UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Suosikkkijuontajasi?

Krista
27
36%
Mikko
1
1%
Rakel
5
7%
Roope
41
55%
 
Ääniä yhteensä: 74

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja matsutake »

Minuakin häiritsivät Kristan englanninkieliset repliikit. Lähinnä siksi, että Krista ei saanut puhua omaa äidinkieltään, joka kuitenkin on toinen kotimainen (ja hän oli haastatteluissa kertonut, että jännittää kovasti, kun juonnot pitää tehdä suomeksi), mutta englanti sitten kelpasi UMK-tuottajille. :roll:
I'm busy doing nothing at all

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Roope on aivan ihana! :rakkaus: Krista on raikas ja hauska persoona, mutta juontajana hänellä on vielä paljon opittavaa. Rakel taas oma höpsö itsensä ja Mikko erittäin rasittava. :niinpa:

PS. Löytyisikö tuota Roopen ja Kristan modulointi-biisiä jostain jo studioversiona vai ovat edes levyttäneet sitä? :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Löytyyhän tuo UMK:n viralliselta YT-kanavalta. Tosin vähän lyhyempänä versiona: http://youtu.be/Hfe4CwtEL4w
Meow cat, please meow back.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllä on hyvä ja toimiva parivaljakko! Mielestäni molemmat juontajat selvisivät erinomaisesti. Ei lisättävää. :joojoo:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Tarkoitinkin, että onko sitä pidempää versiota vielä missään studioversiona. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minulle Krista on edelleen liian tekopirpeä tyrkky :tuuletus:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jossainhan luki, etta Rakel juontaa Kristan sijasta ensi viikolla, kun Krista on Malmossa?
Hello Hi!

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kuka on 2.semifinaalissa Roope Salmisen juontajapari? Vai juontaako hän yksin 2.semifinaalin? Krista Siegfrids tietääkseni kilpailee Ruotsin Melodifestivalenin semifinaalissa juuri samoihin aikoihin.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja rosetta »

JuhaUK kirjoitti:Jossainhan luki, etta Rakel juontaa Kristan sijasta ensi viikolla, kun Krista on Malmossa?
:apuva:

No sitten saatetaan ihan varsinaisten juontajienkin suusta kuulla, mikä kilpailukappaleista "on euroviisu" ja mikä ei... :niinpa:

MinnieM
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 28 Tammi 2016, 14:08

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja MinnieM »

Onko tosiaan missään ollut nyt juttua, miten Kristan osallistuminen Melodifestivalenille vaikuttaa? Kuka tuuraa Kristaa juontajana? Ei kai Rakel... mä en kestä sen ihmisen raakkuvaa ääntä ja puhetyyliä... eih..ja just kun itse olen menossa paikalle UMK:n karsintaan, niin olisin mielelläni kyllä Kristan nähnyt... :niinpa:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Rakelhan se tietysti on, sehän on siellä jo valmiina niitä rasittavia jälkipölinöitä varten. :eiei:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Kukkonen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 06 Loka 2015, 20:38

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Kukkonen »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20160212 ... 2_vi.shtml

- On Krista meidän ohjelmassa alusta lähtien mukana. Hän on henkilökohtaisesti kyllä paikalla. En voi paljastaa kaikkea, tämä on viihdeohjelma, Autio sanoo arvoituksellisesti.

Veikkaan, että videoyhteyden kautta osallistuu.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36853
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ihanaa kun ekassa semissä olleena tiedän, miten tämä toteutetaan. :mrgreen: En viitsi nyt kuitenkaan lähteä spoilailemaan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Taidan olla ainoita jonka mielestä Rakel on parempi juontaja kun Krista. :hiips: :heh:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42003
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Enpä osaa sanoa, kumpi on parempi, kun kummastakaan en mitenkään kärsi. Rakelin pönö puhetyyli on omalla tavallaan viehättävä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rakel on ihanan höpsö, mutta juttunsa ovat välillä myötähäpeää aiheuttavia.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Minä pidä sekä Kristasta että Roopesta :joojoo: Kristasta jo pelkästään sen takia,että mielestäni hän on erittäin hyvä artisti. Ei tarvinnut Marry me -vuonna pelätä sitä, että laulaminen epäonnistuisi ja se oli rentouttavaa. Monena vuonna näin ei ole ollut. Joten go Roope ja Krista - ihan millä kielellä vaan :tuuletus:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Viisufani kirjoitti:Kuka on 2.semifinaalissa Roope Salmisen juontajapari? Vai juontaako hän yksin 2.semifinaalin? Krista Siegfrids tietääkseni kilpailee Ruotsin Melodifestivalenin semifinaalissa juuri samoihin aikoihin.
Tämä se vasta oliskin kun Krista pääsis Ruotsin viisuedustajaksi ja Saara Aalto meidän niin nää kaks pääsis ottaan jo toistamiseen mittaa musakisassa toisistaan ja lievästi sanoen puitteet kasvaisi kun mentäis jo Euroviisu-lavalle Voice of Finlandin sijaan. Mikko Herrasen kohdalla Saara selätti hänet toisella kertaa musakisassa sanotaanko nyt todella helposti niin olisko se sitten samanlainen kaiku askelten myöskin Kristan suhteen, että Saara sellättäisi myös Kristan toiseen kertaan.

Ja hei suhteellisen useinhan se on tiennyt aika hyvää jos Ruotsin on pystynyt viisuissa voittamaan. :D

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Kieltämättä olisikin hauska tilanne jos Krista edustaisi Ruotsia ja olisi Suomessa juontanut itselleen kilpakumppanin. Mutta Roopesta pitää sanoa, että hän on mielestäni Suomen ykkösjuontaja tällä hetkellä. Mies on rento ja huumorintajuinen ilman turhaa itsensä korostamista ja tilanteet pysyvät hyvin hallussa.

snakesnape
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 10 Maalis 2013, 22:38

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja snakesnape »

Olen jo pidemmän aikaa fanittanut Roope Salmista, ihanaa että hän on päässyt juontaa UMk:ta. Olen vähän viime aikoina ollut aistivinani ilmassa, että monet alkaa hänen kasvoihinsa jo kyllästyä juonothommissa, joten ehkä tän ja sen Veitola Salminen Embuske ohjelman jälkeen kannattaisi tv-hommista pitää hekti taukoa. Syksyllä tulee vihdoinkin Roope Salmisen tähdittämä Teis meistä kauniin -elokuva enkä malta odottaa sen näkemistä. :ihana:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Albin »

snakesnape kirjoitti:Olen jo pidemmän aikaa fanittanut Roope Salmista, ihanaa että hän on päässyt juontaa UMk:ta. Olen vähän viime aikoina ollut aistivinani ilmassa, että monet alkaa hänen kasvoihinsa jo kyllästyä juonothommissa, joten ehkä tän ja sen Veitola Salminen Embuske ohjelman jälkeen kannattaisi tv-hommista pitää hekti taukoa. Syksyllä tulee vihdoinkin Roope Salmisen tähdittämä Teis meistä kauniin -elokuva enkä malta odottaa sen näkemistä. :ihana:
Minulla on alkanut ärsyttää jokainen UMK-juontaja. Jopa Roope .. olisivat vain omana itsenään, mutta kun pitää jotain puujalkavitsiä yrittää vääntää joka käänteessä. No, Silvennoisen suu kyllä voitaisiin kääriä jeesusteippiin .. vihdoinkin nauraisin .. <3

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kommentoin jonnekin live-ketjuun jo, mutta minua ärsytti finaalissa Roope Salmisen kuivat ja nuivat läpät. Siis ne tyyliin tekopirteä green room, joku pääsee ölisemään Tukholmassa jne. Syntyi vaikutelma, että Roope asettui kisojen yläpuolelle ja dissaili.

Muutoin finaali oli viihdyttävä ja tyylikäs puitteissaan. Jälkimodulaattoreita lukuunottamatta. Mutta biisit olivat mitä olivat, kaikki keskinkertaisia, kelpoisia mutta ei yhtään innostavaa.

Viestejä siirretty finaaliketjusta /bm
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Femmina
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:31

UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Femmina »

Muistakaa sitten ihmiset lähettää YLElle palautetta Mikosta ja Rakelista. Minä en ainakaan heitä ensi vuonna halua nähdä.

Ja minä puhun nyt tästä jälkimodulaation osuudesta jossa he arvostelivat Mikael faneja. Siis ihan oikeasti nyt - eri asia olisi ollut jos tämä twitterissä olisi tapahtunut, se kuuluu heidän vapaa-aikaan - mutta itse koen todella törkeänä tehdä tämän suorassa lähetyksessä. Siis ihan oikeasti haukut osan ohjelman katsojista?? Minä ainakin löydän tuon niin epäammattimaisena kun olla ja voi. On se kumma, kun "asiakkaita" dissataan. Ja he vielä oikeasti saavat tästä palkkaa ja heitä kutsutaan ammattilaisiksi. Ei näin. :eiei:

Ja tämä ei ole koska olen itse Mikael fani, olisi se ärsyttänyt ihan kenen tahansa artistin fanien puolesta.

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

Femmina kirjoitti:Muistakaa sitten ihmiset lähettää YLElle palautetta Mikosta ja Rakelista. Minä en ainakaan heitä ensi vuonna halua nähdä.
Rakel on jäykkisesiintyjä kaikessa mitä tekee, enkä ymmärrä miten ja miksi päässyt Ylen lemmikiksi ja on helposti korvattavissa, mutta minusta Mikko puhui pitkälti täyttä asiaa. Jos kannattajien meno äityy pöljäksi saa siitä mainita.

Tykkäsin Roopen rennon letkeästä menosta finaalissa. Viihdyttävä juontaja.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Munkin täytyy sanoa, että Mikko ja Raakel sanoivat Mikael faneille kyllä ihan asiasta. :joojoo:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tuleekohan Kristasta UMK:n vakituinen juontaja. Todennäköisesti.

Lordin HRH oli kyllä upea veto taas kerran. Voi kun Suomelta lähtis vielä joskus noin upea porukka viisuihin. Kaikki Finaalin kilpailijat tuntuivat Lordin jälkeen niin tylsiltä. :heh:

Ja mitä kaikkea UMK:hon on kopioitu Melodivestifaleneista? Itse en seuraa kovin paljoa melloja. Mutta eikös ainakin greenroomin pöydät ole samanlaisia, ja äänestys on samantyyppinen?

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Speed »

Elmondo kirjoitti:
Femmina kirjoitti:Muistakaa sitten ihmiset lähettää YLElle palautetta Mikosta ja Rakelista. Minä en ainakaan heitä ensi vuonna halua nähdä.
Rakel on jäykkisesiintyjä kaikessa mitä tekee, enkä ymmärrä miten ja miksi päässyt Ylen lemmikiksi ja on helposti korvattavissa, mutta minusta Mikko puhui pitkälti täyttä asiaa. Jos kannattajien meno äityy pöljäksi saa siitä mainita.
Todellakin saa sanoa, ja pitääkin :peukku:

Olen katsonut viisuja nyt useampana vuonna ns. "tavisten" kanssa (ei julkisesti rekisteröityjä viisufanaatikkoja). Olen huomannut, että heidän kanssa viisuissa on itseasiassa enemmän sitä "karnevaalihenkeä", jota joka vuosi hehkutetaan kilpailun yhteydessä. Fanien keskuudessa koko touhu tuntuu menevän aina yli laidan :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33163
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minäkään en oikein ymmärtänyt Roopen naljailuja. :eiei: Hän taisi olla väsynyt, kun piti juontaa kaksi liveohjelmaa perätysteen.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Vilsku kirjoitti:Munkin täytyy sanoa, että Mikko ja Raakel sanoivat Mikael faneille kyllä ihan asiasta. :joojoo:
Haluaisin kuulla perusteluita tälle, että missä ja miten me Mikael-fanit olemme nyt dissanneet muita artisteja?
Cry him out

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK 2016: juontajat Krista ja Roope

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ et sinä, eikä kampanja, eivätkä suinkaan monetkaan, mutta kuppilassa oli tunnistettavissa ilmiö, jossa vastaehdokkaan ketju täyttyi toistuvasta kritisoinnista, jossa oli ilkeilyn sävyjä. Siis pelkkä kritisointi ei ole ilkeilyä tai dissaamista, mutta jos samaa toistaa lukuisia kertoja, pyrkien käännyttämään ja osoittamaan ehdokkaan tykkäämisen tyhjäksi, ja kun samaa toistavia on useita ja tulee tunne, että artistin ketjuun ei enää mahdu kannattajiensa puhetta juuri lainkaan niin ehkä tästä voisi olla kyse? Samalla Mikaelin oma ketju säilyi hyvähenkisenä. Vaikka Mikael nautti tänävuonna ylivoimaista kuppilasuosiota niin olettaa voi, että muillakin artisteilla oli kannattajia, jotka eivät kuitenkaan nähneet aiheelliseksi rääpiä jatkuvasti Mikaelin esityksen jokaista yksityiskohtaa negatiivisessa valossa. Ei kytätty että mitenköhän Mikaelin suu vääntyy kun se kakkosija ilmoitetaan ....

Vaikka itseäni Mikael ei varsinaisesti koskettanut, ei sitä tehnyt tänä vuonna kukaan muukaan. Stella Christineä ehkä lukuunottamatta, mutta en pitänyt valintaansa mitenkään mahdollisena enkä oikeastan tärkeänäkään. Minulla ei ollut mitään omaa syytä ärsyyntyä Mikaelin kannatukseen liittyvisitä ilmiöistä, pidin itsekin finaaliin saakka parhaimpana vaihtoehtona. Yllämainittujen seikkojen vuoksi sitten kuitenkin ärsyynnyin ja sen myös sitten sanoin, mistä ei pidetty. En kuitenkaan ollut ainoa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu