Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
41
22%
Ehkä pari kertaa vuodessa
59
32%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Melko yllättävää että kesti näin kauan ennen kuin tehtiin 3D-elokuva näistä legendaarisista hahmoista, ovat sentään jo vaikuttaneet moneen sukupolveen jo 65 vuotta. :tuuletus:

Kuva
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Uusi Star Wars nähty. Hauska leffa oli, mutta olisin halunnut nähdä enemmän valomiekkoja. :mrgreen: Ensi vuodelta odotan kovin uutta Dicaprio leffaa The Revenant, jonka on ohjannut Birdmanin ohjaaja. Oon vieläkin vähän katkera kun Dicaprio ei voittanut Oscaria The Wolf of Wall Streetistä... :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Nuotin vierestä oli kyllä todella hyvä leffa. :peukku: Odotin ehkä enemmän räkätysnaurukohtia, mutta kelpasi tuollaisenaankin.

Tarina, joka leffan ympärille oli rakennettu oli hieno ja hieman ikäväkin välillä, mutta kuvasti hienosti elämää kaavamaisuuden ja työpaikkakiusaamisenkin osalta. "Muumien Vilijonkka" (en nyt muista näyttelijän nimeä) oli kyllä ehdottomasti leffan parasta antia. :surrur: Essi Hellén teki myös hyvän roolisuorituksen karaoketuomarina.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Serduchka kirjoitti:"Muumien Vilijonkka"
:supati: Leena Uotila.

Oli kyllä oikein mainio leffa! Kotkalaisittain varsinkin mielenkiintoista katsottavaa, kun pääsi bongaamaan tuttuja maisemia. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Kiitos Aintsu nimen muistuttamisesta. :hali: Minäkin bongailin vähän tuttuja maisemia. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oskarit päivän puheenaihe... Kymmenen ehdokkuutta Mad Max: Fury Roadille, mm. paras elokuva ja ohjaus... enpä ole nähnyt, mutta :rofl: Onhan näitä "viihteellisempiä" elokuvia ollut ennenkin ehdolla, mutta vähän epäilen, että kyseessä olisi yhtä suuri pläiskähdys kuin esim. Tähtien Sota (1977) tai Tappajahai (1975) aikoinaan aiheuttivat. Markkinat on nykyisin niin saturoituneet tämän kaltaisista elokuvista, että mitään kulttuurista vallankumousta on hyvin vaikea enää saada aikaiseksi, toisin kuin 70-luvulla. Toimintaelokuville tämä on kylläkin historiallinen läpimurto, joskin historiasta löytynee merkittävämpiäkin genren elokuvia. En usko pääpalkintojen voittoon, teknisistä kategorioista voi jotain tullakin.

Sitten tapaus Sylvester Stallone... heh, saa nähdä tärppääkö tällä kertaa. Mies on ollut aikaisemmin ehdolla alkuperäisen Rockyn (1976) kirjoittajana ja näyttelijänä. Samalla alalla kilpaileva brändi, Arnold Schwarzenegger voi vain uneksua pääsemästä näin lähelle oskareita...

Aikaisemmin katsomani Vakoojien silta sai kuin saikin sitten tukun ehdokkuuksia, mm. paras elokuva, käsikirjoitus, sivuosa (mies), musiikki, lavastus... jos oikein muistan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

En kyllä odottanut, että Mad Max saisi paljon huomioita palkintogaaloissa, mutta onhan leffa genressään hemmetin hyvä ja nautittava. Saanut niin katsojilta kuin kriitikoilta lämpimän vastaanoton. Ihan ansaittuja ehdokuuksia minun silmiini. The Revenantin näkemistä odotan malttamattomana ja sen ympärillä tuntuu olevan hyvä pöhinä. Saas nähä onko vieläkään Dicaprion vuosi. :mrgreen:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Star Wars - The Force Awakens: valitettavasti en voi liittyä kehujien joukkoon, ei tehnyt vaikutusta. Ohjaaja JJ Abramsilla ei ole oikein minkäänlaista rytmintajua vaan tapahtumat seuraavat toisiaan tasapaksuna pötkylänä, edes tarinan dramaattisimmille tapahtumille ei anneta riittävästi tilaa iskeä ja hengittää.

Star Wars (1977) ****
The Empire Strikes Back (1980) *****
Return of the Jedi (1983) ***
The Phantom Menace (1999) **
Attack of the Clones (2002) **1/2
Revenge of the Sith (2005) **
The Force Awakens (2015) **1/2
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4078
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Uusi Star Wars nähty, ja oli se kyllä hieman pettymys. Ennalta arvattavaa ja kankeaa. Harrison Ford teki hyvää työtä, mutta uuden näyttelijäkaartin edustajista karismaattisin ja paras näyttelemään oli se pallodroidi. Seuraavaan osaan kuulemma ohjaaja vaihtuu ja aikaisempien töidensä perusteella luvassa saattaisi olla jotakin tavallisuudesta poikkeavaa, joten toivotaan parasta.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja inomu »

Icelandair tarjosi lennollaan oman ruudun, joten tuli taas sivistettyä itseäni suosituilla elokuvilla.

Yksin Marsissa oli ihan ok. Hieman liikaa Hollywood-hömppää makuuni, kuten ihmisjoukot katsomassa pelastusoperaatiota. Soundtrack oli erittäin loistava, ah Bowien Starman <3 Ja soihan leffassa myös euroviisu Waterloo! :uujee: Nautin katselusta, mutta en katso uudelleen. 2/5 tähteä.

Tähtiin kirjoitettu virhe oli riski valinta, koska kuulemma sitä katsoessa kaikki itkee. No hieman tuli kyynelehdittyä itsekin yhdessä kohtaa, onneksi vierustoveri nukkui :mrgreen: Elokuvan loppuosa oli tylsä ja turha, mutta alku oli oikein mukava ja yleisvaikutelma leffasta oli pirteä. Ja Hazelin äitinä oli ihana Laura Dern <3 2/5 tähteä tällekin leffalle.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Kävin ensimmäistä kertaa leffassa ulkomailla, Britanniassa. Lauantai-illan näytös maksoi kuusi puntaa, eli huikean paljon vähemmän kuin Suomessa. Deadpool oli tosi hauska, ja se, etten tajunnut valtaosaa Marvelin inside-läpistä, ei haitannut yhtään leffakokemusta. :uujee: Ryan Reynoldsilla on hyvä peppu. :joojoo:

Kävin taannoin katsomassa myös Oscar-suosikin, The Revenantin. Se oli todella intensiivinen, enkä ihmettele, jos se voittaa vielä kaikki award seasonin jäljellä olevat palkinnotkin. Näkisin kyllä, että leffassa oli kaksi pääosanäyttelijää, eli Tom Hardy ja Leonardo DiCaprio.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

riksa[ kirjoitti:Deadpool oli tosi hauska [...]
Tuosta olen kuullut paljon hyvää, joten pitääpäs mennä katsomaan. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kaveri haluaa kanssani elokuviin huomenna (en tiedä, mikä kiire hänellä on), mutta minua ei yhtään huvittaisi. Mutta toisaalta hänellä on ollut (enemmänkin kuin) vähän vaikeaa viime aikoina, niin olisi inhimillistä tarjoutua seuraksi. Suositelkaa jotakin. Disney ja Hollywood-hömppä ei iske, eikä pitkitetyt tappelukohtaukset. Seksikin on vähän plääh.

Siis en ymmärrä, miksi mennä elokuvateatteriin ja maksaa siitä, kun tuleehan elokuvia televisiostakin, ja vaikka joku Ylen areenan leffa niin sitähän voi katsella sieltä tietokoneellaan. Ja mitä niistä sitten lopultakaan saa. (Paitsi se yksi piirretty mitä Pete taannoin suositteli oli kyllä ihan hyvä.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti:Siis en ymmärrä, miksi mennä elokuvateatteriin ja maksaa siitä, kun tuleehan elokuvia televisiostakin
Jos jokin leffa sattuu kiinnostamaan, niin onhan se kiva nähdä isoissa puitteissa tuoreeltaan, eikä odottaa sitä 3-4 vuotta jos sattuisi tulemaan telsusta. Mutta jos siellä ei pyöri mitään kiinnostavaa, niin sitten kyllä ymmärrän pointin. En minäkään enää nykyisin käy kuin 1-2 kertaa vuodessa elokuvissa, tarjonta on rapautunut niin kehnoksi (tai sitten olen vain kasvanut ulos kohderyhmästä).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Minä käyn vieläkin harvemmin kuin pari kertaa vuodessa. Ja se on syy ihmisten, jotka jupisevat siellä elokuvan aikaan, rutistelevat popkornipussejaan ja mussuttavat. Enkä jaksa enää sietää nauramisiakaan, varsinkin jos väärässä kohdassa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

kuu-kuu kirjoitti:Minä käyn vieläkin harvemmin kuin pari kertaa vuodessa. Ja se on syy ihmisten, jotka jupisevat siellä elokuvan aikaan...
Nämä tällaiset ihmiset ovat kyllä inspiroineet erään kauhuleffaidean syntyyn, vaikkei sitä koskaan filmatakaan, mutta mutta :heh: . Sen sijaan popparihemmot ei haittaa. Itse menen vain katsomaan elokuvaa, enkä koskaan* osta mitään herkkuja, mutta kyllä leffaherkut kuuluu siihen hommaan, joten ne ei allekirjoittanutta häiritse. :joojoo: Pulinat sen sijaan :jupinaa: . Viimeisin tapaus oli sellanen, että "mä latasin tän laittomasti netistä, joten mä kerron kaiken kohta tapahtuvan etukäteen" -tyyppi.

Mut joo, onhan sitten näitäkin ihmettelijöitä, jotka ei tajua leffahörhöyttä ja sitä, miksi mennä katsomaan esim. festareille sellaisia leffoja isolta kankaalta, joita on jo nähnyt tv:n kautta ja vieläpä maksaa siitä. Vähän sama kuin kysyisi viisufanilta, miksi mennä katsomaan viisuja paikan päälle, kun biisit on jo kuullut. Tai miksi mennä katsomaan suosikkibändinsä keikkaa, kun onhan niitä kipaleita kuunneltu levyltä tuhansia kertoja. Tai miksi maksaa itsensä hevos-show'hun, kun onhan niistä hepoista kuvia jo nähty lehtien sivuilla. Tai... tai... tai... Kyllä minä vaan nautin suosikkikauhuleffastani Painajainen Elm Streetillä sekä vain kerran aiemmin näkemästäni Uhrijuhlasta viime syksynä isolta kankaalta nähtynä ja maksoin sen summan ilomielin. :ylppis:

*No, tyyliin toissa kesänä taisin ostaa lähdevesipullon, koska oli vaan niin kuuma (salissa kuitenkin viileää).
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Minä en itse juuri katso leffoja muualla kuin teatterissa. Mulle kokemus katsoa elokuva valkokankaalta on merkittävästi mielyttävämpi kuin esim. tietokoneen ruudulta. Siitä haluan maksaa (ja sarjaliput on helppo lahjatoive). Elokuvateatterissa käynti on myös tapa rentoutua ja olla hetken jossain ihan muualla. Suosin kyllä ehdottomasti näytöksiä, joissa ei ole niin paljon porukkaa ja saa helposti salista oman rauhallisen lokaation. :joojoo:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Kävin jo useita viikkoja sitten katsomassa Suomen ensi-illassa tämän Disneyn uuden elokuvan "Zootropolis – eläinten kaupunki". Kuten osa jo varmasti tietää olen suuri Disney-fani. Rakastan erityisesti musikaalisia prinsessa-elokuvia. No tämä ei ollut kumpaakaan. Se ei tarkoita sitä, ettei tämä ollut hyvä. Elokuvassa oli yllättävä juoni ja se oli monella tapaa koskettavaa. Elokuvassa oli todella ajankohtainen ja hieno teema. Kyllähän Disneyltä löytyy varmasti yli 20 parempaakin elokuvaa, jos ne puntaroisin. Se ei kuitenkaan tee tästä huonoa, vaan Disneystä hyvän. Elokuva ansaitsee neljä tähteä.
Viimeksi muokannut WildDance, 31 Maalis 2016, 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kävin katsomassa Klaus Härön kovasti kehutun Miekkailijan, enkä oikein pitänyt. Liian selkeät hyvikset ja pahikset, ja näyttelijät tuon tuostakin pysähtelevät seistä toljottelemaan ihan luonnottomasti. Lapsinäyttelijät olivat luontevampia, paitsi se aikuisin heistä. Edit: Tuli kyllä nyt myöhemmin mieleen, että ehkä kysymyksessä olikin aikuisen kasvutarina, kasvattajala lapset ja suhde heihin. Sehän olisi jo tuoreempi näkökulma. En vain salissa näyttelijoiden maneereilta pystynyt ajattelemaan...

Todd Haynesin niinikään kehuttu Carol oli kiinnostavampi sekä juoneltaan että näyttelijätyöltään, vaikka siinä olikin minun makuuni vähän liikaa seksiä (ts. käytännössä ei lainkaan, mutta sekin oli liikaa). Loppu jätettiin sopivan avoimeksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Olin tänään Finnkinossa katsomassa elokuvan "The Dressmaker". Suurin syy siihen lienee se, että ihailen Kate Winsletiä aivan valtavasti. Hän on varmaankin suosikki näyttelijäni kautta aikojen. Elokuva ei pettänyt odotuksiani. Se oli glamourinen, yllättävä, hauska, mutta myös surullinen. Siinä oli todella hieno tarina. Suosittelen kaikille. Kate Winslet on tässä elokuvassa muuten tyrmäävän upean näköinen. :ihana: :kuolaus:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Yle Uutiset tietää kertoa, että (Disney) Pixar lopettaa jatko-osien tehtailun ja aikoo keskittyä tulevaisuudessa vain uusiin ideoihin.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Erinomainen valinta! :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Wild Tales oli eilen katseluvuorossa ja se oli erittäin onnistunut elokuva kaikin puolin. :peukku: Yleensä en pidä episodielokuvista, sillä niistä tulee helposti hajanaisia ja laadultaan epätasaisia. Tuossa argentiinalaisleffassa ei tätä vikaa ollut, vaan kaikki osiot olivat hyvin rakennettuja eikä missään vaiheessa tullut tylsää hetkeä. Pätkistä parhain oli säästetty viimeiseksi ja voisin katsoa sen uudelleen ja uudelleen.
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olen katsonut Netflixistä eri leffoja ja nyt olen jäänyt koukkuun. :sekava:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Erikoisala
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 01:02

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Erikoisala »

Katsoin viime vuonna ja sitä edellisenä vuonna John Greenin kirjoihin perustuvat elokuvat. Tykkäsin kovasti kummastakin. Tuleekohan Kaikki viimeiset sanat - kirjastakin joskus elokuva? Vaikka se onkin vanhin Greenin kirjoista, jaksan silti uskoa elokuvan tuloon... :uujee:
Minun täytyy mennä sanomaan sille
hemmetin leijonalle, että astuu näyttämölle!

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Kävin pari viikkoa sitten katsomassa Independence day: Uusi uhka. Oli kyllä niin huono..... :rofl: mutta onneksi en kauhean korkeita odotuksia sille antanutkaan :heh:
Menettekö muuten katsomaan usein elokuvan pelkkien arvosteluiden perusteella? Itse myönnän sortuvani välillä tähän.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8076
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

andre06 kirjoitti:Menettekö muuten katsomaan usein elokuvan pelkkien arvosteluiden perusteella? Itse myönnän sortuvani välillä tähän.
Luotan yhä vähemmän arvosteluihin (ja esim IMDB:n foorumeilla oleviin mielipiteisiin) ja yhä enemmän tunnun valikoivan elokuvani aiheen perusteella. Jos aihe kiinnostaa, kiinnostaa silloin elokuvakin. Tietokoneanimoitu skeida, jota tarjonta tuntuu enenevässä määrin olevan, kiinnostaa yhä vähemmän.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

andre06 kirjoitti:Menettekö muuten katsomaan usein elokuvan pelkkien arvosteluiden perusteella?
En missään tapauksessa. :eiei:
Huomaan monesti, että leffat mistä pidän ovat arvostelijoiden lyttäämiä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Myönnän sortuvani välillä arvostelijoiden pisteytyksiin, joskin tää tapahtuu lähinnä draamojen ja komedioiden kohdalla. Kauhut, toimintapätkät ja muu sellanen mennään katsomaan riippumatta siitä, mitä maailma on mieltä. Sunnuntaina tähän liittyen ehkä Suicide Squad.

Kauhuista puheen ollen. Huomenna Forssaan kattomaan mykkäkauden kauhuleffoja (livesäestyksellä) Forssan Mykkäelokuvafestivaaleille. Tuskin maltan odottaa! Jonkinasteinen mahdollisuus on käydä vielä sunnuntaina katsomassa Alfred Hitchcockin The Lodger (Vuokralainen), mutta saa nyt nähdä. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

andre06 kirjoitti: Menettekö muuten katsomaan usein elokuvan pelkkien arvosteluiden perusteella? Itse myönnän sortuvani välillä tähän.
Millä muullakaan perusteella ne voi valita :mitvit: (Tosin joo, en ehkä tee usein niiin, kun muutenkin käyn elokuvissa lähinnä silloin kun muuan kaveri haluaa, enkä aina silloinkaan.)

Nimimerkki Peten täällä suosittelema Inside Out oli ehkä poikkeus, sillä kiinnostuin siitä hänen suosituksensa takia. Luin kyllä arvostelujakin ja totesin että tuon haluan nähdä.
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin