleellaan näihin kiltteihin ja herttaisin naapurin tyttöihin ku Saara miellyttää mun silmää ja ajatusta enemmän, mutta ymmärrän mitä haet sillä, että Saara voi sellaisessa kovassa vertailussa jäädä tälläisten ns. todellisten kissanaisten varjoon. Tuon suhteellisen kiltin persoonansa takia.

Mut kyl mä tosiaan ottaisin mielummin Saaran kainalooni kuin jonkun puumanaisen, mutta jokaisella oma nais ja mies makunsa ei siinä mitään

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Haluaisin pitää tästä, mutta olen sen varmaan viidesti nyt kuunnellut eikä se edelleenkään aukea minulle :eiei:

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Tulin tänne ketjuun lukemaan mielipiteitä ja keskustelua Mikael Saaren kappaleesta, mutta täällä puhutaan vain Saara Aallosta? Eikä edes hänen kappaleestaan tai lauluäänestä vaan ulkonäöstä? Hei haloo nyt jo. :heihaloo:
My beauty will save the world - Verka

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

En anna ulkonäön vaikuttaa tällaisissa asioissa, vaikkakin nuorempana se olikin joskus näin. :puna:
Muistan kerrankin, kun oli presidentinvaalit tulossa ja kadunvarrella oli vaalimainoksia. Valitsin sieltä oman ehdokkaani ulkonäön perusteella. Pitäähän Suomea edustavan henkilön olla mahdollisimman hyvännäköinen. :puna:

No tää on nyt vähän OT.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

No ei ulkonäöllä mitään pisteitä saa, sen sijaan ylöspano ja stailaus toki vaikuttavat äänestäjiin. Turha keskustelu.

Vähän jännittää jo ens viikon semi!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Nyt alkoi kyllä jännittää tämän ensi lauantain lavatoteutus. Ensimmäisessä semissä kaikilla oli jotain turhia tanssijoita, ym. kliseitä, joten tämä saattaisi olla hyvinkin vahvoilla, jos ylöspano älyttäisiin pitää simppelinä. Toisaalta kaikki mahdollisuudet katastrofiinkin on olemassa. Pliis, onnistukaa! :pliis:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Ei voi tulla katastrofia. Mikael on viime umkkien jälkeen laulanut isoilla ja pienemmilläkin lavoilla lukemattomat kerrat ja näin saanut itsevarmuutta lalulamiseen. Kolme vuotta sitten Mikaelhan oli kovassa kuumeessa finaalivedon aikaan, yli viikon ajan oli tuollion sairas. Minä toivon ja luulen, että minkäänlaiset jännittämiset eivät tänä vuonna sytytä miehessä jäytävää tautia, joka vie lauluäänenkin.
Voimakas ehdokas Suomen viisuedustajaksi.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja hra47 »

kuu-kuu kirjoitti:Ei voi tulla katastrofia. Mikael on viime umkkien jälkeen laulanut isoilla ja pienemmilläkin lavoilla lukemattomat kerrat ja näin saanut itsevarmuutta lalulamiseen.
Niin oli Saarakin, mutta eipä toi lavaesitys ollut mistään kotoisin. :roll:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
No joo. Jos Mikaelin esityksessä hyörii 1900-luvun viisuista kannettuja tanssijoita ja itsekin heiluu niin ettei pysty laulamaan - ja vielä mekossa - niin karsiutuminen odottaa.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Yle! Älkää nyt vaan menkö pilaamaan tätäkin esitystä. Ei mitään riuhtovia tanssijoita, räikeää valaistusta, kirjavia huonosti toisiinsa sointuvia esiintymisasuja. Mikael Saaren esitys villapuserossa on edelleen UMK historian onnistunein. Antakaa siis Mikaelin mennä arkikuteissaan yksin lavalle jos esityksiä ei osata kuin sössiä. :draamaa:
Viimeksi muokannut ritsu89, 06 Helmi 2016, 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Luotan Mikaelin nyt suoriutuvan livestä paremmin kuin Saara, niin voin tukea häntä sataprosenttisesti voittamaan kisan.

Tähän mennessä olen ollut aika fifty-sixty Mikaelin ja Saaran välillä, että kumpi on nyt se ykkössuosikki.
Saaran lievän epäonnistumisen jälkeen voin alkaa pikkuhiljaa jo kääntymään Mikaelin puoleen. Jos ei munaa liveä. :pliis:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Täälläkin siirrytty toivomaan Mikaelin lähettämistä viisuihin. Mutta eiköhän se Reija Wäre ole tuhonnut tänkin esityksen jollain älyttömyydellä.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tuo on muuten ärsyttävää, että niitä tanssijoita on näköjään pakko tunkea joka esitykseen. Tämä ainakin toimii varmasti parhaiten jos Mikael on yksin lavalla.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Älä vain puhu Reija Wäreestä. MIkaelin ja taustavoimien on täytynyt impata liimaa, jos ovat valinneet Wäreen koreoimaan.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Ai. Mää oon koko ajan luullut että Reija Wäre on mukana kaikkien esityksissä.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Onneksi ei ole näin.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Huh, onneksi. :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

toivo kirjoitti:Mutta eiköhän se Reija Wäre ole tuhonnut tänkin esityksen jollain älyttömyydellä.
Onko Reija Wäre uusi Tommy Kilponen?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Onks tässä UMK:n aikana jossain välissä vaihtuneet nämä kötöstelijät? Tänään oli kyllä aika paljon Pernilla Kalrssonin esityksen henkeä.

Lukittu