Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

SanneKuu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Tammi 2013, 14:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja SanneKuu »

manic kirjoitti:Istuin katsomossa ja nautin täysillä. <3 Ääni kuulosti livenä upealta.
Ihana kuulla tämä!

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

viisufantti kirjoitti:Katsoin eilen Tanskan lauantaina selvinneen voittokappaleen - positiivissävyinen kappale, jonka tahdissa tanskalaisyleisö jammaili hilpeästi.
Samaan aikaan Suomessa: Minä melkein nyyhkin kotisohvallani, kun kuuntelin Mikaelin synkkäsävyistä tunnelmapalaa.. :heh:

Mutta silti Mikael :ihana:
Eivät jammaile yhtä hilpeästi kun kappale jämähtää semiin toukokuussa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36866
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Marjukka kirjoitti:
UFOPOLI kirjoitti:Kappaletta en edelleenkään vapaaehtoisesti kuuntelisi, mutta kyllä tämän on voitettava :voitto:
Minä pidän tästä sinun asenteestasi :rofl: :violette:
Mikä tuossa asenteessa varsinaisesti on omituista/hilpeää? Itse ajattelen aika useinkin juuri näin. ???

Ja kyllä, tajusin viestin huumoriarvon, mutta pakko lausumasi taustalla joku syvällinen sanomakin on (ehkä) oltava. ;)
Meow cat, please meow back.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Jonttu kirjoitti:
viisufantti kirjoitti:Katsoin eilen Tanskan lauantaina selvinneen voittokappaleen - positiivissävyinen kappale, jonka tahdissa tanskalaisyleisö jammaili hilpeästi.
Samaan aikaan Suomessa: Minä melkein nyyhkin kotisohvallani, kun kuuntelin Mikaelin synkkäsävyistä tunnelmapalaa.. :heh:

Mutta silti Mikael :ihana:
Eivät jammaile yhtä hilpeästi kun kappale jämähtää semiin toukokuussa.
:heh:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

TomppaJr kirjoitti:
Marjukka kirjoitti:
Minä pidän tästä sinun asenteestasi :rofl: :violette:
Mikä tuossa asenteessa varsinaisesti on omituista/hilpeää? Itse ajattelen aika useinkin juuri näin. ???

Ja kyllä, tajusin viestin huumoriarvon, mutta pakko lausumasi taustalla joku syvällinen sanomakin on (ehkä) oltava. ;)
Pidän siis tuosta asenteesta ihan oikeasti ja tosissani :tosion: Virnuilin vain Ufopoli-paralle, kun hän mahdollisesti joutuu tämän kappaleen kestämään keväällä. Mut että hän myöntää oman tilanteensa ja kykenee katsomaan sen yli :) Ei sen syvällisempää. Toivoisin enemmänkin juuri tätä asennetta :uujee:

Edit: Lisään vielä, jos on jäänyt epäselväksi, että itsehän kyllä pidän tästä kappaleesta ja esityksestä paljon.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

UFOPOLI kirjoitti:Kappaletta en edelleenkään vapaaehtoisesti kuuntelisi, mutta kyllä tämän on voitettava :voitto:
En minäkään, mutta en kyllä toivoisi voittoakaan. :heh: Totta puhuakseni tämä on myös ainoa näistä, joka ei ole jättänyt mulle minkäänlaista muistijälkeä. :eiei:
Jonttu kirjoitti:Eivät jammaile yhtä hilpeästi kun kappale jämähtää semiin toukokuussa.
Sittenpä se onkin finaalin top kympissä. :mrgreen:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

poisto
Viimeksi muokannut Jonttu, 20 Helmi 2016, 06:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

2. semin ehdoton ykkönen. Onnistunut toteutus tanssijanaisen kanssa. Pidin Mikaelin laulusta (tulkinnasta)ja pidin tästä tanssijasta ja hänen habituksestaan aivan valtavasti. Kaikki oli kohdallaan - tai sitten ei ollutkaan. :mitvit:
Jonkinlaisena täydellisyyden tavoittelijana toivoisin kuitenkin Mikaelin ja tämän tytön harjoittelevan vielä esitystä. Jotain keskeneräisyyttä tässä mielestäni oli, mutta älkää silti muuttako mitään pois.
Hyi, minua! Parasta mitä nähty mitkään aikaan ja valitan :heh:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Mä taas rakastan tätä biisiä jo ihan biisinä, se koskettaa mua syvästi joka kerta, kun kuuntelen sen. Tätä kuunnellessani keskityn aina vain kuuntelemaan itse biisiä, ja saan joka kerta kylmiä väreitä. On it goes on vain musta todella upea, voimakas ja mahtava kappale niin sävellykseltään, sanoitukseltaan kuin laulultaan. Live-esitys toki nosti tätä kappaletta entisestään.
Cry him out

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36866
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Siis onko täällä ihan oikeasti haukuttu tuota tanssijatytön ulkonäköä? :shock: Minä nimenomaan tätä lähetystä katsoessani kiinnitin huomiota siihen, kuinka suloinen ja luonnollinen tyttö Mikaelin kanssa tanssiikaan. Tää on hyvä just näin.
Meow cat, please meow back.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

TomppaJr kirjoitti:Siis onko täällä ihan oikeasti haukuttu tuota tanssijatytön ulkonäköä? :shock: Minä nimenomaan tätä lähetystä katsoessani kiinnitin huomiota siihen, kuinka suloinen ja luonnollinen tyttö Mikaelin kanssa tanssiikaan. Tää on hyvä just näin.
Ei varmaankaan haukuttu. Itse kyllä vähän arvostelin ja joku muukin, mutta ei ilkeällä tarkoituksella.
Olisin kaivannut jotain ensi luokan kaunotarta lavalle hyppelemään, mutta muut veti siitä herneet nenään. :heh:
Niinpä nöyrryin ja myönnän, että tuo tyttö on kyllä oikein hyvä Mikaelin pariksi esiintymään.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Edwina kirjoitti:Ei varmaankaan haukuttu. Itse kyllä vähän arvostelin ja joku muukin, mutta ei ilkeällä tarkoituksella.
Olisin kaivannut jotain ensi luokan kaunotarta lavalle hyppelemään, mutta muut veti siitä herneet nenään. :heh:
Niinpä nöyrryin ja myönnän, että tuo tyttö on kyllä oikein hyvä Mikaelin pariksi esiintymään.
Minä luulin että minulle ne herneet nenään vedettiin, kun saman suuntaista sanoin ;)

Nyt on kyllä pakko sanoa, etten kyllä ymmärrä miksi kenenkään pitäisi mitenkään "nöyrtyä", kyllähän jokaisella pitää olla oikeus mielipiteeseensä! Jos toisten mielestä tyttö on esitykseen sopiva ja viehättävä, hyvä niin, mutta jos toisten mielestä ei ole, sallittakoon myös heidän se sanoa (siis jos ei rumasti ja haukkuen sano, vaan ihan asiallisesti). Eihän tämä mikään diktatuuri ole, jossa vain yhdenlaiset mielipiteet ovat sallittuja...? :mitvit:

Niin Ja TomppaJr:lle, youtubessa sitä ulkonäköä vasta on arvosteltu, minä postasin tänne vain esimerkiksi pari kommenttia sieltä, niin johan vimmastuttiin... Se lähti minusta kyllä vähän lapasesta, kun pääpointtini oli että minusta minkäänlainen tansija on tuossa esityksessä tarpeeton (jopa vähän pilaa esityksen), ja ulkonäkö on siinä ihan sivuseikka.

Mutta lopetan osaltani ulkonäkökeskustelun (tai sen sivuamisenkin) tähän, kun tuntuu joillekin jostain syystä olevan liian kuuma/arka aihe...

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6546
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hyvin kyllä Mikael lauloi ja karismaattinen mies... mutta... joo. Tanssijatytön ja Mikaelin välillä ei ollut kemiaa ja homma vaikutti kankealta. Mikael pärjäisi lavalla paremmin yksin. Kappaleen päällä leijuu myös tympeä musikaalimaisuus jota esitys vain korostaa.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

rosetta kirjoitti: Nyt on kyllä pakko sanoa, etten kyllä ymmärrä miksi kenenkään pitäisi mitenkään "nöyrtyä", kyllähän jokaisella pitää olla oikeus mielipiteeseensä! . Eihän tämä mikään diktatuuri ole, jossa vain yhdenlaiset mielipiteet ovat sallittuja...? :mitvit:
No, nimimerkki oli kyllä viimeksi potkimassa allekirjoittanutta ulos kuppilasta kun kehtasin lausua ääneen että "viisut ovat biisien osalta tylsyyttä täynnä" :heh: eipä tässä muuta

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää en oo ikinä oikeen tajunnut näitä kemia juttuja, kenen välillä on kemiaa ja ei. Mutta jotenkin näiden välillä mun mielestä oli sitä kemiaa. Tai mistä minä tiedän. :heh:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

rosetta kirjoitti:
Edwina kirjoitti:Ei varmaankaan haukuttu. Itse kyllä vähän arvostelin ja joku muukin, mutta ei ilkeällä tarkoituksella.
Olisin kaivannut jotain ensi luokan kaunotarta lavalle hyppelemään, mutta muut veti siitä herneet nenään. :heh:
Niinpä nöyrryin ja myönnän, että tuo tyttö on kyllä oikein hyvä Mikaelin pariksi esiintymään.

Nyt on kyllä pakko sanoa, etten kyllä ymmärrä miksi kenenkään pitäisi mitenkään "nöyrtyä", kyllähän jokaisella pitää olla oikeus mielipiteeseensä!
Tietenkin jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta huomasin olleeni turhan hätäinen ja kärkevä arvostelemaan tuota tanssijaa, joten katson fiksummaksi myöntää, etten ollut täysin arvostelukykyinen.
Ei mulla sit muuta. :-*

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Rosetta, jos nyt oikein tarkasti tutkaillaan, niin nuo mainitsemasi pari kommenttia ovat niitä harvoja kommentteja Youtubessa, jotka mainitsevat tanssijan ulkonäöstä jotain negtaiivista. Tuosta sai sellaisen kuvan, että joka toinen parjaisi siellä tanssijaa, mutta itseasiassa suurin osa ei mainitse hänestä yhtään mitään.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Minäkään en mainitsisi siitä tanssijasta yhtään mitään tässä esityksessä, koska hän on vähintäänkin puoli turha tuossa esityksessä jos ei jopa kokonaan turha. Minusta ei tuo mitään lisäarvoa tähän esitykseen. Esitys olis ihan yhtä hyvä ilman häntäkin

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä en ymmärrä tätä kappaletta sitten niin yhtään mutta olen iloinen jos tää voittaa. Niin paljon iloa tuntuu tuovan monelle, myös ei-viisuihmiselle.

Sitä paitsi Mikael Saari on ihan sairaan hyvännäköinen. Kyllä siinä hin... fanimeri pyörtyy. :hiips:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

SanneKuu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Tammi 2013, 14:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja SanneKuu »

Violette kirjoitti:
Sitä paitsi Mikael Saari on ihan sairaan hyvännäköinen. Kyllä siinä hin... fanimeri pyörtyy. :hiips:
:tapu: Tarkoitit varmaan vellovaa fanimerta. :tapu:

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^ Suomi menestyisi itse Viisujen lisäksi myös kerrankin siinä Wiwibloggsin komein/kaunein viisuedustaja -äänestyksessä. Win-win :violette:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Jos tämä voittaa Suomen karsinnat, niin hyvin menee. On hieno kappale ja hieno esitys. Vakuuttavaa. Yksi suosikeistani.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Stargazer kirjoitti:^ Suomi menestyisi itse Viisujen lisäksi myös kerrankin siinä Wiwibloggsin komein/kaunein viisuedustaja -äänestyksessä. Win-win :violette:
Suomella ei ole kyllä koskaan ollut jotain tosi komeaa tai kaunista edustajaa. Tai ehkä CatCat oli isoine tukkineen ja alusvaatteineen kauniita 90-luvulla. No, makuasioita nämäkin tietysti. Mikael ehdottomasti komein edustaja, mikä Suomella ikinä ollut, jos siis lähtee.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Stargazer kirjoitti:Suomi menestyisi itse Viisujen lisäksi myös kerrankin siinä Wiwibloggsin komein/kaunein viisuedustaja -äänestyksessä.
:hihi:

Suomelta on totuttu näkemään enemmän söpöjä kuin komeita edustajia, joten ihan vaihtelua tääkin olisi. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5967
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Eikös Softenginen Topi ollut ihan hyvännäköinen? Okei, vähän nuori, mutta kyllä se silloin ainakin omaa silmää miellytti. :vonkaus: :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Miellyttää silmää kyllä edelleenkin. :ihana: Mutta laskisin Softenginen pojat enempi söpöys-kategoriaan. Mikael on taasen komeiden miesten kategoriassa. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: Palaan vielä tuohon tanssijaan, sillä - viis Mikaelista ja biisistä, tanssija on uskomattoman vangitseva. Eli makuja tosiaan on monia, ja hyvä niin, koska minä taas huomaan, että olen tuijottanut tuota livea vaikka kuinka monta kertaa. Siis vaikka en pidä tästä biisin musikaaliylöspanosta niin en voi olla katsomatta. Harvinaista intensiivistä herkkyyttä, kasvot joilla käy jokainen ajatus, toive, epätoivo. Se ei ole teatteria, se on olemista. Kuka hän on? Sitäpaitsi näyttää ihan hollantilaisten mestareiden maalaukselta ja Mondiglianin Christinan suomalaisserkulta ... Botticellin Venukselta :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16655
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Marjukka kirjoitti:Pidän siis tuosta asenteesta ihan oikeasti ja tosissani :tosion: Virnuilin vain Ufopoli-paralle, kun hän mahdollisesti joutuu tämän kappaleen kestämään keväällä.
Käsittelen Suomen kappaletta eri tavalla kuin muita: ihan sama mitä mieltä olen siitä, kunhan valinta on optimoitu ensisijaisesti menestyspotentiaalin mukaan. Joskus poikkeustilanteissa muutkin arvot saattavat käydä. Esimerkiksi Marry Me:n ympärilleen luoma ilmiö oli täysin valinnan arvoinen tuloksesta riippumatta.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

toivo kirjoitti:Suomella ei ole kyllä koskaan ollut jotain tosi komeaa tai kaunista edustajaa. Tai ehkä CatCat oli isoine tukkineen ja alusvaatteineen kauniita 90-luvulla. No, makuasioita nämäkin tietysti. Mikael ehdottomasti komein edustaja, mikä Suomella ikinä ollut, jos siis lähtee.
Paradise Oskarkin oli enemmän sellainen söpö maitopoika kuin komea.

OT, mutta piti ihan käydä Suomen viisuhistoria läpi, että eikö sieltä sieltä Fredien, Veskujen ja Riki Sorsien seasta todellakaan löydy yhtään hyvännäköistä miespuolista viisuedustajaa. Olihan siellä lopulta Markku Aro kun tarpeeksi pitkälle meni :rofl: Josko heti näin 45 vuoden jälkeen seuraava komistus!
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1090
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

ta1ja kirjoitti:Harvinaista intensiivistä herkkyyttä, kasvot joilla käy jokainen ajatus, toive, epätoivo. Se ei ole teatteria, se on olemista.
Olen täysin samaa mieltä. Tanssija näyttää ensisilmäyksellä ehkä ilmeettömältä, mutta minusta hänen silmistään ja kasvoistaan kuvastuu kappaleen edetessä uskomaton määrä tunteita ja ajatuksia. Ja siitä todella tulee sellainen fiilis, ettei se ole mitään näyttelemistä vaan ihka aitoa olemista. Aivan hyytävän hieno suoritus.

Jestas miten hieno esitys tämä on. Mun sydän on vähällä pakahtua, kun katson ja kuuntelen tätä. <3
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Lukittu