Mikko Herranen – Evil tone

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikko Herranen – Evil tone

*****
3
3%
****
9
9%
***
28
27%
**
35
34%
*
28
27%
 
Ääniä yhteensä: 103

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mikon ylöspano oli tosi hieno. Siis todella. Ainoa häiritsevä asia liittyi samaan mitä olen sanonut biisistäkin, että biisi on melodinen keskikaistojen popsävelmä, joka minun mielestäni pitäisi laulaa näiden keskikaistojen nyansseja korostaen ja saada melodia virtaamaan vapaankevyesti niinkuin popbiiseissä on tapana. Mikko laulaa biisin kuitenkin kuten dynamiikaltaan voimakkaan konrtastinen ja jännitteinen rock/hevikappale lauletaan mikä johtaa siihen, että tulee vaikutelma, että Mikko väkisin repii biisiä eteenpäin. Sama repiminen näkyi lavalla niinä rokkikukkomaneereina, jotka Rousku mainitsi ja jotka olivat särö siinä esityksessä. Harmi, ihan ylöspanon takia olisin halunnut mukaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Esitys oli sinänsä ihan asiallisen tyylikäs, mutta eihän tuosta juuri mitään irti saa. Biisi menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei siinä kivakaan esitys oikein auta. Taustabändi oli hieno! :peukku:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Mikon ääni oli livenä upea,harmi vain että biisi ei tällä kertaa oikein loksahtanut paikoilleen.
<3

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3787
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Mikolla oli pää äijien jälkeen illan toisiksi paras esitys omasta mielestäni. Itse uskon, että vähemmän tylsällä biisillä tämä olisi ollut finaalissa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mikko teki perusvarmaa työtä lavalla. Hieman pelotti tämän taiteilu leijulaudalla, mutta yllättävän hyvin näkövammainen henkilö pysyi pystyssä ja jatkoi esitystä vaikka putosikin laudalta. Ei millään tavalla erityisen hyvä, mutta kuunneltava oli livenäkin.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Katsoin koko show'n esitysten aikana, kunnes rupesin kommentoimaan Kuppilaan, mutten siltikään ymmärrä, mistä ihmeen Mikko-klooneista täällä puhutaan? :shock: Miten mulla on voinut semmoset mennä ohitse?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Serduchka kirjoitti:Katsoin koko show'n esitysten aikana, kunnes rupesin kommentoimaan Kuppilaan, mutten siltikään ymmärrä, mistä ihmeen Mikko-klooneista täällä puhutaan? :shock: Miten mulla on voinut semmoset mennä ohitse?
Jep, niitä alkoi putkahtelemaan lavalle esityksen viimeisellä minuutilla. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Rousku »

pmyllyma kirjoitti:Olen pettynyt hänen liikkumiseensa lavalla, laulu jäi jalkoihin, katse kiinnittyi kömpelöön liikuntaan.
Oli kyllä vähän sellainen olo koko ajan, että mihin se seuraavaksi kompastuu, pysyykö lavalla ym.

Nyt kun koetan saada biisin kertsin soimaan päässä, se itsepäisesti hyppää Good Enough -raidalle.
Viimeksi muokannut Rousku, 07 Helmi 2016, 15:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Albin »

Aivan liikaa paatosta. Uskon vähemmälläkin .. :aivanmaassa:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Mikko lauloi ja esitti biisin hyvin, mutta biisi on kuitenkin edelleen tylsä, eikä tuota oikein voinut mitenkään pelastaa. Ensi vuonna sitten uudelleen mukaan paremmalla biisillä. Mikko-kloonit oli mukava lisä esitykseen :peukku:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Miten multa onkin mennyt ohi noi Mikko-kloonit ihan kokonaan? :rofl: En ollut lauantai-iltana edes humalassa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

^Niin minultakin, en uusinnastakaan huomannut. Laulua taalla kehutaan, minusta oli uskomattoman heikkoa. En ole suomlaista Voicea seurannut, niin ennestaan taysin tuntematon hahmo minulle.
Hello Hi!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Mikko Herranen – Evil tone

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä luulin rumpali-kloonia ensin oikeaksi Mikoksi. :mrgreen: En ihan tajunnut tuon kloonibändin funktiota. Ilmalaudan (?) kanssa säätäminen tuntui myös päälleliimatulta elementiltä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu